manga_preview
Boruto TBV 15

Dobro proti zlu-kapitola 3: Hatake Kakashi, jounin z Listové

Třeba byste mi mohli říct kdo jste a co tady chcete,“ vyjela na ně okamžitě Hanaya, kterou jakákoliv vděčnost za záchranu života okamžitě přešla.
Kakashi se k ní pomalu a s naprostým klidem otočil a chtěl odpovědět, ale Naruto mu pohotově skočil do řeči.
„Třeba by nebylo od věci poděkovat za záchranu života, sakra ženská!“ vyjel na ní. „Kakashi-sensei ti zachránil život a ty se chováš jako bychom byli kus hadru! Tak zatraceně kde jsme!“
Hanaya si ho sjela znechuceným pohledem a chvíli mlčela. Rty stáhla do úzké čáry, že byli sotva viditelné. Tázavě se podívala na všechny přítomné.
Kakashi zůstával chladným a založil si ruce do kapes.
„Jsem Hatake Kakashi, jounin z Listové vesnice,“ představil se.
Naruto pošlapoval z nohy na nohu a znovu si prohlédl mladou ženu, kterou před chvíli jen tak tak zachránili před smrtí.
„Uzumaki Naruto,“ zavrčel.
Na řadu přišla kunoichi, s růžovými vlasy.
„Haruno Sakura, těší mě,“
„Jsem Sai,“ představil se poslední a lehce pokynul hlavou.
Hanaya si je chvíli prohlížela. Zafoukal studený vítr a skupinka se lehce otřásla zimou.
Její dlouhé rudé vlasy zavlály ve větru a Kakashi si jí konečně mohl pořádně prohlédnout.
Byla vysoká tak akorát. Štíhlá s typicky ženskou figurou. Tváře měla trochu zčervenalé zimou, a v měsíčním světle se její tmavě modré oči jaksi tajemně zaleskly. Musel uznal, že byla vskutku krásná, ale jaká byla uvnitř o tom mohl zatím jenom spekulovat.
„Proč jste tady?“ zeptala se ho znova s rukama v bok.
„Musíme vás přivést do Konohy, Hanaya-sama,“ odvětil Kakashi.
Trochu sebou škubla při zdvořilém oslovení. Za jeden den toho na ní bylo až moc. Až moc podivných událostí, které jí nedávaly absolutně žádný smysl.
„Do Konohy?“ zopakovala trochu vyděšeně.
„Jste v nebezpečí. Tyhle chlápci nebyli ani zdaleka snítko z toho, co se vás teď momentálně snaží dostat,“ pokoušel se jí vysvětlit.
„Vy víte co se to tady sakra děje?“
„Něco málo,“ opáčil. „ Mým úkolem je přivést vás a ochránit za každou cenu.“
„Proč?“ zeptala se už mírněji, spíše naléhavě. „ Proč já? Proč do Konohy?“
„Protože Listová je vaší rodnou vesnicí, Hanaya-sama. Sem jste byla po narození evakuována kvůli bezpečnosti. Asi to nevíte, ale jste velice důležitá osoba.“
Hanaya sklopila pohled. Listová je její rodná vesnice? Je to vůbec možné? V žaludku se jí rozprostřel nepříjemný pocit. Takový pocit jako když se vám zvedá žaludek a vy nevíte jestli je to z toho, že se vám chce skutečně zvracet nebo ze vzrušení a strachu.
„To není pravda,“ hlesla nakonec.
„Bohužel je,“ ozval se jí za zády dobře známý hlas jejího přítele. „Tví rodiče tě sem nechali převést kvůli tomu, že Sněžná je málo známá a těžko dostupná. Chtěli ti zachránit život, protože ty jsi poslední ženský potomek klanu Aozora,“
„Ale co s tím!“ zakřičela nečekaně. „Co s tím, že jsme z toho klanu? Je snad něčím zvláštní? Něčím výjimečný?“
„Ano to je,“ přerušil je Kakashi. „ Pokud se ovšem chcete dozvědět všechno do sebemenšího detailu, budete muset s námi zpět do Listové. Krom toho, která je i vaším opravdovým domovem.“
Hanaya se otočila zpět na Dakiho, jakoby Kakashiho slova vůbec neslyšela.
„Ty jsi o tom věděl a neřekl jsi mi to,“ řekla vyčítavě.
„Myslím, že teď se tvé kusy skládačky poskládají dohromady samy,“ odpověděl jí. „Měla bys jít.“
Naposledy mu pohlédla do tváře, neudržela se a pevně ho objala.
Proud slz , které se snažila po celou dobu udržet najednou vytrysknul z jejích očí a neřízeně se linuli po tváři. Jemně je utřel a otočil se zády. Zhluboka se nadechl jako by nabíral odvahu k odchodu. V tu chvíli v něm náhlá situace vyvolala vzpomínku, na kterou si už dlouho nevzpomněl.

Malý kluk s vlasy spadajícími do čela seděl sám na lavičce. Na tmavě hnědé vlasy mu padaly sněhové vločky. Opět byl sám, když si ostatní děti hrály, ho vždycky nechávali stranou. Malé osamělé nemehlo, neschopného budižkničemu. Často se stávalo, že se mu ostatní posmívali. Ze začátku utíkal a schovával se, ale postupem času si na narážky zvykl a bral je jako každodenní součást života. V jeho přemýšlení ho vytrhla bodavá bolest hlavy, kterou způsobil náhlý, nečekaný náraz sněhové hrudky. Chytl se za temeno hlavy a promnul si ho. Otočil se, aby viděl kdo mu náhlou bolest způsobil.
„Co je smolaři?“ zeptal se ho posměšně jakýsi chlapec stojící v čele skupinky dětí.
Znovu hodil další kouli a ta ho trefila do čela. Ztratil balanc a spadl přímo na zadek.
Dav dětí propukl v burácivý smích. Na zapískání všichni zvedli další várku sněhových koulí a mrštili jimi proti němu. Do dráhy letu se ale postavila malá dívenka a nechala, aby všechna sněhová munice zasáhla jí. Chlapec na ní vyjeveně a překvapeně zíral.
Dav ztichl a chvíli si dívku prohlížel.
„Co jsi zač!“ vyštěkl na ní kluk v popředí.
„Nebudu říkat své jméno někomu jako jsi ty,“ odpověděla mu rázně a změřila si ho znechuceným pohledem. „Otoč se a zmiz.“
Nikdo se ani nehnul. Zbytek dětí těkaly pohledem z jednoho na druhého.
„Proč si myslíš, že tě poslechnu?“ popíchnul jí a znovu hodil další kouli.
Dívka mávla sotva viditelně prstem a kulička se rozprskla. V hloučku to zašumělo vzrušením.
Postoupila o dva kroky k němu. Trochu ucukl, ale zůstal stát. Jeho nohy se rázem odlepily od země a vznesl se ani ne půl metru nad ní. Vystrašeně pohlédl do tváře osobě, která tohle udělala. Ostatní zalapali po dechu. Pustila chlapce na zem a on se vylekaně odplazil.
„Ještě jednou něco někomu uděláš tak přísahám, že si tě podám,“ varovala ho naposled, když se měli k útěku. Nakonec se otočila na kluka sedícího pořád na zemi s pootevřenou pusou. Podíval se na ní s výrazem čistého obdivu.
„Ahoj, já jsem Hanaya,“ pozdravila ho vesele, jako by se před chvílí nic nestalo.
„Daki,“ hlesl.
„Nemáš chuť si hrát?“ zajímalo jí, „docela se nudím.“
„Hrát?“
Přikývla.
„Tak jo,“ souhlasil užasle.
Od té doby byli nerozluční přátelé.

4.97436
Průměr: 5 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-07-06 18:35 | Ninja už: 5140 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

" Misa L2" tak to bolo úžasné, skvelé. Takže Hanaya sa nám vyberie do Konohy, aby zistila celú pravdu o svojom klane. Veľmi sami páčilo, spomínanie Dakiho, ako sa on a Hanaya spoznali. Hanaya mala teda guráž, keď sa, ako dieťa postavila do palby snehových gúľ, aby ochránila svojho budúcého kamaráta, za to jej skladám poklonu. Táto poviedka sa mi začína páčiť každou kapitolou čoraz viac.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-05-04 21:48 | Ninja už: 6395 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Po, 2009-02-02 18:27 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

To, jak se seznámili, bylo vážně hezký *-* Nuy, jsem zvědavá, jak si Hanaya v Konoze povede, přeci jen změna toho klima... xD
______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2009-01-27 17:18 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Cinklí, ty tedy víš, jak překvapit. Ani za nic bych nečekala, že se může stát zrovna tohle... moc povedený dílek, ta Hanaya je mi čím dál víc sympatičtější Laughing out loud Jsem zvědavá, jak jsi to vymyslela dál. Jediné, čím si můžu být jistá je to, že to bude úrčitě úžasné! Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, Út, 2009-01-27 14:41 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

berem! berem! berem! Laughing out loud

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Po, 2009-01-26 20:42 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

páááni děkuju moc Smiling

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-01-26 20:38 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Wow to je super pokráčko Kakashi YES nevím proč, ale tahle povídka se mi líbí s každým novým dílem, ale asi to tím, že je z pera obdivuhodné autorky, kterou je třeba obdivovat a náležitě ocenit její talent na psaní Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska