manga_preview
Boruto TBV 09

Vyvolená aneb ty jsi moje ségra?:04- Tým Taka

,,Proč si sebou vzal tu služku?!“ Vyjela po Sasukem Karin, které se vůbec nelíbilo, že by se Sasukem měla zůstat jiná dívka než ona.
,,Karin, SKLAPNI!!!“ Seřval ji Sasuke. Všiml si jaký vražedný pohled má dívka, sedící vedle něj. Kaia zatnula pěsti, ale byla zticha.
,,Proč bych měla?!“ Drze se ohradila Karin.
,,Protože někdo prostě nemá takové štěstí, přátelé a tým jako ty.“ Tiše jí odpověděla Kaia a pohlédla Karin do očí. Tu to vykolejilo a skutečně zavřela pusu a po Kai házela jen škaredé pohledy. To trvalo jen do té doby než Sasuke vydal příkaz spát. První hlídku si vzal Juugo.
Asi po třech hodinách Juugo něco uslyšel, nějaké šustění. Ohlédl se, Kaia byla vzhůru.
,,Co to tu vyvádíš, běž se vyspat ještě budu 2 hodiny hlídat.“ Seřval ji potichu Juugo.
,, Jsem přespaná, vezmu tu hlídku za tebe, stejně bych už neusnula.“ Odpověděla mu dívka.
Juugo ji poslechl a šel si lehnout. Kaia si sedla k ohni a přiložila jedno poleno, aby jí oheň nevyhasl. Po chvíli jí začala být i u ohně zima. Otřepala se. Hlavu si položila na kolena a zírala do plamenů. Někdo si vedle ní sedl a přehodil přes ni svůj plášť. Pohlédl jí do těch krásných modrých očí, do kterých se během těch dvou beznadějně zamiloval. Chytil ji kolem pasu a přitáhl si ji blíž k sobě. Kaia se na Sasukeho usmála. Byla ráda, že ho má konečně u sebe. Toužila po jeho rtech, stejně jako on po těch jejích. Znovu se políbili. Kaia mu rukou prohrábla vlasy. Mu se to líbilo a tak zajel rukou do jejích vlasů. Kdyby mě viděla Karin, ta by mě na místě zabila. Najednou je něco vyrušilo a oba se od sebe oddálili. Suigetsu se probudil a chtěl si odskočit, jenže při tom nadělal takový rámus, že se všichni probudili. Nechtěl tam totiž nechat svůj meč sám, a když ho táhl s sebou směrem do křoví, omylem praštil rukojetí Karin. Ta hned začala vřískat, že ho zabije.
,,No tak ho už rychle zabij, ostatní chtějí spát!“Okřikl ji rozespalý Juugo. Karin si znovu lehla s breptáním, že ráno mu to spočítá.
,,Měla bys jít spát.“navrhl Sasuke Kaia, ale ta odmítla. Stejně by prý už neusla. Tak zůstal Sasuke s Kaiou u ohně. Opřela se mu o hruď a zadívala se do ohně. Oba dva tam seděli až do rána a povídali si. Povídal hlavně Sasuke, protože ho donutila vyprávět o své rodině a o svém původu. Často se musela smát. Nejvíc jí však zaujalo vyprávění o Sasukeho bývalém týmu 7. Zajímalo ji, jací asi jsou ta Sakura, Kakashi a hlavně Naruto. Asi bych měla říct Sasukemu celou pravdu. Ne však se to dozví sám!přemítala v duchu.
Za chvíli se už Juugo a ostatní probudili. Karin se právě chystala praštit ještě spícího Suigetsa. Dostal přímý zásah pěstí. Okamžitě vstal a chystal se jí ránu oplatit, Sasuke je však včas zastavil.
,,Měli byste už vyrazit, radši.“ Dodal.
Asi po 10 minutách Karin, Suigetsu a Juugo vyrazili. Sasuke zůstal stát uprostřed mýtiny vedle něj se posadila Kaia.
,,Tak, teď bys mi mohl konečně prozradit jakou misi máme my dva.“
,,Ale jistě,“ nenechal se vyvést Sasuke z rovnováhy ,,žádnou nemáme.“
,,Co?!Tak proč si jim řekl, že…“
,,Aby nás nerušili při tvém tréninku.“usmál se nevinně Sasuke.
,,Ty..!!“ pohrozila mu naoko dívka, ale nezlobila se na něj právě naopak. Objala ho kolem krku a políbila ho. Najednou jí podkopl nohu a oba se svalili do trávy.Kaia se začala smát ale Sasuke jí umlčel polibkem.
,,Miluji tě.“zašeptal jí do ucha.
,,Já tebe víc.“odpověděla mu dívka a políbila ho na krk. Sasukemu se to zalíbilo a pro změnu líbal zas on ji.
,,Dost, Sasuke, no tak!“ odbyla ho dívka, když se jí Sasuke začal dobývat pod tričko.
,,Měli bychom začít s tréninkem.“ohradila se. Sasuke se chvíli tvářil trochu uraženě, ale nakonec souhlasil.
,,Víš asi bych ti měla něco ukázat.“ Řekla a přešla ke svému batohu. Vytáhla z batohu šedý vak. Na zemi ho rozbalila a vytáhla z něj meč v pochvě a křišťálový přívěsek. Modrý křišťál si pověsila na krk. Mečů se rozzářil, když ho dívka uchopila. Na rukojeti byly zavěšené dvě rolničky, které o sebe při každém pohybu zacinkaly. Čepel reagovala i na tu trochu čakry, kterou Kaia měla a modře se rozzářila.
,,Tenhle meč patřil mému otci, stejně jako tenhle čakrový přívěsek. Meč má své jedinečné schopnosti. Podle pověsti v jedné vesnici žil klan, který se vyznačoval svými jedinečnými schopnosti. Jeden člen tenhle meč vyrobil a on reagoval pouze na čakru členů toho klanu. Tak se pojistili, že ho nikdo nezneužije. Já jsem jedním potomkem tohoto klanu a můj bratr je ten druhý, který může tenhle meč ovládat.Nazývá se Asunagi.“ Ukončila výklad dívka.
,,Abych mohla vlastnosti meče naplno ovládat, musím se naučit ovládat dobře čakru.“
,,Proč myslíš, že jsem tě sebou vzal?“ Odpověděl jí trochu dotčeně Sasuke.

Poznámky: 

Tak tady je další dílek....užijte si..díky za komenty:D

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-07-01 00:29 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No ty víš jak vše opět pořádně roztočit Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, Ne, 2009-06-21 19:48 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

dobré Smiling Smiling

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, Ne, 2009-06-21 19:10 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Deme na další Laughing out loud

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Út, 2009-03-17 21:19 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Juhuhůůů začíná se to rozjíždět!!!!

Obrázek uživatele klarusha
Vložil klarusha, Po, 2009-03-09 17:22 | Ninja už: 5574 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

to se mi líbí... Sasan jaký je do všeho hrrr xD

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-03-09 18:56 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

je to rebel ne?

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2009-03-08 21:31 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No ten Sasuke se nezdá, jde na to moc rychle. Ne...dělám si srandu, je strašně sladkej. Doufám, že mu to vyjde !!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-03-09 18:55 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Taky doufám..celkem záleží na náladě..díky!!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling