manga_preview
Boruto TBV 08

Návraty ztracenných:05 - Namikaze Minato

,,Shizune zavolej mi Kakashiho,Naruta,Sasukeho,Yamata a Sakuru!“ ozvalo se z kanceláře Hokageho.
,,Hai!“ odpověděla Shizuna a šla je najít.
Jakmile se všichni sešli v Tsunadině kanceláři tak jim začala vysvětlovat misi.
,,Musíte jít k jížní hranici a najít a popřípadě zlikvidovat Akatsuki. Dostali jsme zprávy ,že se tam zdržují dva členové Akatsuki a míří sem.“
A tak se všichni vydali k jížní hranici. Po několika hodinách dorazili k cíli a najednou se před nimi oběvili Deidara,Itachi a Kisame.
,,Tý bas***de“ křikl Naruto na Deidaru ,protože byl ještě pořád naštvaný za to co udělal Garovi a hned se do něho pustil.Pak se Sasuke pustil do Itachiho a Kisame se pustil do Kakashiho,Yamata a Sakury. Naruto byl čím dál tím víc naštvanější a už se mu pomalu začaly oběvovat ocasy. Yamato si toho hned všiml ale nemohl nic dělat ,protože bojoval s Kisamem. Narutovi se začal oběvovat čtvrtý ocas a začal se ohánět svými ocasy po Deidarovi. Jak s nimi máchal nevšiml si že zasáhl Sakuru. Sakura odletěla 5 metrů daleko a zůstala nehybně ležet na zemi se smrtelnými ránami. Naruto se ohnal po Deidarovi a zasáhl ho tak silně že bylo na místě po něm. Jakmile to Kisame uviděl tak na chvíli přestal bojovat a Yamato mněl konečně šanci přemněnit Naruta spátky.
Naruto spadl na zem. Mezitím Sasuke bojoval s Itachim ale jakmile uviděl ,že Naruto a Sakura potřebují pomoc tak použil zakázanou techniku a uvrhl Itachiho do bezvědomí. Sasuke přiběhl k Narutovi a okamžitě ho začal léčit.
Naruto se začal probouzet a řekl
,,Kde je Sakura?“
,,Leží poraněná na zemi.“ řekl Sasuke
Jakmile to Naruto uslyšel tak se zvedl a šel k Sakuře.
Sakura byla smrtelně zraněná a už se nedalo nic dělat jak jí Naruto uviděl tak se začal obviňovat z toho co udělal.
,,Promiň Naruto.“ hlesla tiše Sakura a vydechla naposled.
,,Nééééééééééééééééé“ zařval Naruto a všichni si začali domýšlet co stalo.
Kisame hned využil příležitosti a vrh se na Naruta. Před Narutem se však oběvil
Itachi a Kisame se zarazil.
,,Co to děláš?“ ptal Kisame a nevěřícně na Itachiho hleděl
,,To co jsem mněl udělat už dávno“řekl Itachi a použil Mangekyou Sharingan a dokázal zabít Kisameho.
,,Proč proč si vyvraždil celý klan?“ ptal se Sasuke
,,Musel jsem“
,,Ale proč?“
,,Víš den před tím masakrem mě navštívil Orochimaru s nabídkou ke vstupu do Akatsuki. Chtěl po mě smrt rodičů, ale já jsem odmítl. Vyhrožoval mi, že zabije tebe, když neudělám, co chce. Ten večer jsem šel po ulici v plné zbroji, ale všimli si mě stráže hlavního domu. Musel jsem s nimi bojovat a proto jsem je zabil. Když jsem ale dorazil k našemu otci, tak už ležel na zemi a Orochimaru držel naší matku pod krkem. Když mě zahlédl, tak jí probodl kunaiem. Rozběhl jsem se k němu úplně vzteklý, ale on zmizel a v tu chvíli si přišel ty. Pak tě jen chtěl využít proto, abys mě zabil a on měl volnou cestu k Akatsuki.
Jakmile Itachi všechno řekl tak se Sasuke přestal pociťovat vůči němu nenávist a usmířili se.

Mezitím v Narutově podvědomí.

,,Naruto“ řekl Kyubi
,,Co chceš?“ ptal se Naruto
,,Můžu oživit Sakuru“
,,Vážně?“
,,Ano ale můžeš i umřít.“
,,To je mi jedno! A co musím udělat?“
,,Dobře musíš použít lékařské ninjutsu ale při něm musíš použít moji čakru a pak jak bude živá tak řekni Sasukemu ať ji začně léčit její rány ale musí použít taky moji čakru.
,,Dobře“

,,Sasuke“
,,Ano?“
,,Oživíme Sakuru.“
,,Cože ale jak?“
,,Já ji oživím pomocí Kyubiho čakry a pak ty ji vyléčíš její zranění ale musíš taky použiít Kyubiho čakru.“
,,Tak dobře“
A Naruto začal Sakuru oživovat a skutečně to pomáhalo. Sakuře se začala vracet barva do tváře. Ale pak se Naruto zhroutil na zem.
,,Naruto!!!“vykřikl Sasuke
,,Uzdrav Sakuru.“ řekl Naruto a zůstal nehybně ležet na zemi.

Mezitím v nebi

,,Namikaze Minato jelikož jsme se před několika lety dohodli ,že až tvůj syn dokáže zabít Deidaru na kterého tu už dlouho čekáme tak ,že můžeš jít zase mezi živé.“řekla osoba v černém.
,,A jelikož tvůj syn zabil Deidaru můžeš projít branou života.“ řekla osoba v bílém.

Naruto ležel na zemi a Sakura už byla vyléčená ale stále ještě dost slabá.
Nikdo nedokázal uvěřit tomu ,že Naruto dokázal Sakuru oživit ale nemněli čas nad tím přemýšlet ,protože se před nima oběvilo zbytek členů Akatsuki a hned se vrhli na ně. V tom se před nima objevil muž ,který byl hodně podobný Narutovi. Kakashi i Yamato ho hned poznali a nedokázali tomu uvěřit.
,,Yondaime Hokage!“ řekl Kakashi a všichni se dívali na osobu ,která stála před nimi.
,,Já se o ně postarám.“ řekl Yondaime ale než stačil cokoli udělat tak po Akatsuki jako by se slehla zem.
,,Tati“ řekl Naruto z posledních sil a upadl do bezvědomí.
Minato se otočil k Narutovi a pak skontroloval jeho stav.
,,Bude v pořádku.“ řekl klidným hlasem a všichni si oddychli.
,,Ale jak to že....?“
,,To až později musíme odnést Naruta a Sakuru zpátky do Konohy.“ řekl Minato, vzal Naruta na záda a všichni se vydali domů.

U brány Kotetsu a Izumo sebou praštili o zem byli totiž dost v šoku když uviděli Minata.
Na cestě k nemocnici všichni ,kteří jen oke zahlédli Minata tak omdlívali.
Jakmile dali Naruta a Sakuru do nemocnice tak šli za Tsunade.
Vešli do dveří Tsunadiny kanceláře tak to s Tsunade málém praštilo o zem.
,,Jak je tohle možný a kde je Naruto a Sakura?“ ptala se Tsunade
,,Jsou oba v nemocnici a já jsem vrátil díky Narutovi ale teď to nebudu rozebírat snad někdy jindy.“ řekl Minato.
,,A nechcete to rozebrat u rámenu ?“ ptal se Sasuke
,,To je dobrý nápad“ řekl Minato
,,Už 16 let ležím pod drnem a nemněl jsem za tu dobu ani jedinkrát rámen a taky mám šílený hlad.“
Tsunade se usmála a řekla
,,Někoho mi připomínáš.“ ale Minato se jen ušklíbl a pak se všichni vydali do Ichiraku.

Poznámky: 

Tak a je tu další díl z mé série doufám že se vám líbí.
Těším se na Komenty

4.66216
Průměr: 4.7 (74 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wolfi-sama
Vložil wolfi-sama, Pá, 2018-08-17 09:54 | Ninja už: 2261 dní, Příspěvků: 512 | Autor je: Kakuzův kardiolog

Mise L3: Když už to tu všichni píšou. GOOD! Jump! Víš jakou jsi mi udělala radost z oživení Minata? Táaaaakhle velkou! Nya! Ale proč ožil z toho důvodu, že Naruto zabil Deidaru? Co kdyby ho zabil někdo jiný? Puzzled Sakuru sice moc nemusím, ale snad bude v pořádku. Tak teď ti nevím...

Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Pá, 2010-08-27 00:07 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

to je tak dejovo nerozvita zlatanina totalnych debilin ... ale aj tak ma to bavi ....

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Čt, 2011-08-04 11:48 | Ninja už: 4651 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

pre zmenu súhlasím so všetkým čo si napísal Laughing out loud máš 100% pravdu

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-08-16 20:38 | Ninja už: 5067 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

super díl ale nezda se ti ze najednou naruto omdli minato se objevi naruto sa zas prebere zas omdlie a mminato sa môže vratit ked naruto zabije deidika ??? ael inak super dile moc sa mi pačil konečne je na scene minato ted se to začína rozjíždet Laughing out loud Smiling Eye-wink

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, St, 2010-03-31 13:59 | Ninja už: 5145 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

pěkný nápad. Je to good, a rozhodně to hodlám číst dál, ale řijde mi to moc stručné. Trochu jako stručný obsah díla, nebo demo verze. Ale pěkné. Eye-wink

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-03-14 20:28 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

přímo okouzlující díl ale pochybuji že by Naruto na poprvé dokázal použit kuybbiho chakru a ozivil sakuru a taky mi tam nesedi to ze se Minato mohl vrátit až když nauto zabije Deidaru ale to je jedno jsem ráda že jsou všichni živí a zdraví a hlavně že je na scéně Minato

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Út, 2010-03-02 14:18 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

trochu šialené ale fan fiction je predsa o tom , no nie ? :DDDDD

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele JeDDy
Vložil JeDDy, So, 2010-02-13 14:42 | Ninja už: 5427 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

je to good povídka akorát sem tam se objeví něco co moc nesouvisí ale jsi nováček takže se to dá pochopit a taky od kdy Sasuke tak miluje ichiraku ramen?

Obrázek uživatele PrasteneAnimeLizatko
Vložil PrasteneAnimeLizatko, Pá, 2010-01-01 22:09 | Ninja už: 5587 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

toto je skvělá povídka

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Čt, 2009-05-07 22:39 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

good ale přece jen tam nejake chyby byly ale ta jedna me fakt prastila mezi oci...Naruto Omdlel objevi se Minato a Naruto je hned vzhuru?prosim pokus se s tim neco udelat dekuju

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-04-21 20:48 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Good-


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2010-01-13 00:34 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele NuNo666
Vložil NuNo666, Čt, 2009-03-19 19:08 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

tak toto bol naozaj super diel:D Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2009-02-15 17:44 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

parádní díl už se moc těšim na další
[spoiler]
jo a až bude další díl pošleš my Kakashi42 prosímtě soukromou správu že už je ?díky