manga_preview
Boruto TBV 15

Sny...

Zahalená do tmy postávala na vrcholku skály, kam se na upomínku vytesávaly hlavy nejmocnějších ninjů její rodné Konohy. Dívala se dolů na potemnělé domy ve vesnici, která už dávno spala hlubokým spánkem a přemýšlela. Tolik si přála, aby se vrátil ...
Chladný vítr si líně pohrával s jejími dlouhými vlasy. Skřížila si ruce na hrudi, aby zahnala nepříjemnou zimu. Zavřela oči a zhluboka se nadýchla.
Jediné, co jí dělalo společnost v temnotě byl měsíc a hvězdy. Vzhlédla a zadívala se do temné prázdnoty nad ní.
,,Kde teď jsi?" zeptala se do prázdna a se slzami v očích sklonila hlavu zpět k zemi.
,,Slíbil jsi, že se vrátíš ..." zašeptala. První slza dopadla na okraj skály.
,,A sliby já dodržím vždycky!" ozvalo se za ní.
Vzlyky ustaly stejně náhle jako začaly. Zelené zorničky se zúžily do tmy.
'To není možné. Ten hlas ...' ztuhla překvapením.
Byla si jistá, že patří jemu, ale neodvážila se otočit. Pak ale ucítila něči hřbety prstů, jak jí sjíždějí od temena hlavy až po konečky jejích dlouhých červených vlasů...
,,Minato - kun," vydechla sotva slyšitelně, ramena se jí slabě zatřásly rozrušením, ,,Ty ses vrátil ..."
,,Jasně! Přece jsem to slíbil!" řekl Minato, přistoupil k ní blíž a položil jí dlaně na ramena.
Žena sklonila hlavu a pousmála se.
,,Že ti to ale trvalo."
,,Promiň..." řekl Minato a vtiskl jí polibek do vlasů.
,,Prominu, ale jedině tehdy, pokud jsi alespoň z poloviny zesílil tolik, jak jsi mi vyprávěl." Kushina se k vysokému, blonďatému muži otočila s posměškem na tváři.
,,Tak to mi bylo odpuštěno..." usmál se na ní tajemně Minato a zazubil se.
,,Vážně?" nadzdvihla Kushina významně obočí, ,,Jak můžu vědět, že si jenom nevymýšlíš, abych ti odpustila, Minato - kun?"
,,Nevěříš, Kushino-chan?" povytáhl obočí Minato a založil si ruce v bok.
,,Měla bych snad? Jak se tak na tebe dívám, vůbec si se nezměnil," napodobila ho Kushina.
Minato se pousmál a přistoupil k ní blíž.
,,Za to ty jsi se změnila..."
Žena spustila ruce volně podél těla a směle nahmátla Minatovy dlaně. Byly měkké a teplé, tak jako vždy.
,,Myslíš, Minato - kun?" zadívala se mu hluboko do zářivě modrých očí.
Minato tikal pohledem z jednoho jejího oka do druhého.
,,Zase jsi krásnější..."
Kushininy tváře jemně zčervenaly, na okamžik sklopila oči a rozpačitě se usmála. Poté se ale znovu zadívala do těch Minátových.
,,Stýskalo se mi."
,,Mě taky..." řekl Minato a přitáhl si jí k sobě blíž.
Odevzdaně mu padla přímo do náručí. Tolik dlouhých dní i nocí si přála být zase v jeho objetí. Jedině tam měla pocit naprostého bezpečí a jistoty.
,,Minato - kun ... Slib mi, že už mě nikdy neopustíš," zaprosila šeptem.
,,Nikdy..." řekl, když si položil svojí hlavu do jejích jemných vlasů a objal jí kolem pasu.
,,A i kdyby jsi chtěl, už ti to nedovolím," sevřela v pěsti látku jeho pláště, ,,protože tě miluju, Minato - kun."
,,Já tebe taky, Kushino-chan...jako nic na světě..." řekl Minato, trochu se od ní odtáhl a zadíval se jí do očí.
,,Jednou...pro tebe...a to co nejdřív...se stanu Hokagem!!" usmál se na ní odhodlaně.
Kushina se na něho sladce usmála.
,,Já vím, Minato - kun. Jednoho dne se staneš hokage a budeš dobrým, já v tebe věřím," položila mu svou dlaň na místo, kde mu od svaly bilo srdce.
,,Vždycky ti budu stát po boku a podpořím tě ve tvém snu."
Minato přejel dlaní po její tváři a nakonec jí sevřel dlaň na jeho srdci do své.
„Nikdy se nevzdám…slibuju…“

Bylo odpoledne, když se dveře do domu rozrazily.
Mezi futrem se akorát mihly blonďaté kadeře, když se dusot zastavil v kuchyni.
„A je to…!!“ zubil se Minato na Kushinu, sedící za stolem.
„Odteď my můžeš říkat Yondaime Hokage!!“ dodal rozjařeněji.
Před jmenováním nikdo nepochyboval, že se jím stane on, ale přes to, když už to tu bylo, jeho splnění snu, ta radost ho kompletně zaplavila.
Minato k ni rychle přešel a vzal jí do náruče.
Kushina byla z prva v šoku a nechápala, co se děje, když se její manžel přiřítil jako hurikán do kuchyně. Jakmile ale vyřkl slovo Hokage a chytil jí do náruče, nadšeně ho objala kolem krku.
,,Věděla jsem, že to dokážeš. Blahopřeju," políbila ho.
„Tak…teď už budeš v bezpečí…ty a celá Konoha…“ zadíval se na ní Minato a do široka se usmál.
Kushina mu úsměv oplatila a chytila ho za dlaň.
,,Vlastně jsi měl spíš říct my," přivřela víčka a neurčitě se usmála.
Minato nasadil nechápaví výraz.
„My…? Tak s tím jsem počítal, že dokážu ochránit i sebe, Kushino…“ pousmál se roztržitě a podrbal se za hlavou.
Kushina se zasmála.
,,Ty jsi přeci hlupák Minato," zakroutila hlavou a položila si jeho dlaň na bříško.
,,Když jsem řekla 'my', nemyslela jsem tebe," podívala se mu zpříma do očí.
Minato si jí ještě okamžik zamyšleně prohlížel, ale pak to pochopil a v očích mu se mu zajiskřilo.
„…Chceš říct…?????“ řekl ztvrdle.
Kushina přikývla.
,,Chci říct, že ... jsem ti k večeři uvařila tvoje nejoblíbenější jídlo!" zazubila se.
Minatovi se na tváři roztáhl ještě širší úsměv, pevně chytl jí do náruče a roztočil se s ní po kuchyni.
Kushina se začala hlasitě smát, ale po třetí otočce se jí začalo dělat špatně od žaludku.
,,Minato, ne! Netoč se!" vykřikla a přitiskla si dlaň na ústa.
Minato se s ní zastavil a dovolil jí se postavit na zem.
„Ramen…to miluju…“ usmál se na ní laskavě a mile, když jí sledoval jak škytla a pokusila se o úsměv.
,,Já vím," kývla Kushina hlavou a malátně se dopotácela k lince, aby čerstvému Hokagemu přichystala jídlo.
Minato si sedl za stůl, podepřel si hlavu a sledoval jí…
,,Mám ti nandat speciálně velkou porci?" zeptala se Kushina ledabyle.
Minato kývl a stále jí tak nějak zasněně sledoval.
Kushina mu s úsměvem přistavila přímo pod nos misku plnou ramenu.
,,Dobrou chuť," políbila ho na tvář a otočila se nazpět k lince.
Ale Minato se nepustil s chutí do jídla jako vždy…zvedl se, objal jí ze zadu a položil jí dlaně na bříško.
„…myslím, že mě napadá perfektní jméno…“
Kushina se překvapením zakuckala rýžovou koulí, do které právě kousla.
Minato se zasmál.
„Snad sis nemyslela že sem tak nenažranej a blbej, abych se tu tak radoval jen kvůli ramenu…!“
Kushina vyprskla pár drobků a tiše se zasmála.
,,Přeci jenom jsi Hokage," otočila se k němu čelem, ,,už tě jen tak neobalamutím," objala ho kolem krku.
Minato se pousmál.
,,Co jsi to říkal o tom skvělém nápadu na jméno?" zeptala se s úsměvem.
„…Naruto…“ řekl Minato a zadíval se jí do očí, čekajíc na názor své milované.
,,Naru - co?" zarazila se Kushina.
,,Minato! Snad nechceš naše dítě pojmenovat po nějaké postavě z těch Jiraiyových knížek?" zamračila se.
„Ale no tak Kushino. Přece jsi jí také četla, a víš jak si mi říkala jaký má ten muž úžasný charakter…“ zadíval se na ní Minato.
,,Ale Minato, ty zapomínáš na jednu důležitou věc," nepřestávala se Kushina kabonit.
„A to je…?“ povytáhl trpělivě Minato obočí.
,,Že holka se nemůže jmenovat Naruto," usmála se Kushina zeširoka.
„A kdo říká že to bude holka?“ založil si Minato ruce na prsou.
,,A kdo říká, že to bude kluk?" napodobila ho Kushina.
„Já, a já to vím!“ řekl sebejistě Minato.
,,Vážně?" přeměřila si ho Kushina pohledem, ,,Tak se mi zdá, že to dítě snad čekáš ty a ne já."
„Ale no tak zlato…“ pohladil jí prosebně Minato po ramenech.
Kushina si povzdechla.
,,Jestli bude Naruto jako ty, lituju tu šťastnou, kterou si vyhlédne," usmála se na Minata.
Minato se zazubil a objal jí.

,,Minato, vzbuď se! Slyšíš? Tvůj syn už chce pryč!" zatřásla Kushina spícím mužem vedle sebe.
,,Au," usykla bolestí a dlaň položila na své vypouklé bříško, kde se už devět měsíců rodil nový život.
Minato zamžoural očima a posadil se.
„Ten kluk má teda fakt časování…“ řekl ospale a promnul si oči.
,,Je po svém otci," usmála se na něho Kushina, ale obličej se jí zkroutil do bolestné grimasy, ,,dlouho tam už ale asi nevydrží."
„J-jo??! Tak vydrž jen na sebe něco hodim!“ vyskočil Minato z postele, vyrazil do obývacího pokoje ke skříně a přizabil se o práh u dveří.
,,To je v pořádku, nespěchej. Živý nám budeš určitě platný víc!" houkla za ním Kushina a pomalu se začala sunout z postele na zem, aby přes sebe také něco přehodila.
,,Au!" chytila se znovu za bříško, když ji Naruto silně kopl.
,,Nebo radši spěchej ..."

,,Přísahám, že až se mi Minato dostane do ruky ... zabiju ho!" zavrčela Kushina vysíleně a naposledy ze všech sil zatlačila. V okamžiku se pokojem roznesl dětský pláč.
Kushina dopadla zmoženě zpět na polštář a zprudka oddechovala.
,,Je to chlapec, Kushino - sama. Chcete si ho pochovat?" stoupla si vedle postele kunoichi s malým uplakaným uzlíčkem v náručí. Kushina k němu vstáhla ruce, a tak jí ho kunoichi opatrně předala.
„J-jak jí je??? Všechno v pořádku????“ vtrhl do pokoje Minato a začal se vyjeveně rozhlížet, zatímco se ho další kunoichi snažila uklidnit.
,,Vidíš Naruto? Tohle je tvůj šílený taťka," promluvila Kushina s úsměvem k synovi a podívala se na manžela, ,,Minato, uklidni se. Nic nám není," usmála se.
Minato přestal šíleně mávat rukama a dohadovat se s teď už dvěmi kunoichi o tom, jestli tam má nebo nemá být a podíval se na Kushinu.
,,Sám velký, ctihodný Hokage a panikaří tady jako malá holka," zakroutila se smíchem hlavou a podívala se zpátky na uzlíček ve svém náručí. Pohladila ho po hlavičce a jemně s ním zahoupala.
,,Nechceš se jít svému synovi ukázat?"
Minato se do široka usmál a vykročil k nim. Kunoichi zatím začala mistrně používat mimiku k naznačení odchodu.
„Jsem na tebe moc pyšný…“ vtiskl Minato polibek Kushině do vlasů a sedl si na kraj postele.
Kushina přivřela vděčně oči a usmála se na malého Naruta, který natahoval ručičku k jednomu z pramenů otcových blonďatých vlasů.
,,Je celý ty," špitla.
„Celý ne…charakterně bude určitě stejný trdlo jako ty.“ Usmál se na Kushinu Minato a objal jí kolem ramen.
,,Něco po mně přeci mít musí," zasmála se Kushina tiše, ,,pochováš ho?" otočila na Minata hlavu.
„J-já??? Co když ho upustím???“ vyvalil Minato oči.
,,Neboj se, neupustíš. Je to přeci tvůj syn," odpověděla Kushina a nastavila mu svou náruč tak, aby si mohl Naruta převzít.
Minato si ho od ní po chvilce váháni vzal.
„…Naruto…“ zadíval se na svého syna.
Kushině se do očí natlačily slzy dojetí při pohledu na ty dva. Otec a syn, její dvě nejmilovanější osoby.
,,A jestli ho upustíš, bude mít Konoha Hokageho bez hlavy," plácla, aby své rozpoložení zamaskovala.
Minato se usmál a vrátil jí ho do náruče.
Naruto ho však chtivými prstíky chytil za vlasy, aby se od něho nemohl dostat příliš daleko. Kushina se neubránila alespoň jedné, malinké slze plné štěstí. Spocené čelo si opřela o Minatovu tvář.
,,Doufám, že tohle nikdy neskončí ..." zašeptala.

Konohou otřásla další exploze, která přilila energii do již stravujících plamenu.
Spousta lidí křičelo a naříkalo nad ztrátami, ale jejich křik přerušil jediný řev.
„Tak kde je Hokage-sama??!!“ zařval jeden zakrvácený ninja, zatímco vedle něj popadalo několik jeho spolubojovníků, stejně zakrvácených.
Před Konohou stála ta obrovská nestvůra, jejíž chakra šlehala v devíti ocasech kolem ní.
Kyuubi hlasitě vrčel a z jeho obrovské tlamy, plné smrti, odkapávaly sliny.
Jediným švihnutím ocasu dokázal srovnat se zemí půlku lesa.
Téhle síle se nemohl žádný smrtelník rovnat…nebo ano?
„Všichni se vraťte do Konohy a snažte se pomoct tam!!!“ zazněl mužům v uších ten hlas, na který čekali.
„Yonadaime-sama!!! Jste si jistý???“ otočil se na blonďatého muže v bílém plášti, s ohnivým lemováním na koncích, jeden ninja.
„Udělejte, co říkám!!!“ zařval na ně Minato.
Ninja kývl a dal ostatním znamení. Všichni se rozeběhli zpátky.
„Jseš si jistej…??“ zastavil se u Minata jeden ninja.
„…Jdi Higure a připravte to…“ řekl Minato, upírající zrak na tu nestvůru, která mu zničila život.
Higure po chvilce kývl a zmizel.

'Kushino...' sevřel Minato dlaně v pěst.
'Synu…
Buď ninjou, jakým nikdo před tebou nebyl…'

Udělal pečeť, kousl se do prstu a položil dlaň na zem.
V mraku kouře se zjevil obrovský žabák, kterému stál Minato na zádech.
„Kyuubi??!!“ řekl zděšeně Gamabunta.
„Věř mi…“ řekl odhodlaně Minato a zamračil se.
Gamabunta se zarazil a zmlknul.

‘…Nechť tě berou za to, co jsi a to je hrdina, který spasil jejich životy…'
Zavřel oči, soustředil se a začal dělat pečetě.
'Odpusť nám, Naruto, že jsme ti nemohli stát po boku, sledovat tvoje úspěchy… že jsme ti nemohli být rodiči…'

Otevřel oči a nadechl se…
„Fuuin Jutsu…“

Poznámky: 

Tady to jsme vytvořili s Nakamurou Michiyo Smiling
díky za spolupráci Mišule Laughing out loud a ostatním doufám že se to bude líbit Smiling

P.S.:jestli tady už něco podobnýho je, tak se omlouváme, ale neměli jsme v úmyslu to někomu přebrat ani okopírovat Sad

4.80769
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-08-18 14:48 | Ninja už: 4927 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

KRÁSNÝ!!! moc, opravdu moc se mi to líbilo! příběhy na MinaKushi jsou na druhém místě v mém žebříčku nej párů!

Na 1. je NaruHina Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2011-08-20 20:07 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Děkujem ^^ Smiling
Nechci, aby to znělo, jako sebechvála, ale mě se to taky líbí xD Smiling


Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-03-27 16:45 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

ježíš... to bylo nádherný... málem jsem se rozbrečela... máš fakt talent.. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2010-03-28 01:21 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Díky Smiling Spolupsavci to vyřídím taky XD


Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., St, 2009-08-26 20:31 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

*fňuk* mnoo... prostě ste šikulové,fact se vám to moc povedlo Smiling a hrozně mě dostal ten konec.

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2009-08-27 00:05 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Díky Smiling

Super, že se líbí ^^


Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2009-04-27 18:36 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Takže,nerozplakalo ma to(hned na začiatok) ale zase som k tomu daleko nemala Laughing out loud
S Mišu ste odviedli vynikajúcu prácu Eye-wink
Síce ten začiatok...niečo podobné mám v úmysle s jednou sériovkou aj ja,ale to už potom budem kopírovať,takže si to nejako budem musieť pozmeniť Laughing out loud xD
Ale spolupráca vám ide,niet nad čím debatovať Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2009-04-28 07:36 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Sim tě kvůli nám to neměň XD
a opět se musím opakovat: mockrát díky Kushi Smiling Smiling Smiling


Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Út, 2009-04-28 18:02 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

hele Jaden,netráp sa s tým,ja vlastne ani neviem či tú sériovku vôbec budem prepisovať Smiling síce som to Ive sľúbila,ale prepisovať to asi nebudem Laughing out loud

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2009-04-28 19:56 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

mno jak chceš Laughing out loud
já jen aby sis nedělala kvůli nám komplikace Smiling


Obrázek uživatele Miya Saito
Vložil Miya Saito, Út, 2008-12-30 23:48 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Jé bolo to krásne. Tiež som sa skoro rozplakala. Dúfam, že napíšete ďalšiu krásnu spoločnú jednorázovku.

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Ne, 2008-12-07 18:59 | Ninja už: 6342 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Jééé! Moc krásná jednorázovka *smrk*! Smiling


Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-12-07 17:18 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

To je tak krásně romanticky smutný Sad Cry A ten konec je dokonalej Sad
A není to ani tak úchylný, jak by od Vás člověk očekával xD
Super povídka Sad Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2008-12-07 14:46 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Naruto_kun: Mockrát díky Smiling snažili jsme se Smiling

Kikulines: přesně tak Sad kéž by tu ještě byly...
a díky za koment Smiling tohle je naše první spoluautorka Smiling

3rin3: až tak hluboké pocity? tak to se nám to muselo vážně povést... Smiling
děkujeme Smiling

Tomon: mockrát děkujeme ... Smiling


Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Ne, 2008-12-07 12:23 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

boseee na zaciatku take krasne ale ten koniec ma dostal Sad fnuuuk strasne krasna FFka Smiling

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2008-12-07 10:43 | Ninja už: 20050 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

áh.. to je nádherné.. Chudáčikovia, keby tu tak ešte boli.. Sad
Vždy keď sa vy dvaja spojíte, tak je to úžasné dielo Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-07 00:57 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Podobný nápad tu byl, ale zpracování a popsání pocitů máme dost originální na to aby se to dalo ohodnotit jako vyloženě vynikající Smiling

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2008-12-07 00:41 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

tak toto bolo....ja nemam slov...to bolo proste....


normalne som mala slzy v ociach a to sa mi fakt casto nestava

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., So, 2008-12-06 22:43 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo fakt ....

spolupráce vám fakt jde !! Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, So, 2008-12-06 22:00 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

já myslím, že se nám to napoprvé povedlo Laughing out loud a já díky za nabídku Kakashi YES a jestli tu něco takového už doopravdy je, tak to jsme vážně netušili a omlouváme se Smiling stěžujte si kdyžtak hlavně mně, protože jsem úvodní věty naškrábala já :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-12-06 21:51 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkná jednorázovka. Smiling I kdyby tu už něco takového bylo, rozhodně by mi to nevadilo, protože každá povídka je něčím originální, ikdyž má s nějakou jinou podobný děj. Od tebe ty povídky čtu opravdu ráda. Kakashi YES

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2008-12-06 22:10 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3465 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jé tak to děkuju... Smiling
to mě lichotí a velmi těší Smiling