manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki andílci 5

Hádáme se rády, hádáme se pořád!


„Děláš si ze mě p**el ?!“ rozeřvala se na ní náhle Ita.
„Cccco? Ppproč?“ začala zmateně koktat.
„Růžovou teď momentálně úplně nesnáším!!!“

„To je mi upřímně jedno, ty Uchihovský mutante!“ prskla Guren rozhodnutá, že Orochimara ubrání za každou cenu.
„Cože?! To mi říká někdo, kdo nakupuje v sekáči?!“ chytala dech čím dál víc rozlícená Ita.
„Říkej si, co chceš! Mě nemůže urazit někdo, kdo nosí imitaci kůže, ani se nezačervená a dělá ze sebe Laru Croft!“ ušklíbla se hadí zastánkyně.
Ita otevřela nevěřícně pusu. Taková nestoudnost.
„Ty....ty!“ syčela Ita, nenacházející slov.
„To je poslední model ze Skryté oděvní, ty hloupá náno!“ nakonec zapíchla krvavě rudý ukazováček před sebe.
„Za tuhle urážku ti narvu ty tvoje hračky do zadku! Zabiju tě, Sakuroooo!“ zaječela nakonec Ita a rozeběhla se proti ní.

--------------------------------
V tu samou chvíli na úplně jiném místě :

„Říkal jsi něco?“ zamračila se Sakura, když po dlouhé době odlepila rty od Sasukeho.
„Ne, asi se ti něco zdálo,“ opáčil Sasuke. „Ukaž mi ještě jednou, co umíš s těma prstíčkama.“
„Tak jo,“ zahihňala se blaženě Sakura a pustila se do práce.
--------------------------------

„Počkej! Ale já nejsem....!“ vyhodilo to trošku z rovnováhy Guren.
To už se ale Ita dostala až k ní a hodila po ní první shuriken. Guren se tak tak stačila vyhnout a další blokovat krystalem.

„Možná jsem jí to neměla říkat. To s tou Sakurou myslím,“ zaraženě je sledovala bílá půlka zelené Zet.
„Jedině dobře. Buď zticha, sleduj Tomb Raidera a bav se!“ uchechtla se černá půlka.
Dámy sledovaly boj těch dvou a opravdu bylo na co se koukat. Ita, pravděpodobně bojující proti nějakému přeludu, ještě neukázala tolik emocí a tolik chuti zabíjet.

Guren se bránila jak mohla, ale Ita se k ní dostávala blíž a blíž. Když jí konečně zbavila i kunaie, pustila se do ní Ita holýma rukama.
Pak se ozvalo krátké lupnutí a Ita se zastavila. Guren na ní koukala vyděšenýma očima s kapičkami potu na čele.
Ita pozdvihla svou roztřesenou ruku do výšky očí.
„Tys mi zlomila nehet, ty malá č#@&%*)(*&^%$##@#$”!!!“ ječela Ita.
Tolik sprostých slov najednou tento svět ještě neslyšel, Dei si zacpala uši a i Hid s Kaki se mírně začervenaly.

„Je tu stále veselo, koukám,“ vyšel z lesa Orochimaru a zraky všech se obrátily na černovlasou bleduli.
„A hele, královna slizu se vrátila!“ otřepala se Dei a ústa jí nesouhlasně mlaskly.
„Když už, tak král, jestli dovolíte,“ ohradil se Orochimaru a pohodil černými vlasy.
„No konečně!“ protočila oči Pei. „Máme za úkol s tebou to skončit, tak se připrav na smrt!“
„Nebojuji s tím, kdo se mi nepředstaví!“ zamračil se černovlasý a opovržlivě je sledoval.
„To jsou Akatsuki, Orochimaru-sama!“ křikla na něj Guren. Měla zatím dost času, protože Ita vypadala, že se za chvíli zhroutí.
„Chceš mi tvrdit, že tenhle výkvět plastické chirurgie jsou moji bývalí kolegové?“ zvednulo se mu překvapeně pravé obočí.
„A koho jsi myslel?!“ zakroutila hlavou Kaki a nakrčila horní ret.
„Takže...tttto...to je...Itachi?“ najednou se roztřásl Orochimaru a sledoval krasavici v černém. Ita odpoutala pohled od své zmrzačené ruky.
„A hele! S tebou mám taky nevyřízené účty!“ přimhouřila oči Ita. „Tenkrát to s mým tělem, to nebylo moc fér. Slíbila jsem ti, že za to zaplatíš!“
„Co bylo, bylo. Teď už bych se tě nedotknul ani bambusovou tyčí na srážení letadel!“ otřepal se Orochimaru.
„Proč?“ vyjevila se Ita nechápavě.
„Protože jsi ženská!“ vyloudil ze sebe to poslední slovo, jako kdyby se mu chtělo zvracet.

Ticho.
Nechápavé výrazy.
Zet zašilhala.
Hid se cvrnkla do tyče a uchechtla se.

„Ale Orochimaru-sama!“ přerušila mlčení Guren. „Já jsem taky....“
„Takže ty jsi ...?!“ nenechala jí domluvit Pei, stále zírající na hadího muže a Kon hlasitě polknul.
„Hele, co kdybyste nechali moji orientaci na pokoji, co?!“ dopálilo to už Orochimara a snažil si udržet tvář.
„To je hezoučký! Oroušek se stydí!“ zašišlala skoro Hid a rozběhla se Orochimara obejmout.
„Kaki! Vezmi ji, prosím tě, někam pryč a vytáhni jí konečně tu tyč z hlavy. Kov a zbytek jejího mozku očividně nejde dohromady!“ sykla Sasi na bojovnici s pletacími jehlicemi a ta se jala s brbláním odtáhnout zmítající se krásku.
„Dobrá, nechme toho!“ snažila se ukončit tuhle trapnou situaci Pei jako správná velitelka. „Čeká tě smrt za všechny tvé činy proti Akatsuki. Kone?!“ vyzvala Pei svého druha, ale ten se ani nehnul.
„Já nemůžu!“ dostal ze sebe tiše Kon.
„Proč, u Jashina?!“ vztekle po něm sekla pohledem.
„No víš....“ nervózně si hrál botou s hroudou hlíny na zemi. „On je...a tak...mohl by se...do mě zamilovat....a...já...to...“
Pei otevřela pusu. Že by měl Chuck Norris svoji slabinu?!
Když Kon blábolil na její vkus až moc dlouho, zarazila ho.
„No dobrý! Tak holt pomůžeš Itě s Guren. Vyhovuje?“ měřila si ho přísně.
„Rád!“ rozzářil se jako sluníčko a přiskočil k Itě.
„Zbytek za mnou!“ zařvala Pei a vyběhla proti Orochimarovi.

Boj to byl velice tuhý, krutý a nemilosrdný.

„Au! Moje lýtko! Nekousej ty hnusná modrá holko!“
„To byla Samehada, a kousne tě kolikrát budu chtít!“
„Fuj! Našla jsem dalšího hada!“
„Kolik jich tam asi má?“
„Nevim, ale už mi sežraly polovinu mých jílových zvířátek!“
„Vždyť máš ještě srdíčka, ne?!“
„Když on se mi nelíbí!“
„Jashine! Bloncko, bacha! Slizjutsu!“

„Za ten nehet ti urvu hlavu!“
„Vyškrábu ti oči!“
„Uhni mi z cesty! Pleteš se mi do rány!“
„Ty mlátíš holky?!“
„Já mlátím všechny!“

Když velký, krvelačný souboj skončil, zůstaly na zemi jen dva poražení.
Guren ležela na břiše, skučela a slzy jí tekly ze zoufalých očí. Z pozadí jí trčelo něco velkého a růžového. Seděla na ní Ita, nohu přes nohu, se spokojeným, teď už klidným, výrazem.
„Já tě varovala!“ vzdychla, když konečně našla pilník na nehty a snažila se nějak urovnat to nehtové neštěstí.

Asi dvacet metrů od nich ležel na zemi Orochimaru v bezvědomí, svázaný vlastním fialovým hadem.
„No...zase to nebylo tak těžký, ne?“ řeklo torzo Sasi, když Dei konečně našla její končetiny zapíchnuté v koruně stromu. „Jenom nechápu, jak přesně se mohlo stát, že ti ty tvoje bombičky vybouchly v ruce, Dei!“
„Naštval mě!“ bránila se blondýnka s jednou rukou chybějící až po rameno. „Ten hnusák řekl, že ta vkusná piha Enrigueho Iglesiase je jen odporná bradavice! Pak jsem si to nějak popletla a prvně jsem je odpálila a pak teprve mi mozek řekl, ať to pustím!“
„Jo! Řekla bych, že to bylo celkem v pohodě,“ kývla Pei, tisknoucí na sebe cáry černého pláště a úzkostlivě sledovala Kis.

Ta modrá chudinka klečela na kolenou a držela v náručí svůj meč. Samehada byla očouzená a pár zubů jí chybělo.
„Ty moje ubohá Samičko! Už ti nikdo neublíží! Slibuju. Zastavíme se doma, půjdeš k panu doktoru, on ti dá meducínku a budeš zase v pořádku,“ fňukala Kis a konejšila svou zbraň.

„A já že mám černý smysl pro humor, jo?!“ sjela Pei a Sasi pohledem černá půlka Zet.
„To proto, že jsi černá, chápeš? Č. E. R. N. Á!“ hláskovala bílá půlka tak, aby to ta druhá pochopila.
„Já vím, že jsem černá, ale ty očividně nevíš, že nejsi bílá, ale B.L.B.Á!“ došlo černé, že její poznámku ta druhá vůbec nepochopila.

„Ale co teď? Co s nimi budeme dělat?“ nechala zelenou kunoichi jejím sporům zrzavá vůdkyně a zaměřila se na poražence.
„Mám doma velké akvárium plné piraní. Dobrá pomsta ne?“ zvedla se Kis ze země a smrtonosně se blížila k nehybnému Orochimarovi.
„Blázníš?“ zastavila ji Ita. „Tohle by nežrala ani Zet!“
Obě půlky zaregistrovaly své jméno a souhlasně kývly.
„Já bych ho otrávila!“ prohlásila Sasi.
„To ne! Když už jsme ho konečně chytnuly, mohly bychom ho trošku mučit!“ opáčila Ita a chtivě jí zablýsklo v očích. Zvedla svůj ctěný zadek z nebohé Guren a vydala se k ostatním hájit svůj názor.
„Co kdybysme ho nechaly vybuchnout?“ nadchla se Dei a zatleskala.
„Chytnu ho za krk, rozpárám mu břicho, vytrhnu mu střeva, udělám z nich smyčku a oběsím ho na ní!“ vzplanul Kon.
„Jsi nechutnej!“ vyjelo z Pei a Kon se zle zamračil.
„Hele, takhle bychom to daleko nedotáhli!“ snažila se je uklidnit Sasi.
„Rozhodne ta, která mu uštědřila poslední ránu,“ zkusila navrhnout a opět zavládlo ticho.
„No jo, ale kdo to byl?“ rozhodila rukou Dei. Horečně přemýšlely a každá chtěla být ta poslední.

„Co tady řešíte?“ vrátila se Kaki podpírající Hid s ovázanou hlavou. I tak se ale stříbrná motala docela slušně.
„Nemůžeme se dohodnout, jak zabít Orochimara,“ vysvětlila jí Pei.
„Já bych věděla, jeho srdce by se mi docela hodilo,“ poklepala si na levou část hrudníku.
„Tak tys nám tu teda chyběla,! Další názor, další problém!“ odfrkla Kis a opět jemně pohladila Samehadu.
„Ptala jsem se tě na něco, sardinkovej xichte?!“ vyjela Kaki a Kis na ní vycenila zuby.
„Oroušek je pryč,“ broukla zkroušeně Hid a tím přerušila jejich hádku.
Všichni se rázem otočili.
„Sakra!“ hlesla Pei, když uviděla teď už prázdné místo tam, kde předtím ležel Orochimaru.
„Ta mrcha utekla!“ hlasitě vydechla naštvaně Ita, když místo Guren zůstal na zemi jen malý růžový krystalek.
„Doufám, že se jí aspoň utíká dobře s tou věcí, kterou jsem jí narvala do ...!“ pokračovala dál zákeřně.
„Stačí! Víme kam!“ zarazila ji Sasi.
„Takže?“ zeptala se bezradně Kis.
„Takže,“ nadechla se Pei, „misi jsme nesplnili!“

„To bude průůůůšvih!“ vycedily všechny najednou a Kon neměl daleko do breku.

Poznámky: 

tak dneska se opravdu omlouvám, v tomhle dílu se moc necítím a považuju ho za slabší, ale nebylo mi o víkendu moc dobře a tak to i tak vypadá...přesto doufám, že se alespoň u něčeho zasmějete, něco málo se mi trochu povedlo Smiling příště to snad bude lepší, ale musím říct, že už by bylo na čase to skončit, takže to vypadá na maximálně ještě dva díly Smiling

4.97015
Průměr: 5 (67 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Pá, 2012-06-29 20:37 | Ninja už: 4481 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Hm nejvíc mě dostalo, jak se hádali, jak zabijou Orouše a nakonec jim zdrhnul Laughing out loud.

Nejslabší díl?? ni náhodou!! Je prostě super jako každej Smiling.

Obrázek uživatele Deidara O_o
Vložil Deidara O_o, Ne, 2011-05-29 10:59 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

„Ty moje ubohá Samičko! Už ti nikdo neublíží! Slibuju. Zastavíme se doma, půjdeš k panu doktoru, on ti dá meducínku a budeš zase v pořádku,“ fňukala Kis a konejšila svou zbraň. --> nejlepší uplně umírám Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud !! super Smiling

ItDeiHid--Itachi, DEIDARA, Hidan :)aneb máme rádi sprosté lidi :DD

- Deidara is the best!!!

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!! KATSU!¤

Mým úkolem je pomoct další generaci a dát jim dobrý příklad. Pro ně klidně s úsměvem položím život..." Jiraiya

"Nestojíš ani za to abych tě zabil. Bláznivý bráško." -Itachi

"Jako ninjové musíme jít za ideály listové a chránit je!" -Neji

"Jestli mě chceš zabít, opovrhuj mnou, nenáviď mě a žij si špatně... Uteč a opatruj svůj život. A jednou, až budeš mít stejné oči jako já, přijď za mnou." -Itach

"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito

"Tam kam odešel ho nemůžu následovat. Ne, je to jiné místo kam každý z nás jde. Nevím o vhodnějším osudu pro zlého ninju. "-Zabuza

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Čt, 2010-11-18 18:36 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Sekáč, Lara Croft..vrahu! Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele StillDoll
Vložil StillDoll, St, 2010-05-19 21:25 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

„Blázníš?“ zastavila ji Ita. „Tohle by nežrala ani Zet!“LOLXD tak z toho sem totalne nemohla XDXD fakt super

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Čt, 2010-02-25 15:40 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

super

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Pá, 2009-07-17 10:29 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Slabší? SLABŠÍ? xD tak to vůbec, tenhle díl byl snad nejlepší ze všech! Fakt originální nápad, skvěle píšeš, super se to čte a vůbec, je to fakt bomba!!!

Obrázek uživatele MihokoKawashaki
Vložil MihokoKawashaki, So, 2009-05-16 13:02 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

,,Ty mlátíš holky?"
,,Já mlátím všechny!"
Já myslelaa že se smíchy zabim xDD
Bomba! Vážně super xD

_________________________________________

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Pá, 2009-03-13 18:01 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

,,Ty mlátíš holky?" ,,Já mlátím všechny!" - tak u toho jsem chytla rolfa Laughing out loud když se přidá Č.E.R.N.Á. a B.L.B.Á., je to bezkonkurenční XD

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, Pá, 2009-02-20 19:00 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Ty mlátíš holky?
Já mlátim všechny!

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, Po, 2009-02-16 13:36 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Ách, nemůžu se dočkat dalšího dílu xD Dokonce to čtou i moji spolužáci a to pomalu ani nevědí, že nějaký Naruto existuje xD

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Po, 2009-02-16 13:44 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

wow...tak to mě hodně těší,c tak to přeju tobě i spolužákům dobré čtení :-)další díl by měl být už dneska večer Smiling

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Pá, 2009-02-13 21:12 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Aki Furika : hehe, tak doufám, že se jí nic nestalo....doufámm že myslíme tu samou andulku Laughing out loud

Ayame-sama : no jo holky jsou odvážné, milé, prostořeké, rychlé, natvrdlé, ale celkově to nesou docela dobře ne? Smiling)

Aka Pony : děkuju, slovní spojení, jako trhlá a já, jsem vždy brala jako kompliment

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Pá, 2009-02-13 20:52 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Ty v**e zas na tom kapem smiechom Laughing out loud Ty mas strasne trtnute napady Laughing out loud ako myslene v dobrom Laughing out loudLaughing out loud toto je bez pochyby najlepsie FF na Konohe Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Čt, 2009-02-12 11:16 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

je to výýýborný Kakashi YES krvelačná Ita byla naprosto luxusní! a Bloncku ani nekomentuju Laughing out loud
a "Tohle by nežrala ani Zet." Prostě Andílci se ti povedli(?y?) Kakashi YES

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, St, 2009-02-11 14:24 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Výkvěty plastické chirurgie!! xD Úúh, slabší jo?? Chudák andulka mi z toho smíchu spadla z hlavy Laughing out loud

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-02-11 01:45 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

lady_anjelik : no, teď jde o to, jestli se ještě někdy přemění zpátky, kdo ví...třeba chci celý Naruto svět postavit na hlavu, vyvolat apokalypsu, z Kyubiho bude ochočené zvířátko, Kakashi se zamiluje do Jiraiyi, Tsunade přestane hrát bedny Laughing out loud ...a nebo třeba...no uvidíme Laughing out loud

Rieko : tak to jsem ráda, že se přoád stejně líbí Smiling

Tomoko : a já ti ještě jednou poděkuju...díky Smiling zahřeje to, že se moje dílka líbí Smiling a přiznejme si to...

Obrázek uživatele yuunaish
Vložil yuunaish, St, 2009-02-11 00:27 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

já to zopakuju uf,píšeš jedny z nejluxusnějších povídek.

Obrázek uživatele Rieko
Vložil Rieko, Út, 2009-02-10 20:59 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Joooo supeer XDDD já měla snad u každé věty záchvat smíchu. Vůbec to není slabší díl Laughing out loud

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2009-02-10 16:41 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Perfektné! Fakt dokonalé...Akatsuki si to očividne užívajú...Chcem vidieť čo povedia keď sa premenia zase naspäť!xD Lol...ten Kon nemal chybu!xD
Teším sa na ďalší diel!Smiling

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Po, 2009-02-09 22:26 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

cinkl : tak to jsem ráda, že jsem tvé očekávání nezklamala Smiling

ajima : ne, to nedělej! Smiling moje vnitřní já si musí nakázat určitou kritiku a má potřebu na mě být kruté, aby to potom nějak vypadalo, sice jsem od tebe nic nečetla, ale určitě se na něco podívám Smiling

Koizumi Ayumu : stále dobrý? tak to je dobře Smiling

hAnko : tak bude zase za týden tedy, když jinak nedáš Smiling)

Plesnivý_sýr : smích pdrodlužuje život, to je dobře Smiling

Tara Monyuky : Ita se trošku vytočila, holt je to taky jenom baba, děkuju Smiling

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Po, 2009-02-09 21:53 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Tohle= sebevražda Laughing out loud nemůžu nic vytknout Laughing out loud směju se snad u každé věty, protože ten humor je bezvadný Smiling jen tak dál...tohle fakt žeru! Laughing out loud

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-02-09 21:51 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jestli ty tenhle díl považuješ za slabý,tak přísahám,že své FFky už sem nikdy nehodím!tento díl byl absolutně dokonalej,já se řezala každé tři vteřinyXD

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Po, 2009-02-09 21:35 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to bolo vyborne Kakashi YES dobry diel Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2009-02-09 21:26 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Slabší? S.L.A.B.Š.Í??? To snad nemyslíš vážně?! Naopak mně přišel nejlepší. Smiling Ani jednou jsem nepřemýšlela o tom, že by se to dalo napsat tak a tak... jen jsem četla a četla a četla a... pak byl konec a já chci dalšííí! Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, Po, 2009-02-09 21:22 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Ježišmarjá, to je sranda! xDD Smála jsem se hodně solidně xD nemá chybu x)))

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Po, 2009-02-09 21:02 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

taktoto je čím dál tím lepší xD xhe Ita nemá chybu.. vlastně nikdo z těch přeměněných akatsuki xD
baha Jashine bloncko slizjutsu tak u toho jsem hlavně nemohla xD
prostě skvělé a vtipné xD

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Po, 2009-02-09 20:32 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Trochu slabší než posledně, ale pořád dobré. Jen jsem to něják nepochopil s tou Sakurou a Sasukem, kde se tam vzali (a co dělali) Smiling, jsem asi trochu natvrdlej.

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Po, 2009-02-09 20:55 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

jo to je, to nepopírám Smiling a zvlášť pro tebe jsem tedy tu část upravila, teď už by to mělo být pochopitelný...je to udělaný tak, že se přece říká že když na někoho intenzivně myslíš, tak ten druhý to aspoň z části vycítí a zvlášť když je někdo tak naštvanej jako Ita na Sakuru Laughing out loud

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Po, 2009-02-09 21:56 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Děkuji a promiň že ti dělám pořád problémy Laughing out loud

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl