manga_preview
Boruto TBV 09

Neboj se, už neodejdu. 02 – Naděje

Saku-ro!“ zvolal Naruto, když se k němu blížila sestřička s injekcí.
„Naruto?“ optala se Sakura vcházejíc do dveří.
„Sestři, ta injekce už není potřeba.“ Oznámila pomocnici.
„Dobrá doktorko.“ Sestřička odešla i s mučivým nástrojem.
„Díky, Sakuro.“ Ozvalo se z lůžka u okna.
Ružovlasá dívenka počkala, dokud se za sestřičkou nezavřou dveře, teprve potom spustila:
„Naruto, jak si mohl? Jak si mohl opustit nemocniční pokoj, co tě sem přinesli skoro po kouskách? Kde jsi vlastně byl? Zase na další misi, kde by sis roztrhl hrudník a zlámal nohy? To ti nestačí, že se o tebe bojím nejen já, ale i Hinata? Dohodla jsem se s Hokage, že na takovouto misi už nikdy nepůjdeš sám, proto tu kočku budou chytat pouze zkušené týmy o třech a více lidech.“ Teprve po proslovu se uklidnila a posadila se na židli vedle svého kamaráda.
„Já – já – já…“ zakoktal se nemocný.
Sakura mu pak už klidným hlasem sdělila poslední informace.
„Musím jít, Sakuro. Jestli je Orochimaru tady, víš co to znamená. Sasuke je možná tam venku. Po pěti letech mám konečně zase možnost přivést ho zpět. Tu šanci nesmím propásnout.“ Oznámil jí Naruto. Po dlouhé době se odvážil vyslovit jeho jméno , aniž by se popadal za hlavu a šeptal si jak je bezmocný. Natáhl na sebe oblečení, které měl složené ve skříni a vydal se ke dveřím.
„Byl vyhlášen stupeň pohotovosti S. Žádný ninja ve vesnici nikam nesmí. Ženy a děti jsou pomalu odváděni do úkrytů. Muži pomáhají s opevněním. Orochimaru a Kabuto nejsou kamarádi na hraní.“ Přesvědčovala svého kamaráda růžovláska.
„Myslíš, že jsem tři roky trénoval jen tak? To mě tedy neznáš.Slíbil jsem, že Sasukeho přivedu zpět a to taky splním.“ Jen co dořekl poslední větu, už stál mezi dveřmi a čekal, až se k němu jeho kamarádka připojí.
„Pátá sice nebude nadšená, ale děláme to pro Sasukeho.“ Obhajovala Sakura sama sobě činy, které hodlala udělat. Prosmýkla se kolem Naruta a vyběhla ven z nemocnice. Blonďatý ninja jí byl v patách.

Když doběhli k bráně, zastavili je Ino-Shika-Cho. Jejich kamarádi byli totiž pověřeni hlídkou u vstupu do města.
Blondýnka se na dvojici hned obořila: „Co vy tu děláte? Shání vás celá vesnice. Máte se ihned dostavit k Hokage.“
„Promiň, Ino. My jdeme pro Sasukeho.“ Oznámila jí růžovláska s jednou nohou za hranicí Konohy.
„Tsunade vás zabije až se to dozví.“ Varoval je Shikamaru. Choji vedle něj jim nevěnoval nejmenší pozornost a dál se cpal balíčkem chipsů.
„Ta nás zabije tak jako tak.“ Zavolal za nimi Naruto vcházející se svou kamarádkou do lesa. Za chvíli zmizeli oba dva v hustém houští.
„Já vás varoval.“ řekl za mizejícím párem Shikamaru a posadil se vedla Chojiho, který právě přemýšlel, který z balíčků s jídlem otevřít.

„Tsunade! Tsunade!“ řvala Shizune jako na poplach.
„Co se děje?“ optala se jí pátá skrytá za hromadou papírů.
„Sakura a Naruto odešli z vesnice jižní branou a zmizeli v lese.“ Oznámila jí pomocnice svírající v náruči prase Tonton.
„Quii.“ Ozval se růžový společník.
„To je nikdo nezastavil? A jak mohli jen tak odejít?“ rozzuřila se Hokage a začala chodit po kanceláři.
„Ino a Shikamaru se je snažili zastavit, ale oni je neposlouchali.“
„Dalo se čekat, že půjdou po Orochimarovi sami. Ty by nikdo nezastavi. Pořád věří, že se k nim Zasuje vrátí. Nevím ale, proč Sai nešel s nima.“ Přemýšlela nahlas pátá.
„To je další záhada.“ Ozvala se Shizune „Taky ho nemůžeme nikde najít.“
„Jak to? Takže tři nejlepší mladí ninjové se najednou ztratí, ale nikdo neví kam.“ brumlala Tsunade, která se uprostřed pokoje konečně zastavila.
„Ať se ANBU připraví na útok a taky informuj všechny ostatní, že boj začíná.“ S těmito slovy vyšla z kanceláře a vydala se směrem k úkrytům.

„Vážně si myslíš, že je tady?“ zaptala se Sakura Naruta.
„Ty snad ne?“ opáčil její kamarád.
„Já v to doufám.“ Zašeptala si pro sebe růžovlasá dívenka.
Dál pokračovali v tichosti. Ani jeden nic neřekl, dokud ….

Poznámky: 

Snad se vám předchozí díl líbil, tady je pokračování. Moc díky za komentáře.

4.842105
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Pá, 2009-01-16 20:46 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Bez komentáře.Jen moc moc hezké!!!!

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Út, 2008-12-30 01:26 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Píšeš vážně dobře. Jsem zvědavá, jak Sasukeho přijmou. Pokud ho teda vůbec přijmou :D
_____________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP