manga_preview
Boruto TBV 08

2.Masky stříbrného vlka

2.Nová mise

Na louce seděli čtyři ninjové, tři měli zvířecí masky bez označení do jaké vesnice patří, ten čtvrtý masku neměl, ale zase měl čelenku se znakem vesnice ukryté v lávě.

,,Jak jistě víte naše vesnice je malá a většina ninjů o ní neví. Zdálo by se že je u nás mír, ale ve skutečnosti u nás bojují o nadvládu tři klany, *Akaikura, Hitocuki, Dendenmushi. Tyto klany byly celou dobu silou vyrovnáni, ale pak se objevil v klanu Akaikura Jack a ten začal shromažďovat silné ninji ze všech možných koutů světa." vyprávěl ninja bez masky.
,,Ale to znamená, že je z vaší vesnice šéf temných archandělů." řekl potkan.

,,Bohužel ano. A to není to nejhorší, před půl rokem přivedl sebou pár ninjů a s jejich pomocí skoro vyvraždil klan Dendenmushi, kdyby se tento klan nespojil s tím druhým bylo by po nich. Jackovi to nestačilo začal dělat pokusy na svých lidech. Jack skoro získal všechny kekkei genkaie kromě Byaguganu, kekkei genkaie klanu Hitocuki, a pak ještě nezískal nejsilnější kekkei genkai na světě, Ryuugan. No a to je důvod proč mířím do Konohy, chci požádat o pomoc při ochraně posledního uživatele Ryuuganu." dokončil ninja.

,,Moc jsi nám toho teda neřekl, ale jak jsi chtěl, přemístíme tě přímo do Konohy. Náš šéf tě vyslechne až bude chtít, ale ty nikdy nepoznáš kdo je náš šéf stačí říct že u nás mu říkáme stříbrný vlk." řekl králík, udělal pečetě a ninju přemístil.

,,Z toho co nám řekl jsem nepochopil vůbec nic, ale to je jedno máme naspěch."řekl potkan a všichni tři vyrazili.

Ve vesnici ukryté v lávě

Jack šel s ninjou v bílém plášti dlouhou chodbou až dorazil ke dveřím, ty otevřel a vešli. Místnost byla plná skleněných nádrží naplněných nějakým roztokem ve kterém byli lidé.

,,Tihle vypadají v pořádku, můžeš je probudit, já se jdu kouknout na ty vedle." řekl Jack a odešel do vedlejší místnosti.

Tato místnost byla stejná jako ta předešlá, akorát zde bylo míň nádrží. Jack přešel k jedné nádrži, byl v ní osmnáctiletý člověk.

Jack zaklepal na sklo a ta osoba vevnitř otevřela oči.

,,Tak ses probral Uchiho Sasuke."

Konoha

Ninja z lávové vesnice se dostal až k Hokagemu, kde řekl vše co věděl, ale i to co se stalo po cestě.

,,Dobrá Kakashi dojdi pro tým Sedm, Deset, Kibu, Shina a pošli zprávu do písečné vesnice jestli by nám nepomohli." zadala rozkazy Tsunade.

,,Jistě." Řekla osoba s páskou přes oko.

Jeskyně

Do jeskyně vešli tři nijové s maskami na obličeji.

,,To je dost že jdete, ani si nevybalujte jdeme splnit další misi, míříme do Konohy." řekla lebka.

,,To si ani neodpočineme?" začal se rozčilovat králík.

,,NE! Naštvali jste vlka, tak vám zadal tuhle misi. Ale nevím co jsem provedl já, že musím jít s vámi." řekla lebka a všichni čtyři vyšli z jeskyně.

V rozpadlém domě

Stáli tu dva ninjové, nebylo poznat kdo to je, protože v domě byla tma.

,,Tvůj úkol pokračuje, doveď mi Hyuugu a odměna tě nemine, ale jestli zklameš, zabiju tě osobně." řekla osoba s pláštěm pokrytým rudými znaky.

,,Jistě, nezklamu vás, máme novou misi jdeme ochránit uživatele Ryuuganu, takže jestli vše vyjde, mohu získat i ten." řekla druhá osoba.

,,Nezklam mě, ale pro Ryuugan jsem už poslal další, mnohem spolehlivější než jsi ty, tak se jim nepleť pod nohy." řekla osoba s pláštěm a zmizela.

,,Nemůžu zklamat mistra, ani všechny z Dark Akatsuki." pomyslela osoba a vyrazila pryč.

Když v domě nikdo nebyl, vyšla z rohu postava se stříbrným pláštěm a vlčí maskou.

,,Takže temní archandělé se spojili s Akatsuki a schovávají se v zemi lávy, nevadí však oni mi neutečou." řekla si osoba a zmizela.

*Akaikura-tmavě červená, Hitocuki-lidé měsíce, Dendenmushi-hlemýžď;

4.96
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, St, 2009-04-22 12:20 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

dobré jen mám trochu guláš v postavách!

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Po, 2009-02-09 11:57 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Noo... Pomaličku se to začíná rozjíždět Smiling Jsem zvědavá na toho Sasána
__________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP