Hiro Darkenned- Tvrdá zkouška života -2.část
Hiro a jeho tým stály před hokage, která jim udělila jejich první misi.
„Gratuluji, jste první tým, který zvládl učení, ale před první misí bych chtěla vidět, co jste se naučili.“ řekla Hokage a vyzvala je pohybem ruky, aby vyšli před budovu.
Tam se první ukázky ujala Miya, udělala příslušné pečetě a řekla: „Katon: Goukakyuu no Jutsu (Živel ohně:technika velkolepého fireballu),“ a vypustila takové množství čakry, aby udělala ohnivou kouli velikosti člověka.
Po té to ukázala Nyoko, udělala ty samé pečetě a poté zvolala: „Katon: Goukakyuu no jutsu (Živel ohně:technika velkolepého fireballu),“ a vypustila o něco méně chakry, takže fireball byl veliký asi jako míč.
Pak nastoupil Hiro a udělal pečetě a řekl: „Doton: Gansetsukon (Živel země: Kamenná hůl)," a ze země vyskočila Hirovi do ruky kamenná hůl, byl to spíše oštěp, ale Hiro byl od malička zvyklí bojovat zbraněmi na blízko, takže to využil jako hůl.
„Dobře, jsem na vás hrdá, ale teď pojďte do kanceláře a tam se dozvíte svou první misi.“ Pochválila je Hokage.
Když všichni stáli u Hokage v kanceláři, tak jim Hokage řekla: „Týme 2, vaše mise bude dostat se do sousední země a tam se pokusit zjistit, co se chystají udělat jejich shinobi, takže vaše první mise je průzkumná. Budete si muset na sebe dávat pozor, protože aktivita sousedních shinobi je velká. Ráda bych tam poslala tým který by byl složený s chunninů, ale vy byste na to měli stačit a je s vámi jeden s nejlepším jounninů Lien. Teď vyrazte, vaše mise začíná zítra.“ Řekla Hokage a věnovala se dalším papírům co měla na stole.
Venku řekl Lien svým genninům: „Takže zítra kolem sedmé u hlavní brány a nezapomeňte si sebou vzít co nejvíc ze své výbavy, ale ze všeho nejvíc se dobře vyspěte."
Ráno u brány byl první Hiro.
K bráně se blížila i Miya a ta zamávala Hirovi: „ Ahoj Hiro. Co tu děláš tak brzy, máme ještě patnáct minut k dobru,“ ale než stačil Hiro zareagovat, tak už tam byl i sensei s Nyoko.
„Tak a můžeme vyrazit,“ zavelel sensei a všichni vyrazili. Po deseti hodinách sensei zavelel, že se utáboří a že si rozdělí hlídky.
„Než bude úplná tma tak hlídku budou mít Nyoko a Miya. Po čtyřech hodinách nás vzbuďte a poté budeme mít hlídku já a Hiro.“ Řekl a zalehl do spacáku, ale úplně neusnul, protože se bál, že by je někdo mohl přepadnout.
Celá noc proběhla v klidu a druhý den brzo ráno opět pokračovali v cestě, když najednou Lien zavelel: „Rozmístit. Nepřítel před námi.“
Všichni uskočili do křoví kolem silnice a čekali na signál. K místu se blížili tři nepřátelé, Očividně o týmu 2 nevěděli, protože když procházeli okolo, normálně se bavili, tak Lien vyběhl a zaútočil jako první.
„Doton: Shinjuu Zanshu no Jutsu (Živel země: Skryté stětí hlavy)!" A první nepřítel byl v zemi. Druhého protivníka sundal Hiro kunaiem a třetího protivníka zase zabila Miya shurikenem, protože nikdo z protivníků nebyl připraven.
Lien začal výslech toho, kdo přežil: „Kam jste šli? Co jste dělali v zemi ohně?“
Ale protivník řekl jen jedno: „Vám nikdy nic neřeknu,“ a v tu chvíli ho zabil nějaký kunai.
„Sakra, to byla past!“ Zakřičel a proti týmu dva vyběhla jedna skupinka nepřátel.
„Katon: Goukakyuu no jutsu(Živel ohně: technika velkolepého fireballu),“ řekla Miya a proti protivníkovi vyslala obrovskou ohnivou kouli. V tu chvíli to samé udělala Nyoko do směru kam předpokládali, že by mohl protivník uskočit, ale protivník uskočil dozadu, kde už čekali Hiro a Lien a pomocí kunaií zabili dva nepřátele. Zbylí dva se dali na ústup.
„ Teď jste mně hodně potěšili svou spoluprací. Takhle když to půjde dál, tak z vás bude dobrý tým.“ Řekl Lien a všichni vyrazili. Asi po třech hodinách dorazili k hranicím a Lien promluvil: „ Tak tady začíná naše první mise coby jednoho týmu. Jste připraveni?"
„Ano, já jsem, ale už abychom jsme to měli za sebou,“ řekl Hiro a podíval se za sebe na zemi ohně.
„Ano já jsem taky připravena,“ řekla Nyoko a podívala se na ostatní.
„I já jsem připravena,“ pronesla Miya a usmála se na ostatní.
Lien zavelel a všichni se dali do pohybu.
tak jak se vám líbí pokračování?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Zase misty uspěchané takové usekané.. ale rozhodně s emi to zdá od předchozího dílu mnohem lepší
Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…
Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.
Podľa mňa je to super, všetko má svoje plusy a svoje mínusy a ja strašne letím na niečo nereálne, jup, môj vkus je dosť mimo realitu asi preto XD
sto bodov ani o bod menej
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
já se to snažím hodit do takovýho, " tvrdá doba si žádá tvrdé činy" ale polepším se pro příště.
Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4
Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!