manga_preview
Boruto TBV 09

4.Masky stříbrného vlka

Uskutečnění plánu

,, Takže proč jsem vás sem dnes zavolal." začal Madara mluvit k ostatním co seděli u stolu.

Seděl tu Hidan, Jack, Madara, Kakuzu, Deidara, Zetsu, Kisame, Konan, Pein, Sasori a jedna bledá postava. Všech jedenáct sedělo u kulatého stolu v tmavé kamenné místnosti bez oken a jiného nábytku.

,, Máme tu problémy s novou skupinou, která se nazývá Masky Stříbrného Vlka."

,, Já v tom žádný problém nevidím, prostě je najdeme a zabijeme, je nás mnohem víc než jich." řekl Hidan.

,, V tom je ten problém, my nevíme kolik jich je, může jich být mnohem víc než nás." řekl Jack.

,, Takže co s tím budeme dělat?" zeptal se Deidara.

,, Prozatím asi nic, ale od teď musíme být opatrní." řekl Madara ,, A teď k druhé věci. Poslal jsem skupinu pro Ryuugan, druhou skupinu na ty posily z Písečné a třetí skupinu jsem poslal zaútočit na Konohu, a pro vás mám taky úkol. Jděte a srovnejte se zemí zemi blesků. Rozumíte?" zeptal se Madara.

,, Takže zassse začneme, výborně." Usmála se bledá postava.

Konoha

,,Tak to je vše Naruto, jdi a dožeň je." řekla Tsunade.

,, Rozumím, hned se dám na cestu. Ještě něco, kdo je vlastně Mikami?" zeptal se Naruto.

,, Snoubenec Hinaty, její otec tak rozhodl kdyby jsi tu zůstal déle, tak jsi se to mohl dovědět, ale ty jsi musel zase zmizet po týdnu co si se vrátil, zajímalo mě kde jsi ten půl rok byl:" řekla Tsunade.

,, Jen jsem se poflakoval všude možně a hledal něco o svých rodičích." usmál se Naruto ,, No nic, tak já jdu snad je stihnu v čas." dořekl, otočil se a opustil kancelář Tsunade.

Na sochách Hokágů stála postava s maskou lebky, v tmavém oblečení a černém plášti, na kterém měla znak stříbrného vlka.

,, Vypadá to, že si vás tu nikdo zatím nevšiml." ozvalo se za postavou.

Lebka se otočila na postavu v černém s maskou Vlka ,, Zatím ne sensei, a jak vše pokračuje, budeme tu ještě dlouho? Potkan a králík nedají pokoj, jestli takhle budou pokračovat, prozradí nás." řekla lebka.

,, Neboj se, vše jde podle plánů, ještě něco až zaútočí Dark Akatsuki, tak si jich nevšímejte dokud budou v Konoze, až jí opustí zabijte je." řekl vlk

,, Proč až odejdou?"zeptala se lebka.

,, To je součástí plánu, můžeš jít." řekl vlk a lebka zmizela.

,, Vše jde podle plánu, brzy budu mít všechny kekkei genkaie. Tak koho teď přidat jaká schopnost chybí v naší skupině" Vlk se podíval na hřbitov ,, už vím."

Jak tak stál na těch sochách, objevili se kolem něj ANBU společně s Gaiem a Kakashim.

,, Kdo jsi a co tu děláš?" zeptal se Kakashi.

,, Promiňte, ale teď nemám čas se tady s vámi bavit." řekl vlk sáhl na masku a trochu ji posunul tak aby bylo vidět jedno oko. V jeho oku se točil nějaký znak tak rychle, že nebylo poznat jaký má kekkei genkai.

,, Oyasuminasai." Řekl vlk a všichni popadali, pak si vrátil masku do původního stavu otočil se a zmizel.

V jeskyni

Vlk se objevil uprostřed jeskyně a na zem hodil něčí tělo, pak začal vytvářet jednu pečeť za druhou velkou rychlostí, když skončil dotkl se rukou těla, které se rozsvítilo, ale hned zase zhaslo.

,, Další?" zeptal se Pinocchio.

,, Ano, uvědomil jsem si, že tuhle schopnost nikdo z vás nemá, tak jsem ho sem vzal, až se probudí dejte mu masku orla." řekl vlk a zmizel.

Lasička přišla blíž k tělu,, Ale vždyť tohle je Hyuuga Hizashi."

Na louce uprostřed lesa stál muž na sobě měl plášť tílko a dlouhé kalhoty, okol něj stálo dvacet banditů s různými zbraněmi. Ta osoba mezi nimi vyndala katanu.

,, Tak pojďte." řekla a všichni na ní zaútočili.

,, Vypadá to, že byli dost slabí." usmála se osoba, zandala katanu a vyrazila přes rozsekané ninji pryč, ten souboj nepřežil ani jeden.

,, Jak dlouho ještě poběžíme?" zeptal se Mikami.

,, Ještě chvíli, a pak se utáboříme." řekl Shikamaru.

Celá skupina se teď nacházela na území země sopek a asi třicet kilometrů od nich.

,, Gaaro nemusíš tak spěchat." zavolal Kankuro.

,, Musíme si pospíšit, abychom je dohnali v čas než na ně zaútočí nepřítel." řekl Gaara a ještě zrychlil.

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-10-11 14:19 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

mno začíná to zajímavě... pravopis, no na ten jsem nekoukala Laughing out loud ale děj je hezký a už seš nám to rozjíždí, takže já jdu na další Laughing out loud

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Čt, 2009-03-05 19:24 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

moc pekne tesim se na dalsi dil