manga_preview
Boruto TBV 11

Mistrovství světa v jutsu, díl 7. -čtvrtfinále-

Všichni byli na svých místech. Madara seděl na svém rádoby trůně a čekalo se jen až slavnostně příjde posledních osm ninjů, kteří se probojovali tak daleko, jen aby se stali Madarovým "něčím".
"Slavnostní příchod začíná!" vykřikl Madara.

Na světelné tabuli, kde jindy běželi reklamy sponzorů a nebo sestřihy z masakrů v turnaji, tentokrát byli vidět profily posledních osmi i s komentářem.

"Uchiha Sasuke!" vykřikl Zetsu, který četl komentáře. Mezi diváky to jen zahučelo. Na tabuli se začali objevovat střípky z jeho života.
"Uchiha Sasuke, skoro poslední člověk s divnýma očima. Věčný mstitel a první registrovaný homosexuál. Jeho největším úspěchem na tomto turnaji bylo, když dokázal Madarovi otevřít konzervu s párky!" domluvil Zetsu. Diváci slabě zatleskali a na tabuli se objevil další životopis.

"Kaguya Kimimaro!" zakřičel další jméno Zetsu. Kimimarův fanklub, který seděl v levém rohu publika si začal na počest jejich favorita lámat kosti. Byl to opravdu hnusný zvuk.
"Kimimaro ve válce ve Vietnamu přišel skoro o všechny kosti. Kosti mu byli nahrazeny teleskopickými obušky. Doktoři bohůžel zapoměli, že tyto tyče jsou vysouvací a proto se občas stane, že z Kimiho lezou kosti!"

"Aburame Shino!" jmenoval dalšího ninju Zetsu. Shinovi fanoušci, byli tak bouřliví, že na stadion chtěli proniknout ve svých VW New Beatlech, ale pořádková služba jim je zabavila a Madara prodal, takže tam teď seděli trochu sklesle.
"Shino vyšel z nerozvážného vztahu jeho otce. Otec si nabalil broučí samičku a tak vznikl Shino. Vědcům se zatím nepodařilo prokázat, jestli je takový vztah vůbec možný. Shinův otec na otázku jak to dokázal, odpověděl: To musíte mít tady. A přitom si mířil mezi nohy. Opravdu divný chlapík a od jeho syna se dají očekávat podobné, ne-li horší věci!" přečetl komentář Zetsu a všichni páni v aréně začali s uznáním tleskat.

"Akamachi Chouji!" Všichni sumo zápasníci v publiku začali skákat radostí až to vypadala, že se na stadion vrhla banda slonů.
"Tento mladý, malý, tlustý muž se narodil v rodině sumo zápasníků. Nechtěl být však tlustý jako oni a tak se vydal na dráhu ninji. Ninjové jsou přece hubení jen občas mají tlusté kosti!" zakřičel Zetsu a sám se divil jaké blbosti to čte.

"Hatake Kakashi!" zakřičel Zetsu s radostí, že je už v půlce jmen. Všichni čtenáři v hale četli, takže Kakashimu skoro nikdo netleskal.
"Kakashi má jedno oko náhradní a tak občas nevidí a jde do každé sukně, kterou potká. Stejně jako Kimimaro i Kakashi pobírá invalidní důchod. Mezi jeho zálibi patří čtení, čtení a zase čtení. Jeho povaha by se dalo snadno shrnout do jednoho slova. Kakasi je úchylák!"

"Uchiha Itachi!" všechny dívky, slečny, paní i babky začali omdlývat.
"Itachi je další týpek s divným okem s kterým umí neuvěřitelný kouzelnický triky. Itachi není jenom večným snem všech žen, ale i několika mužům. Například Orochimaru je zakladatelem jeho prvního fanklubu. Itachi prý vyvraždil všechny Uchihy. Není to však pravda. Kdyby jste hledali nájemného vraha, tak určitě ne jeho!" domluvil Zetsu.

"Hyuga Neji!" zakřičel Zetsu. Alkoholici v aréně se začali bouřit, za to co provedl Neji Leemu. Nejiho fanoušci si začali radostí vypichovat oči a tak na scénu museli nastoupit uklízečky.
"Neji je jeden z mála lidí, kteří jsou slepý, ale stejně vidí. Víte jak poznáte, že se naštve? Když mu kolem očí začnou naskakovat žilky!" uvedl Zetsu Nejiho.

"Uzumaki Naruto!" řekl Zetsu trochu sklesle. Rozhodně nepočítal s tím, že tohodle blbečka bude muset uvést. Naruto měl jen osm fanoušků a to byli ocasí démoni. Démoni se prý před stadionem poprali s několika fanoušky. Bohůžel jejich těla se už nenašla.
"Naruto rád jí ramen. Nic jiného ani nezná. Je to obyčejná devíti ocasá bestie s IQ jako záchodová mísa. Mezi jeho zálibi patří šachy proti jeho klonu. Tyto zápasy vždy skončí remízou!" dokončil Zetsu komentář posledního ninji.

Tabule ukázala pavouka turnaje a z něj jasně vyplývalo, že v prvním zápase se střetnou Sasuke s Narutem.

"Konečně jsem tě našel Sasuke!" křičel blonďák, hned jak vlezl do ringu.
"Co děláš ty voe? Dyť už tady jsme snad tejden." odvětil Sasuke.
"Že jsem si tě nevšim!" křikl zase blondýn.
"Pane bože on je ještě blbější než býval." řekl Sasuke.
"Slíbil jsem Sakuře, že tě přivedu buď mrtvýho nebo mrtvýho. Nebo apoň nějak tak to bylo. Takže umřeš protože já sliby plním!" vykřikl Naruto a vyběhl směr Sasuke.
Uchiha zakřičel: "Chidori!" vyletělo z něj tisíc ptáků. Tuto techniku sebral Kakasimu.
Naruto bleskově odpověděl: "PRASEnGUN" vytáhl obří revolvér a začal střílet nejméně sto kilová prasata, která vlastnoručně vypěstoval.
Ptákům se zrovna nechtělo moc kadit a tak měli prasata převahu. Nakonec vyslal jedno bojové prase Naruto na Sasukeho a to mu bezlítosti ukouslo hlavu. Diváci začali šílet!

"Nééééééééééé!" křičel Madara a běžel pryč.
"Pokračujem." řekl jen Zetsu.

Kimimaro vs. Neji
Kimimaro a Neji stáli naproti sobě a přemýšleli nad tím, kdo první začne. Kimimaro se rozhodl. Poprvé bude bojovat.
Kimimaro začal tančit. Neji se začal divit. Oba něco začali!
Dotančil přímo k Nejimu a ten nechápal co se děje.
Slepec začal tedy tančit také.
Mnozí diváci u rádií by se určitě ptali jak ty tance vypadají.
Kimi kolem sebe máchá kostmi(obušky) a Neji zase máchá rukama.
Tančili už asi hodinu a v tu chvíli to s obouma seklo. Nevyšla jim otočka a tak Kimimaro dostal úder přímo na krk a začal se dusit. Nejimu projel obušek skrz hrudník a taky umíral. Bojovalo se o to, kdo umře dřív. Nakonec první zemřel Neji.

Shino vs. Itachi
"Katon: Housenka no Jutsu" ozvalo se od Itachiho a ve stejnou chvíli zakřičel Shino: "Na něj brouci!"
Po Itachiho výkřiku se objevila obří housenka na kterou hned začali nalétat brouci. Brouci zase tejden nežrali a tak jí spořádali uplně celou.
"Ups." řekl jen Itachi a zapnul svoje oči.
Brouci už se blížili přímo na něj, ale Itachi zamával svým jedním prstem a okamžitě je zhypnotizoval. Brouci to otočili. Nejdřív okradli půlku publika a pak se vydali na Shina. Jak hrozné být sežrán vlastní zbraní.

Chouji vs. Kakashi
Nejdřív se čekalo než Kakashi dočte kapitolu a Chouji dojí pěti kilový pytel brambůrek. Kakashi schoval knihu a podíval se na chlapce.
"Hele ty, dej mi chips." řekl Kakashi.
"Nedám, mám už poslední." odvětil chlapec.
Kakashi se rázem objevil před skoprnělím Choujim a ukradl mu poslední brambůrek. Chouji se strašně naštval a zakřičel: "Bajka no jutsu!" vytáhl knížku a začal nhlas číst bajku.
"Nesnášim bajky!" vykřikl Kakashi a držel si uši.
Chouji toho využil a převálcoval Kakashiho svým tankem.
"Jooo!" radoval se.
V tu chvíli dostal nálož od tisíce ptáků a poslední slova, která slyšel byla: "Byl to jen klon chlapče."
Kakashi vyhrál.

Madara se stále nevrátil a tak se chopil slova Zetsu.
"Zítra uvidíme semifinále v kterém se utkají Kimimaro s Narutem a Kakashi s Itachim. Poté bude i finále, jelikož už nejsou prachy na pronajatí haly."

Poznámky: 

tak myslim, že tohle je možná nejlepší díl Smiling

4.764705
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Po, 2009-07-20 14:55 | Ninja už: 5512 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

Kam na to chodíš? Bajka no Jutsu, PRASEnGUN, Uchiha Sasuke=první registrovaný homosexuál.

Obrázek uživatele Yamamura_Itoe
Vložil Yamamura_Itoe, St, 2009-07-22 10:44 | Ninja už: 5475 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Není třeba Sasuke alter ego Toma Cruise...? Laughing out loud

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, St, 2009-07-22 11:13 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

možná Laughing out loud ...to je tajný Laughing out loud

Obrázek uživatele emen123
Vložil emen123, Čt, 2009-03-19 23:01 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

hmmm huste Laughing out loud PrasenGun Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D:D:D:D a chidori je goood Laughing out loud ale naj bolo Bajka no jutsu alebo katon:housenka no jutsu a maky s dalsim dielom Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, St, 2009-03-11 21:15 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

kedy bude ďalší diel ?

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, St, 2009-03-11 23:14 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

sem ted docela casove vytizenej ale co nejdriv to dokoncim Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Pá, 2009-02-06 15:25 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Tahle série prostě nemá chybu! xDD A nejlepší byl stejnak popis Kimmiho xDDDD
__________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Út, 2009-02-03 18:33 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

kdyby byl někdo ochotnej a schopnej nakreslit k tyhle serii nějakej pěknej vhodnej obrazek byl bych jedine rad Smiling))

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Po, 2009-02-02 18:54 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Perfektní! Prostě a jednoduše geniální! xD Moc se mi to líbilo, celá série, miluju tvůj humor! xD


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Po, 2009-02-02 17:47 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

GOOD!Nejlepší byl Narutův popis Laughing out loud u toho sem se chlámala až mi kámoška nadávala, že vůbec nepíšu na icku Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-02-02 17:42 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

,,Bajka no jutsu!"
,,PRASEnGUN!"
kam na to chodíšXD?

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Po, 2009-02-02 17:45 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

na konoha.cz - postavy - jutsu :DD

Obrázek uživatele Nowe10
Vložil Nowe10, So, 2009-01-31 13:37 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

podle mne nejlepsi byl patej dil

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, So, 2009-01-31 12:22 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

příští díl bude uz poslední tak si na nem musim dat zalezet Smiling

tak je potreba jen trosku fantazie, myslim ze todle by napsal kazdej druhej Laughing out loud

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, So, 2009-01-31 13:28 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

škoda že další díl bude poslední Sad

jinak každej druhej by to nenapsal, já bych skončil u názvu povídky Eye-wink

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, So, 2009-01-31 13:32 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

tak bys byl ten každej první Laughing out loud
no snad vymyslim nakou další blbost Smiling

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, So, 2009-01-31 15:41 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

snad tě něco napadne Eye-wink už se těším

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Pá, 2009-01-30 21:25 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

To je úplně super,vostře ,dobrý!!!! Fandím Kakashimu!! Musí vyhrát! Jeho tisíc ptáků mu to vyhraje, aspoň doufám!!
Docela by mě zajímalo, kam chodíš na takovýhle nápady.
Jsou vážně skvělý! Nemůžu se dočkat dalšího dílu!!
Kakashi YES

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...