manga_preview
Boruto TBV 09

...Vzpomínky minulosti... 02!

Tak z menším zpožděním druhej dílek...gomen, gomen je zase takovej kroťounkej.

02-Tým 7 čelí útoku!

Když Tým 7 dojedl Ramen, tak se Kakashi zvedl.
„Tak Týme 7, už je čas jít.”
„Ještě chvilku Kakashi-sensei.” Škemral Naruto a už vytahoval další Ramen.
„Bohužel Naruto, už musíme vyrazit. Nezapomínej na zemi Vodních vírů.“
„AGH. To je pravda.“ Uvědomil jsi Naruto. Zandal Ramen do batohu. A svěsil provinile hlavu, ale hned ji zase zvedl a s úsměvem na tváři vykřikl.
„Tak tedy vyrážíme!”

„Ne tak rychle.” Ozvalo se jim za zády.
„Akatsuki!“ procedil mezi zuby Naruto.
Tým 7 se rychle otočil. A opravdu za nimi stáli dva členové Akatsuki. Byl to Itachi a někdo další, kdo se vzápětí představil.
„Já jsem Mekuza. Další z nových členů Akatsuki!“ Prohlásil sebevědomě chladným hlasem. A podivně zasičel.

„Dobře já jsi beru Itachiho a Hinata mi pomůže. Vy dva jsi vezměte Mekuzu!“ prohlásil rezolutně Kakashi.
Ale to už byl Itachi daleko a Naruto se hnal za ním.
„Sakra. No nic vy dvě se tedy postarejte o tohohle Mekuzu a já jdu na pomoc Narutovi!“ A okamžitě vyrazil za Narutem.

„Kde jsi? Itachi?“ Začal křičet Naruto.
Itachi vyšel zpoza stromu.
„Chci ti jen něco říct!“ řekl chladně Itachi.
Ale Naruto ho vůbec nechtěl poslouchat, a tak se proti Itachimu bezhlavě rozběhl.
„Hlupáku.“ Vydal ze sebe Itachi a rozevřel plášť, ze kterého vyletěly vrány.
„Co? Kdy? Vždyť jsem jsi dával pozor!“ Povzdych jsi překvapeně Naruto.
„Ano, celou dobu jsi byl v mém Genjutsu! Ale jak jsem řekl, Chci ti jen něco říct.“
„Asi nemám na výběr, teď už nemůžu nic udělat.“ Řekl smutně Naruto.
„Chmm vypadá to, že mně už konečně budeš poslouchat.“ Promluvil chladně Itachi.
„Tak tedy, jde o Rudé Mstitele, tu skupinu co nedávno zaútočila na zemi Vodních vírů kam máte namířeno. Tahle skupina má 15 členů, kteří tvoří skupiny po třech. Ani já sice neznají jejich pravé záměry, ale vím, že v každé s pěti skupin je jeden z legendárních mnichů! Taky vím, že každý mnich je mnohem silnější než kdokoli z Akatsuki. Jinými slovy, pokud se s nimy utkáš nyní určitě zemřeš! Naruto.“ Dokončil své povídání Itachi.

„Aaa, to není možné, silnější než Akatsuki?“ Vyhrkl pochvíli Naruto.
„To je nyní vše, ale ještě se potkáme! Uzumaki Naruto.“ A když Itachi domluvil, tak se Genjutsu rozplynulo a on zmizel.
V tu chvíli dorazil Kakashi.
„Naruto? Kde je Itachi?“
„Pryč. Zmizel.“ Řekl zaraženě Naruto.
Kakashi popohnal Naruta a oba se hned vydaly zpět za Sakurou a Hinatou.

Když dorazily na místo viděly, že Sakura i Hinata jsou v nějakém druhu vodní pasti. Ve chvíli, kde se tam objevily Kakashi s Narutem, tak se tam objevil i Itachi.
„To stačí, už musíme jít Mekazu! Co jsem potřeboval to jsem vyřídil. Viď Naruto!“ Řekl Itachi a pokynul směrem k Narutovi.
„Dobrá tak tedy jdeme! Stejně už máme na práci něco jinýho.“ A ve chvíli, kdy Mekazu domluvil. Oba zmizely a vodní past se rozlila do prostoru.

„Naruto, co se stalo v lese mezi tebou a Itachim?“ Zeptal se Kakashi.
„Šlo o naše budoucí protivníky, říkají jsi Rudí Mstitelé a jsou prý mnohem silnější než Akatsuki.“ Odvětil Naruto.
„Silnější než Akatsuki?“ Zeptala se ještě Sakura.
„To není možné.“ Povzdychla jsi Hinata.
„Ano, silnější!“ odpověděl Sakuře, Naruto a začal jim přeříkávat vše, co mu Itachi řekl.

Poznámky: 

jj ty dílky sou kroťounký...Sad
Ale snad to alespoň částečně napravim kvalitou příběhu...snad Smiling

4.79487
Průměr: 4.8 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, So, 2009-05-09 11:09 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

je to zajímavé! Kakashi YES nechceš z toho udělat týdeník?? Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele -Monkey69.L-
Vložil -Monkey69.L-, Ne, 2009-05-10 13:42 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

Děkuju... no ne, že bych třeba nechtěl, ale v poslední době mám spoustu jiných věcí, které musím udělat... takže taď pořádně nestíhám ani ten měsíční termín Sad ...snad to v nejbližší bodě nějak napravim Smiling Sticking out tongue

Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)

Obrázek uživatele Monoke Tokashio
Vložil Monoke Tokashio, Út, 2009-03-31 19:00 | Ninja už: 6156 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Moc moc hezky....