manga_preview
Boruto TBV 09

Komentátoři 9 - Práskni i co nevíš!

Kubby: Dobrý večer milé publikum,milí diváci, milí členovia krúžku anonimných alkoholikov a milí posluchači rádia SakéM3 , pri dnešnom prenose vás budú ako vždy sprevádzať Kubby a ...
Pary: *šťourá se v nose...nechápavě se otáčí okolo...pomalu se usmívá* To už se natáčí?? *nechápavě šeptá směrem ke kubbymu* ...a Pary *úsměv od ucha k uchu*
Kubby: To už ti zase zmizli hodinky? *Pary niečo nenápadne prežúva v puse* ...no nič, takto to už ďalej nepôjde... mal by si držať diétu ,hodinky majú veľa kalórii.
Pary: *Udivený pohled* Sakva * vyplivuje baterku a čistí si pusu do saka* ehm...ok...můžem *další podivuhodný úsměv*
Kubby: Ehh ...* totálne znudený pohľad na Paryho*...počkať...čo som to mal teraz hovoriť ?*nechápavo sa díva do zápisníčka, načo zisťuje že ten zápisníček patrí Leemu ,ktorý mal byť v tejto chvíli na manikúre s Gaiom* ...aha... vitajte v Talkshow s názvom "Blázni z Konohy"
Pary: A nyní přivítejme první oběť našich otravných otázek. Hinatu Hyuugááá!!!
Hinata: Do- dobrý večer *Hinata prichádza pomaly na javisko*
Kubby: Táák Hinata posaď sa. Nie počkaj tam nie!!!
Hinata: *Sadá si na rozžhavení pekáč kde si Pary práve opekal špekačky * Aááááááááá! *začína krúžiť na pódiu ako Hamilton na závodnej dráhe.*
Pary: *smutně kouká na rozplácnutej žhavej pekáč* ten byl od maminky *začíná slzet*
Diváci: *Nadšene sledujú stepujúcu Hinátu ...ktorej nakoniec prichádza pomôcť Ebisu s hasiacim prístrojom ...výsledok= Snehulák Hináta.*
Pary: *uklízí placku, která zbyla po pekáči* Pojď si sednout Hinato. *Nechápavě kouká na kopu bublinek*
Kubby: Myslím, že si v tomto stave ťažko sadne
Hinata: * po hodine rozmrazovania a montovania nového pekáča pre Paryho, sa Hináta konečne posadí na stoličku*
Pary: Tak Hinato *Rozmýšlí si otázku* už si řekla Narutovi že ho miluješ?
Naruto: *Jakási postava se zvedá v pódiu* co...cože?
Hinata: *hodila po Narutovi kvetináč, ktorá zasiahol ciel a Naruto padol do komatu* Ja? To sotva *Muhehe* ...prečo by som sa ja mala zamilovať do niekoho ako je Naruto ...tvárim sa tak iba preto ,lebo to chce Kishimoto ,a preto ,že som za to dobre platená ....len mi nehovor, že si taký trubka, že si tomu všetkému uveril.
Pary: *šklebí se na Kubbyho* vyhrál se sázku!
Kubby: To nieje fér *otvára kapsu* ...to nemôže byť pravda *plače* tak tu máš tu výhru *hodil Parymu cibulu* ...budeš mi chýbať.
Hinata: Si kompletný? ...sa vzmuž , si predsa chlap.
Kubby: Máš pravdu ...musím to prekonať a ísť ďalej neohrozene svojim životom
O 10 sekúnd
Kubby: Moja krásna cibuľa *plače v rohu *
Pary: *Ignoruje Kubbyho* Hinato, co si myslíš o politice v konoze??
Hinata: Ja 100% fandím Danzuovi ,takže môj hlas patrí vždy ROOTu (retardovaný oslizlý ovčácký tým)
Pary: Hinato, co nám povíš o své kekei genkai, a kde se dají koupit ty úžasný kontaktní čočky ??
Hinata: Si robíš srandu? Toto je rodiné tajomstvo Hyuuga klanu ,nesmiem to nikomu povedať ... *nakláňa sa blišie a potichu hovorí* ale za dvacku ti to kludne poviem, že tie čočky sú z Penny Marketu ... *zarazila* OMFG!!!!ja som sa prekecla.
Pary: A kolik stojí ?? *usmívá se, protože ušetřil dvacku*
Hinata: Plný servis či iba polovičný ...vieš, niesom lacná.
Pary: Ale ne ty, ty čočky! *plácá se do čela*
Hinata: Aha ... no myslim že 10 ...aspoň na cenovke to tak bolo ...alebo tolko stála ta mrkva čo pola regál nadňou ...nikdy neviem ku ktorému tovaru, ktorá cenovka patrí.
Pary: *Nenápadně kouká na Kubbyho v rohu a myslí si* Kubby by taky potřeboval mrkev, oplakává kedlubnu, místo cibule *Následně se pohlede vrací k Hinatě* Aha, takže nejen že vy ty čočky máte jako údajný kekei genkai, ale i proto, že jinak jste slepý jako patrony?
Hinata: Neviem čo sú to patróni, v matike som nikdy moc dobrá nebola ,ale jedno viem ...že každý člen Hyuuga klanu je totálne slepí! Mohli sme si vybrať ...bud čočky ,alebo bríle ktoré nosí klan Aburame...jednoznačná volba.
Pary: Hmm...a liší se nějak ty vaše čočky, od čoček klanu Uchiha, teda krom barvi. A patrona je jiný označení pro slepej náboj do pistole. *Potupný pohled*
Hinata: Veď vravím že som v biologí nebola nikdy dobrá! A teraz k tím čočkám ... kedysi bol v Hypernove obrovský BUM!!! Dostali tam zásoby červených čočiek ktoré nazvali SHARINGAN. Každý v konohe ich chcel mať ...boli tak c.o.o.l že sa kvôli nim ľudia zabíjali. Tým ktorým sa ušli SHARINGAN čočky ,tím sa začalo vravieť Uchihovci(najprv to boli úchilovci ,ale neskôr si názov zmenili)a vytvorili silný Uchiha klan . Tím čo sa neušli Sharingan čočky ,ty zostali už iba nekvalitné Byakugan čočky alebo nemali žiadne.
Pary: No...to bude něco pro bulvár. Nejsi na svůj klan nějaká trochu kritická??
Hinata: Ale ja nie som plnokrvný Hyuuga ... narodila som sa v rodine šialených hip-hoperov ... potom, ako v mojich 7 rokoch zistili, že počúvam metal ,tak ma vyhodili na ulicu. A vtedy sa ma ujal najmetalovejší a najšialenejší klan v celej konohe ,Hyuuga klan.
Pary: Metal.... *zamýšlí se* Tak díky Hin, dozvěděli jsme se opravdu hodně...teď z toho celá konoha neusne. Tak ti díky za příchod do našeho studia a měj se krásně. Užij si vánoce.
Hinata: Majte sa.
Kubby: *konečne vstal z rohu a sadol si späť na kreslo* A ďalším dnešným hosťom je Kabuto!!!!!!!!
Kabuto: *Vchází do studia s nějakou obálkou v ruce* Dobrý den Kubby-kun, Pary-kun.
Kubby: Ahoj Kabuto ...prepáč ,ale čo to máš za obálku ... si nestihol zájsť na poštu?
Kabuto: *Vytahuje z obálky fotku a podává jí Parymu*
Pary: *kulí oči* S...sasuke v růžovém pyžamu se srdíčky a...vedle něho Ori v pyžamu s Chuckem Norisem. *Podává fotku kubbymu*
Kubby: *odpadáva ...pribieha skupinka lekárov a začína dávať Kubbymu prvú pomoc*
O 5 minut později
Kubby: *Konečne je v poriadku* To-to bolo na mňa moc ...myslím že sa asi Sasuke-kun nepoteší ,keď uvidí že táto fotka je v televízií.
Kabuto: Sasuke-kun ani neví, že ta fotka existuje, je to z jedné tajné kamery v naší skrýši. Orochimaru-sama chce mít svého oblíbence celý den pod dohledem.
Kubby: A nie iba pod dohľadom ...mne to pripadá že ta fotka je trochu dosť intímna. Dúfam že tie fotky potom nepredávate? Výroba a distribúcia takýchto detských fotiek je v Konohe protizákonná.
Pary: Intimní? Má jenom ruku na Sasukeho rameni. Nebo myslíš tu růžovou barvu Sasukeho pyžama?
Kabuto: Ne, nic neprodáváme. *Tiskne si brýle líp na nos* Takovéto fotky, jsou jenom pro radost orochimaru-sama. Ale on sám vám posílá tuto fotku, na druhé straně máte vzkaz.
Kubby: *číta*10 vajec ,20 rožkov a 30 g hladkej múky ...to skôr vyzerá na nejaký zoznam.
Kabuto: Sakra, já si řikal proč mi ta prodavačka v obchodě málem rozbila brýle, když sem jí podal ten seznam...
Kubby: A čo tam teda bolo napísané?
Kabuto: Orochimaru-sama zdraví, doufám že se máte stejně tak dobře jako já. *Citoval ze své paměti*
Kubby: Zaujimavé ... zo Sasanom v jednom dome ....to bych radšej nosil Gaiove ponožky.
Pary: *podezíravý pohled* Vždyť sis je odnes, když sme prchali z Gaiovo oslavy narozenin.
Kubby: Potreboval som niečim odpudiť Sakuru ...aby ma dalej neprenasledovala.
Pary: Když si jí řekl, že se asi zapoměla učesat.
Kabuto: Možná by stačilo zalhat, že víte kde je sasuke-kun.
Kubby: No jasne že vieme ...v hrobe ...ved sme ho tam pred dvoma týždňami pochovávali.
Kabuto: *nenápadné zakoulení očima a náhlé zamyšlení* asi neví, že orochimaru-sama, má hady všude. *úsměv* aha, eh..ta fotka je ze včéra.
Kubby: Neverím tomu ...určite to je fotomontáž ... ale ty si premenil na Sasukeho.
Kabuto: Nejsem sebevrah.
Kubby: A ja niesom Sherlock Holmes.
Pary: Ne, ty si spíš zloděj, než detektiv. *záchvat smíchu*
Kubby: Hej hej hej klud ...ja aspoň si neprirabávam na bezmocných starenkách ako ty!
Pary: Jestli jsi si nevšimnul, tak pro Tsunade děláme oba, a neni bezmocná...
Kubby: Tak a dosť! Tie tvoje diskriminačné poznámky si odpusti ,sme v živom vysielaní! Takže sa ukludni a daj si BonPari ... to ťa ukludní Pary *muhehe* ...takže Kabuto kde sme to skončili?
Kabuto: U té fotky ?
Kubby: Aha ...takže vravíš že tá fotka je legálna a je na nej skutoční Sasuke?
Kabuto: Jo, to říkam.
Kubby: Tak potom jak je možné že si stále neprišiel po ten výherní tiket v Loterií?
Kabuto: Orochimaru-sama mu dal pětikorunu a řekl, že dokad na ni nenajde čtyřhran, tak nikam nepujde.
Kubby: Ani na manikúru?
Kabuto: Tu nepotřebuje, je už z toho tak nervózní, že si nehty kouše.
Kubby: Chudák Sasuke ....a poslednú vec Kabuto,je pravda že milujete Oriho?
Kabuto: *rudne v obličeji* No...já...eh...jasně že ne...teda...sakra...mám...mám ho rád...to ano...ale, ne tak jak...jak myslíte!
Kubby: Ja myslím že áno. Požiadate ho o ruku?
Kabuto: Eh...no *rozpačitě se rozhlíží po studiu* já... *vyskakuje ze sedačky a vrhá se proti jedné kameře, chytá jí za objektiv a rozpačitě na ní řve* Orochimaru-sama, nevěřte jim!!! Chtěj nás odloučit!!! Já nás nedám!!!
Kubby: Ehh ...asi by sme mali zavolať psychiatra.
Pary: Zzzz *Myslíš si že spí*
Kubby: Kabuto nie!!! *kabuto práve sa pokúša obesiť na kábli od kameri ...to sa dá vyriešiť aj inak .
Kabuto: A jak?
Kubby: Požičám ti kyanid.
Kabuto: Kyanid, to je slabí...
Kubby: Tak tu máš kudlu, spáchaj Hara Kiri.
Kabuto: To nepomůže, Orochimaru-sama mě oživí a pak zabije a pak znovu...a znovu...
Kubby: Tak imigruj ...do Banghladéža ...požiadaj tam o azil a doži tam svoj velmi, ale velmi hrozný život.
Kabuto: Orochimaru má hady všude. *nervové zhroucení*¨
Kubby: Ale jedna vec ti určite pomôže ...hady sa boja cibule ...rovnako ako upíri cesnaku .Zaves si okolo krku cibulu,tak ako to robím ja, a Orocháč sa ťa už nikdy nedotkne.
Kabuto: Cibula?! A to vážně funguje ??
Kubby: Jasné že funguje ...ja som sa potreboval zbaviť exekútorov,dal som si cibulu okolo krku, a už nikdy za mnou nedošli.
Kabuto: OK? díky! *Zdrhá ze studia do zeleniny pro cibuli*
Kubby: *Muhehe* Jak som ho osr*al *šťastne sa zakusol do cibule* ...dámy á pánovia, toto bol posledni hosť dnešného programu, ale ešte nakoniec by sme chceli s Parym popriať celej Konohe(jak ten v Anime, tak tej na nete) krásne,šťastné a ničim nerušené sviatky. Lúčia sa Kubby...
Pary: ...a Pary *Balí kufry a mizí ze studie na včeličce rychlostí Kubbyho mixéru*

Poznámky: 

Tak snad se vám další díl libil Smiling Ještě jednou všem přejeme krásný svátky a veselé vánoce! Kakashi YES

Taktiež dúfam že sa páčil ... krásne sviatky všetkím.

4.733335
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Čt, 2009-03-12 11:03 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To bylo tááák brutální xDDD Ani nejsem schopná komentovat, ROFL xP

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2008-12-31 19:52 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

*zemrela z dusledku uduseni Laughing out loud odesli plice a zvejky dosli Laughing out loud *

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-12-30 16:29 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Moc ...moc ...moc sa ospravedlňujem za chyby ...ale zlyhal mi WORD a opravovať slovo po slove, na to som nemal moc času... a keďže vidím,že pár ľudí sa snaží útočiť na moderátorské funkcie...takže spravím druhú verziu mojej časti...

PS. -zlyháva my v poslednom čase aj Mozilla, takže je dosť možné že aj v tomto komentári sú chyby xD ....len do toho xD

Obrázek uživatele Dandelion Princess
Vložil Dandelion Princess, Ne, 2008-12-28 15:41 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

*smrt* Jashin, tohle je boží. Naprosto nečekaná historie Konohy a Klanu Hyuuga...*muhaha* Laughing out loud

Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.

Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí! Sticking out tongue

Yata! Watashi wa shodaime birukage desu!

Hidan je Kakuzův Uke...........canej kámoš Laughing out loud

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, So, 2008-12-27 14:50 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Fajn...možná to čtu až po Vánocích *inteligent* ale nemůžu za to, že sem neměla čas *kecá xD*
Bwhaha xD ale nemálo mě to zabilo xDD
Smrt vám dvou za moji smrt xDD

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2008-12-23 22:25 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

jáj, tak tohle bylo mazální! Smiling Kabuto neměl chybu a koukám, že Kubbyho averze vůči Sasánovi opět zapracovala xD skvělá práce, kluci

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-12-23 22:21 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

NO až na pár chýb (azil, anonimný a pod. xD) to bolo geniálne!xD Lol...super ruper!xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Deamonic
Vložil Deamonic (bez ověření), Út, 2008-12-23 22:15 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Galaktický, geniální ,užasný , suprový, fenomenální, výborný, fascinující díl moc se vám poved Kakashi YES

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-12-23 22:02 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Omj tak tohle byla vražda xD nějaký chyby jsem tam našla *muhaha xD*, ale jinak to bylo vážně geniální xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”