manga_preview
Boruto TBV 08

Mám tě rád VIII. - Jako tenkrát

Sotva to dořekl, tak oba uskočili dozadu a zaujmuli bojovou pozici.
,,Ukaž co dokážeš!" vyřítil se vpřed Sasuke.
,,Uvidíš!" rozběhl se k němu Naruto a vytáhl kunai.
Také Sasuke už v ruce dřímal kunai a jako první zaútočil na Naruta, který se hned začal bránit.
Ani jeden však nepoužil žádnou ze svých technik, jen tam tak poskakovali a snažili se jeden druhému zasadit ránu. Když se Narutův a Sasukeho kunaie střetly, pošeptal Naruto kamarádovy do ucha: ,,Takhle jsme začínali, pamatuješ?" ,,Hh," uchechtl se Sasuke, ,, jen vzpomínky, které upadají v zapomění."
,,Já vím, že si vzpomínáš, jen chceš zapomenout! Ale nejde ti to!"
Oba se od sebe oddálili. Najednou Sasuke zmizel a po chvíli se objevil Narutovy za zády, který pohotově vystřelil svůj kunai proti Sasukemu, až se s drnčivým zvukem oba kunaie zabodli do sebe.
,,Uff, to bylo o chlup!" zapotil se blonďatý kluk.
,,Nikdy nenech ninju, aby se ti dostal za záda." řekl pohrdavým tónem Sasuke.
,,Heh, to už jsem někde slyšel," vzpoměl si na Kakashiho-senseie, ,,takže si přece jen vzpomínáš!"
Sasuke využil Narutovy nepozornosti a jedním hmatem ho srazil k zemi. Naruto ztěžka dopadl na tvrdou půdu, z které se hned snažil zvednout, jenže Sasuke k němu přiskočil a zasadil velký kopanec do obličeje. ,,Aa…“ vydral ze sebe ležící kluk. Z natržených úst hned začala tryskat narůžovělá krev. ,,Miluju krev“ olízl se Sasuke a opět přiskočil k Narutovy, aby ho zase srazil k zemi. Naruto uháněl pryč, aby si udržel bezpečnou vzdálenost a promyslel plán. Najednou se ale zastavil, protože ucítil strašlivou bolest zad. Opatrně si přejel prsty bolavá záda….na rukou ucítil něco teplého. Vystrašeně se podíval na ruce, které byly celé od krve. Sáhl si tam znovu a nahmatal kunai, který hrubě vytrhl a odhodil pryč. Otočil se směrem k věži a uviděl ten vítězný Sasukeho úšklebek. ,,Sasuke!!“ zaklel.
Než ale stačil cokoliv učinit už se na něj řítil Sasuke nebezpečnou rychlostí. Za běhu vytasil další kunai.
Než stačil Naruto napočítat do tří, díval se do nažhavených uhlově černých očí.
V každé stresové situaci se tělo připravuje na tzv. útěk nebo útok, jsou to situace, kdy je potřeba mobilizovat veškerou energii, svaly a smysly a připravit se na akci…
Ze všech sil se pokusil zvednout ruku, ale ta mu hned klesla zpátky k tělu. V tom ucítil jak mu obličej zalila další dávka teploučké krve. Omámený se probral po chvílí opodál, ale těžko zaregistroval okolí. Přes hnusný nateklý monokl a spoustu krve, která se mu dostala do očí neviděl skoro nic. Druhé oko měl přivřená a rovněž nateklé. A to ani nestačil Sasukemu zasadit jedinou ránu!
,,Ale kde je?“ přemýšlel nahlas Naruto.
Na nebi se zablýskla černá tečka, která dopadala rychle na zem. Čím víc se přibližovala, tím víc Naruto rozpoznával kamarádovy obrysy, až nakonec dopadl těsně vedle Naruta.
Ten moment musí svaly reagovat okamžitě. Proto se zvýší svalové napětí a svaly jsou v pohotovosti. To mi zachrání život…
Přemohl bolest a zasáhl Sasukeho stojícího za ním přímo do prsou až Sasuke neudržel rovnováhu a natáhl se na vlhkou zem.

Poznámky: 

Příští díl: Vítězství nebo prohra?
...Vyhrál jsem, ale cena byla vysoká a vítězství hořké...

Určitě jsi se musel vypořádat s mnoha věcmi.
Ve svém srdci jsi plakal, že?
Nemůžeš se vzdát snu,
který sis vybral, viď?
Možná jsi měl jen vedlejší roli...
Možná jsi ten, kdo stojí ve stínu někoho jiného.
Když se utkáš se svým snem...
jé jé jé jé.
Nech ho uvnitř, nech ho,
ať je k tobě upřímný.
Udělal jsi to mnohokrát.
Mnohokrát jsi zase vstal.
Udělal jsi to mnohokrát.
My jsme...
...mnohokrát...
...věřili.
...mnohokrát...
...snili.
...mnohokrát...
Udělal jsi to mnohokrát.
Udělal jsi haldu hloupých věcí.
...mnohokrát...
Mnohokrát jsi stál v něčím stínu. Mnohokrát.
Ano, teď hraješ hlavní roli!
Prosím, nechte nás snít,
o čem chceme!

4.636365
Průměr: 4.6 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, St, 2009-02-25 21:41 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

No tak jsem si všechno s potěšením přečetl.
Můžu říct, že tahle povídka je moc zajímavá i když možná trochu depresivní.