manga_preview
Boruto TBV 15

3.Masky stříbrného vlka

Noví ninjové

Konohou šli tři dívky, blondýna jménem Ina, růžovláska s vlasy po krk jménem Sakura a dívka s tmavě modrými vlasy do pasu jménem Hinata.

,,Slyšely jste o tom, že se blíží chuninské zkoušky???" zeptala se Ina.

,,Ano, dokonce jsem tu zahlídla ninji z jiných vesnic." odpověděla Sakura.

,,A co, u vás doma je vše v pořádku??? Je mi líto co se stalo Hanabi." řekla Ina.

,,Nic v pořádku není, otec zuří a mě nechává hlídat, jelikož je Hanabi mrtvá, tak já se stanu hlavou klanu."řekla smutně Hinata.

Dívky šli dál až došli na menší náměstí, nikdo tu nebyl kromě čtyř ninjů, kteří stáli proti sobě, bylo to tři proti jednomu. Ti tři byli z vesnice ukryté v kamení a ten jeden ze sněžné vesnice, vypadalo to že se chystají k boji. Po chvíli se u toho ze sněžné vesnice zjevil druhý.

,,Co tady děláš Shiromaru?"zeptal se nově příchozí.

,,Chci jim ukázat co se stane, když mě někdo urazí, tak se ke mě přidej a nebo uhni Menmo."řekl Shiromaru.

Menmo pokrčil rameny a sedl si na nejbližší lavičku, vytáhl zvláštní flétnu a začal na ní hrát.

Ti tři ninjové z kamenné vesnice vytáhli kunaje a zaútočili. Shiromaru se usmál, zvedl ruku a řekl,,Sněhová vichřice." a dva ninjové z kamenné odletěli na stěnu a už se nepostavili. Ten třetí v čas uhnul, dostal se až k Shiromarovi a sekl, ten jenom uskočil udělal pečetě a vyslal vodu smíchanou se vzduchem. Zasáhl. Ninja z kamenné odletěl, chtěl se postavit, ale začal se klepat a třít o sebe rukama jaká mu bila zima. Menmo přestal hrát, zvedl se a přešel k Shiromarovi.

,,Měli bychom zmizet, než se objeví sensei."řekl, ale bylo pozdě, zavířilo se a objevil se ninja s páskou země sněhu.

,,Nechám vás na chvíli o samotě a už se perete, copak vám to neni blbí?"zeptal se

,,Omlouvám se Kimimaru-sensei, ale oni si začali."začal se vymlouvat Shiromaru.

,,Mě je jedno kdo začal, od teď uděláte ještě jeden průser a svážu vás na pokoji, tak aby jste se už ani nehnuli."řekl Kimimaru chytil oba kluky a spolu s nimi zmizel.

,,Viděli jste to?"zeptala se Ina.

,,Ano, vypadá to že letošní zkoušky budou zábavný, ale netušila jsem že země sněhu má takhle silné ninji."řekla Sakura. Všechny tři chtěli pokračovat v cestě, ale objevil se u nich Kakashi.

,,Našel jsem vás, máte se okamžitě dostavit k Tsunade pro novou misi."řekl a zmizel. Holky vyrazily pomalým krokem k budově Hokágeho a cestou přemýšlely co to bude za misi.

U Hokageho

Jakmile holky dorazily Tsunade se chopila řeči.

,,Jelikož jste tu všichni, můžu vám vysvětlit vaši novou misi. Vaší misí bude najít uživatele Ryuuganu a dovést ho bezpečně do Konohy, tady Izunagi vám ukáže na mapě kde se bude ta osoba zřejmě nacházet." řekla Tsunade.

Izunagi vytáhl mapu a začal jim ukazovat cestu kudy by měli jít. Když skončil, všichni se chystali odejít, ale Tsunade je zastavila.

,,Je možné že na cestě narazíte na silné ninji tak dávejte pozor a velitelem bude Shikamaru. Jestli to ta osoba stihne, tak jí za vámi pošlu jako posilu. Můžete jít." Řekla a všichni odešli kromě Izunagiho.

Tsunade se koukla do papírů, byli tam napsáni členi různých týmů. Tým deset: Shikamaru-Jounin, Ina-lékařský ninja, Chouchi-chuunin. Tým ANBU: Kiba, Shino.

Tým sedm: Sakura- lékařský ninja, Hinata-chuunin, Mikami-Jounin.

Tsunade se koukla na Mikamiho, který nahrazoval Naruta.

,,Mikami snoubenec Hinaty, tak to aspoň řekl Hiashi, Hinatin otec. Něco se mi na něm nelíbí."řekla si pro sebe.

Z Konohy vyrazilo osm ninjů.

Kdyby někdo seděl v lese, viděl by stříbrného vlka jak běží do Konohy, ale nikdo tam neseděl, nikdo ho neviděl. Kdyby tam někdo byl, viděl by jak se stříbrný vlk mění v žlutou čmouhu, ale nikdo tam nebyl.

Tsunade si povídala s Izunagim, najednou se rozletěly dveře do kořán a někdo zařval ,,Tak jsem zase tady!"

V jeskyni

Itachi se probral a hned si všiml dalších ninjů jak sedí okolo něj.

Jeden ninja s maskou Pinocchia k němu přišel ,,Tak ses probral Itachi to ti to trvalo. Vítej mezi Maskami stříbrného vlka, Lasičko."

4.958335
Průměr: 5 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Po, 2009-02-23 18:04 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem přečetl první serii s touhle v tahu Laughing out loud
Moc dobrý, ale čím dřív bude pokráčko tím líp Laughing out loud

Obrázek uživatele kwille
Vložil kwille, Pá, 2009-02-13 20:22 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

pls nemuzu se dockata ten vlk to bude naruto vid

"The true measure of a shinobi is not how he lives, but how he dies."

"It's not what they do in life, but what they did before dying that proves their worth"

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, Pá, 2009-02-13 21:00 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

nech se překvapit

Obrázek uživatele kwille
Vložil kwille, Pá, 2009-02-13 20:21 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

dalsi dalsi rychle

"The true measure of a shinobi is not how he lives, but how he dies."

"It's not what they do in life, but what they did before dying that proves their worth"