manga_preview
Boruto TBV 10

Ask Anyone! 08

Ztrestejte mě všemi tresty, které vás napadnou, ale já nevěděla kam dřív skočit XD No je toto možné, člověk si jede na týden odpočinout do teplých krajin, pak přijede do -5 stupňů celsia, doma musí uklízet a ve škole po něm chcou každej den aspoň dvě písemky ´na dopsání´ XD No, nikdy více přátelé Laughing out loud Poněvadž mám ode dneška volno Sticking out tongue ano, tím se můžu chlubit jako poctivá středoškolačka, tak sem si sedla a na férovku to dopsala, poněvadž absťák, sem měla už i já XD Snad mi bude odpuštěno *angelface* Tož s chutí do čtení ;)

Ask Anyone!
aneb Zeptejte se koho chcete...

Ťuk ťuk...ťuk ťuk...ťuk ťuk...
„Neotvíráme, nejsme doma,“ vyhrknul ze sebe Brepta, když na pouhé dvě vteřiny pootevřel dveře.
Letos sou ti čerti nějak vlezlí, jako bysme nebyli celý rok milí a hodní, no ne, Brepto?
„Moje řeč, šéfko, příště jak někdo zaklepe, asi po nich něco hodím, brní mi z toho hlava.“
Na, tu máš kafčo veveráku. Bude to dlouhá noc, je sotva pět odpoledne a už to je takhle kritický.
Ťuk ťuk...To už to Brepta nevydržel, chňapnul kýbl ledové vody, otevřel dveře a vylil je na kohokoliv, kdo tam zrovna stál.
„Ups...“
Brepto, sakra! Dyť to je Akira-san, co nosí poštu!
„Ale jak já to měl vědět?!“ řekl Brepta a zamračeně pozoroval Akiru-rampouch. „Vskutku umělecké dílo,“ dodal nakonec.
Ano, i Deidara by žárlil. Jak ho teď rozmrazit?
„Použijte nějakou ohnivou techniku!“
No tos uhod! Takhle plýtvat energií! Navíc tys to zavinil, tak s tím něco udělěj. Zavolej si třeba Kakashiho.
„Ježiš nestrašte! Stačí jedna skoro-mrtvola.“
Mrkni co nám přinesl, když už je tady...
„Hm...účet za elektřinu šéfko.“
Ten mu tam nech. Co dál?
„Už jenom nějakou pozvánku pro Ayame-san.“
Dej to sem! ... Brepto, nahoď společenském ohoz, jdou se lovit KM!

..:::::ASK ANYONE! 08:::::....:::::ASK ANYONE! 08:::::..

Jako vždy, s magazínem Shinobi no Sekkai přichází i vaše oblíbená rubrika Ask Anyone. Dneska to bude počteníčko plné bulváru, dětem do 3 let tedy nepřístupno. Co se na mě tak díváš Brepto...
„Jakoby uměly číst...“
Uměli je s měkkým analfabete...
„UmělY jako TY děti.“
Jo děti! To pak jo. Hele divil by ses. Vem si Shikamara jako příklad, ten uměl všechno dřív než se narodil.
„Jasně že...“
Kušuj!
Měli sme z pekla štěstí...což sem si nemohla vysvětlit vzhledem k faktu, že veškeré mikuláše, anděly a čerty jsme s Breptou úspěšně odehnali, některé proměnili v ledovou sochu. Venku je vskutku zima.
Děkovné dopisy za tuto rubriku posílejte na adresu našeho pošťáka. Byl to právě on, u kterého sme objevili první kompromitující materiál. Tedy tento:

Žurnalistům ani slovo, pche! Taková drzost! Přivedlo nás to na skvělou myšlenku, jak jim tu jejich párty osladit x) A víte, že nepatříme k troškařům...

Ťuk ťuk...
„Běž otevřít Naruto!“ ozvalo se za dveřmi, hlas který by i hluchý poznal jako Sakuru.
„Vždyť už duuu. A hele, někdo s cosplayem!“
Znáte někdo Čert a Anděl anime? Mangu? Já ne...
„S cosplayem? Co to plácáš, baka!“ Sakura nevěřila a přišla se přesvědčit. „Jé, no fakt. Dark angel? Nebo něco na ten způsob.“
„Hm, máte pozvánku?“ zeptal se ostražitě Naruto. „Bez pozvánky vás sem nepustím,“ řekl rozhodně a bylo jasné, že rasenganem by neplýtval.
Tady ta růžová věc?
„Jó, přesně ta. Tak poďte dál. Asi mi neřeknete, kdo ste?“
„To tedy neřekneme,“ promluvil hluboce Brepta a že to k němu ladilo. Jako malý čertík je vskutku ideální.
„Stejnak na to přijdu, dattebayo!“ S tímto slibem si to rázně odpochodoval do kuchyně.

Párty byla opravdu v nejlepším. Saké šlo dokola...pokud se zrovna nedostalo k Tsunade, páč odtamtud už se nehlo. Ilegální reprosoustava vyhrávala nejnovější disko hity (v Konoze jsou trošku pozadu, ale dalo se to ještě poslouchat tj. nebyli to Eva a Vašek) a jídla tu bylo, že by s tím nakrmili celou jižní Afriku na měsíc (to ovšem pro Naruta je jen taková „sváča“).
Ale my se sem nepřišli najíst, že...no dobře, sem tam jsme něco uždibli a popili, ale energie, to je v žurnalistice důležitá věc. Zatímco se všichni královsky bavili, Brepta tasil nenápadně foťák a vyrazil lovit KM. Já šla lovit...obecně.
První na ráně byl Jiraiya. Za jakýchkoliv jiných okolností...tedy kdy zde přítomný sannin nemá v sobě již tři flašky saké...je rozhovor téměř nemožný. Jirajík zná až příliš kamuflážních a mizících technik, se kterými se ani ty moje nemohou srovnat. Viva la saké!
Nazdar Jiraiyo.
„J...jéééé,“ usmál se na mě krásným opileckým úsměvem, když jsem mu dolila další rundu. „M..mikuláš hahahá!“
Jo jo, byl jsi hodný Jirajíku? Jestli totiž ne, tak to vypadá na rok abstinence...ve všech ohledech a smyslech!
Jiraiya vypadal na umření jen při vyslovení těch slov. „Ale tvo..tvo nééé...já bvyl hodný, nechť je mi ž...žába svědkam...kem!“
Však já se pak Gamabunty zeptám, to se neboj. A co jinak? Co nové volume Icha Icha?
To se mu rozzářily očíčka. „Já věděl, žve to čtou o...opravdu všickni! Nový dvíl výjde, no na nvový rvok!“
A neprozradil bys mi nějaký těžký spoiler? To víš, já už se nemůžu dočkat Eye-wink
„Mno že sveš to tvy, Mikuldo, tak tvo jo,“ vykoktal ze sebe a z kapsy mi podal jeden manuskript.
A kudla, to bude počteníčko. Dikes Jirajíku, jsi opravdu hodný, hodný chlapec.
To by Tobi koukal...ou, pěkně zákeřná věta. Každopádně Kakashi si taky užije...spoilerů *zákeřný smích*. Ayame mi jistě opět vypomůže.
A co ženské Jiraiyo? Sem slyšela, že ti dala Tsunade zase kopačky.
„Hmmmm...baba.“
„NANI?!“ pleskla ho Tsunade po škebli a já rychle vyklidila pole, jak přijde na Tsunade, tak to je TOP DANGEROUS.

Zatímco na druhé straně pokoje lítaly flašky saké, židle a vše ostatní co bylo po ruce, na pohovce vysedával nový přírůstek týmu 7, Sai. Jako vždy, jen tak divně pokukoval po ostatní a občas nakouknul do jedné z mnoha knih, co tahá vždycky s sebou.
A co tady Sajík? Byl to hodný chlapeček tenhle rok, nebo se zase spolčuješ s Danzouem?
„Jak to víte?“ mračil se nechápavě Sai.
Já vim všechno chlapče.
„Aha.“
Ano a pak nastane ta trapná chvíle ticha. Tenhle borec toho vážně moc nenamluví. A neuškodilo by mu ani trochu delší doba na sluníčku. Kdyby Sněhurka nebyla bezdětná, vsadila bych, že to bude nějaký její potomek. Na druhou stranu, používat opalovací krém s faktorem 100, to už opravdu přehání. Ale kreslit chlapec umí skvěle, pokud si zrovna nenakreslí terminátora a nezašeptá si: Chouju Giga. To je pak jiný tóčo.
Tož Saii, pověz taky něco. Co tu máš třeba ke čtení? Takový hromady knih.
„Tohle je ´Jak se chovat na párty´, moje dnešní bible. Nechápu, co každý v té párty vidí a nevím, co bych jako měl dělat. Připadám si jako páté kolo u mercedesu.“
A co ses z té bible dozvěděl?
„Že se mám bavit,“ odfrknul si Sai.
Tak proč se nebavíš?
„Nepíšou tu totiž detailní popis...jako třeba...jak? Se mám bavit?“
Aha...a nechceš třeba poradit?
„A ty bys věděl?“ podíval se na mě s nadějí v očičkách.
Si piš *zákeřný úsměv v.2 s upgradem*.

Sai se šel šťasten bavit a já zpozorovala další unikátní kousek do své dnešní sbírky, další přírůstek do týmu 7, strašidelný Yamato-taichou. Strašidelný snad proto, že nepřátele udolává vzrostlými stromy, nebo pro jeho úchylku k baterkám, které dokážou ve tmě udělat s lidským obličejem vážně divy.
Máte dneska morbidní náladu jako vždy, Yamato.
„Ó...Mikuláš, hm?“ obrátil ke mně svůj baterkou ozářený obličej. „Morbidní nálada...co je to za výrazivo....“
Nehraj si na neviňátko Yamato. Však já vím o těch tajných zásobách Kakashiho Icha Icha knih, které ´záhadně´ zmizely.
„Alé...já nemám tušení o čem mluvíte,“ zatvářil se nervózně, snad proto, že Kakashi seděl hned vedle.
„I ty, Yamato?!“ zeptal se tragicky Kakashi a skácel se k zemi pod tíhou těchto novinek.
„No, super ty páprdo mikulášská, teď abych ho táhnul domů, a pak se rychle odstěhoval co nejdál od týhle vesnice,“ zanadával si Yamato, až z něj lítali třísky.
Stačí, když mu dáš tohle.
„Nová Icha Icha?! Ale ta není ještě ani v prodeji!“
Proto ti nejspíš Kakašík odpustí Eye-wink
„No to je fakt, hehe.“

A Ayame se postará o spoilery...to abych se stěhovala já. Ale ještě ne! Ještě tu stále máme Narutovu nelegální pařbu, na které jsou doopravdy všichni, dokonce i ti, kteří by tu být neměli. Po tomto vyčerpávajícím honu na bulvární matroš, sem si sedla do křesla a chvilku prostě poslouchala okolnímu...chaosu.

„Sakra Kibo! Já ti řikal, že Akamaru potřebuje vyvenčit, podívej na ten koberec krucinál!“
„Klíd, Narutó.“
„Ježišmarjá a co je tohle! Fůůůj!“
Připomeňte mi někdo, že na cestě ke dveřím je teď minový pole...
„Neviděli ste tu někdo takovou blonďatou otravnou ženskou? Ukradla mi gumičku do vlasů!
Bravo, Temari, ale to si s tebou ještě vyřídím! Na tu gumičku mám copyright jen já!
„Ino-prasečino! Sasuke je...“
„Idiot, ty nárazníku!“
„JO! Ale vraždit ho můžu jenom já!“
Láska až za hrob...kde je vůbec Sasuke?
„Nahání mě po celém Uchiha náměstí.“
No,ty abys ses tu neobjevil, že?
„Hn.“
Což mi připomíná, Ita-chan, že máme nedořešený účty.
„A co takhle jahodový kokosky, a co je komu po účtech.“
Johodový kokosky nebudou stačit!
„Kokosky budou stačit.“
Nebudou stačit.
„Budou stačit.“
Hraješ si na nějaýho Jedije nebo co tu mácháš tou rukou?!
„Moje nové Jedi Genjutsu.“
Přeháníš to s Hvězdnejma válkama.
„Originalita není můj obor.“
Jo, to říkal i Madara. Taky plácnul něco o tom, že klan vyvraždil on, říkal cosi o 89 procentech, zatímco tobě nechal ten zbytek. Zajímavé, že?
„Jdu ho kilnout!“ vypěnil Itachi tak, až se Sharingan začal točil proti směru hodinových ručiček, a zmizel v oblaku černého dýmu. Jo, to má styl.
No, aspoň ty kokosky tady nechal...
„Šéfko! To je zrada, já chcu taky kokosky!“
Brepto, mysli na svoji dietu, kdo tě má furt tahat na rameni, když vážíš metrák!
„Sto jo! Ale gramů!“
Mysli na moje zdraví a problémy s krční páteří. Máš všechno?
„Foťák vyfotil snad i to, co tam vůbec nebylo. Je to fakt třída, lepší jen tak neseženu.“
Super, takže můžem nastolit Grande Finale a stylově se vypařit?
„Jasná věc.“

„Tak přátelé!“ upozornil na sebe Naruto, ne, že by to bylo třeba. „Blížíme se k vyvrcholení mojí párty. Takže světelná šou a taky ohňostroj!“
„YAAAAAAAY!“
„Tadá!“ křiknul Kiba a stisknul tlačítko ´zapnout´. „Krucifix!“ Místo světelné šou nastala naprostá tma. „Asi pojistky nebo co! Křáp jeden!“
„Klíd!!! Když né šou, tak aspoň ohňostroj,“ snažil se rozzuřený dav uklidnit Naruto a mávnul Nejimu na rozkaz.
„Hai!“ Neji zapálil první várku a ta se brzy rozplácla o oblohu, kde vytvořila...nápis?
´Sasuke smrdí´
„Jóóóóóó!“ Bouřlivý potlesk z celé Konohy, snad až na část, kde se nacházel onen dotyčný.
„Hahahááá to je drsný, Neji hoď tam všecko!“ nemohl se Naruto přestat smát.
´Kurenai+Asuma=LOVE´
„Kyaaaaa!“ povzdychli si všichni přítomní, až na dvojici v koutě, která vrhala nenápadné pohledy typu: my? nic...
´Shika-chan je KAWAII´
„Tje votrava,“ protočil oči ´Shika-chan´ a vrátil se k předešlé činnosti – spaní.
´Naruto bude šestý Hokage...´
„ANO ANO ANO!“ křičel radostí Naruto.
´...leda ve snu´
„NÉÉÉÉÉ!“
´Já vám dám, žurnalistům ani muk! Mwuhahaháááá!´
´ps: Ty nápisy vydrží hóóóóódně dlouho Eye-wink Tě pic, přátelé!´

..:::::ASK ANYONE! 08:::::....:::::ASK ANYONE! 08:::::..

Jak by řekl Oscar Wilde: „Život není fér, ale pořád lepší, jak smrt.“ A má chlapec pravdu. Dnešní vydání Ask Anyone je tedy u konce, ale né na dlouho. Jen do té doby, než zmizí ty nápisy...
Podpisem: AnonymusLantia a NeznámýBrepta

Příště: Ask Anyone Speciál z Egypta – Konoha...jela...na dovču? Aneb pyramidy sou vážně cool!

Vysvětlivky:
Viva la - nechť žije
Kawaii - roztomilý
top dangerous - nejnejnejnejnebezpečnější
kilnout - zabít

4.90476
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2009-06-23 18:34 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Hňá, hňá, hňá! Mám takové tušení, že ty ohňostroje byly dílem "bavícího se" Saíka, že? Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-12-21 21:04 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

sasuke smrdí Laughing out loud mazec, fakt epesní díl. Těším se na další a to hooodně xd

Obrázek uživatele Lantia
Vložil Lantia, Ne, 2008-12-21 23:12 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud arigatou

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Pá, 2008-12-19 11:08 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Ty ma chceš stopro zabiť. *zomrela následkom neustáleho smiechu a potom sa zobudila, aby to mohla napísať a vrátila sa ku záchvatom* XDXD tem Jiraiya nemal chybu, a jooo?? Egypt? Tak to sa pozriem, s čím sa vytasíš.. Laughing out loud (gaara pojde asi tiez, co?) supiš

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Lantia
Vložil Lantia, Pá, 2008-12-19 12:45 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Já? zabít? to bych si jaktěživa nedovolila Smiling
arigatouu gozaimasu Laughing out loud mno myslím, že tokové turisty ještě egypt nezažil Laughing out loud

Obrázek uživatele Takari
Vložil Takari, Čt, 2008-12-18 20:07 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Prostý občan

Haha, Sasuke smrdí, svatá pravda! Laughing out loud Tak to byl úžasný díl:D Nej: Du ho kilnout:D A ten Sharingan byl taky skvělej. Na klátim se u toho docela dost a ty kokosky... věděla jsem, že vás nedostane:D

Obrázek uživatele Lantia
Vložil Lantia, Čt, 2008-12-18 21:31 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Sasukemu sem to prostě nemohla odepřít xD arigatou x)
ps: nějaký kokosky tu ještě zbyly, tak kdyžtak pisni, něco pošlu, než to do sebe nacpe Brepta a nevleze se ani do pytle na brambory Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-12-18 00:15 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tak nevím zda se vyplatila ta pauza ale tenhle díl je vážně povedený Laughing out loud Má poklona Smiling

Obrázek uživatele Lantia
Vložil Lantia, Čt, 2008-12-18 19:38 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

nj, život nezastavíš Laughing out loud arigatou x)

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2008-12-17 20:47 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

aspon zurnaliste vedi,jak musi Mikulas trpetXD(ja byla jednou leader a cert ze me malem udelal Tobiho,tj.malem mi vypichl ocicko)ta cast s bezdetnou Snehurkou,to byly lochyXDnapis ,,SASUKE SMRDI" 4ever!

Obrázek uživatele Lantia
Vložil Lantia, St, 2008-12-17 21:15 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

jé tak to já měla štěstí, když jsem byla v devátý třídě u prvňáků za mikuláše, tak jediný co mi to připomínalo, byli samotní prvňáci, páč nevím, nějakým záhadným způsoběm mě dokázali poznat i bez převleku půl roku potom Laughing out loud
arigatou Eye-wink jsem ráda že se líbilo x)