manga_preview
Boruto TBV 09

Papírová jehla XVIII.-Pein zuří



,,Takže mise nebyla splněna." Sklopila Tsunade hlavu a zavládlo hrobové ticho. Po chvilce bylo slyšet jen tiché zakvílení Tonton, která se chovala v Shizunine náruči.
To dlouhé čekání na nějakou větu Naruta už unavovalo a jeho vztek a smutek vůči nesplnění mise bylo na něm vidět. Otočil se a odešel pryč. Obličeje v místnosti se za ním jen otáčeli a zase se zpátky obraceli k Tsunade, která stále se sklopenou hlavou, hleděla na hnědý, dřevěný stůl.
,,Můžete jít." Roznesl se po místnosti ženský hlas, patřící Tsunade a všichni odešli. Tsunade si vytáhla ze stolu lahvičku Saké a nalila si do mističky. Jedním loknutím to v ní zmizelo a takhle to zopakovala třikrát.
,,Akatsuki se teď rychle zmenšilo a odplata bude asi veliká." Otočila se k oknu Shizune a dívala se na celou Konohu, kterou ozařovalo zapadající slunce.
,,Nevíme, jaké schopnosti mají ostatní členové Akatsuki, tedy až na Uchihu Itachiho." Zvedla se z křesla Tsunade a po boku Shizune se dívala na Konohu.
,,Budeme ji muset ubránit, jak nejvíce to pude. Měli bychom se začít připravovat. Ale teamy, co se vrátili si musejí teď odpočinout."

,,Genmo…" Honili se Narutovi myšlenky, jak chodívali s Genmou na Rámen, jak mu Naruto ukazoval novou zvrhlou techniku.
Na Naruta teď dopadali poslední světla slunce, které bylo už skoro zapadlé. Ležel nehybně na posteli a jen hleděl do stropu. V pokoji se začala dělat tma a venku se začala rozsvěcet pouliční světla. Do Konohy přišla další noc.

Kakashi jako každý večer sedí na posteli, v ruce držící Icha Icha a čtoucí další nový díl z Jirayiovi zvrhlé knihovny.
,,Dneska se to nedá ani číst." Zavřel knihu, přes oko si přetáhl ochrannou čelenku se znakem Listové a s jouninovou vestou na sobě vyrazil do Konohy, kde teď byl klid. Všichni byli ve svých domovech. Kakashi zamířil k Ichiraku.
,,Dža" Odkryl závěs s rudým znakem a usadil se na jednu ze stoliček podél baru.
,,Za chvilku to bude." Oznámil stařík, který byl v přípravě Rámenu nejlepší na světě. Bylo štěstí, že ho lidé měli zrovna v Konoze. Rámen jako on nikdo neumí připravit.
,,Ještě bych si dal sklenici vody." Poprosil Kakashi Ayame, které se pomalu zavírali oči z toho jak, celý den s otcem pracovala v Ichiraku.
,,Ayame! Jdi si už lehnout, jsi unavená a je to vidět. Nemůžeš se takhle strhávat každý den. Musíš si odpočinout!" Starostlivým hlasem poslal stařík svou dceru spát.
,,Staříku…jeden Rámen!" Odhalil se za závěsem Naruto stále se skleslým obličejem.
,,Naruto?" Ohlédl se Kakashi, když slyšel známý hlas.
,,Áá..Kakashi-sensei." Posadil se Naruto vedle něj a vytáhl si hůlky.
,,Co se vám všem dneska děje? Proč jste tak skleslí?" Divil se stařík, když podával Narutovi jeho dávku Rámenu.
Chvíle ticha byla neodpustitelná. Stařík na oba dva jenom koukal a když viděl, že Naruto se s žádnou chutí do Rámenu nepustil, bylo mu hned jasné, že se stalo něco hrozného.
,,Genma...Genma je pryč." Nasál do sebe Naruto dávku nudlí a hleděl do misky, která byla stála plná.
,,Jak to myslíte, že zmizel? Jak by mohl zmizet?" Divil se stařík a opřel se o bar, aby mu neuteklo jediné slovo.
,,Genma se přidal k Akatsuki." Nadzdvihl Kakashi svou masku a snědl sousto nudlí.
,,Cože? G-Genma, že se přidal k Akatsuki? Myslíte tím tu organizaci, těch uprchlých ninjů?"
,,Jo!" Pěstí praštil Naruto do stolu a jeho vztek byl silnější, než předtím.
,,Tak to je špatné."
,,Zpropadení Akatsuki. Všechny je zabiju a Genmu sem dotáhnu klidně za vlasy!" Hůlky, které držel v ruce zůstaly na dvě poloviny.

V doupěti Akatsuki bylo nejvyšší pozdvižení.
,,Tolik členů je mrtvých! Jak to?! Jak je možný, že byli zabiti?!" Rozkřikoval se na celé doupě Pein.
,,Za tohle Konoha zaplatí! Tohle jim nedarujeme!" Ničil vše, co mu přišlo pod ruku a přecházel z místa na místo.
,,Kakuzu! Itachi! Vy dva se vydáte do Konohy. Snažte se toho udělat co nejvíc. Zničte toho co nejvíc! Ale nenechte se zabít!"
,,Hm!" Kývl souhlasně Kakuzu a šel se připravit.
Itachi vyšel po schodech do pokoje a začal se také připravovat.
,,Konoha utrpí velkou škodu!" Pronesl naposledy Pein a s bouchnutím dveří zalez do své pracovny.

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)