manga_preview
Boruto TBV 11

Návrat Namikazeho 03

3. Nový domov

Dokonce i po šesti dnech se tu stále cítil zvláštně. Vyrůstal v malém apartmá, ale teď byl bohatý a vlastnil tucet budov, zařízených ve starém japonském stylu. Nacházela se tam i vnitřní tréningová hala, dvě venkovní, knihovna a tucet ložnic, které se nacházeli hned vedle hlavní. Toto všechno bylo v hlavní budově. Ostatní byli jen menší verze. Vlastnil i budovu pro ninja psy. Naruto ji, ale přestěhoval do domu. Ale něco mu stále chybělo. I s liškami, které mu stále pobíhali okolo domu se cítil sám.
Půjdu se najíst. Možno mě to rozveselí. Řekl si Naruto, nasadil si plášť a vyšel ven do noční Konohy.
"Neboj se, jsem si jistá, že ho ještě uvidíě." Utěšovala Ino Sakuru.
"Nejsem si jistá, on je asi jen obchodník anebo něco takového." Řekla smutně a objednala si ještě rámen.
"Nemyslím si Sakuro, zapomněla si na jeho svaly? Musel to být ninja a jediný ninjové, který mají povolení tu byt jsou naši anebo z Pískové." Sakura nezapomněla na cizincovi svaly. Pronásledovali jí ve snách už týden. Najednou jí Ino chytila ruku. "Podívej se ven." Sakura se tam tedy podívala, stál tam ten chlapec. Byl téměř oblečený celý v černém a jeho blond vlasy skoro zářili v měsíčním světle, které na něj dopadalo. Děkovala bohu, když uviděla, že má čelenku Listové. Sledovala jak vešela sedl si o pár míst dál, než byla ona a Ino. Hned si objednal nějaké jídlo.
"Sakuro budeš tu na něho pořád jen koukat nebo za ním půjdeš a promluvíš na něho?" zeptala se Ino a neuvědomovala si, že Naruto mohl slyšet každé jeho slovo. Mohl dokonce slyšet, jak se Sakuře rozbušilo srdce, když vešel. Sakura neodpovídala, jen ho pozorovala jak pomalu jí nějaký rámen, co si objednal. "Sakuro, pokud za ním nepůjdeš, určitě ti ho sebere nějaká jiná, podívej se na něj, jak je hezký, všechny holky se za ním musí otáčet"
A opravdu asi za pět minut k němu přišla taková blondýna v sexy oblečení a snažila se ho svést. Ale asi po 10 minutovém snažení to vzdala a odešla, protože jí Naruto od začátku naprosto ignoroval.
"Teď nebo nikdy!" Zakřičela vnitřní Sakura, Sakura se postavila a šla směrem k němu.
"Ahoj." Řekla jemným hlasem.
"Zajímalo mě, kdy poslechneš Ino a přijdeš za mnou si popovídat Sakuro." Řekl a upil trochu vody, kterou měl ve sklenici.
"Jak ví, jak se jmenuju?" zeptala se sama sebe a začala o něm pochybovat.
"Neboj se a posaď se." Ukázal jí na volné místo.
"Kdo si?" zeptala se, když se podívala do jeho očí.
"Nepamatuješ si mě, co?" zeptal se trochu smutně Sakury, ta jen kývla hlavou na znamení souhlasu.
"My už jsme se někdy viděli?"
"Jo viděli, ale nemluvím jen o tom, jak jste mě s Ino sledovali v pramenech."
"Sakra, viděl nás." Řekla vnitřní Sakura naštvaně.
"Promiň, že jsme tě sledovali." omluvila se mu a sklopila hlavu. "Vsadím se, že měteď nesnáší a už se nedozvím jeho jméno."
"Nebojse, můj sensei špehuje ženy skoro pořád. Kdybych tě měl nesnášet za to, že si mě jednou sledovala, tak potom by jsem ho musel zabít, za to, že to děla celý život. Kromě toho mě potěšilo, že si to byla zrovna ty, kdo mě sledoval." Řekl s úšklebkem.
Děkuju ti bože. Už sem si myslela, že jsem nadobro ztratila tohohle krásnýho kluka.
"Sakuro, můžu se tě na něco zeptat teba a i Ino?"
"Záleží co to je."
"Zítra mám u mě doma je uvítací párty, začíná v šest hodin. Chtěl bych, aby si shromáždila všechny bývalý rookies z doby, co jsi se stala geninem a pozvala je ke mě."
"Dobře, ale budou chtít vědět na koho párty jdou."
"Ještě nechci prozradit, kdo sem Sakuro " řekl a usmál se."
"Ok. Promiň, ale musím už jít. Zítra večer tě přivede Sasuke, protože jsem se přestěhoval." Postavil se od stolu a nechal tam Sakuru sedět. " A zaplatím za tebe i Ino." Dodal a zaplatil za všechny tři a odešel pryč.
Rychlostí blesku se u ní objevila Ino. " No? Kdo je to?"
"Nwm, neřekl mi své jméno, prý ještě nechce prozradit, kdo je, ale už jsem ho prý viděla." Ino na ní vyjeveně koukala.
"Jak to, že tě zná, ale ty jeho ne?
A chce aby jsme sehnali všechny bývalí rookies a šli s nimi na uvítací párty, která bude v jeho novém dome."
"Kde bydlí?"
"Nevím, ale pravděpodobně Sasuke ví."
"Ha! Tak to vypadá, že se znova potkáte." Usmála se na Sakuru Ino.

Poznámky: 

Takže další dílek, pište komentíky! Smiling

4.984615
Průměr: 5 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-08-12 13:38 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-03-11 20:47 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

hai hai rychle už aby tu byl další díl !!!



Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Út, 2009-03-10 15:09 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

super rychle další

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Durov
Vložil Durov, Po, 2009-03-09 21:13 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

ak niekto vie link na ten slovensky preklad, ktorý tu spomína nettiex nech ho sem napíše. nechce sa mi cakať.

Obrázek uživatele Anke
Vložil Anke, Po, 2009-03-09 21:16 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Ten slovenský je do 24. dílu a já už to překročila, mám 30 a je to na mym blogu.

Obrázek uživatele Durov
Vložil Durov, Po, 2009-03-09 22:52 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

celých 30 dielov som precital na jeden záťah. už sa teším na ďalšie

Obrázek uživatele Durov
Vložil Durov, Po, 2009-03-09 21:11 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Pre Boha. Viete kolko ma toto dielov??? sa zblaznime dokedy to prejdeme cele.

Obrázek uživatele ja501
Vložil ja501, Po, 2009-03-09 22:19 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Jak jsem napsal u prvního dílu .... HODŇĚ .... cca 80 + 30 druhá série

Obrázek uživatele kubiaxk
Vložil kubiaxk, Po, 2009-03-09 20:53 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Nice preklad Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2009-03-09 20:35 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Return of Namikaze znám z fanfiction.net i ze slovenského překladu z jednoho blogu, Wilkins75 opravdu umí psát Smiling
Pěkný, pěkný...

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-03-09 20:20 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

moc super díleček, tamhle serie se mi moc moc líbý a strašně se těším na další dílek Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan