Mistrovství světa v jutsu, díl 6. -osmifinále-
Madara si to šine ke svému křeslu, ale zakopává o malého Pakkuna.
"Fůj. Jedeš ty xindle!" okřikl chlupáče vůdce Akatsuki.
"Aby ses nepo...nepodíval ráno do zrcadla!" odvětil mu pes.
"To je pakáž tady. Fakt jo! To byl zase nápad. Kdyby tady v týhle zemi bylo legální registrovaný partnerství tak jsem to nemusel vůbec pořádat. Ta vyjímka, že si můžu vzít jen vítěze turnaje je dost ošidná. Ale jinak by to nešlo. Takhle máme aspoň šanci Sasukáčku můj." přemýšlel Madara a koukal na Sasukeho až tak, že mu tekly sliny.
"Je čas pokračovat." oznámil starý Uchiha zbylím osmifinálovým dvojcím.
Nikdo ho však nevnímal, jelikož se včéra vesele slavilo až do rána na počest Gaarovy tykve. Nikdo v místnosti nebyl. Ani fanoušci ještě nebyli vpuštěni.
"Sakra kde jsou?" zařval Madara.
Kimimarovo ráno:
Kimi se vzbudil na jednom stole uplně nahatý a celý počmáraný.
"Co se to stalo? Moje hlava. Sakra, chyběj mi žebra. Co sem to včéra dělal?" ptal se shinobi sám sebe a šel hledat své ztracené kosti. Pil na žal protože ztratil svého pána a tak takhle dopadl.
Ráno Temari:
Temari se vzbudila ve své posteli, ale nic si z druhého dne nepomatovala.
Kakashiho ráno:
Pomatoval si dost. Dokonce i to, že spal s Temari. Ráno se spakoval dřív než se vzbudila.
Shinovo ráno:
Shino se stal největším komikem celého večera. Jeho broučí cirkus byl úžasný. Škoda, že to Shino neví.
Sakonovo ráno:
Bratři se vyzvali na souboj v panákovaný. Nikdo neví, který z nich vyhrál.
Choujiho ráno:
-Snídaně: Tři selata.
Konohamarovo ráno:
Zaspal. Byl v pohodě, jelikož děti dětem nenalejvaj.
Kakuzouvo ráno:
Kakuzou se v noci pokoušel všechny okrást, ale byl odhalen a následně opit do němoty. Ráno se probudil s hlavou v záchodové míse. Tak stará a ještě neumí pít!
Madara čekal asi hodinu než se všichni shromáždili.
"Konečně jste tady." řekl jen a ukázal prvnímu páru aby šel do ringu.
Kimimaro a Kakuzou tak učinili a stáli naproti sobě.
Oboum bylo dost špatně. Kakuzou neváhal a vypustil svá čtyři srdce ven.
Hned jim nařídil aby útočili. V rámci ranní kocoviny se ani jedno ze srdcí do Kimiho netrefilo a co víc, dokonce se pozabíjeli mezi sebou.
"No tak to je dost zlý." řekl Kakuzou a držel se za ústa z kterých se mu něco snažilo dostat ven. Otázka je jestli reagoval na smrt svých srdcí a nebo na večerní zábavu. Na Madaru ukázal pět prstů, jakože bude za pšt minut zpět. Madara se však lekl. Myslel si že Kakuzou vytváří nějakou šílenou pečeť a tak po něm hned hodil všechno co našel po kombinéze. Mezi mobilem, peněženkou, balíčkem prezervativů, klíčemi, snubním prstenem a schnilým banánem se našel i jeden kunai, který zasáhl Kakuza a okamžitě ho zabil.
"Kimimaro jen pokrřil rameny a šel si sednout."
"Nééé, můj nejstarší milenec je mrtev! Kdo to po něm hodil?!" řval Madara.
"Jak to ten Kimimaro dělá, že ještě nemusel bojovat." zeptal se Konohamaru Naruta.
Naruto jako zkušený mudrc odpověděl:"To víš, štěstí začátečníka!"
Temari vs. Kakashi
Tentokrát Kakashi použil svou knihu tak aby se nemusel dívat Temari do tváře. Tenhle trik použil už po třitisícátešesté a vždy skvěle fungoval. Nikdy si na něj žádná nevzpomněla. Jiraya by si ho dobíral tím, že asi nebylo na co vzpomínat.
"Musím jí zneškodnit. Nesmí mě poznat."
Temari roztočila svůj vějíř a vyslala několik větrů, které se linuly od Choujiho zadku přímo na Kakashiho.
"On sežral tři selata! Poznám to! Neptejte se jak, ale já to poznám!" řekl Kakashi když to rozdejchal.
Kakashi se rozeběhl s Chidori v ruce na Temari. Tisíc ptáků všeho druhu se rozlétlo po místnosti a všichni zaměřili jediný cíl a to Temari. Každý vypustil ze své kloaky nálož a zlikvidovali Temari.
"No to je smrad. Co ste to snídali kluci?" zeptal se jen Kakashi.
Konohamaru vs. Shino
Mlaďoučký ninja věděl, že na Shina asi obyčejné Oiroke nebude stačit a tak připravil speciální druh přímo na Shina. Shino vyslal své broučí samce na Konohamara.
Konohamaru okamžitě zareagoval. Změnil se na broučí samičku ve velikosti normálního člověka a měl na sobě sexy bikyny. Shino i jeho samci začali okamžitě šílet. Shino krvácel stejně jako jeho brouci, ale aspoň se udržel na uzdě. Brouci nalezli na Konohamara a jako každou správnou samičku se ho snažili oplodnit. Konohamaru se okamžitě změnil zpět a to brouky naštvalo a tak ho prostě snědli. Z chudáka nic nezbylo. Naruto se nejdřív dost nasmál než pochopil co se vlastně s jeho kamarádem stalo.
Sakon a Chouji byli posledním párem tohoto kola.
Chouji si nebral servítky a zkušeně začal. Jeho masový tank(opravdový tank sestavený ze zbytků selat) napadl Sakona a málem ho semlel do sebe. Sakon stihl vytvořit svou obří bránu, o kterou se tank rozplácl těsně před dvojhlavcem. Sakon se rozeběhl proti Choujimu a pěstím ho chtěl udeřit do obličeje. Chouji se vyhnul, jelikož se sklonil pro jednu brambůrku ležící na zemi a tak Sakon promáchl a přepadl přes Choujiho záda. Chouji se převážil a zalehl Sakona, který to už nerozdejchal.
Madara byl rád, že má další den za sebou a s konstatováním, že dnes večer je bar zavřen si odešel lehnout. Čekal na něj už Sasuke.
V turnaji zbylo posledních osm ninjů. Kdo bude Madarův otrok, manžel nebo poskok? Uvidíme příště!
Ten Sakon: Bratři se vyzvali na souboj v panákovaný. Nikdo neví, který z nich vyhrál. ještě teď se směju
Kimmiho ráno? Chybící žebra? Roffffl! xDDD
A taky jsem nemohla z narutova záchvatu smíchu nad Konyho smrtí xD
________________
Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!
Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP
Sakon×Chouji xD ještě teť se chlámu xD
Fakt mazecký, rád čtu tvou sérii
Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4
Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!
to je proste super nejlepsi byl ten chouji se sakonem
Ty kloaky jsou vážně boží nápad!!! Jen tak dál, už s těším na další kolo!!!
K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)
...Ponořte se s námi do světa anime ...
kua kakashiho rano bolo najlepsie
tak todle je super serie, to je pro mě teď takovej relax když se blíží konec pololetí a všchni po mě něco chtěj ajinak brouci a ráno super
ti Shinovi broucci xDDto me dostaloxD
panebože...nádhera hlavně ten Kakashi...jen tak dál