manga_preview
Boruto TBV 09

Mistrovství světa v jutsu, díl 5. -osmifinále-

"Tak a je to tady." řekl mírně ospalý Madara. "Dneska nás čeká osmifiále. Teda alespoň jeho první část. Doufám, že vše proběhne v týmovém duchu a nikdo nebude podvádět. Chci aby můj nový poskok byl čestný jako já!" zvolal Madara a myslel na Sasukeho a na to jak mu ulehčit cestu do finále.

Šestnáct zbylých ninjů se po sobě jen tak podívalo. Někteří z údivu z Madary a někteří z hladu.
Gaara si měřil ninji svým zabijáckým pohledem s touhou zabít co nejvíc nepřátel a šířit při tom mír a lásku. Lee dělal zrovna tisíc kliků a Sasuke obskakoval Madaru. Deidara vytvářel jílové špiony aby se dostal Temari pod sukni. Kimimaro si tentokrát neleštil kosti, ale jen tak divně posedával a přemýšlel co asi dělá chudáček Orochimaru. Temari se ovíjela svým vějířem a Shino učil brouky násobilku. Sakon kecal se svým bratrem až se skoro pohádali. Chouji zase žral. Konohamaru s Narutem trénovali nějaký nový techniky a Kakashi s Kakuzem si povídali o Kakashiho srdci. Neji prohlížel svým speciálním slepeckým okem TenTen od hlavy až k patě a Itachi se zavřel do svého virtuálního světa kde si pouštěl nějaký divný filmy.

"Madaro, vstávej!" probral Itachi svojí tetu. "Je čas začít." dodal.

Tabule vyflusla první dvě jména, která byla jasná už předem podle systému pavouk a do ringu se už hnal splašený Naruto a super zabiják Gaara.
"Takže máme tu souboj dvou monster. Jestli tady něco zničíte tak si to zaplatíte. Je vám to jasný?" zeptal se Madara.
Oba přikývli a Gaara hned strčil ruku do tykve. Naruto to opravdu nečekal a Gaara mu hodil písek z tykve přímo do očí a pak vytáhl pet lahev a nastříkal vodu na ten písek. Písek Narutovi v očích udělal dobrou paseku a Naruto jen pobíhal zmateně v kruzích. Gaara zatim roztleskával publikum. Naruto se vzpomatoval a vytvořil čtyři klony.
"U-zu-ma-ki Naruto rendan!" zakřičel a před Gaarou se objevil Naruto čtyřikrát a to tak, že z toho i Gaarovi bylo dost blbě. Narutové stáli zády ke Gaarovi a se staženými kalhotami mu ukazovali svoje neoholené zadky.
Gaara si v údivu z té hrůzy vůbec nevšiml pravého Naruto, který už na něj běžel s rasenganem. Ani Gaarův ochraný písek neměl šanci a Gaara se ocitl obličejem ve zdi.

Rock Lee vs. Neji
Gai se jen zaradoval, že uvidí své dva žáky bojovat proti sobě a představoval si Nejiho v té super týmové kombinéze.
"Konečně tě síla mého mládí porazí, Neji! Mám na tebe speciální taktiku. Nikdy mě netrefíš." řekl Lee a vytáhl ze své kombinézi něco co připomínalo placatku na saké.
"Sakra, zase ten alkoholik." řekl si Neji a vytáhl svůj mobil.
"Sto-padesát-osm?" zeptal se Neji když jeho volání bylo vyslyšeno. Mám tu jednoho třináctiletého, dost ožralého kluka. Myslim, že mu to prodali Vietnamci co maj večerku tady na rohu." řekl Neji do mobilu.
"Sakra, běžim zavřít shop." zvedl se Madara a utíkal jako o závod.
Lee se mezitím potácel po ringu.
"Ano? Pošlete auto a odvezeto ho na záchytku? Ok, super. Nashledanou." zavěsil Neji svůj mobil a čekal co bude dál.
"Pojď ty šmejde. Si můj. Nechceš napít? Dáme si né? Né? Ty mě urážíš jooo v**e?" stál Lee u sloupu a kecal s nim.
"Ach jo. Jindy to byla fakt dobrá taktika použít Saké, ale dneska to zase přehnal." řekl Neji a jednu Leemu švihl za krk a ten sebou hned sekl o zem.

Udýchaný Madara se mezitím vrátil do arény a vyzval Sasukeho a TenTen aby se připravili na boj.
Sasuke si ještě zavazoval tkaničky, ale TenTen po něm už začala házet zbraně. Od válečků na těsto až po motorové pily. Sasuke se skoro všemu vyhl, ale jeden váleček ho trefil přímo do kebule a tak se manekýn sesunul k zemi. TenTen mu šla podříznout krk. Diváci jásali. Madara brečel! Situace byla tak napínavá! V půlce cesty k Sasukemu se to bohůžel stalo. Zdí proletěla policejní dodávka a sestřelila TenTen. TenTen se válela pod koly dodávky a pan policajt ještě zacouval.
"Fůůůůj." ozvalo se z publika.
"Tak kde je ten opilec?" zeptal se řidič.
"Vyhrál jsem!" křičel Sasuke, kterého probudil křik lidí.
Madara zahodil kapesníky a také slavil.

Deidara vs. Itachi
"Konečně tě Itachi můžu zabít!" začal Deidara.
"Umění je výbuch víš?" dodal a olízl se všemi jeho jazyky.
"Hmm." zabručel jen Itachi.
"Neignoruj výbuch zbabělče." křikl Deidara a vyslal na Itachiho pět pavoučích bomb.
Itachi rychle vytvořil díky svému super oku virtuální svět do kterého natáhl ty pavouky. Hned je z něj ale vyhodil a to přímo Deidarovi do trenek.
"Co to je? To je příjemný." šil sebou Deidara a v záchvatu radosti nechal pavouky vybuchnout.
Deidara se rozlítl na všechny strany a na místě, kde stál zůstali jen jeho boty.

"Fuj, kdo to tady má sakra furt uklízet." zaklel Zetsu a šel pro koště.

4.81818
Průměr: 4.8 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Čt, 2011-08-25 21:32 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

neoholené zadky LOOOL Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamamura_Itoe
Vložil Yamamura_Itoe, Út, 2009-07-21 18:31 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je doslova "masakrální". Laughing out loud

Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Po, 2009-07-20 14:36 | Ninja už: 5444 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

nádherná tápletka mezi Gaarou a Narutem

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Po, 2009-02-02 17:10 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

xD ten Gaara a Lee sem mrtvá xD

Obrázek uživatele Nowe10
Vložil Nowe10, Čt, 2009-01-22 19:53 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

hej proc mi nejde jit na dalsi dil?

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Čt, 2009-01-22 20:02 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

jeste neni vydanej Eye-wink ale uz je poslanej ke schválení

Obrázek uživatele Nowe10
Vložil Nowe10, Po, 2009-01-19 20:19 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

to je super XD Chcíp

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Ne, 2009-01-18 16:16 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

každopádně přípěh se chýlí ke konci a shinobi ubývají, je třeba to promyslet Smiling
během tejden bude pokracovani

Obrázek uživatele Nowe10
Vložil Nowe10, Ne, 2009-01-18 16:12 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

^/_\^

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Ne, 2009-01-18 16:11 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

to já taky ale dokud ho nesplodim tak nebude Laughing out loudLaughing out loud
musim to trochu promyslet(což jsem doposud nedělal) aby to nabralo něco víc na obsahu, příde mi to furt kratší a kratší Smiling

Obrázek uživatele Nowe10
Vložil Nowe10, Ne, 2009-01-18 15:57 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

jaaaaaaaaa chciiiiiiii ddaaaaaaaaaaalllllsiiiiiiiii dddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, So, 2009-01-17 16:28 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

xD Celý souboj Nejiho a Leeho, jsem umírala strachy! Tahle hlodárna mě vážně baví xD
_______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele linhma
Vložil linhma, Út, 2009-01-13 22:39 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

sakra ta stupnice na to nestačí to chce nejmíň 10 a jinak super

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Út, 2009-01-13 21:29 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Masakr!! Už se těším na další díl!! Kakashi YES

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...