manga_preview
Boruto TBV 08

„Budeš skvelý Hokage!“ 11 – Tréning

11. kapitola : Tréning

„Kakashi-sensei? Pomôžete mi s tým videním do budúcnosti?“ spýtal sa opatrne Naruto.
Kakashimu chvíľu trvalo kým odpovedal.
„Dobre. Najprv si musíš precvičiť získavanie informácii a silných spomienok iných. V boji to môžeš použiť proti súperovi. Bez toho budúcnosť neuvidíš. Tiež musíš ...“ vysvetľoval Kakashi, ale na chvíľu sa zarazil.
Naruto sa na neho udivene pozeral.
„Ešte je tu niečo, čo by si mal vedieť.“ zastavil sa a odložil knihu, ktorú doteraz čítal.
„Túto vlastnosť tvojho kekkei-genkai tvoja mama, ani neviem ako, darovala nejako tvojmu otcovi. On bol ten koho som to videl použiť.“

Narutovi div oči nevypadli z jamôk.
„Čo predpovedal?“
„No bolo toho dosť, hlavne pri boji, ale to najhlavnejšie bolo, že presne vedel, čo sa stane v deň, keď na Konohu zaútočil Kyubi.“
Toto Narutovi doslova vyrazilo dych.
„Ale prečo s tým potom nič neurobil, nemusel sa obetovať?!!“ rozkričal sa Naruto a do oči sa mu nahrnuli slzy.
„Musel.“ povedal smutne Kakashi.
Naruto sa naňho nechápavo pozrel tými modrými zaslzenými očami.
„Súčasťou videnia sú aj možné dôsledky pri rôznych situáciách. Tvoj otec ich videl všetky. Jediné, ktoré mohlo zachrániť Konohu, bolo zapečatiť Kyubiho.
Ani vo sne ma nenapadlo, že ho zapečatí do teba. O tej veštbe som vedel iba ja a on.
Nevedela o tom dokonca ani tvoja mama. Túto časť kekkei-genkai predala tvojmu otcovi preto, lebo sa bála, že uvidí niečo čo nedokáže ovplyvniť. Vedela, že budúcnosť môže vidieť iba vtedy, ak ide niekomu jej aspoň trochu blízkemu o život. Tvojmu otcovi bola blízka celá Konoha. Musel ju zachrániť.“

Pri spomienke na oboch rodičov si Naruto zotrel slzy.
„Ja sa nikdy nevzdám. To je moja cesta ninji!“
Koniec vety až tak kričal, že ho počuli aj Sai a Sakura.

Obzreli sa.
Chceli vedieť o čo ide. Obaja sa takpovediac nudili.

Hlavne Sai.
To, že naňho čumelo 50 Narutov mu až tak nevadilo. Ale že musel sedieť na priblblom kameni a ešte aj rozmýšľať, to mu vadilo veľmi.
Vytiahol si diár a začal si kresliť jednu z tvári sústrediacich sa Narutov.

Sakura si sadla do trávy a k nej si kľakli dvaja totožní blondiaci. Poobzerala sa po okolí. Naruto o niečom kecal so senseiom a Sai si kreslil. Bola strašne zvedavá čo od nej Naruto potrebuje. Chcela sa spýtať, ale jeden z klonov ju predbehol.
„Sakura-chan, potrebujem tvoju pomoc ako od lekárskeho ninji.“
Sakura sa začudovala a poriadne si poobzerala pravého Naruta: „Ale veď nemáš zranenia. A aj keby si mal, vyliečením klonov nevyliečim skutočného z vás.... alebo sa chceš nebodaj učiť za medika?“
„Presne. Uhádla si. Musíš mi vysvetliť ako sa lieči a všetko okolo toho.“ odpovedal jej druhý klon.
To Sakuru zaskočilo. Ona si len robila srandu!
Nikdy by si nepomyslela, že Naruto bude chcieť byť medik. Bolo by to pre neho veľmi ťažké, lebo na to treba perfektne ovládať svoju chakru. Naruto mal k perfektnému ovládaniu chakry dosť ďaleko. Ale nechcela protestovať, lebo vedela, že čo si on zaumieni, to aj urobí. A tiež ... nebolo by na škodu mať v tíme ešte jedného medika.
Tak im začala vysvetľovať všetko o lekárskych ninjutsu.
Tí pozorne počúvali a iba sem tam ju prerušili, že niečo nechápu.
Sakura vtedy len prevrátila očami a začala verziu vysvetlenia pre malé deti.

Neďaleko urobil Naruto 5 klonov.
„Toľko zvládnete sensei, nie?“
„No neviem ako dlho ich udržím, ale ak nebudem využívať charku tak minimálne 5 hodín. Kage bunshin no jutsu!“
zvolal a už stalo oproti sebe 5 klonov Naruta a jeho senseia a pravý Naruto proti senseiovi..
Každý Naruto prišiel k jednému Kakashimu a položil mu ruku na miesto, kde by mal mať srdce. Kakashi si, ale najprv vyzliekol vestu a ostal len v tričku, aby to mal Naruto ľahšie. Narutovia sa začali sústrediť a aj keď nevedome, ale predsa vkládali do Kakashiho kúsok svojej chakry. Nikto z nich si to však nevšimol.

Klony okolo Saia sa sústredili už pomaly viac ako na rámen.
Naruto vedel, že tréning je dôležitejší. Aspoň zatiaľ.
Sai už mal nakreslených 10 ksichtov Narutových klonov, ktorí sa tvárili takmer všetci rovnako..

Sakura dovysvetľovala a vyzeralo to, že klony to ako tak chápu.
„Dobre. Koniec teórie. Dôležitejšia je praktika. Reznite mi každý do jednej ruky a potom to skúste zaceliť. Ok?“
Sakura už vystrkovala ruky, keď jej ich jeden klon chytil.
„Ale Sakura-chan, to by som ti nikdy neurobil. Nebudeme ti predsa ubližovať.“ povedal jeden z klonov, vytiahol kunai a rezol si do ruky.
Sakura ho chcela zastaviť. Asi zabudol, že je len klon a zmizne ak sa zraní. Ale to čo uvidela ju veľmi prekvapilo.
Z rany mu začala tiecť krv, avšak....

Poznámky: 

PS:

4.866665
Průměr: 4.9 (90 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Erynie
Vložil Erynie, St, 2008-12-10 23:03 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Páči sa mi tvoja poviedka, už sa teším na pokračovanie.