manga_preview
Boruto TBV 11

Aby jednou... 03 -konec

Aby jednou... 03

„Musíme ho zabít.“ Vydal ze sebe bez jakéhokoliv soucitu. Chlapec v jeho rukou se zajíkl, po tváři mu stekly další slzy, oči vytřeštěné na nepřítele. Nebyl více než o pět let starší, přesto v jeho těch jeho byla krutost mísící se s bolestí .
„K čemu to bude, je to jen dítě!“ ozvala se dívka, teď už pevněji a rázněji. Vystoupila ze stínu, aby mohla protestovat.
„No tak Onesuke, řekni něco! Tahle válka přeci není o zabíjení nevinných, bezvýznamných dětí!“ Pohledem probodávala chlapce, který doposud nevstal ze země, vyvedený z míry. Ten však sklopil zrak.
„Není tak bezvýznamný, Fune-chan…“ ta slova říkal tiše, jakoby se styděl za to, co vůbec vypravil.
Druhý chlapec se ušklíbnul. Hořce a bezcitně…
„Vidíš ten znak na jeho oblečení… Byl i před domem. Je ti určitě jasné, že patří do důležitého klanu.“ Těžce polkl. Slova pronášel tak pomalu, dítěti běhal mráz po zádech.
Zabijí ho? Určitě ano. Chtěli se mu zavřít oči, ale nedokázal to. Snažil se zadusit v sobě všechen ten děs.
Dívka vzdychla. Ruku si dala přes ústa.
„To ovšem neznamená, že ho zabijeme, Hagaku!“ dodal ale směrem k vězniteli. Ten ho sevřel svého vězně ještě pevněji, když se pokusil jeho dlaň z krku sundat a vymanit se.
Rozkašlal se a ruce mu znovu povolily, mladík se zasmál.
„Jste slaboši. Udělám to!“ řekl a z kapsy hbitě vytáhnul kunai. V mladíkovi vybuchl nával vzteku…
Oba jeho společníci nestihli ani reagovat. Kluk chtěl vykřiknout, ale znovu byl stiskem umlčen. Zasípal a lapal po dechu.

„Jenom cekneš a jsi mrtvej! Nikdo tě stejně nezachraní, všichni bojují! Nebo utekli“ vyprskl a rychle napřáhl ruku se zbraní k úderu. Chlapec se třásl. Jeho srdce se splašilo zděšením. Rukama se znovu marně pokusil uvolnit sevření.
„Nechali tě tu samotného! Utekli!“ křičel na něj plný nenávisti a opovržení.
Společníci se konečně probrali…
„Ne, Hagaku, ne!“ vykřikla dívka a snažila se pohyb zastavit.
Vzpomeň si, jak zemřela tvá sestra! Vzpomeň si…“ vydala ze sebe a chlapec, svírající nůž u břicha dítěte, povolil…
V jeho hlavě se najednou setkalo jakési rozbřesknutí… Odstrčil od sebe dívku a upustil malého chlapce na zem. Sám udělal pár kroků zpátky… Zhluboka dýchal… Jeho rty se chvěly…
Jako by se probral z horečnatého snu.
„Hagaku-san…“ vyslovila dívka soucitně tiše…

Stihla už jenom tohle.
Potom se čas zastavil. Zastavil se…
Její oči se vytřeštily…

Dveře pokoje se rychle otevřely…
Sekundy se staly minutami…
Chlapec, ležící na zemi vzhlédnul… Nestihnul ani nic říct, vyslovit.
Do místnosti vniklo silné světlo.
Tvář muže ve dveřích se zkrabatila do nenávistného obličeje. V ruce držel katanu, potřísněnou krví. Oči dětí najednou strnuly v tom pohledu…

Viděly snad smrt?
Hagaku si stoupl před Fune, zmatený, ale v ruce svíral kunai.
Nic víc, nic míň.
Stoupl si, jakoby se připravoval na boj. Jinak s holýma rukama.
Přesto nejspíš nepostřehnul ani pohyb svého protivníka. Jeho tvář zbolestněla, když kovová čepel v pouhých pár sekundách projela jeho tělem…
Tělem jedenáctiletého chlapce…

Dopadl na zem. Tiše. Bez výkřiku. Jen dunění se připomnělo.
Proč krev prchá tak rychle…?
Dřív, než si stihnul vůbec uvědomit tvář svého… svého vraha?
Fune chtěla křičet, chtěla brečet pro svého přítele. Ale válka nikomu nedává čas. Nikomu nedá nic navíc. Nikdo jí nedal pár vteřin, aby si vůbec uvědomila, že je mrtvý.

Válka není spravedlivá.

Na její jemnou tvář dopadly první kapky krve.
Nemohla křičet tím dětským hláskem. Nevydala ze sebe nic, její hrdlo bylo proťato.

Válka jen bere…

Chtěl zavřít oči, ale nemohl. Chtěl začít křičet, ale nedovedl to. Chtěl ho zastavit…
Ale nedokázal to.
Do očí se mu jenom hrnuly slzy. Svůj hlas nenalézal. V tu chvíli existoval jen TEN pocit. Na povrchu, intenzivně. Pulzoval celým jeho tělem. A on si přál zemřít s nimi.
Strach. Úzkost. Bolest.
Ne, takhle se nedal popsat…

Válka ničí, válka rozvrací…

Onesuke se možná vzpamatoval. Bylo mu věnováno pár sekund, jen pár sekund navíc…
Vytáhl velkou mačetu. Viděl, jak jeho přátelé, společníci umírají a tak se přiblížil k muži zezadu. Ani on však neměl větší šanci.
Jeho protivník se otočil. V jeho očích byla nevyslovitelná krutost. Byly rudé jako krev. Jako krev na jeho oblečení, jako krev na jeho meči.
Jako krev která vtékala do škvírek mezi parketami, která se blížila k ležícímu chlapci.
Hutná, tmavá…
Mladík klesnul na kolena. Spadnul a jeho zbraň kovově zaduněla o podlahu. Svíjel se v bolesti, dokud i on nebyl „ušetřen“ rychlým seknutím zbraně.

Jak moc válku nenávidím…

Jeho otec…
Teprve potom muž přišel, aby chlapce odnesl pryč ve svém náručí.
Třásl se. Třásl se bolestí, úzkostí, zlobou, strachem…
Ale ze všeho nejvíce nenávistí…
Tou nejsilnější, nejintenzivnější nenávistí, která se pomalu, ale jistě, hluboko usazovala v jeho srdci...

Muž seděl na skalním převisu. Temnýma chladnýma očima, téměř překrytýma unavenými víčky, sledoval bitvu, odehrávající se pod ním.
Pořádně se rozhlédl nad krajinu pod sebou. Poslední lidé bojovali, poslední přeživší se snažili ještě získat svůj život. Vyhrát nad svou vlastní smrtí.
Smrtí někoho jiného.
Otřásl se. Cítil ji uvnitř. Odpornou, vlezlou, hořkou, nechutnou… nenávist.
Věděl, že není lepší než jeho otec…
Ten den si přísahal, že bude silný. Že bude silnější, bude trénovat.
Aby jednou, až nastane čas…
Dokázal zabránit válce.

A to on opravdu dokázal...

Poznámky: 

Hele, to si mám myslet, že na Konoha.cz jsou jen samí srabi? Mohli by jste alespoň něco napsat... Kritiku??? Svůj názor...???
Chci aspoň tu kritiku, furt lepší než nic.

4.555555
Průměr: 4.6 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, Ne, 2010-03-28 14:34 | Ninja už: 5288 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Tahle povídka se od všech značně lišila,už jenom to že byla napsána mistrovsky a já se do ní okamžitě vžila.
Příběh byl úžasný, a pocity byly skvěle popsané.
Rozhodně mám zase trochu jiný pohled na svět.Ostatně je to tak u každé povídky co si tady přečtu.
Mě taky moc lidí nepíše komenty a taky mě to štve, ale co, když se líbí tomu kdo ji napsal tak ať si ostatní trhnou nohou Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2010-03-29 12:18 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda, že se líbila Laughing out loud
Děkuju moc, že sis ji přečetla Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2009-03-23 19:04 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jo, komentáře... To je těžký. Někteří jen kliknou na hvězdičku a nedokáže mě víc naštvat než to, že se podívám, kolik lidí hlasovalo a přitom nemám ani jeden komentář. Ono stačí jen pár slov, ale někdy je i těžký je napsat... Někdo je napíše, někdo ne.
No, já jsem se rozhodla, že ti ho napíšu Laughing out loud Tahle povídka je... ani nevím, jaká slova by ji mohla vystihnout. Úžasný? Suprový? Bezvadný? Strhující? Ano, taková ta povídka byla a ještě mnohem víc...

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2009-03-24 15:27 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu, někdy je těžký napsat koment. Ale zase... Byla bych ráda, ¨kdyby ho někdo napsal, i kdyby z mého díla byl kdoví jak rozpačitý. Klidně bych snesla i kritiku, člověk pak má pocit, že i za nějaké připomenutí stojí.
Zase nevím, jak to říct. Moc díky! Jsem opravdu ráda, že mi píšeš komentáře. A je pro mě pocta, že se ti moje povídky líbí Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-03-06 14:55 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hvězdičko, žádný koš! Sad
Myslím si, že poslední dobou ta nekomentovací nálada kazí chuť do psaní spoustě autorů; jsou skvělé povídky, které si lidi přečtou, kliknou na hodnocení (někdy ani to ne) a jdou dál Eye-wink Kašli na ně, píšeš skvěle, tak to nevzdávej Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2009-03-06 18:07 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu, to "nekomentovací" období opravdu kazí náladu.
Jsem moc ráda, že sis to přečetla a líbilo se ti to Laughing out loud
Arigato, že mě vždycky podporuješ, vážně díky ^^

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2009-02-28 12:50 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale já ti žádnou kritiku psát nechci, protože prostě nemám co kritizovat, Katy.
Úžasná povídka... ten děj, pocity chlapce... myslím, že tohle se dá směle nazvat jednou z tvých nejlepších povídek. Já si to rozhodně myslím.
Strhující, skvělé, tak bych to asi popsala. Ten poslední díl byl sice trochu zmatený, ale upřímně řečeno, to jen umocňovalo tu atmosféru. Povídka, jejíž děj se doslova prožívá, tak.

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, So, 2009-02-28 13:43 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Tak to mooc děkuju Laughing out loud
Opravdu, nikdo mi u minulého dílu nic nepsal a já z toho byla docela sklíčená... Vážně jsem ráda, že se ti to líbilo Laughing out loud