manga_preview
Boruto TBV 15

Jako Romeo a Julie 04

Shinomori a Sarutobi seděli vedle sebe na zemi. Ona plakala. On na ni užasle hleděl a přemýšlel na její útěchou.
,,Víš co, tobě teď nejvíc pomůže Asuta. Já ti ho najdu.“ Řekl rychle Sarutobi a odběhl pryč. Shino zase zůstala samotná. Osaměla ve svých myšlenkách.
Za necelou hodinu k Shinomori přiběhl rozčílený Asuta. ,,Shinomori!“ vykřikl když spatřil svou dívku ležet v trávě. Shinomori otevřela oči právě když ji sevřel v náruči.
,,Lásko, neplač. Co se stalo? Uklidni se a řekni mi to.“ Promlouval k ní tiše a kolébal ji v náruči jako malé dítě.
,,Asuto, lásko… já. Já se musím vdávat.“ Vzlykne Shino a znovu propukne v pláč.
,,To ale není tak hrozné, do té doby už to budou vědět, jen mi dej nějaký čas.“ Snažil se ji uklidnit Asuta.
,,Ale já se nebudu vdávat až na jaře, ale už za měsíc.“
,,Cože?“
,,Osmnácté narozeniny jsem oslavila minulý měsíc a otec se Saitem něco tuší, proto mě chtějí chytit dřív než uteču sama. Asuto udělej něco.“ Shinomori stečou po tvářích další slzy zoufalství. Jak z toho ven? Co musí dva zamilovaní podstoupit aby bylo jejich lásce přáno? Nikdo netuší, ale Asuta víc, že něco udělat musí.
,,Vezmeme se. Shinomori staň se moji ženou. V Sobotu večer se vezmeme a pak už nebude možné aby ses stala nevěstou proti své vůli.“ Řekl najednou. Shinomori párkrát v úžasu zamrkala.
,,Ne. To… to prostě nejde. Kde, chceš sehnat někoho kdo nás oddá, kde, chceš sehnat svědky a všechno?“
,,Pšt, lásko.“ Zašeptal Asuta. ,,Do soboty si sežeň šaty… jakékoliv šaty a svou nejlepší kamarádku jako svědka… zbytek zařídím já. V sobotu ráno ti dám po někom vědět, kde a kdy se sejdeme a ty tam přijdeš. Všechno bude dokonalé.“ Saito svou milovanou políbil a pevně sevřel náruči. Shinomori se cítila lépe. Najednou ji z ramen spadla obrovská tíha.
Další tři dny strávila Shinomori scházením šatů. Měla nejlepší kamarádku Liness a ta ji pomohla sehnat šaty a přikývla i na svatbu.
,,Shinomori dopouštíš se velké zrady proti své rodině, ale jsi moje kamarádka a já ti tedy pomohu.“ Řekla jí. Shinomori jako by byla zase šťastná. V sobotu brzy ráno za ní přiběhla banda dětí, mezi nimi i 7 lety bratranec Asuty. Shino se vmísila mezi děti a převzala si od Asuty papírek na kterém stálo:
Dnes v pět hodin v kostelíčku za řekou. S láskou Asuta.
Shinomori hned odepsala na druhou stranu lístečku a poslala Fugaku za svým bratrancem. Který ho odměnil pytlíkem bonbonů za splněnou misi. Pak pospíchala za Liness, která ji ukázala šaty. ,,Jsem ti moc vděčná…“ zašeptala a objala jí.
,,Shino, ty na to jednou doplatíš… Hrozně se o tebe bojím, ale… Přeju ti to. Ty a Asuta se k sobě hodíte a já tě budu vždycky podporovat a chránit.“
Odpoledne se postupně sešli v blízkém klášteře. Shinomori doma nikdo nepostrádal, šla ven s kamarádkou. Liness jí pomohla obléct se do šatů, nalíčit se a psychicky se připravit.
,,Asuto, víš opravdu co děláš?“ zeptal se kněz a pohlédl do očí rozrušeného chlapce.
,,Otče, vám věřím. Neprozradíte nás. Já Shinomori opravdu miluji a ona mě. Bez sebe bychom trpěli a jak jinak být spolu než se vzít…“
,,Asuto, chlapče, velice riskuješ, ale mě není přisouzeno vás soudit, nýbrž vám dát požehnání.“
,,Děkuji vám.“ Usmál se Asuta a otočil se na svého přítele. ,,Sarutobi, už jdou ty holky?“
Sarutobi pokrčil rameny. ,,Už asi jo. Asuto věříš, že je to dobrý nápad? Mám z toho špatný pocit…“
,,Kamaráde, věř mi. Tobě ani Liness se nic nestane… Teď tě ale potřebuji…“ řekl Asuta a zadíval se svému nejlepšímu příteli do očí. Pak jeho pohled sklouzl ke dveřím z malé kapličky. ,,Hele už jdou.“ Usmál se otočil se ke knězi.
Sarutobi přišel k Shino a poslal Liness za Asutou. Žádná hudba jim nehrála, ale i tak šla Shino v rytmu ticha a vypadala nádherně. Asuta málem zapomněl zavřít pusu.
Před oltářem promluvil kněz pár slov a Asuta se Shinomori si vyměnili sliby.
,,Vždy tě budu milovat a chránit, má lásko.“ Zakončil svůj slib Asuta a políbil svou novou ženu.
,,Odteď už jsi jenom moje.“ Zašeptal Asuta a opřel se čelem o shinomoriina čelo.
,,Jsem jen tvoje… „ usmála se Shinomori a znovu ho políbila. Byla šťastná. I on byl šťastný.
,,Dnes už se nevrátíš domů. Půjdeme spolu do chaty u řeky, která patří rodině Liness. Liness nás bude chránit a řekne, že jste v chatě vy dvě, zatím co ona bude nocovat u Sarobiho. Tvoje rodina, ani její a nikdo nepojme podezření.“ Řekl jí Asuta když Shino přišla před kostel ve svém prvním kimonu.
,,Asuto jděte tam hned, už jsem nechala všechno zařídit. Možná tam narazíte na mou mladší sestru, ale nebojte se, ona nic neprozradí.“ Usmála se na ně Liness a pak odešla. Přála to těm dvěma a přál jim to i Sarutobi. Oni jsou jako Romeo a Julie.

Poznámky: 

Konečně jsem se k tomu dopracovala. Njn tenhle díl se mi psal hrozně a asi to na něm jde vidět. Doufám, že do příště se to zpraví.
PS: a pokud to někdo teda čtete, tak se k tomu PLS vyjádřete, moc mě to potěší a budu psát dál.

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele muuny
Vložil muuny, Ne, 2009-02-08 12:39 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

je too pěkný =) jen tak dál

MoOn.(Animefil) blázen do:Gaari,Sasukeho,Kibi,Deidari,Itachiho a Sasoriho *nevinný pohled*
http://saia-a-ewilan.blog.cz/ -tam máme s kamíí FFka