manga_preview
Boruto TBV 08

Sakura a její kluci 03. - Miluji?

V tomhle příběhu se Sakura často baví se s vým vnitřním hlasem, někdy k němu mluví nahlas, ale někdy jen v myšlenkách a proto jsem je rozlyšila: Vnitřní hlas a Vnitřní hlas Sakury
Hezké ráno, protáhla se Sakura v posteli. On ještě spí, usmála se a ponořila se do myšlenek.
Ježíši, jak jsem se sem vůbec dostala? zeptá se sama sebe když procitne ještě víc.
V tvém věčném zoufalství jsi se sebrala a se vším jsi se svěřila tomuhle muži. No a pak…
Hey, já vím co tady dělám ztrátou paměti ještě netrpím. Okřikla Sakura svůj vnitřní hlas. jsi otravná. dodá.
Najednou ucítila polibek na týle. Rychle se otočila a pohlédla do usměvavé tváře jejího milence.
,,Dobré ráno, kočičko.“ Řekl tiše.
,,Už je osm hodin. Nevstáváš nějak pozdě?“ zeptala se Sakura při pohledu na velké nástěnné hodiny.
,,Nerad vstávám brzo… vždyť mě znáš.“ Odpověděl jí.
,,Znám… jsi líný ninja.“
,,Jsem silný ninja.“
,,A drzý.“
,,A v každém z těch případu, vždycky pohledný.“
,,Jsi hrozný.“ Zasmála se Sakura a praštila svého ješitného ninju polštářem po hlavě. ,,Dneska nemáš nic na práci?“ zeptala se ho pak.
,,Ne, ne. Dneska můžeme být celý den spolu. To bude den. Bez misí, bez úkolu, bez uřvaných geninů. Nejradši bych ho celý strávil v posteli.“
,,A proč to tedy neuděláme. Nikam nemusíme…“Řekla Sakura a znovu ulehlá pod peřinu. ,,To nejde. Na dnešek mám jiný plán. Jdi se obléct.“
,,Obléct? Ne… Já chci zůstat tady…“ zaprosila.
,,Kazíš mi to… oblékni se a půjdeme…“
,,Dobře no.“ Vzdychla a vstala z postele. Ze země zvedla župan a zabalila do něj své nahé tělo a odešla do koupelny.
,,Sakuro a obleč si kimono.“ Zavolal na ni její přítel. Sakura už se radši neptala, oblékkla se, připravila a došla za ním. ,,Můžeme jít?“ zeptal se jí.
,,Z tohohle nepořádku? Nenajedeni? Ne!“ zaprotestovala Sakura.
,,Jíst budeme venku a nepořádek neřeš, nikdy jsem tu pořádně neuklízel a ani žádná žena mi tu uklidit nemohla, protože jsi první kterou jsem si tu nastěhoval…“
,,Jsi hrozný.“ Vzdychla Sakura a už to radši dál neřešila. První kterou si tu nastěhoval. Sakuro vidíš jaký máš na něj vliv. Prozraď mi, kdy se i s ním rozjedeš. Začal dotírat Sakuřin otravný hlas.
Přemýšlím teď snad o rozchodu? Mlč a neotravuj mě… Já jsem teď šťastná a chci taková nějakou dobu zůstat. Odbyla ho Sakura a dál se věnovala jiným věcem.
,,A jsme tady.“
,,Páni. Dneska je festival trhů? Jak to že o tom nevím? Ty jsi vážně hrozný.“ Začala se Sakura smát a políbila ho.
,,Ehm, Sakuro jdi se tu projít, já si musím ještě něco zařídit.“
,,Ale vždyť jsi říkal, že máš dnes volno…“ zamračila se Sakura, ale nakonec svolila a šla se projít. Na trhu si koupila jídlo a pak zamířila ke skupince holek.
,,TenTen, Ino.. ahoj Hinato.“ Pozdravila své kamarádky a taky kloučka v kočárku před TenTen. ,,Co je Ten?“ podívala se na zarmoucenou ženu.
,,Neji. Nevím co se s ním zase děje… bojím se že o mě ztratil zájem…“ zaúpěla TenTen a všechny se začaly věnovat jejímu problému.
Ztratil o ní zájem. To se tobě stát nemůže co? Ty a tvůj nový miláček… Přemýšlíš o tom? ozval se zase otravný hlas.
Nechce se mi to dokolečka opakovat. Odpal a nemluv na mě, jsem šťastná. Odpálkovala ho a dál se věnovala svým kamarádkám.Jejich debatu ale přerušila další dívka. Blondýna z písečné se zapojila do rozhovoru a pak dívkám navrhla.
,,Holky, kdybyste si chtěli odpočinou, zajít někam na dovolenou v naší vesnici je krásně. Ty to tam vlastně znáš pořádně Sakuro. Nechystáš se někdy s *dozvíte se na konci^_^* někam pryč? Klidně se stavte. Já vás někde ubytuju, je to pro nás maličkost za všechno co pro nás děláte.“ Usmála se. Sakura jen rozpačitě přikývla. Netušila, že o něm ví i Temari.
,,Holky já už musím.“ Omluvila se a šla najít svého miláčka. Celý den pak strávila s ním.
,,Ou, jsem unavená.“ Vzdychla Sakura když dorazili domů.
,,Já taky.“ Vzdychnul její přítel a svalil se do křesla a Sakura na něj.
,,Já ti říkala, že musíme odpočívat.“ Zaculila se Sakura a on jí úsměv oplatil.
,,Kdybychom tam ale nešli, nemohl bych ti nakoupit ty dárky.“ Sakura se na něj udiveně zadívala a on jen kývnul ke dveřím kde stála taška naplněná věcmi. Sakura si ji vzala a znovu si mu sedla na klín. Opatrně z toho začala ty věci vytahovat a on sledoval jak se v jejích očích rozlévá radost.
,,Tak na co čekáš Sakuro jdi si to vyzkoušet.“ Popohnal ji když viděl jak se obdivně dívá na růžové krajkové spodní prádlo a bílé letní šaty. Sakura vypískla a objala ho kolem krku.
,,Já tě miluju.“ Vypadlo z ní najednou a rychle se šla obléct, aby se mi ukázala.
Víš co jsi teď řekla Sakuro?
Vím. Sakura i v duchu zněla šťastně, a vůbec mi to nevadí. Naopak, myslím to upřímně.
Ne, Sakuro, tohle není…
Rozhlédni se tam uvnitř… přerušila ho Sakura, řekni mi co vidíš? Teplo?Světlo? Krásu…
Sakura už ji nemusela přemlouvat. Rychle se převlékla a ukázala se mu. Tu noc strávila plnou lásky. Nerušeně a klidně.
Ráno ji však násilně probudilo slunce a dotyk na rameni. ,,Co se děje?“ zamžourala do světla.
,,Kočičko, já musím na misi. Právě mě zavolali.“
,,Ale ty máš být se mnou. Jak dlouho tě neuvidím? Nemohu jít taky?“ Sakura byla rázem probuzena.
,,Budu pryč asi pět dní, ne moc dlouho a ne, nemůžeš jít se mnou… já se vrátím.“ Usmál se a políbil ji na čelo.
Sakura se zasněně dívala jak odcházel a pak na něj zavolala. ,,Kakashi!“ on se otočila a podíval se na ni. ,,Vrať se v pořádku.“

Poznámky: 

Další příběh ze Sakuřina milostného života. Příští dva díly budou asi o ničem, ale zase se oběví straé postavy a taky se osobně těším na pátý díl. Doufám, že se vám tenhle příběh líbí, protože pokud ano, je to jen dobře.

4.833335
Průměr: 4.8 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-08-11 20:12 | Ninja už: 4917 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Ty brďo tak to ma dostalo. Spočiatku som si myslela, že jej milenec je Shikamaru. No keď sa tam zjavila Temari tak som rozmýšľala či nepôjde o Gaaru, alebo nebodaj o Kankura. Ale že to bol napokon Kakashi tak to ma úplne odrovnalo. Som zvedavá kto bude nasledovať.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2017-08-11 21:18 | Ninja už: 4037 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Hééj tento diel bol super Laughing out loud Aj ja som prvý moment čakala Shikamara i keď mi to k nemu nesedelo, že...Sakura. Laughing out loud A potom BUM! Kakashi je fešák, ale hentak nabaliť si takú mladú zajačicu Laughing out loud Cool
Škoda, že táto séria nie je dokončená. Zaujímalo by ma ako Sakura nakoniec dopadla.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Út, 2012-02-21 17:30 | Ninja už: 4494 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

KAKASHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Obrázek uživatele Katsumo Nio-chan
Vložil Katsumo Nio-chan, Út, 2011-07-05 22:28 | Ninja už: 5313 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

já celou dobu myslela, že to je Shikamaru xD mno jdu na další dílek ... sem zvědavá kdo bude další ! Laughing out loud

Obrázek uživatele Judi
Vložil Judi, Po, 2011-02-21 17:53 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Ááááá!! XDD Kakashiho bych si teda fakt netipla, ale i přesto, že se mi tohle zrovna moc nelíbilo, tak se mi to moc líbí! XD (Já vím, zní to dost blbě XD )

Judi

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2011-02-21 23:32 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Nějak nechápu co se ti líbí a nelíbí... Ale i tak děkuju Smiling

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Čt, 2009-10-22 16:52 | Ninja už: 5293 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

A já si myslela že je to celou dobu Naruto ale teď mi docvaklo že je to blbost xD

Obrázek uživatele KateSub
Vložil KateSub, Po, 2009-08-10 09:07 | Ninja už: 5371 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

To byl Kakashi? Já do poslední chvilky myslela, že je to Shikamaru.

Obrázek uživatele Lay-Dee
Vložil Lay-Dee, Ne, 2010-01-31 23:59 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Já taky xDDD

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-02-07 20:04 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

juj...sakura mi tak trochu připomíná nějakou couru...moje představy...
Jsem moc zvědavá kdo bude ten další..

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, Ne, 2009-01-25 10:31 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

JEZIS ved ona chraaaape s celou konohou a este aj s vlasnym senseiom. hahaha SRANDA

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, So, 2009-01-24 20:04 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Kakashi...jestli jsem si to nemyslela Laughing out loud

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, So, 2009-01-24 22:36 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

V této povídce budou zmíněni skoro všichni, na které lze najít parigy se Sakurou, takže zkus hledat a hádat...

Obrázek uživatele PanS007
Vložil PanS007, So, 2009-01-24 10:21 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Jako vzdy vinikajici povidka Eye-wink !!Jen tak dal:)

Dlouho uvažuj, než někoho učiníš přítelem. Pak-li se pro někoho rozhodneš, přijmi jej celým srdcem. Mluv s ním otevřeně jako sám se sebou. (Seneca Lucius Annaeus)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-01-23 21:48 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ovečko, už nějaký čásek píšeš, odkazy máš kde, nějak je mé čtyři oči nevidí Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Pá, 2009-01-23 21:56 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Na to se taky chystám...