manga_preview
Boruto TBV 13

Svit Slunce 11

Svit Slunce 11

Liška zavrčela a pokusila se zbavit podivných pout. Jen jediné čeho docílila byla obrovská bolest.
"Nějak živá ne?" zeptal Hidan ležíc na zemi bez ruky.
"Jinchuuriki je po smrti. Nemohl to přežít," odpověděl Kakuzu s menší náznakem podezřelosti v hlasu a hleděl na spoutanou lišku.
"No, ale to nepoznáme ne?" odvětil Hidan a pomalu vstal, "kde mám tu ruku?"
"Bude nic bez svého Jinchuuriki," řekl Kakuzu a pomalu se vydal k spoutané lišce.

"Sakuro musíme jít, našli stopu!" řekl rychle čekající Kakashi na Sakuru.
"To musí být asi něco vážného, když jste tu první sensei," rýpla si dívka.
"Bude to dlouhá cesta, pár hodin cesty," dokončil a vydal se z vesnice. Sakura se jen rozběhla a dohnala ho.
"Co je to vůbec za misi?"
"Najít Kushinu," odvětil sensei.
"A jak to souvisí s Narutem?" zeptala se okamžitě. Kopírovací ninja vyndal z kapsy pergamen.

"To je ten z minula," problesklo hlavou Sakuře.

Natáhla ruku a vzala si pergamen.

Naruto otevřel oči a viděl modrou oblohu. Rychle se posadil a rozhlédl se.
"Kde to jsem?" vydechl pomalu.
Všude okolo něho vlála vysoká zelená tráva.
"Naruto!" ozvalo se kolem. Ihned poznal ten hlas.
"Hinato!" vykřikl a postavil se.
"Kde jsi?" otázal se hlasitě.
"Tady ještě nemáš být!" ozval se další hlas.
"To nemůže být pravda," vzduchem proletěl hlas ženy.
"Věřím ti Naruto, že se zachráníš, pro mě je už pozdě!" ozval se Hinaty hlas.
Objevil se před ním známá přesto neznáma osoba.
"Naruto, vidím, že ti můj prokletý dar ublížil," řekl podivný muž.
"Miláčku on to nevzdá. Chtěl jsi jen, aby tvůj syn byl brán jako hrdina." odvětila žena, která se objevila vedle něho.
Naruto zamrkal a zahleděl se na ně.
"Naruto snad mi někdy odpustíš," řekl onen neznámý.
"Ještě k nám nemůžeš Naruto. Vrať se," dokončila žena a pohladila Naruta po tváři.


"Tati, mami?" zamumlal podivně Naruto. Ucítil na sobě pronikavý pohled.
"Ty jsi neumřel?" zavrčela liška bolestně.
"Bylo to jutsu, které jsem už jednou podstoupila a přišla jsem o svého Jinchuuriki. Jak je to možné?" vykřikla liška.
"Na to nemám čas," vykřikl Naruto, hlavu stále plnou myšlenek na ten zvláštní sen.
"Musím ji zachránit."
Otočil se a zahleděl se do rudých oči nebezpečné lišky. Zvednul ruku a obrovské vrata od klece se pomalu otevřely.
"Možná se ty nemůžeš hýbat, ale já ano," řekl Naruto sebejistě.
"Uvolním pečeť co mě k tobě váže!" vykřikl blížíc se k lišce.
"To tě zabije," řekla liška posměšně.
"Dostanu se ven a osvobodím tě," řekl prostě.
"Bez pečetě tě jednoduše zabiji, rozplácnu jako mouchu," odvětila liška.
Udělal pár pečetí a vykřikl: "Zachráním tě Hinato!"

Ozval se mohutný výbuch a Kakuzu pohotově vyvolal hliněnou zeď.
"Co to bylo?" zamumlal Hidan.
Ve zdi se objevila prasklina. Zahleděli se na ni a zeď pukla. Vyletěla modrá rotující koule a za ní oranžová šmouha.
Naruto podkopl Hidanovi nohy a Rasenganem ho zarazil do země.
"To není možné!" vykřikl Kakuzu a odskočil od něj.
Rychle se podíval na démona. Ztratil na chvíli koncentraci a vězení povolilo. Obrovská liška se postavila na nohy a zavrčela.
Naruto se všiml ležícího těla za liškou a poznal Hinatu. Liška zvedla jeden svůj ocas a vylomila strom stojící opodál. Bylo vidět co zamýšlí. Pomalu zvedla strom a chtěla ho hodit po Hinatě.

"Ne stůj!" vykřikl Naruto, "nedovoluji to!"
Pohyb se zastavil.
Střetli se dvě mysli.
Jedna plná nenávisti, ničení a zla.
Druhá plná odhodlání, lásky a dobra.

"Ne!" zavrčela liška.
"Udělám pro ni cokoliv," vykřikl Naruto a myslí ji zatlačoval do klece.
Vrata se zabouchly a liška byla za klecí, na které se pomalu objevila pečeť.
"To není možné?" zavrčela znova liška.
"Nemám čas," řekl Naruto a otočil se.

Naruto mrknul a hleděl na Kakuzu, který měl podivný výraz v obličeji.
"Ovládnout Bijuu?" vydechl.
Naruto se rozběhl, v ruce vytvářejíc Rasengan.

"Suiton: Suikoudan no jutsu."
Naruto se prudce zastavil a otočil se. Uviděl obrovskou masu vody jak se k němu žene. Liška se odrazila a postavila se čelem k vodě. Jen jak se jí dotkla tak se voda vypařila.

"Itachi jak to možné? Ten prcek a vedle Bijuu?" zeptal se tupě Kisame.
Než stačil odpovědět. Liška popadla Naruta a Hinatu a zmizela.
Naruto na hřbetu lišky vzal Hinatu do náruče a starostlivě se na ni podíval. Poplácal jednou rukou lišku po hřbetu a řekl: "Dobrá práce liško. Pokračujeme k tomu pěti ocasému."
"Nedělám to z vlastní vůle," zavrčela liška.
"Snad jednou budeš." odvětil klidně a zahleděl se na Hinatu.
Sklonil k ní hlavu a pošeptal ji: "Miluji tě Hinato, zachráníme tě."

"To je jenom nějaký vtip, že Kakashi?" řekla nevěřícně Sakura.
"Kéž by," zamumlal v odpověď.
"Neměli by jsme hledat spíš Naruta?" zeptala se Sakura podivným hlasem.
"Naruto je teď v bezpečí, věřím v něj," odvětil sebejistě Kakashi.

"Uzumaki Hyuuga Naruto."
"Proč se o něj starám?" zeptala se sama sebe.
"Je můj přítel, který mi pomohl," oponovala si sama sobě.
"To ti to nevadí?" zeptala se vnitřní Sakura.
"Ne!" okřikla ji Sakura.
"Tak proč ti tak buší srdce?" oponovala vnitřní Sakura.
"Ne!" zopakovala.
"Proč jsi tak nervozní, když čteš, že se oženil?" řekla kousavě vnitřní Sakura.
"Ne!" řekla Sakura méně razantněji než minule.

"Sakuro jsi v pořádku?" zeptal se Kakashi skákající z větve na větev.
"Jo," vydechla potichu a oči ji posmutněly.
Pakkun se k nim otočil a řekl: "Už jen pár minut cesty a dorazíme k ní."
"Je sama?" otázal se Kakashi.
"Vypadá to, že jo," odvětil psík.

"Jak je to ještě daleko?" vykřikl Naruto na lišku.
Ta jen zavrčela a pokračovala v cestě.
Naruto ignoroval to zavrčení a dál se ptal: "A je to jinchuuriki nebo volný démon?"
"Musíme do hromové svatyně," ozvala se štěkavě liška.
"Kdysi ho zapečetili a nikdo do teď nebyl schopný prolomit tu pečeť," dokončila.
"A ty to dokážeš?" zeptal se Naruto.
"Jistě," řekla pohrdavě liška a odfrkla si.
Prudce se zastavili a liška k nim otočila hlavu.
"Jeden pohyb a byli by jste mrtví," řekla syčivě liška.
"Ale ani to neuděláš!" řekl rychle Naruto a propaloval ji pohledem.
Liška otevřela tlamu a vydechla velký rudý mrak. Okolo Naruta s Hinatou se utvořila podivná bublina.
"Co to je?" vykřikl Naruto.
"Dostanu ho ven z vězení," řekla liška stáčíc hlavu dopředu, "jen se dívej."

Liška se rychle postavila na zadní a dopadla zpět na zem. Země se otřásla. Vzduchem se ozvalo pár slov, kterým Naruto nerozuměl.
Z těla lišky se oddělila rudá chakra a plála okolo nich.
Pomalu se začala přesouvat před tlamu lišky. Během chviličky se rudá chakra stlačila do malé kuličky.
Stromy v okolí se prohýbaly až k zemi. Ovzduší praskalo surovou energií.
Objevil se paprsek energie, který se zastavil o kus dál od nich.
"Tak tady to je," zaslechl Naruto.
Objevovala se před nimi obrovská brána. Vzduch se zklidnil a liška se přikrčila.

"Konečně venku!" ozvalo se vzduchem.
Od brány vyšla mohutná elektrická vlna, která směřovala k lišce. Ta jen zavrčela.
Naruto teď už došlo proč ta bublina.

"Kyuubi no Youkou!" zavrčel Rokubi, který vyšel z brány.
"Nikdy jsem nečekal, že to budeš ty."
"Budu bojovat, lepší než tam hnít tam kde jsem byl," dokončil obrovský démon.
"Co to máš za hmyz na zádech?" zeptal se Rokubi se smíchem.
"Jinchuuriki?"
Protivný smích se ozval okolím.
"Zabiji ho a tebe osvobodím!" vykřikl Rokubi a mávl packou směrem k Narutovi.
Nebe se zablesklo a blesk sjel na liščin hřbet.

Poznámky: 

A je tu další dílek Smiling
Snad bude šmakovat Smiling

Naruto má moc měnit lidi, ale bude to stačit na nejmocnějšího démona? A co Sakura?

To vše se dozvíte v dalším díle.

Čau Smiling

4.98039
Průměr: 5 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2023-09-06 23:41 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Zase se nám to nějak motá... co tam proboha dělali Kisame s Itachim jsem jaksi nepobrala... asi možná přišli na tajňačku sledovat ty dvě paka... Laughing out loud a vzniklo tohle. Na ten boj těch dvou jsem docela zvědavá. Hlavně zdali Kitsune vyhraje. Asi jo. Když je jejich král. Pokud nepočítáme Juubiho samozřejmě. Setkání rodinky bylo krásné.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Fizz
Vložil Fizz, Čt, 2010-02-11 23:02 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Utírač Udonova nosu

proste chlast, chlebicky a (vsichni vi co Sticking out tongue nebudu sprostej Laughing out loud)

Sice fakt s velkym spozdenim ale uz ji pisu, urcite do nedele bude dalsi dil

Obrázek uživatele Nesi
Vložil Nesi, Út, 2010-02-09 02:14 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

héj tady ty nedokončený povýdky stojijou za prd

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-12-03 17:26 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

skvela seria kedy bude pokracko

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-05-04 21:06 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

supr bude někdy další ?



Obrázek uživatele simko.lub
Vložil simko.lub, St, 2009-04-01 19:05 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

řeknete pls někdo autorovi at píše dál?Laughing out loud já mu npasal SZ ale nereagoval:D moc krásná série

What Naruto Character Are You?What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, St, 2009-03-25 18:33 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

jop šmakoval moc Laughing out loud

jen bych si rád pochutnal na dalším, kdypak nám zase něco dobrého uvaříš Eye-wink

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2009-01-11 19:32 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

uzasne cose stane nabuduce?? Laughing out loud

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, St, 2009-01-07 11:47 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

skvele dielko chcelo bi to pokracko

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Pá, 2009-01-02 00:54 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

je to pekne ale mohol by si dat dalsi diel

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Po, 2008-12-22 09:42 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

uza rychle dalsi

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, So, 2008-12-20 16:27 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

WOW!!! Tak to bylo úpe geniální! Tohle je opravdu famózní serie!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, Pá, 2008-12-19 12:17 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

super poviedka kedy bude ďalšia?

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-12-19 02:05 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Pěkné dilema, no rozhodně netrpělivě čekám na rozuzlení Smiling