manga_preview
Boruto TBV 14

Třináct listů: 1. část


edit: Mimochodem, ty čáry jsou tam schválně. Zapomněla jsem na ně, a mají znamenat, že to Hanabi přeškrtala. Laughing out loud

Ahoj Hazure,
Pamatuješ si na mě? Potkali jsme se tenkrát, když vaše delegace přijela do Konohy. Byla jsem ta černovláska Hanabi, která ti dala svou adresu. Doufám, že ti nevadí, že ti píšu, ale myslím, že ne, protože si mě o to sám požádal…
Jak tam u vás, ve vaší vesnici je? U nás je pěkně, akorát už opadali všechny červené listy a ze stromů už jsou jen holé pahýly. Je to docela nevýhoda, protože máme široký dvůr a na něm hodně javorů. Otec považuje hrabání listí za dobrý trénink a potom si pomocí své oční techniky kontroluje, zda jsem to shrabala všechno, i na těch nejhorších místech. Je to vážně děsné…
Co se ještě týče mého otce, sice to pár dní trvalo, ale vychladl. Teď už si na vaši „nepovedenou“ návštěvu ani nevzpomene. Takže pokud ti to čas dovolí, klidně ještě můžeš někdy přijet.
Mě zase rodina tahá na různé k uzoufání nudné společenské večeře a různá setkání. Pořád to samé – falešné úsměvy, plané řeči o počasí a tak. A nejhorší na tom je, že ty se musíš falešně usmívat také. Jsem si jistá, že mi rozumíš, přece jen je tvůj otec velvyslanec. Naposledy jsme byli přivítat hosty z písečné. Bylo to samé jako obvykle, ne počkej… Ještě horší. A víš, co je zvláštní? Tentokrát byla moje starší sestra doma, ale i přesto jsem musela jít na to hloupé setkání. A jako obvykle, musela jsem si vzít ty jehlice. Víš, jak nesnáším nošení jehlic? Vypadám v nich jako nějaká stará bába a moje matka mi je stejně pořád vnucuje. A potom ještě kimono… Buď rád, že jsi kluk, to všechno zavazování, přehazování a upravování je naprostá hrůza.
Mám dojem, že jsem tam musela jít kvůli Hyuugovi Staršímu, jak mi mu říkáme. Je to taková vyschlá vykopávka, která si myslí, bůhvíjak není důležitá. Naposledy, když jsem s ním mluvila, jsem se zmínila o nějaké politické hlouposti a on to hned považuje za znak toho, že jsem velmi inteligentní a schopná, přesně jako budoucí vůdce klanu. Tedy, alespoň v tom smyslu se vyjádřila moje matka.
Jinak, ta návštěva vyslanců z písečné byla jako obvykle děsně nudná. Samý lidi, co jsou nejmíň o dvacet let starší než já a baví se o věcech, kterým rozumíš, ale oni se tváří, jako kdyby ne a snaží se tě odehnat. Pak takové ty staré babky, co neustále říkají: „O, když jsem tě viděla naposled, byla jsi ještě takhle maličká.“ Nebo „ Už je z tebe velká dívka, Hanabi, vyrostla si do krásy.“ Nebo se na tebe šibalsky usmějí a zeptají se tě, jak jsi na tom s milostným životem. Jako bych měla potřebu to těm starým rašplím sdělovat! No, moje drahá sestřička mě nechala ve štychu a v obklopení těchto stvůr a někam si zmizela. Nemohla jsem ji najít celý večer a musím říct, že to od ní nebylo moc hezké. Jenomže pak jsem ho uviděla. Pak jsem narazila na jednoho sympaťáka. Byl vysoký, světle hnědovlasý a měl nádherné modré oči…
Proto ti vlastně píšu – Kvůli tomu, že jsem ho tam viděla. Mohl být tak stejně starý jako já nebo ty a připadal mi moc hezký fajn. Potřebovala bych od tebe radu, jak bych se s ním mohla seznámit blíž. Jeho jméno bylo Katsuo. Příjmení jsem si tedy opravdu nezapamatovala… Prostě mi připadal sympatický a já se nemám koho zeptat, jak postupovat při bale při seznámení.
Chtěla jsem se nejdříve zeptat mé starší sestry, Hinaty, ale popravdě, raději jsem ten nápad zavrhla. Ona je taková… Prostě, když jí bylo asi 12, zamilovala se do kluka stejně starého, který s ní chodil na ninja akademii. A pokaždé, když ho potkala, nebo s ním jenom mluvila, tak omdlévala. Pak ten kluk odešel na asi 3 roky trénovat někam do kšá a ona se strašlivě nervově zhroutila. Pak se zase naštěstí vzchopila a začala trénovat. Trénovala snad každý den. No, a pak se ten kluk vrátil a člověk by řekl, že mu moje sestra řekne, jak moc ho miluje. Houby… Ani za těch 6 let se nevyjádřila! A pak se diví, když všechno nasvědčuje tomu, že ten její objekt lásky chodí se svojí týmovou spolupracovnicí, nějakou růžovlasou medičkou. Co jsem slyšela, tak mu to řekla na rovinu, ale možná taky ne. Mám poněkud nedůvěryhodný zdroj, takže… Doufám, že teď chápeš, proč se jí nechci ptát na radu. V jejím věku nemá se vztahy žádné zkušenosti!
Doufám, že mi tedy pomůžeš ty. Jsi kluk, ostatním klukům rozumíš a nepochybuji, že máš nějakou pěknou blonďatou přítelkyni tam u vás. Poradíš mi, prosím tě?
Vůbec, u nás v Konoze se to obecně zmítá milostnými problémy, alespoň mi to tak v poslední době přijde. Třeba můj bratranec (jmenuje se Neji) je už dost dlouhou dobu neustále naštvaný a nabručený. Ptala jsem se jeho týmové partnerky a ta vůbec netuší, co by zatím mohlo být. Já ovšem nějaké tušení mám, viděla jsem ho psát nějaké milostné básničky. Že by zrovna té týmové spolupracovnici? Asi nemá úspěch či co. Když nad tím přemýšlím, musím se mu v duchu smát.
Další z problémů jsou Akatsuki. Nevím, jestli se to k vám doneslo, ale prý je to nějaká zločinecká skupina. Sestra už se s nimi setkala a říkala, že nosí takové zvláštní pláště s červenými obláčky. Před několika lety se pokusili zaútočit na Konohu, ovšem to já jsem tam zrovna nebyla. Byla jsem s otcem na nějaké obchodní cestě, už si na to moc nepamatuji. Ale věř mi, není moc příjemné se vrátit a najít dům v troskách. Teď jsem od rodičů slyšela, že zase došlo k nějaké konfrontaci a trochu se bojím. Co když zase zaútočí? A přijde mi, že vesnicí se nese taková pochmurná atmosféra… Ach jo.
Tak doufám, že mi odepíšeš a že se tam u vás máte dobře! Moc se těším na tvoji odpověď, snad mi pomůžeš! A nezapomeň mi popsat, jaké je to tam u vás!

Zdraví tě

Hanabi Hyuuga

Poznámky: 

Už mě nenapadá, co víc vám říct. Do mě! *dívá se směrem na lady_anjelik*
Příští díl je od Talla a máte se na co těšit! Eye-wink (překvapivě, Hazure Hanabi odpovídá... xD)

4.931035
Průměr: 4.9 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2009-02-09 10:54 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

He! Chudák Hazure!!! xD Moc povedený dílek! Smiling Velmi dobře se to čte a no prostě... nemám k tomu žádnou vítku! Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-01-31 21:13 | Ninja už: 6214 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hm, ona mu píše, lebo potrebuje pomoc s chalanom.. chjooo, baby sú ale uletené xDD Chudáci chalani Laughing out loud
Čo to tu táram, zhadzovať ešte seba xDD Aj keď, pravda to aj je... Sem tam xDD
Každopádne sa mi to moc páčilo Smiling Formou listu tu toho moc nie je... Ass Tenny, píšeš vážne pútavo, sa to aj ľahko číta Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-01-30 23:49 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

První by měl snad psát kluk, ne?? Ale to se neřeší. Řeší se tady hodně kvalitní dopis, který je svým způsobem i zjišťění jak se přítel nebo přítelkyně má a jsem zvědavá co jí odpoví její kamarád Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Pá, 2009-01-23 15:44 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jooo... tak toto je peckoidní xD
Líbí se mi ten nápad a vážně hodně. Myslím, že jsi Hanabi vystihla dokonale - ale to tu již několikrát padlo. Líbí se mi, jak je to psaný takovým "jednoduchým" stylem. Skvěle se to čte a je vidět, že je to puberťačka. Myslím, že Hazure jí v dalším dopise napíše pár nemilosrdných vět... No co bych tu kecala, vidím, že druhý díl už je na světě, takže to jdu zčíhnout :D

______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, St, 2009-01-14 21:05 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Zaujala ma táto séria,niečo takéto formou listov tu tuším ešte nebolo Smiling Nultá kapitola(tá od Talla) sa mi páliča,aj ked bola veľmi ale veľmi dlhá(preboha človeče koľko si to písal? Laughing out loud )ale musím uznať,že bola dobrá,a to veľmi.Táto tiež nestojí na zahodenie,len tuto už tak vás dvoch neviem predvídať,Tallov spôsob písania nepoznám a Tennin iba trochu,myslím,že táto spisovateľská kombinácia bude viac než úžasná! Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, St, 2009-01-14 21:38 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Ale ta nultá část nebyla jenom od Talla... Tu jsme psali oba dva, proto taky nultá. xD Já psala odstavce z pohledu Hanabi a on z pohledu Hazureho... A psali jsme to hóódně dlouho... Asi dva, tři dny a to počítám silvestr, když jsem jednu část psala kolem půlnoci. xD

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, St, 2009-01-14 21:46 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Gomen,asi som si to zle prečítala Eye-wink Okolo polnoci?no nechcelo by sa mi..xD

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, St, 2009-01-14 10:58 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Po rychlem, teda spíš rychle vyčerpávajícím přečtení výborného prologu jsem si neodpustila přečíst Hanabin dopis. Jak řekla lady_anjelik, podle mě to také přesně vystihuje Hanabinu povahu, ovšem těším se jaký bude Hazureho odpověĎ Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2009-01-13 21:33 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím s anjel. Ten dopis se mi moc líbil. Jako kdyby byla Hanabi při jeho psaní trochu nejistá nebo...nevím jak to říct. Jako by nevěděla jestli jí Hazure odepíše nebo ne. No asi mě nechápeš, ale to je jedno xD
Na tenhle díl jsem se těšila a nezklamal mě Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2009-01-13 21:06 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Jaká lady_anjelik? Kde?xD
Náhodou,moc sa mi to páčilo! Písala si to takým "ľahkým" štýlom...dobre sa to čítalo xD Myslím že si super vystihla Hanabinu povahu.
Jop, ja už to vidím ako Hazure bude sklamaný s toho Katsua!Laughing out loud
No bodka-mne sa to páčilo!Laughing out loud
ps-opadaly!?!?

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Út, 2009-01-13 21:13 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Jo, díky za upozornění, opraveno...
A popravdě, tak dobrý koment jsem nečekala, díky. Eye-wink A plyn si tak neber, hřeje nás síla lásky k Narutovi! xD