manga_preview
Boruto TBV 11

Návrat Namikazeho 04

4. Párty

Hinata Hyuuga seděla ve svém pokoji a přemýšlela nad všemi věcmi, které se můžou stát, když půjde k tomu hezkýmu klukovi o kterým jí říkala Ino, když jí zvala. Co by mu měla říct? Je hezčí než Naruto-kun? Z myšlenek jí, ale vytrhnul Neji, který jí volal dole. "Je čas jíst."
O chvíli později se všichni objevili před Sasukeho domem, který na ně už čekal.
"Jak daleko je jeho dům?" zeptala se Hinata, když je Sasuke vedl okolo domu klanu Namikaze.
"Nedaleko." Odpověděl jí Sasuke a zastavili před rozsvíceým sídlem klanu Namikaze.
"Proč se sem někdo přestěhoval?" zeptala se TenTen a rozhlédla se po obrovském areálu.
"TenTen tobě se nelíbí můj dům?" řekl hlas, při kterém se Hinata i Sakura zachvěli. Všichni se otočil a uviděl blonďatého kluka v černém kabátě s oranžovými plamínky na spodku.
"Co-Cože?" zeptala se Hinata a přitom bojovala s tím aby neomdlela. Je tak krásný, mnohem hezčí než Naruto-kun. Pomyslela si.
"Ehm! upoutal na sebe pozornost Sasuke, protože všichni (hlavně holky), byli úpně omámení.
"Představuji vám Naruta Uzumaki." Naruto se na něj pohoršeně podíval a ten si vzpomněl na jednu "maličkost".
"Teda chci říct Naruta Namikazeho.
Všichni kromě Sasukeho ztuhli.
"To nemůže být pravda." Řekla vnitřní Sakura.
"Naruto?" zašeptala.
Ne. Tenhle fešák nemůže být Naruto.Přesvědčovala sama sebe.
"Věrte tomu." řekl Naruto s úsměvem.
"Jsem zpět."
"Aha." Byla jediná odpověď na kterou se zmohla, ještě stále se pokoušela pochopit tuto informaci.
Až pak jí docvaklo, co jí vlastně řekli.
"Cože??! Ty jsi Namikaze?" zeptala se Sakura vyjeveně.
"Ano, jsem syn čtvrtého, Minata Namikaze. Všichni až na Sasukeho otevřeli pusu dokořán a koukali na něho, první se zmohla na slovo Ino.
"Sasuke, ty jsi o tom věděl?"
"Jasně, jsem v radě, víš jak byla svolána ta schůze, tak tam nám Tsunade oznámila, že se našel poslední Namikaze, Naruto.
"Ty jsi syn Čtvrtého Hokageho, toho, který se vzdal svého života, aby zastavil Kyuubiho?" Ujasňovala si Sakura jisté věci a Narutův šťastný úsměv hned opadl.
"Byl by jsem rád, kdyby si nemluvila o smrti mého otce, Sakuro."
"Promiň." špitla omluvně.
"Nic se nestalo. Pojďte dál a posaďte se a ukázal jim na 3 gauče v obyvacím pokoji, kde plápolal oheň v obrovském krbu.
"Donesu vám pití a jídlo. Doufám, že se vám můj nový dům bude líbit." Všichni následovali Naruta. A byli překvapení, jak velký a vyzdobený je dům.
Posadili se. Najednou Naruto zmizel, ale za chviličku se objevil znovu, už s pitím a jídlem na tácech a všechny obešel.
"Naruto, jak si sem dostal všechno to jídlo tak rychle?" zeptala se Sakura.
"To je tajemství." Řekl Naruto. A řekl jim, co dělal ten rok, co tu nebyl. Naruto byl překvapený, když zjistil, že Neji a TenTen jsou manželé a Shikamaru a teď už Listová kunoichi Temari jsou už zasnoubení. Když se dozvěděl, že Sakuřina matka zemřela při požáru, zesmutněl. Ale hned nasadil svůj typický úsměv, když zjistil, že teď Sakura nikoho nemá.
"Sakura-chan, nepůjdeš se mnou na rande?" zakřičel Lee na Sakuru. Sakura mu vrazila pěstí, až Lee narazil do nejbližší stěny, která za ním byla a udělal tam obrovský kráter.
"Proč Sakura-chan?" zeptal se Lee, když se odlepoval ze stěny.
"Protože se mě na tuto otázku ptáš každý den a každý den ti odpovím to samé. NE!" zakřičela naštvaná Sakura. Ale najednou si vzpomněla, že je to Narutův dům a ona už dokázala zničit jednu stěnu.
"Podívej se, co jsi udělala, teď vypadáš, jak nějaký brutální, vraždící stroj. Doufej, že ti to odpustí!" řekla vnitřní Sakura.
"Sakra, promiň mi prosím za tu stěnu." Omlouvala se Sakura a sklopila hlavu. Ale Hinata naopak v duchu jásala.
"Ano, teď když vypadá jako necivilizovaná a brutální krá**, tak jí Naruto-kun určitě vyhodí z domu, když mu zničila jednu stěnu." Pomyslela si Hinata, když se Naruto postavil a pomalu šel ke zničené stěně.
"Sakuro." Začal Naruto a nikdo ani nedýchal
"Už to bude." Pomyslela si Hinata a radostí a Sakura se strachem.
"Nevadí." řekl Naruto a kráter, který tam byl, zmizel.
"Všude jsem rozmístil samoopravující pečetě. Takže můžeš zničit, co chceš a ono se to samo opraví." Ale než stihl něco říct, někdo zaťukal na dveře.
"Vstupte." zakřičel Naruto.
"Ah, to je dobře, že jste tu všichni. Aspoň si vás nemusím někde shánět." řekla Tsunade a podala Narutovi, Sakuře, Hinatě a Kibovi nějaké papíry. "Tady jsou zapsané nové týmy geninů, které budete trénovat."
"Ale Hokáge, nikdy jsem nedělal zkoušku joninu, jak můžu trénovat tým." zeptal se Naruto.
"Naruto, byl si na roční S-rank misi. Po roce si se stal automaticky jouninem. Nevšiml jsi si, že ti přibyly na účtě peníze?" zeptal se Shikamaru.
"Ani ne, když jsem uviděl, kolik jsem zdědil po rodině, nezaregistroval jsem nějaký nárůst." řekl a všichni se na něj podívali.
"To jsi tak slepý, že nepoznáš rozdíl mezi chuuninským a jouninským platem?" zeptal se Kiba.
"Vzhledem k tomu, že má rodina vlastní banku, tak ani ne."
"Tvoje rodina vlastní banku?" vyvalila oči TenTen.
"Také nějaké firmy a většina apartmánů vlastní moje rodina."
"To jsi hodně bohatý." poznamenala s obdivem Sakura.
"To ano. Namikaze klan byl vynikající v podnikání, stejně jako v boji. Vlastní okolo čtvrtiny území ve vesnici. Vlastní dokonce i budovu, ve které bydlíš. Tento klan je nejbohatším a nejslavnějším klanem v historii Konohy a Naruto je poslední z klanu, takže vlasní vše, co jeho klan"
"To má můj klan až takovou sílu?" zeptal se Naruto.
"Ano." odpověděla Tsunade a podívala se na Sakuru.
"Sakuro, nebudeš mít službu v nemocnici, takže můžeš trénovat svůj tým." řekla a odešla z domu. Párty, ale pokračovala ještě několik hodin. Jako poslední tam zbyli Naruto a Sakura. Hinata byla odtáhnuta, když Neji zavelel odchod, takže neměla jinou možnost než jít společně s ním.
"Už je pozdě a navíc už všichni odešli, takže nemohl bych tě doprovodit domů?" zeptal se Naruto a Sakuře začalo být srdce jako o překot.
"Ano, budu ráda." odpověděla radostně.

Šli tmavou ulicí Konohy a jediné, co jim osvětlovalo cestu byly hvězdy. Sakura byla v sedmém nebi. Šla sama s Narutem po ulici, pod širým nebem. Ale netrvalo dlouho a oba dorazili k domu Sakury.
"Tak jsme tady." Řekla a otevřela si dveře.
"Kdyby jsi chtěla, tak by jsme mohli zítra trénovat spolu." navrhl Naruto. Přitom se škrábal na hlavě a díval se do země.
"Dobře. V kolik hodin?" zeptala se Sakura a srdce jí začalo být ještě rychleji, tedy pokud to bylo ještě možné.
"V deset u mě."
"Tak to abych šla ihned spát. Zítra tě porazím." Usmála se Sakura.
"Dobrou noc Naruto-kun." S těmito slovy vešla do dveří a zavřela je, na ulici zůstal jen přeekvapený Naruto.
"Ale, ale, vypadá to, že jsi jí získal." řekl Kyuubi, který se objevil v klubku plamenů vedle Naruta.
"Doufám." Usmál se a chystal se odejít ke svému odmu, aby se také na zítřek prospal. O kousek dál, byla na nejvyšším místě Hyuuga klanu Hinata Hyuuga a vše to pozorovala svým byakuganem.
"Nikdy se nevzdám Naruta-kun, jen pro takovou brutální holku, jako je Sakura." řekla se zlostí v hlase Hinata a také šla do postele, aby mohla naplánovat Sakuřin pád.

Poznámky: 

Takže další díl Návratu Namikaze, doufám, že se líbil a zase za týden tu bude další díl.

4.955225
Průměr: 5 (67 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, St, 2012-09-05 16:40 | Ninja už: 4359 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Moc pekny. Jen mi mrzi, ty vztahy. Kdyz je naruhina, tak je sakura nastvana, a kdyz je narusaku, tak zase hinata. Co takhle udelat kompromis, a dat aspon jednou sakuru a hinatu jako prejici.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-08-12 13:45 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

supa díl

Obrázek uživatele simko.lub
Vložil simko.lub, Út, 2009-03-31 20:00 | Ninja už: 5575 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

super

What Naruto Character Are You?What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-03-25 17:38 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

super už se teším na další



Obrázek uživatele sara159
Vložil sara159, Ne, 2009-03-22 15:13 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

super díl =)

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-03-19 08:11 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

skvělý, konečně se Hin odvázala:D

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, St, 2009-03-18 21:52 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Už je vydáno 38 dílu tyhle FFky na strankách toho co to překládá

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif

Obrázek uživatele Anke
Vložil Anke, St, 2009-03-18 23:53 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Dneska už 39. díl, a zítra bude 40., jak to vím? To je moje stránka, takže doufám, že jsi si nemyslel, že to jenom kopíruju. Smiling Povídky jsou buď vlastní nebo mnou přeložené.

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, St, 2009-03-18 21:11 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Skvělý, jen tak dál Smiling vypadáto že to bude NaruSaku mno sice mám raději NaruHina, ale i tak je to super série už se těšim na další dílek Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2009-03-18 21:05 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

úža jako obvykle Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, St, 2009-03-18 21:01 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

hinata se nezdá

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.