manga_preview
Boruto TBV 07

Vláda temnoty 04-Mise od Orochimara=Problém

V pět hodin odpoledne se čtyři páry dostavily před kancelář Orochimara. Ještě než všichni vešli, museli si říci svoje nová jména, aby je nikdo neprokoukl.
„Můžu tedy otevřít?“ zeptal se nervózně Itachi.
Zbylí kolem něj přikývli a s napětím očekávali, co jim dveře odhalí. Tyto dveře totiž vedly do bývalé kanceláře Hokage. Jakmile se dveře otevřely dokořán, naskytl se jim velmi neobvyklý obrázek. Orochimaru seděl, ne ležel na stole, po zemi se válely flašky toho nejlepšího saké, které měla Tsunade schované v šuplíkách a sejfech, aby je Shizune nevyčmuchala. Háďátko nám spalo, bylo opilé a jazyk mu visel z hub… úst až na podlahu.
„Fuj, to je nechutný,“ ošila se Temari.
„Už se chová jak Tsunade, co?“ zašeptala Sakura do ucha Ino.
Ta jen pobaveně přikývla a s úsměvem sledovala, jak se Orochimaru probírá po Itachiho Katonu.
Rozezněl se požární poplach a do kanceláře vletěl Kabuto s kýblem ledové vody.
„Orochimaru-sama, vy hoříte!“
„Nepřehnal si to?“naklonila se k Uchihovi Sakura.
„Né, jen sem mu trochu zažeh vlasy, jazyk a tu fialovou hrůzu, co má kolem pasu.“
Itachi to zašeptal tak hlasitě, aby to slyšeli i ostatní okolo něj.
Když byl požár uhašen a požárník Kabuto zase odšuměl pryč, sedl si Orochimaru způsobně za stůl a velmi inteligentně (čtěte přihlouple) se podíval na naše aristokraty.
„Nechal jsem vás sem zavolat proto, abych vám dal misi.“
„Misi?“
„Ano, lady Kioko, misi. Jenže tu misi budou plnit jen ženy, muži budou mít na práci něco jiného.“
„Ale proč naše ženy?“ zeptal se nasupeně Hidan.
„Protože zrovna vaše ženy jsou ty nejlepší kunoichi, které mám.“
„A o co tedy jde‘?“ zeptala se Hinata.
„Půjdete hledat zbylé Akatsuki. Máte na to neomezený limit, můžete se tu ukazovat, kdy chcete, stejně mi musíte nosit hlášení. Prostě máte neomezenou volnost k tomu, abyste je našly. Nějaké otázky? Ne? Výborně, můžete jít,“ propustil je Orochimaru a počkal než se dveře zavřou.
„A co my?“ zeptal se Deidara.
„Vy zatím budete hezky dělat dozorce na pracích. Musíme postavit ten most a současní dozorci jsou moc leniví.“
„Myslíte Izuma a Kotetsua?“ docvaklo to Tobimu.
„Ano, přesně tak. Oni tím pádem budou muset pracovat taky.“
„A můžem někoho zabít?“ nechal se slyšet Hidan.
„Samozřejmě. Dostavte se ke staveništi v pět ráno. Pokud už nemáte další otázky, můžete jít.“
Akatsuki vypadli a cestou si manželkami rozmlouvali.
„Jak to provedete, když máte hledat nás?“ zeptal se zájmem Tobi.
„Nějak to už vymyslíme, ale vy ten úkol máte takovej… Divnej,“ pronesla Ino.
„Orochimarovi prostě ruplo v bedně, o tom se nemůže diskutovat,“ pronesl tragicky Itachi a musel velmi zadržovat smích.

Čtyři dívky, teda ženy, se sešly u brány.
„Připravené?“ dotázala se Sakura ostatních.
„Ano,“ řekla polohlasem za všechny Temari.
„Tak vyrážíme.“
Všechny čtyři se otočily a rozeběhly se.
„Kam to vůbec běžíme?“ zeptala se po chvíli ticha Hinata.
„Kam asi. Za ostatníma. Ino, máš tu zprávu?“ zeptala se krátkovlasé blondýny rusovlasá žena.
„Hai. Už bychom tam měly být.“
Za toho hovoru si nevšimly, že dorazily na místo. Ihned je obklopily hlídky ANBU.
„Kdo jste?“
„Nesem zprávu pro Tsunade,“ oznámila Temari.
„Jenže my poskoky od Orochimara nepřijímáme, takže vás budeme muset zabít,“ pronesl jeden z nich a chystali se na útok.
„Dost. Jsou od nás,“ zazněl odněkud přísný hlas.
„Ale Jiraiyo-sama…“
„Žádné ale a pusťte je dovnitř.“
„Dobře.“
ANBU se stáhli a vpustili čtveřici dovnitř.
„Tý jo. Vás takhle někde potkat, ani bych vás nepoznal,“ hvízdnul uznale Kakashi.
„Díky,“ usmála se zářivě Hinata.
„Ale teď nevíme, kdo je kdo,“ namítl Naruto.
„Tak si stoupneme vedle toho, kdo je nám nejbližší a hned poznáte, kdo je kdo,“ navrhla Sakura a stoupla si k Sasukemu.
„Ty, že si Sakura?“ zeptal se jí udiveně a podíval se na další dvojice.
Hinata si stoupla k Narutovi, který měl podobnou reakci.
„Kdo si a co si udělala s Hinatou?“
Hinata se rozesmála a začala Naruta škádlit.
Temari si stoupla ke Gaarovi a Ino k Shikamarovi.
„Seš Temari nebo Ino?“ zeptal se zděšeně Shikamaru.
„Ino,“ odsekla žena a zatvářila se uraženě.
„To je otrava.“
„Ino, máš tu zprávu?“ zeptala se netrpělivě Tsunade.
Ino bezeslova přešla k Páté a podala jí obálku.
„Dobře, číst to budu až pak. Kdo mi podá ústní hlášení? Ino?“
Blondýna se nadechla a začala.
„Vše šlo podle plánu Rozdělili jsme se podle mapy a doufali, že nás nikdo neprozradí. Druhý den nastaly trošku komplikace se jmény, ale rychle jsem si zvykli. Dopoledne přišel Kabuto a žádal nás, abychom v pět dopoledne přišli k Orochimarovi do kanceláře. Tak se stalo a my dostali misi. Ženy mají pátrat po Akatsuki a muži mají dohlížet na stavbě a samozřejmě mají povoleno zabíjet.“
„No potěš koště. Hidan je zamorduje,“ pronesla Konan chmurně.
„Ale já tu vidím jeden nedostatek,“ namítla Anko. „Jak chcete hledat Akatsuki, když jsou skoro všichni v Konoze?“
„To už jsem promyslela,“ ujala se slova Sakura. „Máme neomezenou volnost, takže to bude následovně: Pořídíme si velkou mapu všech vesnic, prostě, kde budou zobrazený názvy krajů a měst, abychom je mohli jakoby hledat. Vždy zašpendlíkujeme po týdnu jedno město a půjdeme podávat Orochimarovi hlášení. Půjdou vždy dvě. Jedna podá hlášení a druhá nakoupí potraviny a nové oblečení, které bude sem. Ta první ještě vždy převezme hlášení od Itachiho.“
„Dobře, takže teď máme týden na to, abychom údajně lokalizovali Akatsuki?“
„Přesně tak,“ kývla hlavou Sakura.
„Tak v tom případě budete muset vařit, protože od Konan se nedá nic jíst,“ zajásal Kisame.
„Já věděla, že to tak dopadne,“ pronesla moudře Temari.
„Tak to abychom hned začaly,“ povzdechla si Hinata, když se rozhlédla po všech těch hladových tvářích kolem.
Sakura jen popadla dvě zástěry a odtáhla Hinatu do kuchyně, kde začaly okamžitě vařit.

„Mluvil si se Sakurou, ještě než odešla?“ zeptal se šeptem Hidan Itachiho.
Ten němě přikývl a věnoval se své práci.
„Jsou domluven, že za týden jim předá hlášení,“ pousmál Deidara.
„Potřebujeme zjistit, jestli jsou Izumo a Kotetsu na naší straně,“ navrhl Tobi.
„Tak za nimi zajdeme. Pořád hlídají bránu,“ oznámil suše Itachi a zvedl se ze země.
Jeho tři společníci ho následovali a po chvíli došli k bráně.
„Co potřebujete?“ zeptal se jich bázlivě Kotetsu.
„Na něco se vás zeptat a něco vám taky v případě nutnosti říci,“ začal Deidara.
„Ale… Můžeme vám věřit?“ zeptal se plaše Izumo.
„To bude záležet jen na vás,“ pokrčil rameny Hidan.
Izumo a Kotetsu se k nim otočili zády a šeptem se domlouvali.
„Já nevím. Nebylo by moudré je sem pouštět. Pracují pro Orochimara,“ byl na vahách Kotetsu.
„Ale zase nám doteď nic neudělali,“ namítl Izumo.
„Dobrá, tak jim budeme důvěřovat,“ rozhodl Kotetsu.
„Tak co?“ zeptal se Tobi. „Důvěřujete nám?“
„Ano,“ přikývl Izumo.
„Tak na co jste se chtěli zeptat?“ dotázal se Kotetsu.
„Počkejte, tady ne,“ zakroutil hlavou Itachi.
Akatsuťáci vytvořili jakousi bariéru, která tvořila iluzi, že jsou Izumo a Kotetsu sami a působila jako štít proti odposlouchávání.
„Jste na straně Orochimara nebo Páté?“ vyhrkl Deidara.
„Prosím? Řekni to ještě jednou,“ zaprosil Izumo.
„Jste na straně Orochimara nebo Páté?“ zopakoval otázku Deidara.
„No, teoreticky na straně Páté, ale ta je i s ostatními mrtvá,“ prohlásil Kotetsu.
„Pokud jste na straně Páté, tak vám můžeme říci vše, co víme,“ pousmála se Hidan.
„Tsunade a ostatní, co se před pěti lety vydali Orochimara zastavit, jsou živí,“ prohlásil do ticha Itachi.
„T..to není možné!“ zakoktal se šokovaný Izumo.
„Je to pravda a celých těch pět let pracovali s ostatními uprchlíky z vesnice na plánu, jak Orochimara zabít,“ přidal se k Itachimu Deidara.
„A vy jste kdo, že to víte?“ dotázal se Kotetsu.
„Zbylí Akatsuki,“ usmál se Tobi.
„Itachi, já, tedy Hidan, Deidara a Tobi jsme přistoupili na pravidla Páté Hokage a Pátého Kazekage a pomáháme se zničením Orochimara,“ prozradil jim Hidan.
„A nemusíte se o Konohu bát, jsou s námi ještě Sakura, Hinata, Temari a Ino.“
„Takže šlechtici Konohy jsou vlastně proti Orochimarovi?“ snažil se to shrnout Izumo.
„Přesně tak,“ souhlasil Deidara.
„Ale ony vás, jako Akatsuki musí najít a zničit,“ namítl Kotetsu.
„To už Sakura vymyslela, ale nehodláme vám prozradit ještě tohle,“ odsekl Itachi.
„Ale i tak děkujeme. Máme ještě tedy naději, že Orochimaru nebude vládnout pořád,“ poděkoval Izumo.
„Ale vy od zítřka musíte pracovat na tom mostě,“ upozornil je Tobi.
„To nám nevadí,“ mávl rukou Kotetsu.
„Dobrá, tak my půjdeme,“ uzavřel debatu Hidan.
Akatsuki zrušili bariéru a odešli do svých domovů.

Příští díly půjdou po týdnech. Přečtete si různá hlášení, co se stalo v Konoze a v jeskyni, jak se naše proměněné hrdinky potýkají s misí od Orochimara a jak Akatsuťáci dohlížejí na výstavbě nového mostu. Také se dozvíte, jaký bude plán na eliminaci Orochimara. Tato akce se bude konat po dvou úplňcích od doby, co se naši hrdinové ,s pomocí Henge no Jutsu, proměnili na někoho jiného. Budou mít tedy osm týdnů na vypracování pořádného plánu.

Poznámky: 

Čtverká!! Laughing out loud Vymyslet, co bude Orochimaru po nich chtít, mi dalo docela malinkou práci Smiling Doufám, že se líbil Smiling A dyžtak hoďte nějakej ten komentík Eye-wink

4.944445
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Pá, 2009-02-27 22:04 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Genialne naozaj skvela poviedka.
Ani som nestihala pisat komenty , lebo som chcela co najskor precitat novy diel Smiling Smiling Smiling Smiling naozaj jedna z BEST poviedok.
Uz sa starsne tesim an dalsi dielik...... Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling