manga_preview
Boruto TBV 12

Skrytá síla. 11

Písečná napadena, nečekaný spojenec

Konoha

,,Hokage-sama, přišla zpráva od Kazekageho. Žádají o pomoc, blíží se k nim Temní Archandělé." řekl nějaký ninja.

,,Svolej všechny bojeschopné ninji a půjdem jim na pomoc." řekla Tsunade.

Asi za dvě hodiny vyrazila z Konohy velká skupina ninjů a mířila do písečné.

Písečná

,,Všechny přípravy na obranu pokračují." řekl jeden ninja. ,,Bojové jednotky jsou na místě." řekl druhý ninja. ,,Vesničané byli posláni do bezpečí." řekl poslední ninja.

,,Můžete jít. Temní Archandělé dorazí zítra ještě máme čas." řekl Gaara a poslal ninji pryč.

Den cesty od písečné

,,Proč jdeme jenom my? Co dělá zbytek?" zeptala se osoba.

,,Kazekage poslal pro pomoc. To znamená že všechny důležité vesnice jsou bez hlídání. Takže zbytek z nás ovládne zbylé vesnice a stanou se Kagy, aby Konoha nemohla za žádnou cenu vyhrát." řekla jiná osoba.

Druhý den před písečnou

Před zdí do písečné se shromáždili Temní Archandělé a čekali až dorazí i ninjové ze zvučné. Na hradbách byli ninjové z písečné a čekali na útok nepřítele.

Nepřítel zaůtočil. Celá nepřátelská armáda ninjů se hrnula kupředu. Z řad obránců se zvedl písek a letěl na nepřítele, ale z řad nepřátel vyjela vodní stěna. Písek se namočil a neškodně spadl na zem.

Pak přišel souboj na blízko který začaly vyhrávat nepřátelé kvůli početní převaze.

Devět Temných Archandělů bylo na hradbách a rozsévali smrt, pak se objevilo deset postav v černých pláštích s rudými mraky, byli to Akatsuki.

Pein zaútočil na vraha Konan.

Hidan na vraha Kakuza.

Deidara letěl skončit, co začal se svým soupeřem.

Tobi šel po loutkaři.

Ostatní si rozdělili zbylé nepřátele a jeden šel na ninji.

Tobi proti loutkaři

Tento zápas byl rychlý. Tobi si sundal masku použil mangekyou sharingan a soupeře zabil. Pak si masku opět nasadil.

Deidarův zápas

,,Tentokrát jsi sám, nemůžeš vyhrát." řekl Deidara.

,,To se ještě uvidí." řekla osoba a zaútočila. Deidara uhýbal jeho útokům nechtěl být zase zasažen drápem. Deidara vysílal své výtvory, ale moc to nepomáhalo. Deidarův soupeř zaútočil tak rychle, že Deidara neuhnul a byl zasažen přes břicho a ruku. Deidara sáhl pro jíl, ale už neměl žádný. Deidarovo zranění začalo odumírat a on začal ztrácet vědomí.,, Nechal jsem se zasáhnout schválně teď máš na sobě mé výtvory" zasmál se Deidara,, Umění je výbuch!" zařval a jeho protivník vybuchl. ,,Nádhera." řekl Deidara naposledy a zemřel.

Hidanův souboj

Hidan zaútočil a snažil se zasáhnout kosou, ale osoba uhýbala dost dobře. Ta osoba uhla dalšímu útoku a propíchla Hidana kostí,,Skončils"řekla osoba.

,,Ku*va to bolí." řekl Hidan a sekl protivníka kosou a zasáhl.,,Teď tě Jashin ztrestá." zařval Hidan udělal pod sebou znak ze své krve olízl krev z kosy a propíchl se. Jeho protivník se skácel mrtev k zemi.

Peinův souboj

Pein zapnul rinegan a zaútočil vším co uměl, ale něco tu nebylo v pořádku. Protivník se nedal zasáhnout, a když zasáhl protivník neměl ani škrábnutí.

,,To umíš jenom tohle?"začala se smát osoba a zaútočila pěstmi které zrudly.
U Peina se objevily jeho podoby a zaútočily, ale než bys řekl Kage byli zničeny a praví Pein se ztěžka zvedal,,Odpusť Konan, nedokázal jsem tě pomstít." řekl ještě a spadl na zem mrtev.

Zbylí Akatsuki to uviděli a radši se stáhli pryč. Zbylo pět Akatsuki: Tobi, Hidan, Dan, Will a Petr. A z Temných Archandělů zbyli jenom čtyři a hromada ninjů ze zvučné.

Písečná začala mít velké ztráty, ale to se konečně objevily posily a nepřátele zahnaly.

U Kazekageho v pracovně

V pracovně byla jenom Tsunade a Garra.

,,Děkuji za pomoc Hokage." poděkoval Gaara.

,,To nic, bylo nám potěšením pomoct, příště zase pomůžete vy nám." řekla Tsunade ,,Je tu problém Temní Archandělé ovládli zbylé tři velké země. Blíží se největší válka ninjů co kdy byla."

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Michiko Karasu
Vložil Michiko Karasu, So, 2008-11-22 11:04 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 428 | Autor je: Prostý občan

Já se taky moc těším za jak dlouho bude další díl?

Obrázek uživatele Navak
Vložil Navak, So, 2008-11-22 12:26 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

mám ho napsaný v počítači, ale jsem na intru takže až v pátek.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-11-22 08:43 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud tak na to se těším Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan