manga_preview
Boruto TBV 09

„Budeš skvelý Hokage!“ 12 – Prestávka, vysvetlenie a dočasné výsledky

12. kapitola : Prestávka, vysvetlenie a dočasné výsledky

Z rany mu začala tiecť krv, avšak nie normálna. Nebola červená ako obyčajne.
Bola belaso modrá. To Sakuru strašne prekvapilo. Vedela asi čo je to za techniku.
Už pochopila prečo na ňu Naruto vyničil toľko chakry. Tieto klony boli z čistej chakry.
Keďže bol Naruto veterný typ, tak z veternej. Akoby stlačil veľké množstvo chakry ako pri Rasengane. Ale tentoraz oveľa väčšie.
Takú techniku nikdy nevidela. Kedy sa ju Naruto naučil?

Druhý klon sa zatiaľ snažil krvácajúcu ranu prvému klonu zaceliť.
Ten jej zatiaľ vysvetľoval, že túto techniku vymyslel sám a že to bolo strašne ťažké a vyčerpávajúce. Tiež vravel, že táto technika nie je dokončená. Preto je ta krv modrá. Vyzeralo to, že rana už je o niečo menšia.
„Naruto? Nelieči tu ranu Kyubi? A nie je to blbosť prechádzať prstom po rane, ak nepoužívaš žiadnu chakru?“
„Pre teraz je Kyubi úplne potlačený, aby sa mi rana nehojila. Takže to liečim ja.“
Usmial sa klon a ďalej sa sústredil. Už bola rana len polovičná.
Vtedy si Sakura všimla, že liečiaci klon ma trochu oranžovejšie vlasy ako ten zranený. Trvalo to len niekoľko sekúnd. Keď sa pozrela na ranu, usmiala sa.
„Gratulujem Naruto, dokázal si to. Na začiatočníka to bolo skvelé, aj keď neviem ako si to urobil. Ale trvalo ti to veľmi dlho a bol to len škrabanec. Čo budeš robiť ak to bude vážnejšie? Veď ti pacient vykrváca.“ skomentovala jeho úspech Sakura.
Ten ju skoro ani nevnímal. Bol strašne šťastný, že sa mu to podarilo.
Zato druhý klon bol naštvaný, že Sakura nechváli aj jeho.
Vyhŕkol : „A teraz ja!“ a nečakane porezal druhého klona.
Ten zjavkol: „Aáu....sakra! Nemôžeš to najprv dopredu ohlásiť?“ sťažoval si.
Tak pokračoval tréning ďalej.

Okolo jednej Naruto zrušil klony a šli sa všetci najesť. Sakura doniesla obed so sebou ako zvyčajne. Všetci si všimli, že dva klony nezmizli. Ešte sa ani nestihli čudovať a pravý Naruto, ktorý si všimol tie výrazy, im to začal vysvetľovať.
„No, títo dvaja sú z chakry. Zmiznú vtedy, keď im dôjde alebo zomrú. Zatiaľ ich neviem zrušiť.“ zaškeril sa Naruto a poškrabal sa na hlave.
Sai a Kakashi len vyvaľovali oči.
„Takže ty zatiaľ nevieš čo sa naučili a zistili?“ spýtal sa Kakashi.
Zatiaľ nie. Zistím to až keď zmiznú. Jediná nevýhoda tých klonov je, že všetky pocity vrátane bolesti sa po ich zmiznutí prenesú na mňa. Ale výhoda je tá, že ak sú vyspatý, tak sa to sčasti prenesie na mňa.“ snažil sa zjednodušiť si tuto nevýhodu bolesti.
„To je vážne úžasná technika.“ povedal Sai za všetkých.
„Ďakujem za uznanie. A teraz, ak dovolíš Sakura-chan, ide sa jesť. Idatakimasu!“ zaprial im Naruto a vrhol sa na jedlo.
Väčšinu svojej porcie zjedol pravý Naruto, ale po troške dal aj klonom. Určite boli hladní a nechcel riskovať dvojitý hlad po ich zmiznutí.. Ostatní jedli svoje o dosť menšie porcie pomalšie.
Narutovi sa nechcelo na nich čakať a tak začal s klonmi cvičiť taijutsu.
Tímový partneri to so záujmom sledovali. Naruto sa vážne veľmi zlepšil. Jeho pohyby boli skoro bezchybné. A jeho rýchlosť bola priam neuveriteľná. Nevedeli ako by to zvládol niekto iný ako jeho klon.

Keď dojedli Naruto a Kakashi opäť vyvolali klony a pustili sa do tréningu.
Sai si ďalej kreslil na “svojom“ kameni a Sakura pomáhala Narutom pri liečení.
Kakashi si čítal svoju obľúbenú knihu. Každý klon pekne krásne to isté, aby nik nebol pred pravým Kakashim. Táto kniha vyšla ešte len predvčerom a on ju chcel čo najskôr prečítať.
Ale tiež si ju chcel užiť. Už sa nevedel dočkať pokračovania.

Desať minút pred siedmou Naruto ukončil tréning. Zrušil klony a poďakoval sa.
Chakrové klony boli preč už okolo piatej, lebo Sakura ich poprosila, aby s ňou trochu trénovali taijutsu. V rýchlosti mali určite navrch, ale Sakura lepšie ovládala chakru a nemienila sa vzdať. Raz bojoval jeden a potom sa vystriedali. Nakoniec oba klony zmizli, lebo už im neostala žiadna chakra.
Sakura bola trochu naštvaná, že ich ani raz netrafila.
Narutovi sa nepodarilo ovládnuť Shinhan. Ale aj tak sa toho veľa naučil.
„Ak chcete, môžte mi prísť pomôcť aj zajtra. Ale nemusíte, lebo vďaka vám už viem ako na to. A ak prídete, určite to bude zaujímavejšie ako dnes. Pripravím vám podobný tréning, aký mala dnes Sakura. Takže zajtra tu o desiatej. Prepáčte, musím ísť. Majte sa!“ volal Naruto a už kráčal smerom do stredu Konohy. Svojich partnerov nechal zarazene stáť na lúke za sebou.
Nebolo to až také strašné.“ uvažoval.
Naučil sa zaceľovať menšie škrabance jedným prejdením prsta po rane.
Tiež vyčítal jeden Saiov pocit. Len dúfal, že to nebolo z tváre, ale pomocou Shinhanu. Sai sa strašne nudil. Rozhodol sa, že zajtra s nim bude trénovať jeden z jeho klonov a zároveň sa mu pokúsi čítať myšlienky. Už sa na to tešil.
U Kakashiho to šlo až prekvapivo dobre. Podarilo sa mu v jeho spomienkach nájsť postavu so Sharinganom a okuliarmi, nejaké dievča a tiež svojho otca. Aj keď nevedel o čo ide, bol rád, že aspoň videl postavy. Zajtra musí zistiť o čo tam išlo. Veľmi ho to zaujímalo.
Vzápätí si na niečo spomenul. Keď si zrekapituloval čo sa mu podarilo, uvedomil si, že má Shinhan so všetkými vlastnosťami. Pri tejto myšlienke sa jednoducho zasmial. Smial sa celý zvyšok cesty. Nevšímal si ani začudované tváre okoloidúcich.

Ani sa nenazdal a bol u Tsunade.
„Dobrý večer bábi.“ usmial sa a radšej sa prestal rehliť.
„Viac sa mi páčilo hokáge-sama.“ zamračila sa Piata.
„Noó, kto bude môj súper?“ pýtal sa nedočkavo.
„Rozmýšľala som kto by bol najvhodnejší. Myslím, že sa ti to bude páčiť. Budeš musieť poraziť ....

5
Průměr: 5 (54 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yahiki Ryuuga
Vložil Yahiki Ryuuga, Ne, 2009-10-11 22:58 | Ninja už: 5332 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

7.12. mam narodky Eye-wink

Naruto a NS online:
www.hokage-sk.ucoz.com
Online manga kniznica:
www.predator.elbee.sk

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, So, 2008-12-20 15:48 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekny!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-12-13 00:17 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jounin je přespříliš široký pojem na typování. Takže ti jen pochválím úžasný díl a požádám o další Laughing out loud

Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Pá, 2008-12-12 16:51 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

awoj biba-sempai,
myslim ze bude bojovat s Nejim(nwm preco si to myslim Laughing out loud)

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Čt, 2008-12-11 22:01 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Super diel a fakt netuším s kým bude bojovať Sticking out tongue