...Vzpomínky minulosti... 01!
Tak je tu má další, slibovaná série, "...Vzpomínky minulosti..."!
Tahlenta série by se měla stát měsíčníkem, což znamená, že bude vycházet každý měsíc, vždy 15. (Zhruba v polovině měsíce.)
Takže doufám, že se vám bude líbit, a že budete napjatě čekat na další.
„Další perný den v Konoze je za mnou. Už abych jsi konečně lehla.” Povzdychla jsi Tsunade, když rovnala své papíry na stole. Najednou k ní vtrhla Shizune a spustila:
„Tsunade-sama, Tsunade-sama, právě přišla naléhavá zpráva ze země Vodních vírů!“
„Co? Jsi si jistá?” A začala rychle číst zprávu.
„Ano, Hokage-sama. Není o tom pochyb!”
„Dobrá Shizune, okamžitě my sem zavolej Kakashiho, Naruta, Sakuru, a Hinatu, běž!”
„Hai” Odvětila Shizune a už byla pryč.
„Hatake Kakashi, Uzumaki Naruto, Haruno Sakura, Hyuuga Hinata. Vy tři jste teď Tým 7! A přiděluji vám misi S. Vyrážíte do země Vodních vírů za hodinu od hlavní brány!” Křikla na ně Tsunade a dál jsi jich už nevšímala, protože její myšlenky už byly dávno v zemi Vodních vírů. Kakashi tam ještě chvíli počkal a zeptal se.
„O co přesně jde Hokage-sama?”
Po hodině se skutečně všichni sešli u hlavní brány.
„AGH? Kde je Naruto?” Promluvil Kakashi, ale to už byl z dálky slyšet Narutův hlas.
„Promiňte! Už běžím!“ Volal na ně Naruto.
„No, tak tedy vyrážíme.“ Promluvil po chvíli opět Kakashi.
„Hai” Ozvalo se sborově a všichni vyrazily.
Běžely a odrážely se přitom od větví stromů. Kakashi je mezitím seznamoval s misí, o které věděl více něž oni, protože hodinu volna a příprav strávil u Tsunade, se kterou se dohadovali co se tam vlastně asi děje.
„Jde o tohle” začal Kakashi.
„Se zemí Vodních vírů máme velice dobré vztahy. Které se ještě prohloubily, když byl do funkce jmenován Čtvrtý Hokage. Protože právě on pocházel z již zmiňované země. Přestože není země Vodních vírů jednou z největších, tak nemá žádný problém s prosperitou a rozvojem, ač by se to tak mohlo zdát. I proto nás jejich žádost o pomoc velmi zaskočila. Abych nechodil moc dlouho okolo horké kaše jde o to, že na tuto zemy byla uskutečněna série útoků. Za touto sérií útoků stoji zatím nám neznámí protivníci.” Dokončil větu Kakashi.
„Akatsuki” Procedil mezi zuby Naruto.
Sakura se na něj jen smutně podívala a znovu se odrazila od nejbližší větve.
„Ne, Akatsuki to s největší pravděpodobností nebyly. Protože ve správě stálo, že měli jednobarevné rudě červené pláště a kápě jim zakrývaly obličeje. Taky se prý od Akatsuki distancovali. Nejlepší taktik země Vodních vírů, který bojoval i proti Akatsuki řekl, že nikdy v životě neviděl nikoho tak silného. Prý jsou tři, ale tím jsi bohužel nemůžeme být jistí!” Dokončil své povídání Kakashi, ale to už se začalo rozednívat.
Ještě chvíli pokračovali ke svému cíli, když tu Hinata najednou klopýtla. Podjela jí noha a ona sklouzla ze stromu. Padala. Kakashi udělal jen pár rychlých pohybů zachytil Hinatu a dopadl s ní na zem.
„Jsi v pořádku?” zeptal se Kakashi. Mezitím k nim přiskočila Sakura s Narutem.
„A...ano, myslím že ano“ řekla Hinata.
„Jen jsem trochu unavená, protože jsme se dnes moc nevyspaly“ Dodala.
„No jo, úplně sem na to zapomněl.” Dal jí za pravdu Kakashi a drbal se přitom na hlavě.
„Možná by jsme si mohli dát chvíli pauzu.” Navrhla nesměle Sakura.
„Dobře, tak 10 minut pauza.” Zavelel Týmu 7 Kakashi.
Naruto se hned rozzářil, protože s sebou měl několik instantních Ramenů. Vyndal jich pár z baťohu a společně je začaly jíst.
Ani jeden z Týmu 7 jsi však nevšiml, že je někdo pozoruje.
„Kdy už je konečně přepadneme?”
„Teď ještě ne, ještě ne.” Odvětil chladně jeho společník.
Líbilo? Doufám, že aspoň trochu!
Pls komenty.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
dobré moc dobré
mooooooc pekne
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Moc hezky napsane. Doslova me to vtrhlo do deje. Jen to konci moc brzy- mela jsem to precteny nanejvys za 2 nebo 3 minuty.
Pro priste zkus psat trochu vic. Jinac je to skvely zacatek. Pis to takhle dal a bude to skvela serie.
P.S.: Otazka "Libilo?" je hloupa, protoze se to musi libit kazdemu.
Nic ve zlym.
Dík moc...já vim no, je to trochu (dost) krátký, ale nějak sem se naučil psát FF zhruba v téhle délce, nebo o trochu delší...a vytvořit nějakou delší práci záměrně, mi dělá problém. Takže gomen, ale hodně dílků bude takovéhle nějaké délky... a když budou delší, tak jen o píď.
Snad se to jednou odnaučim a pořádně se rozepíšu...
Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)
PEkny Kreby ten naruto a gara sou nejvic good a minato a naruto sou peckovy
děkuju moc, sem rád, že se líběj .. n_n
Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)
no zni to moc zajímavě četla jsem to s jedním dechem XD...jo moc hezu
Začíná to dost zajímavě, líbí se mi to. Máš talent na série, který mně chybí, docela ti závidim . Nicméně se těšim na další dílek...