manga_preview
Boruto TBV 08

A začalo to tužkou, aneb: Tak tomuhle se říká mišmaš 07

Deidara pokrčil rameny a sklonil se k dívce. Po zjištění, že je to Sasoriho loutka se málem zbláznil. No, není se čemu divit, ožužlávat dřevo není zrovna moc příjemné. Kouzelný dědeček řekl Deidarovi, že s tou dívkou může udělat to samé, co udělal jeho neteř s Pinochiem. Deidei přikývl a za chvilku zmizel v lese s, dříve loutkou, nyní živou dívkou.
Itachi byl smutný, že Deidara už má holku a on tak cool člověk nikoho nemá. Smutně koukal do blba a v tom se přiřítila ošklivka Katka ve svém zbrusu novém sexy spodním prádýlku a vrhla se mu kolem krku s tím, že už ho hrozně dlouho tajně miluje. Itachi povytáhl obočí a prohodil něco o tom, že to „sexy prádýlko“ bylo sexy v době Karla IV.
Naruto dostal skvělý nápad a proměnil se v krásnou blondýnku.
„Orioke no jutsu,“ zařval a většina mužské populace začala slintat. Kakuzu si ani nevšiml, že se něco stalo, neboť se rozplýval nad lahví od piva, kterou mohl vrátit za celé 3 koruny! Naruto byl happy, že se na něj všichni dívají. Na Kakuzovu hlavu spadla další láhev, načež měl megaradost. Těch korun už má 6! Naruto se urazil. Místo, aby se Kakuzu koukal na něj, se kochá nějakýma lahvema. Vrhl se mu proto kolem krku a Kakuzu svoje lahvičky upustil! Už se chystal rozjet hysterický záchvat, ale v tom ho napadlo, že by mohl prodat tu divnou holku. Začal přemýšlet komu. Mezitím Naruta přestalo bavit viset mu kolem krku a šel optizovat někoho jiného. Kakuza namíchlo, že nemá co k prodeji, když tu mu padla do oka Hidanova kosa. Hidan naštěstí zachytil Kakuzův vypočítavý pohled a jal se utíkat ve snaze zachránit milovanou zbraň. Při tomto zběsilém úprku pošlapal nohy všem, kteří mu stáli v cestě. Kakuzu se dal do pronásledování a oba zmizeli v ulicích městečka.
„Né, ten blbec mi vzal peněženku!“ zařval Pein a zmizel za nimi.
„A mně ukradl můj zbrusu nový a nepoužitý deodorant od Rexony,“ vztekal se Sasuke a vyřítil se je pronásledovat. V městečku se začal ozývat hluk, podle toho kudy Sasuke běžel, což starostu naštvalo a vyhodil ho zpět na palouček. Sasuke si za samého zoufalství nad ztrátou svého deodorantu roztrhal košili. Chudinka Hinata začala rudnout. Nikdo nechápal proč, protože přeci byla zakoukaná do Naruta. Důvod zjistili záhy. Naruto si sundal triko taky, aby nebyl pozadu za Sasukem. Hinata se začala nebezpečně třást. Všichni viděli, že Naruto je hezčí než Sasuke a to o hodně. Saduke se už chystal sundat i kalhoty, aby všem ukázal, že nejhezčí je on, ale naštěstí si to rozmyslel, neboť Hinatina tvář dostávala zelený odstín.
Sasori se na to už nemohl dívat, a tak ze Sasukeho udělal loutku a donutil ho udělat si obleček z nejbližšího křoví.
Hinata vypadala, že každou chvíli omdlí.
Sasuke si zkoušel extra křovinné hadry se 100% slevou. S Hinatou to už definitivně seklo. K Sasukeho smůle byl v tom zlevněném hadru včelí roj.
Naruto se vrhl k Hinatě a přemýšlel o první pomoci. Začal s dýcháním z úst do úst. Hinata se probudila, ale když spatřila blonďáčka, jak je na ní přilepen, omdlela znovu. Itachi teda doporučil Narutovi (zřejmě z vlastní zkušenosti), aby Hinatu profackoval a předešel tak dalšímu omdlévání. Naruto ji lehce pleskl po tváři. Hinata se okamžitě probudila. Sasuke pobíhal s včelím rojem za zadkem a ječením u pusy kolem dokola paloučku.
Hintata se zatvářila vylekaně. K včelímu roji se přidalo ještě stádo/smečka/hejno/skupina veverek, kterým Sasuke zničil doupátko, a házely po něm oříšky. Za nimi se řítil Willy Wonka a řval na ně, že jim ještě neskončila pracovní smlouva.

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tynie-Chan
Vložil Tynie-Chan, Po, 2011-07-04 19:56 | Ninja už: 5095 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

*rofl*.....omjfdiu...willy wonka..:DD....och boze.....xDDD

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Po, 2010-09-06 20:31 | Ninja už: 5043 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Tak to už je moc... tohle je vražda... Willi Wonka a veverky xDDDD to mě zabíjí xDDD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele lenik.11
Vložil lenik.11, So, 2009-08-22 15:39 | Ninja už: 5365 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Wili wonka XD XD XD

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Út, 2009-01-20 12:31 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

wow, totálně skevělýýý xD

Obrázek uživatele Miharu-san
Vložil Miharu-san, Po, 2008-12-29 19:37 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

ty si vcera pozerala Karlik a továrna na čokoladu na prime

Obrázek uživatele Ňamuel
Vložil Ňamuel, Po, 2008-12-29 19:33 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 202 | Autor je: Prostý občan

umírám xDDDDD
Willy Wonka xDDDDDDDD
to je dokonalý xDDDD

Obrázek uživatele Šuplík
Vložil Šuplík, So, 2008-12-27 10:18 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

ta posledna veta bola genialna Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D:D:D:D:D:D:D:D
rychlo dalsi diel!

Obrázek uživatele UzumakiKushina
Vložil UzumakiKushina, Čt, 2008-12-18 18:23 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 350 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeer, další díl rychle je to upa sqělýýýýýý


jsem 7. členem 11. konožské strážní divize
nejnovější FA:

Obrázek uživatele Eris
Vložil Eris, Čt, 2008-12-11 23:45 | Ninja už: 5608 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

Upřímně jsem tam tak nějak toho Wonku čekala. Sem zvědavá jestli to bude dál a co tam bude dělat

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo

Obrázek uživatele Twigy
Vložil Twigy, Čt, 2008-12-11 21:19 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

že Willy Wonka Laughing out loud tak to mě dorazilo...fakt super, jen tak dál

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2008-12-10 21:41 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

OMJ,OMJ,OMJ!to muselo byt zajimave,Sasan pronásledovaný rojem včel a ještě k Willy WonkaXDvy jste me zavrazdili!