manga_preview
Boruto TBV 08

„Budeš skvelý Hokage!“ 13 – Genin vs jounin

13. kapitola : Genin vs jounin

„Budeš musieť poraziť svojho senseia..“ vyklopila Tsunade.
„No zbohom, proti Kakashi-senseiovi a sám ........ dobre to zvládnem.“
„Ešte niečo. Na zápase budem ja, Sakura, Shizune a tiež Sai. My posúdime, či môžeš byť chunnin.“
„OK, môže to byť pri pamätníku zabitých v boji? Zajtra tam mame dohodnutý tréning na desiatu. Najprv porazím Kakashi-senseia a potom budem trénovať.“
usmial sa Naruto.
„Súhlasím. Zajtra o desiatej. Ak uspeješ staneš sa chunninom a dostaneš aj chunninsku vestu.“
ukončila Tsunade.
Naruto sa potešil, ale aj tak mu niečo nedalo.
„Prečo Sakura nenosí vestu, keď už je chunnin?“
„Vieš, ja nikoho nenútim nosiť vestu. Tú bude musieť nosiť iba na misie a to tiež až po osemnástich.“

„Aha, chápem. Tak zajtra bábi. Dobrú noc.“ zasmial sa Naruto a mieril k oknu.
Chcel vyskočiť, ale niekto mu v tom bránil. Bol to Kakashi.
„Ha, takže sa pripravte sensei, lebo zajtra vás porazím. Tešte sa!“ ukázal Naruto na Kakashiho.
„Až také ľahké to nebude Naruto .....“ uškrnul sa a zoskočil dnu.
„Tak bruú noc“ zívol unavený modrooký blondiak.
Zoskočil na zem a vydal sa domov. Cestou stretol Sakuru.
„Ti ešte nespíš?“ spýtal sa jej.
„Nie, veď je len osem.“ ukázala na hodinky.
Chvíľu na neho len tak hľadela, ale aj tak je nedalo a nesmelo sa ho spýtala:
„Nechceš mi povedať prečo sa chováš tak divne?“
„Niečo sa stalo. Prepáč mi to prosím Sakura-chan, ale som strašne unavený. Musím si trochu pospať, lebo zajtra ma čaká dôležitý súboj. Ale ak ostaneš na tréning, tak ti určite všetko poviem. Sľubujem.“
vztýčil palec Naruto a žiarivo sa na ňu usmial.
„No dobre, maj sa.“ kývala mu nedôverčivo ružovláska.

„Ach, konečne som sa vyspal.“ potešil sa Naruto a pretrel si oči.
Pozrel na hodinky. Bolo ešte len deväť. Nemal sa kde ponáhľať. Stačilo mu ísť o 9:50.
Najprv sa umyl, potom si urobil raňajky a nakoniec si obliekol svoje zvyčajné oblečenie. Rozmýšľal, čo sa mu bude hodiť pri boji s Kakashim. Chcel si vziať otcove zbrane, ale nechcel Kakashiho zraniť. Nevedel čoho všetkého sú schopné. Pre istotu si však vzal otcovu katanu. Chcel ju vyskúšať. Vzal si ešte pár shurikenov a kunaiov.
Už bolo 9:45. Obliekol si ešte otcov plášť, zamkol dvere a vydal sa k pamätníku.
Šiel radšej okolo, aby ho nikto nevidel. Vyskočil na strom, aby mal lepší výhľad.
Boli tam už všetci okrem jeho protivníka. Vyvolal dva klony.
Jedného poslal dole a druhého na opačný koniec lúky. Sám ostal sedieť na strome.

„Čaute všetci!“ oslovil ich klon.
„Ahoj Naruto.“ pozdravili ho.
Vtedy sa objavil dym a keď sa rozplynul, stal tam Kakashi.
„No konečne, to vám ale trvalo sensei.“ pozdravil Naruto.
„Veď ty si prišiel pred piatimi sekundami.“ vynadala mu Sakura a už sa rozpriahla, že mu jednu vrazí. Na prekvapenie všetkých tomu uhol.
„Sakura-chan, ja už nie som malý. Už ma nemusíš trepať.
Vieš ako to bolí? Skús si niekedy vraziť sama.“
povedal Naruto a tváril sa urazene.
Sakura sčervenala. Chcela mu to oplatiť, ale bolo by trápne keby zasa uhol, tak to radšej nechala tak.
„Takže ak ste pripravení, tak by sme aj mohli začať.“ prerušila ich Tsunade.
„Ja som ..... a vy sensei?“ zaškeril sa Naruto.
Kakashi si všimol ten pohyb, ktorým uhol Sakure.
Bolo to vďake tej jeho rýchlosti? Nie to bol iba pohyb. On ten úder čakal a preto stihol zareagovať. Vedel, že Naruto sa veľmi zlepšil, ale nevedel o koľko.
Tiež si za jeho pasom všimol Minatovu katanu. Tá katana bola vždy zvláštna.
Nebolo by dobre, keby ho ňou zranil.
„Môžeme začať.“
Kakashi si myslel, že na neho hneď vyletí, ale Naruto stal kľudne na mieste. Ani sa nehol.
„Vravel som, môžeme začať!“ zopakoval Kakashi.
„Nie som hluchý........keďže ste starší, tak máte prednosť. Dávam vám prvý úder.“ usmial sa Naruto.
Všetci sa začudovali. Odkedy Naruto necháva ísť niekoho prvého?
„No, keď myslíš?“ ozval sa sensei, vytiahol čelenku a odkryl aktivovaný sharingan.
„Myslím, že vám nebude stačiť ani sharingan.“
„Uvidíme.“
zvolal, ale to už Naruto stal za nim a pri krku mu držal žiariacu katanu.
„Puf.“
Bol to len klon. Zo zadu na Naruto skočil pravý Kakashi a silno ho kopol do chrbta.
Naruto letel niekoľko metrov, ale potom sa aj on rozplynul.
„Čoó?“ čudoval sa Kakashi.
Vtedy už bol pravý Naruto nad nim a chystal sa mu vrátiť kopanec. Ten sa tomu našťastie vyhol.
„Odkedy?“ spýtal sa zadýchaný Kakashi.
„Od začiatku. Ešte predtým ako ste prišli.“ víťazoslávne sa usmieval Naruto.
Kakashi sa ukľudnil a skoro šeptom povedal: „Taijutsu.“
Naruto na nič nečakal a pustil sa do boja. Kakashi ho ledva stíhal a to mal ešte k tomu sharingan. Nemohol ani útočiť, lebo mu Naruto nedal na to príležitosť.
Ale raz predsa poľavil a Kakashi ho čo najsilnejšie udrel.
Ten odletel niekoľko metrov, ale dopadol na nohy.
Dostal pravačkou rovno do nosa. Pustila sa mu krv. Cítil, že ma zlomený nos.
Nevadilo mu to, ale chcel niečo vyskúšať. Ukazovákom si pomaličky prešiel po nose a potom si utrel krv. Nos bol v poriadku. Naruto sa začal smiať.
Všetci si mysleli, že mu Kakashi asi poškodil mozog.
Okrem Tsunade a Sakury. Nevedeli o Shinhane, ale vedeli, že mal zlomený nos.
Tsunade sa veľmi čudovala.
Sakura však bola na Naruta pyšná. Dokázal opraviť zlomeninu. To bol doteraz jeho najlepší výkon.
„Ninjutsu!“ zvolal Kakashi.
Naruto sa prestal smiať. Hneď na to musel použiť vodnú stenu, aby ho Katon netrafil.
Bola to len malá stena. Taká, aby zakryla akurát Naruta. Nikoho ani vo sne nenapadlo, že Naruto vie vodnú techniku.
Kakashiho však áno. Vedel aké jutsu ovládal jeho sensei.
Cez stenu začali letieť shurikeny. Naruto ich cez stenu nevidel. Všimol si ich až keď cez ňu prešli, čo bolo asi meter od neho. Bolo v nich veľké množstvo bleskovej chakry.
Bolo vidno, že sensei ho nešetrí. Rýchlo vystrelil ruku ku kunaiu, ale prvý shuriken vykryť nestihol.
Vystriekla krv.

5
Průměr: 5 (60 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, St, 2008-12-17 14:54 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Určite niektorí tušili, že to bude Kakashi.... nevedela som koho mám vybrať a Kakashi je na to najlepší Laughing out loud

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Út, 2008-12-16 21:53 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Super časť ale Naruto nejak podcenil Kakashiho Sticking out tongue teším sa na ďalší čo vymyslíš.