manga_preview
Boruto TBV 09

Sníh ep. 1

Tak k napsání téhle slátaniny mě inspirovala Ani-chan svým prvním haiku. Takže díky ti, Ani.

Někde na severu

Postava zahalená v plášti se brodila sněhem a při tom se smála. Na hlavě měla kapuci zpod které vyčuhovaly červené vlasy. Byly jako krev. Krev, kterou měla i na holi. Nebyla to obyčejná hůl, byla z nějakého zvláštního kovu. Dívka měla na tváři podivnou, dřevěnou masku.
"Taktak. Už tam brzo budeme. Jsem tak šťastná!!! Ach, nedovedeš si představit, jak moc. Zajímalo by mne, jaká ta vesnice bude. Už jsem toho o ní tolik slyšela. . . Těš se na mě, KONOHAGAKURE NO SATO!!!"
Dívka vypadala jako šílená. . . Když zvyšovala hlas, sněžilo sále víc a víc a dívka se stále smála.

Zatím v listové vesnici

"Tsunade-sama, proč máme mít nového člena v našem týmu?", divila se Sakura. Kakashi si jen nevzrušeně četl a Naruto ležel na zemi. Sakura mu totiž jednu vrazila potom, co urazil Pátou. Kakashi najednou promluvil.
"A co je vlastně ta holka zač?"
"Pochází z jedné země daleko na severu a slyšela jsem, že je kněžkou v nějakém chrámu. Posílá nám ji jako pomocnou síu Kage z vesnice ukryté v krvi."
"Tak moment, není náhodou krvavá vesnice náš nepřítel?"
"Ano, to je a já sama nechápu proč nám jejich Kage posílá pomoc. . . Byť jen jednu kunoichi."
"Bábi Tsunade, co je to za vesnici?!? Nikdy jsem o ní neslyšel."
"To se ani nedivím, Naruto, protože ty jsi neuvěřitelný idiot. Vesnice skrytá v krvi je tajemná, ale mocná vesnice. Všichni tam věří v nějakého boha násilí a ten jim prý může dát neuvěřitelnou sílu. O té kunoichi nevím nic, jen to, že má dorazit za tři dny. Takže očekávám, že přesně za 72 hodin budete čekat u severní brány. . . A teď. . . ROZCHOD!!!

To jsem zvědavá, jak to zvládnou. . . Po tom, co odešel Sasuke. . .No, uvidíme, pomyslela si Tsunade.

Poznámky: 

Promiňte, že je to tak krátké, ále dneska deme k babičce, a tak musim spěchat. A příště slibuju obrázek (té holky, né Tsunade a týmu 7).

4.545455
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-01-24 21:28 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Rok 2009, to je slušná doba. Mary Sue to sice trochu je, ale čte se to dobře. (A co je důležitější, takhle jsi začínala, pokud se nepletu a teď píšeš úžasně! I kdyby na téhle povídce nebylo nic pozitivního, hrozně ses zlepšila!)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-02-14 20:27 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže příště nespěchej, na další díl máš nejméně týden, tak doufám, že napíšeš delší dílek Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!