manga_preview
Boruto TBV 07

Omyl nebo osud? 4: Asi jsme pěkně nahraný...



V celém domě bylo ticho, jen prach se tiše usazoval na masivním nábytku z borovicového dřeva. Proto vrznutí dveří od půdy zaznělo skoro jako výstřel z kulometu. Hinata sebou polekaně trhla a málem by vyjekla, kdyby jí Dan pohotově nezacpal pusu.
"Hele," zašeptal, "musíš být úplně potichu, jasný? Evini rodiče ještě ležej. Její táta dělá kontrolora v jedný fabrice na zavlažovací systémy a dneska má noční, takže se musí vyspat. A její máti, ta se včera vrátila ze služební cesty. Pracuje jako asistenetka ředitele banky. Nechápu, proč ředitel banky musí lítat do New Yorku, ale hm... to jsou prostě ty dospělácký záležitosti," zazubil se.
Hinata samozřejmě nerozuměla ani slovu z toho, co říkal, ale usmála se taky. Ten kluk, vlastně Dan, vypadá celkem sympaticky, pomyslela si. A svoji kamarádku má hodně rád. Je jako Kiba, ten mě taky pořád chrání...
Opatrně vešli na půdu; našlapovali zlehka, aby je neprozradila zrádná vrzající prkna, když už to málem schytali kvůli dveřím.
Hinata se rozhlížela jako ve snu. Bylo tu tolik věcí, které v životě neviděla. Jaké jsou to za zvláštní budovy na těch obrazech složených u zdi! A k čemu slouží ta kulatá černá věc v rohu? Zvědavost pomalu převládla nad strachem a Hin se vydala na průzkum zšeřelé místnosti.
"Na co je tohle?" ukázala na podivnou bílou krabici.
"To je jen starej počítač. Copak u vás nemáte počítače?" zdvihl Dan tázavě obočí.
Zavrtěla hlavou.
"A jo, vlastně. No hlavně že máte ledničky a vysílačky," uculil se. "Tohle Kishimoto-sama vážně nedomyslel."
"Kishimoto-sama? Kdo je to? To je Kage vaší vesnice?"
"Ne, to je člověk, kterýho bych tady teď potřeboval. Zajímalo by mě, jak by se na tebe tvářil," zasmál se znova. "Koukni, na nějaký vysvětlování teď nemáme čas. Musíme tě dostat zpátky domů. Pořádně to tu prohledáme. Kdybys našla cokoliv, co ti bude povědomý, řekni. Tam, kde vzniknul problém, musí být i řešení."
Tentokrát se zasmála Hinata. "Víš, že mluvíš úplně jako Kurenai-sensei?"
"To mě těší, mám ji docela rád. Ale asi bych nemohl nosit její oblečení."

Po hodině marného slídění se Daniel vyčerpaně opřel o zeď a svezl se po ní na zem. "Máš něco?" houkl na Hinatu.
Otočila se, vlasy plné pavučin. "No... ani ne...," pípla jak bylo jejím zvykem.
Dan několikrát naštvaně praštil týlem hlavy do zdi. Přemýšlej, no tak, mysli, řval v duchu sám na sebe. Dobře, teď ji odsud nedostaneš. Takže to musíme zařídit tak, aby nikdo nepoznal, že to není Evelyn.
Podíval se na Hinatu, která se usadila na hromadě starého povlečení a ťukala o sebe prstíčkama v jejím typcikém gestu. Hm, tak tohle bude hodně zajímavý...

Znova se potichu přemístili do Evina pokoje. Hinata se žíznivě vrhla na sklenici s vodou. Dan si teprve teď uvědomil, že není špinavá jen z půdy. Na bundě i kalhotech měla skvrny od bláta a trávy.
Nejspíš zas někde trénovala, to by jí bylo podobný. A teď má žízeň a hlad, což znamená nebezpečnou cestu do kuchyně. No bezva.
"Ty, Hinato, tady ve skříni je nějaký normálnější..." zarazil se. "Chtěl jsem říct čistý oblečení. Koupelna je za těmahle dveřma. Tak se umyj a převlíkni, já mezitím donesu něco k jídlu. A pak se domluvíme, co dál."

No super, slídím tu jak zloděj. Jestli se Lawrencovi probuděj, budu v pěkný bryndě, honilo se Danielovi hlavou, když v kuchyni chystal studené sendviče. Nemohl se začít roztahovat s toasterem nebo smažením vajíček, to by vzbudil nejen Lawrencovy, ale se svou šikovností celou čtvrť. Ještě dnes si vzpomínal na tu nešťastnou událost, jak se mu podařilo při ohřívání polévky podpálit utěrku...
I když Evini rodiče mu nedělali zdaleka tolik starostí. Největší obavy měl o svou kamarádku.
Kde je? Dalo by se předpokládat, že když je Hinata tady, bude Evy zase ve světě Naruta.
Jakmile se mu tahle myšlenka objevila v hlavě, musel se zasmát. Kdyby mu někdo před rokem, kdy Naruta začali sledovat, řekl, že bude chystat jídlo jednomu z členů klanu Hyuuga, asi by mu rovnou zavolal psychiatra. Ale teď... tohle bylo tak šílený, že to prostě musí být pravda...

Hinata vyšla z koupelny a otevřela bleděmodrá křídla vestavěné skříně. Hm, tahle holka má ráda modrou a fialovou stejně jako já, zaradovala se a zahájila módní přehlídku.

Daniel opatrně stoupal po schodišti do prvního patra. Na plechovém tácku se povážlivě kývaly dva kelímky s džusem. Začínalo hrozit, že se mu vylijí na ty krásné sendviče se šunkou, salátem a sýrem. Nakonec však bez úhony dorazil k Evině pokoje. Loktem otevřel dveře; kupodivu jídlo přečkalo i tento nebezpečný manévr.
"Hinato? Donesl jsem to jídlo, Hina..." zasekl se uprostřed věty. V pokoji totiž stála ta nejhezčí holka, jakou kdy viděl.

Poznámky: 

Po dlouhé době je tady pokračování série, jejíž námět vymyslela moje kamarádka San Inuzuka. Pro ty, kdo ji znají, je už její jméno zárukou kvality, protože talentu má tahle ovečka na rozdávání. Pro ty, kdo ji neznají, doporučuju přečíst nejen první a třetí díl téhle série, které psala ona, ale všechny její povídky. Jejich seznam najdete tady.

Bohužel mám však pro vás všechny smutnou zprávu. San nám z konohy odešla a vypadá to, že napořád. Sad Takže všechny její rozepsané věci se nedočkají závěru...

Já jsem se však rozhodla, že tuhle naši společnou práci nenechám otevřenou a dokončím ji sama. S těžkým srdcem, ale budu to muset zvládnout. Bez San to bude hodně náročný, ale pokusím se. Ráda bych totiž vzdala tímhle způsobem hold nejen jejímu psaní, ale hlavně San samotné. Protože pro mě hodně znamenala a vždycky znamenat bude. Je to kamarádka, na kterou se nezapomíná.

Takže, milá San, vlčátko moje, Eye-wink děkuju ti za to, žes tu s námi byla. Děkuju, žes nás bavila i dojímala svými povídkami, děkuju za všechny tvoje "přesmajlíkované" Laughing out loud komenty a za všechno, co jsme si napsaly přes ICQ. I když tu nejsi, zůstaneš navždycky součástí konohy... dattebayo! Smiling

4.933335
Průměr: 4.9 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-01-01 01:42 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Super povídka, jen škoda, že San odešla!

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, Pá, 2009-08-21 18:13 | Ninja už: 5419 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

co-co-COŽE???????!!!!!!!!!!!!!!! Shocked Je to pravda,že San odchází???!!!! Shocked To ne-ne NE!!!! To nemůže být pravda!!!Od koho budu číst ty nejlepší FF??? Sad No možná od hAnko ,ale to je smutnééé!!!! Bééééééééé Sad Sad

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Ne, 2009-02-15 19:57 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

to vážně odchází?Je to škoda, píše moc dobrý FF.Těším se na pokračování.

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Pá, 2009-02-06 22:55 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Mne se chce brecet kdyz jsem se dozvedel tu zpravu ze san odesla,napsala tolik dobrych FF...

hAko-sama,doufam ze to zvlednete,uz se nemuzu dockat...

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2009-01-19 14:03 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Je dobré že aspoň ty to budeš psát. Škoda že San skončila protože tahle povídka je zajímavá Sad :,-(

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2009-01-17 11:26 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Krásná kapitolka, ale... San odešla? Jak, kdy, proč? To je ale strašná ztráta... Sad

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-01-14 21:41 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

hAani, to je dobře, že pokračuješ, škoda, že už bez San. Její démoní komentáře a galaktický příval smajlíků a vlci mi tady od Vánoc vážně začínají chybět. Co naděláme, ona udělala rozhodnutí a musela k tomu mít důvod. Snad se jednou vrátí, její povídky a její kamarádi tady budou čekat, dokud konoha konohou bude, -dattebayo Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-01-14 06:53 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Skvelé je to, už som zvedavá na Evu Laughing out loud Vidím, že Hin sa má dobre Smiling
A držím palčeky...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.