manga_preview
Boruto TBV 07

Snowflake 03 – Mise?

„Yoso, počkej!“
Mladá dívka se otočila a spatřila utíkajícího chlapce.
„Co se děje, Kibo?“ zeptala se chlapce, když k ní doběhl.
Kiba se zapřel o stehna a těžce ze sebe vypravil: „Žádá si tě Tsunade-sama.“
„Díky.“
Yoso se otočila a tryskem se rozeběhla k budově Hokage. Ani se neohlédla, věděla, že Kiba půjde za ní. Před dveřmi zpomalila a počkala, až jí Kiba dojde. Pak otevřela dveře a vešla pře stůl Páté.
„Dobře, že jsi se dostavila. Mám pro tebe misi.“
„Misi?“ nechápala Yoso.
„Ano. Budeš v týmu s Kibou a Sakurou a Shikamarem, nikdo jiný momentálně není k dispozici.“
„Hai!“
Otevřely se dveře a do kanceláře vešel Shikamaru se Sakurou.
„Vy čtyři máte tedy spolu misi,“ shrnula to ještě jednou Tsunade. „Shizune?“
„Hai! Máte za úkol donést tyto svitky. Váš tým je po čtyřech ideální. Budete muset jít do Suny a tam s pomocí Kazekageho-sama a jeho sourozenců doručíte na dvě různá území v Suně svitky. Jasné?“
„Hai!“ ozvalo se čtyřikrát.
„Jestli tato mise selže, dám vám na trénink Gaie,“ pohrozila Tsunade. „Rozchod!“
Čtyřka se po sobě vyděšeně podívala a zmizela.
Když se setkali u brány, věděli, že nesmí selhat. Dokonce i Yoso, která byla v Konoze chvíli, věděla, že být s Gaiem na trénink se rovná harakiri.
„Vyrážíme,“ zavelel Shikamaru a vydali se na cestu.
„Jak daleko je to do Suny?“ zeptala se Yoso.
„Tři dny cesty,“ odpověděla Sakura. „Kdo má ty svitky?“
„Já,“ ozval se Shikamaru.
Myslíte, že nás někdo napadne?“ dotázal se Kiba.
„Doufám že ne,“ zaprosila Sakura.
„Doufat nemusíš,“ řekl suše Shikamaru a ještě více zrychlil. „Už od Konohy máme společnost.“
Zbylý tým přizpůsobil rychlost a Sakura se nenápadně přidala vedle Shikamara.
„Máš už plán?“ zeptala se ho.
„Nějaký ano, ale musíme se dostat k řece. A to rychle.“
Růžovláska kývla a trochu zpomalila, aby předala informace Kibovi a Yoso.
Měli štěstí. Dostali se k řece za necelou půlhodinu. Seskočili ze stromů a stoupli si k sobě zády.
„Vylezte! Víme, že tu jste!“ zakřičel Kiba do prázdna.
Za chvíli opravdu ze stromů seskočili čtyři ninjové. Byli to tři muži a jedna žena.
„Co po nás chcete?!“ zeptala se Yoso.
„To je snad jasné, ne?“ ušklíbl se jeden z ninjů, nejspíš vedoucí skupiny. „Chceme ty svitky.“
„Jsou přesně čtyři. Na každýho vyjde jeden. Až dám znamení, vrhněte se na boj,“ zašeptal ostatním Shikamaru.
„Tak ty vám jen tak nevydáme,“ odporoval Kiba.
„Teď!“ vykřikl Shiki a všichni se vrhli na nejbližšího soupeře.
Shikamaru se vrhl na vysokého mladíka s hnědými vlasy, Sakura si vybrala asi toho nejsilnějšího shinobiho ze čtyřčlenné skupiny, Kiba si ponechal na zabavení muže, který byl asi ve věku Kakashiho a na Yoso zbyla kunoichi se světle modrými vlasy.
První hozené kunaie a shurikeny ani nestihli zasáhnout cíl, když v tom všechny nějaká síla odhodila pryč. Nepřátelé byli v tahu, asi se jali proletět na Pluto. Ostatní buď byli zabrzděni stromem, možná kamenem nebo spadli do řeky. Jen Yoso stála tam, kde byla před touto událostí.
„Co to bylo?“ zeptal se vyděšeně Kiba.
„Já ti řeknu, co to bylo!“ vyskočil Shikamaru z řeky jako čertík z krabičky. „To byla Yoso a její neznámá síla. Sakra, cos provedla?!“
„Shikamaru, nech jí,“ usměrňovala kamaráda Sakura. „Sad víš, že ona sama o sobě taky nic neví.“
„Gomennasai,“ omluvil se Shiki.
Yoso zakroutila hlavou tak rychle, že jí stříbrné vlasy ošlehaly obličej.
„To nic.“
„Díky Yoso můžeme pokračovat, tak v čem j problém?“ vyhoupl se Kiba na nejbližší větev.
Zbytek skupiny provedl to samý a vydali se opět na cestu.

„Podívejte, kdo to je?“ ukazoval do dálky strážný brány do Suny.
„Nevím… Možná jsou z Konohy, ale nejsem si jistý,“ odvětil druhý ninja.
Obrysy postav se vyjasnily a strážní spatřili, že jde opravdu o ninji z Konohy.
„Co potřebujete?“ zeptal se ten, který je jako první zpozoroval.
„Máme tu misi,“ odpověděl Shikamaru. „Potřebujeme mluvit s Gaarou-sama.“
„Ale…,“ začal protestovat druhý.
„Nemáte na výběr. Jde o věc Suny a Konoha se rozhodla to udělat. Tak pustíte nás?“ zeptal se nevraživě Kiba.
„S..samozřejmě,“ zakoktali se oba dva a pustili je do Suny.
Čtyřka se rozeběhla ulicemi Suny a běžela až do kanceláře Kazekageho. Před dveřmi se zastavili a čekali, až je ninja, co byl s nimi, ohlásí. Netrvalo dlouho a Gaara volil, že můžou vstoupit.
„Tak co potřebujete?“ zeptal se s úsměvem na tváři Gaara.
„Máme misi a tu musíme splnit za vaší pomoci.“
„Není problém a …“
Než Gaara stihl doříci větu, otevřely dveře a do kanceláře vběhla Temari.
„Gaaro, tohle přišlo z Konohy,“ vyhrkla zadýchaně.
Nejspíš běžela celou cestu.
„Pozdě,“ ušklíbl se Shikamaru. „Jsme tu dřív.“
„Možná že to není o vás,“ odsekla dívka a předala bratrovi svitek.
Chvíli bylo napjaté ticho, dokud Gaara nepřečetl celý svitek.
„Asi tě zklamu, Temari, je to o nich a jejich misi.“
„Hmpf!“ urazila se dívka a otočila se k Shikamarovi zády.
„Dobrá, s vámi půjdu já a Temari.“
„Co?!“ Nemůžeš jen tak zdrhnout od papírování! Co Kankurou?“ začala se rozčilovat Temari.
„Pár dní to počká,“ pokrčil rameny Gaara „Za uvili jsme zpátky. Kankurou to papírování zvládne.“
„Jenže tady nejde o papírování,“ trvala si Temča na svém.
„Prostě máš misi se mnou a nediskutuj o tom,“ rozhodl Kazekage a otočil se na Sakuru.
„Kdo je to?“ ukázal na dívku se stříbrnými vlasy.
„To je Yoso. Zkolabovala před Konohou a Shikamaru ji donesl. Nic si nepamatuje, takže to není její pravé jméno,“ představila dívku Sakura.
Gaara jen kývl hlavou na znamení, že rozumí a nakázal Temari, aby hosty zavedla do jejich pokojů.
„Kam vůbec budeme muset jít?“ zeptala se za cesty Kiby.
„To nevím. Je to as v tom svitku, co Gaara dostal.“
„Tos mi teda pomoh,“ odsekla dívka.
„Ježíš, ženský sou tak hrozný a tahle je unikát!“ řekl útěšně Shikamaru Kibovi, když Temari zmizela za dveřmi jejich pokoje.
„Hmm…“ zatvářil se otráveně tentokrát Kiba a hodil Akamarovi kost.
Dívky ve svých pokojích také debatovaly o jejich misi.
Nakonec přece jen všichni po večeři, kdy si předali informace, vyčerpáním usnuli.

Ještě před východem Slunce stálo u brány do Suny šest osob.
„Tak Jak se rozdělíme?“ zeptal se vesele Kiba, zřejmě v dobré náladě.
„Sakura, Shikamaru a já budeme v jedné skupině, zbytek ve druhé,“ organizoval vše Gaara.
„Dobrá, jdeme!“ zavelela na svou skupinu Temari a rozeběhli se na sever.
„My bychom měli jít také,“ promluvil Shikamaru a druhá skupina se vydala východním směrem.

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)