manga_preview
Boruto TBV 07

Návraty ztracenných:08 - Skryté nebezpečí

Orochimaru se začal zvedat z pod trosek svého úkrytu a začal se smát.
,,Hahahahahaha tak Sasuke si myslel ,že mně tak snadno porazí ale to se trochu spletl.
,,Kabuto kde jsi?“ptal se Orochimaru svého společníka
,,Tady jsem Orochimaru-sama.“ odpověděl Kabuto
,,Takže jsi přece jen přežil“
,,Ano použil jsem místo svého opravdového těla náhradu takže to Sasuke nepoznal ani svým Sharinganem.
,,To bylo chytré no myslím ,že je na čase obnovit prokletou pečeť ,kterou mněl Sasuke na krku.

V Konoze
Naruto a Sasuke trénovali na louce za vesnicí a Itachi se na ně díval.
Najednou ale oba dva pocítili bodavou bolest v krku a oba se zhroutili na zem.
Itachi k nim hned přiběhl a všiml si ,že oba mají na krku nějakou pečeť.
A tak je oba odnesl k Yondaimemu.
Minato zrovna dával Kakashimu misi třídy S.
Když v tom tam vtrhl Itachi se Sasukém na zádech a svým klonem ,který nesl Naruta.
Co se stalo? Ptal se Minato ,když uviděl Naruta a Sasukého uplně mimo.
,,No když jsme trénovali na louce za Konohou tak se zhroutili a oba na krku mněli divnou pečeť“ vylíčil jim celý příběh Itachi.
,,Ukaž“řekl Kakashi a podíval se na Sasukého a Naruta.
,,To není možné“
,,Co se děje Kakashi?“
,,Ta pečeť je od Orochimara“
,,To znamená že...“
,,Orochimaru žije“
,,Itachi odnes prosím Naruta a Sasukého do nemocnice ,tam ať se na ně podívá Tsunade a pak zavolej několik Anbu včetně Yamata ať je pohlídají.
,,Dobře Hokage-sama.“ řekl Itachi a odešel
,,Co budeme dělat Hokage-sama?“ptá se Kakashi
,,To zatím netuším.“

Sakura prochází Konohou a hledá Sasukého ale nikde ho nemůže najít po chvilce potká Itachiho.
,,Ahoj Itachi neviděl jsi Sasukého?“
,,Jo je v nemocnici.“
,,V nemocnici?! Ale.......…. no dobře díky.“ Poděkovala Sakura a běžela do nemocnice.
Přišla k pokoji kde mněl být Sasuké a Naruto ale zastavil ji člen Anbu.
A poslal jí za Hokagem s tím jestli chce navšívit Sasukého a Naruta musí jí dat Yondaime povolení ,a tak se vydala za Hokagem.
Minato zrovna přemýšlel o tom co s Narutem a se Sasukém když v tom vtrhla Sakura.
,,Co se děje Sakuro?“ ptá se překvapený Minato
,,Co se stalo Narutovi a Sasukému?“
,,Ah tak no dobře no víš Sasukému a Narutovi se objevila na krku Orochimarova pečeť“
,,Ale vždyť ho Sasuke zabil ne?!“
,,No asi ne tak jak si Sasuke myslel zdá se ,že Orochimaru pořád žije.“
,,A co budem dělat“
,,To zatím nevím ale nechtěla jsi náhodou povolení abys mohla jít za těma dvěma.“
,,Ano vlastně chtěla“ přitakala Sakura a Minato jí podal svitek.
,,Prosím dej ten svitek Yamatovi“
,,Dobře Hokage-sama“ řekla Sakura a vrátila se znovu do nemocnice.

Sasuke se začal probouzet a viděl ,že je v pokoji několik členů Anbu a vedle něj sedí Sakura.
,,Co se stalo?“ začal se ptát Sakury ale ta se jen mlčky podívala na Naruta.
,,Orochimaru žije ,že je to tak?“
,,Ano“
,,Do haj.lu ale proč se ještě Naruto neprobudil?
,,To protože má na krku tu pečeť“
,,To vím taky ale proč je u něho kapitán Yamato?“
,,To protože by mohl zas dostat Kyubi dostat na vrch.“ a tak se Sakura dala do vyprávění.....

Naruto zautočil na Orochimara rasenganem ale on se tomu vyhnul.
,,Ptám se tě naposled kde je Sasuke?“ křikl na Orochimara Naruto
,,Jestli to chceš vědět tak to budeš muset ze mě vymlátit“ odpověděl Orochimaru. Ale to už se Naruto blížil s dalším rasenganem a kolem něho bylo několik klonů. Když se Naruto chystal zautočit na Orochimara tak najednou jeho tělo ztuhlo a zůstal nehybně stát Orochimaru natáhl svůj krk k Narutovi a pak mu dal prokletou pečeť. Naruto se chtěl sice bránit ale nějak to nešlo.
Najednou ucítil strašnou bolest a cítil jak se začínají oběvovat ocasy.
,,Konečně nějaká zábava“ radoval se Orochimaru. Naruto už mněl šest ocasů ale Yamato nemohl nic dělat ,protože byl zamněstnaným Kabutem.
Naruto zautočil na Orachimara všemi ocasy a Orochimaru mněl co dělat by se jim vyhnul. Naruto nechal ze sebe uvolňovat čakru pak ji ztlačil do malé koule a polkl a poté vyplivl velké množství žhavé čakry přímo na Orochimara.
Nastal obrovský výbuch ale přes prach nebylo nic vidět. Jakmile prach ustál tak tam Orochimaru nebyl všichni si mysleli ,že mají vyhráno ale najednou se ze zemně vynořila Orochimarova hlava a bodla do Naruta mečem Kusanagi.
Naruto ale uhnul a pak usekl jedním svým ocasem Orochimarovi hlavu. Byl to ale klon ale i přesto se Orochimaru raději ztáhnul. Poté Yamato začal Naruta vracet zpátky do normální podoby.
,,Jak je na tom?“ptá se Yamato Sakury
,,Ne moc dobře má rozsáhlá vnitřní zranění musí co nejrychleji do nemocnice.“

,,Aha tak proto byl Orochimaru tak zřízený když se vrátil.
,,Tak jak ti je Sasuke“ptal se Minato ,který se šel podívat hlavně za Narutem
,,No docela fajn ale spíš si dělám starosti o Naruta“ přitakal Sasuke ale to už se Naruto začal probouzet pak se posadil a začal přemýšlet nad tím co se mu zdálo ale rychle na to zapomněl když uviděl členy Anbu.
,,Jak se cítíš?“ ptá se Minato se starostí v hlase i když moc dobře ví ,že Naruto bude v pořádku.
,,Je mi skvěle“ odpověděl Naruto
,,Tak dobře jestli je vám fajn tak se můžete obléct a jít domů.

Cestou domů se Naruto ještě stavil v Ichiraku.
Jakmile přišel domů tak lehl do postele a usnul.
Naruto se promněnil na Kyubiho a nebeská pečeť mu v tom pomáhala po několika minutách mněl Naruto všech devět ocasů a začal ničit Konohu.
Yamato se ho snažil promněnit zpátky ale než to stačil udělat tak ho Naruto jedním máchnutím ocasu zabil. Minato začal dělat nějaké pečetě ale nestačilo to aby potlačil Kyubiho najednou se po něm rozmáchl Naruto a...

Naruto se probudil celý vystrašený a zpocený. Pořád přemýšlel nad tím snem a pak se snažil usnout ale myšlenky se mu honily hlavou jako na horské dráze.
Asi po hodině se mu podařilo konečně usnout.
Když se ráno probudil šel první do koupelny a potom šel na snídani. Pořád přemýšlel nad tím snem co se mu zdál. Pak se vydal na nedalekou louku a začal tam trénovat svůj Sharingan a Byakugan. Ale jakmile začal používat Sharingan tak se začala zvětšovat prokletá pečeť a najednou se začal mněnit na Kyubiho.
Zrovna kolem procházela Sakura ale když uviděla ,že se Naruto začal mněnit na Kyubiho tak rychle běžela najít Yamata. Yamato si zrovna povídal se Saiem když uviděl Sakuru tak ji zamával ale Sakura neodpověděla.
,,Co se děje Sakuro?“ptá se Yamato
,,Musíte jít okamžitě se mnou Naruto se začal mněnit v Kyubiho!“
,,Cože?! Dobře tak jdem! Saii ty běž informovat Hokageho“
,,Dobře“ řekl Sai a běžel k budově Hokage a Yamato se Sakurou běželi za Narutem.
Jakmile si Minato vyslechl co se děje tak použil Hiraishin no jutsu a zmizel v záblesku světla.
Naruto už zničil tři domy a chystal se na další jakmile se tam objevil Minato neskytl se mu hrozný pohled na svého syna ,který už mněl 5 ocasů.
Minato se ho snažil zdržet než dorazí Yamato ale najednou ho Naruto zasáhl jedním ze svých ocasů do ruky a Minato zůstal nehybně ležet na zemi.
Hned po tom tam dorazil Yamato a začal mněnit Naruta zpátky.
,,Jste v pořádku?“ ptala se Sakura Minata ,který se mezitím vzptamatoval.
,,Ano,“ řekl Minato. ,,Ale teď se běž postarat o Naruta a jeho pohled padl na jeho syna ,který hodně krvácel.
,,Jak mu je?“ ptal se po chvíli Minato Sakury
,,No je na tom docela dobře ale musí ihned do nemocnice“
,,Fajn“ a tak Minato vzal Naruta a odnesl ho k Tsunade.

Poznámky: 

Tak a je tu po dlouhé době další díl doufám ,že se vám bude líbit. Těším se na Komenty

4.66038
Průměr: 4.7 (53 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, Pá, 2018-08-17 09:38 | Ninja už: 2239 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Mise L3: Wow! Kakashi YES Bomba! Kakashi ^_^ Jen mě trošku víc zarazilo, že Minata skolila jedna rána do ruky. Kakashi Celkem divné. Chvíli nehnutě leží na zemi a potom se i s Narutem přenese. Tak teď ti nevím...
Já čekala že Orochimaru jen tak nezemře. Zabity Jump!

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele Inka009
Vložil Inka009, Út, 2010-09-21 18:19 | Ninja už: 4951 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

super Smiling fest mam rada taketo ff

!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-08-16 20:54 | Ninja už: 5045 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

suhlasim s mišule ale teraz k pribehu tak tento diel bol upa super,dokonaly mocinky moc se mi pačil Smiling ale blvej oroxsicht žije to mne moc nepotešilo ale newa idem na pokračko je to upa moc napinavy Smiling

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-03-14 20:34 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jak tak tuším blíží se bitva proti Akatsuchi

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Út, 2010-03-02 14:07 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

prečo stále chodia do tej nemocnice ????????????

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-04-21 20:05 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Pěkné .. zajímavý styl psaní (njn sem to napsal až teď ... )


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-04-19 16:46 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele Erell
Vložil Erell, So, 2009-04-11 09:07 | Ninja už: 5574 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

už se těším na dálší díl je to hodně napínavý tak ať je pokračování co nejdříve.Smiling

Obrázek uživatele Anke
Vložil Anke, Pá, 2009-04-10 12:34 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Moc pekne! Urcite se tesim na dalsi dil, zacina to byt zajimavy a pokud Naruto odejde... no uz se moc tesim, jak to bude dal Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2009-04-09 17:56 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.