manga_preview
Boruto TBV 09

Konečný souboj aneb jak to vše dopadne 02 - Osudové setkání

Zhruba za dva dyny poté co se onen cizinec poprvé probral.
„Kde to jsem??“ honí se mu hlavou. Opatrně otevře oči, ale vzápětí je musí zavřít. Protože ostré světlo ho oslepilo. Zkouší to znovu. Tentokrát pomaleji. Aby si oči zvykli na světlo.
Teď už to jde. Pořádně se rozhlédne kolem. Vidí bílé stěny a jenom tu jednu postel.
„takže v nemocnici jo.“ Znovu zauvažuje. „Ale jak jsem tu dlouho?“ zděsí se.
„Musím domů. Vždiť na mě již čeká malá. Ale vrátím se sem. Už je načase se vrátit domů. Jenom jsi dojdu pro věci a hned se sem tu.“ Rozhodne se na konec.
V pokoji nechá klon a sám zmizí v oblaku listí.
Chvíli poté vejde do jeho pokoje samotná Hokage. Jde zkontrolovat jeho stav. A dát mu další injekci. Furt vidí jak leží. Přijde až těsně k němu a jehlou mu zajede pod kůži. A v tom Puf. Klon se rozplyne. Zbude po něm jenom býlí dým.
„Cože? Kdy?“ zděsí se.
A okamžitě si zavolá dva Ambu kteří ho měli hlídat.
„Jakto že vám utekl?“ Rozeřve se na ně.
„Nevíme vždyť ještě před chvíli tu byl. Brání se oba dva.
„To mě nezajímá okamžitě ho najděte. A to honem jinak si mě nepřejte.“ Vyhrožuje jim celá od vzteku rudá.
Během chvíle po nich zbude jen oblak kouře jak chvátají pro posily aby začaly v pátrání.
„Ale musí se nechat, že je dobrej když utekl dvoum nejlepším ambu.“ Nakonec si řekne pro sebe a jde dál na kontrolu pacientů.

Za pět hodin nedaleko Konohy.
Tento cizinec je opět oblečen ve svém plášti. Z nemocnice utekl pouze v pyžamu. Ale doma se rozhodl se obléct. Zabalil si věci a během chvíle je skoro u svého starého domova.
Nese malý uzlík. Ve kterém je jeho dcera. Jsou jí sotva dva měsíce. A brečí.
„Nota. Uklidni se Yoi. Tatínek je tu s tebou.“ A kolíbáním se jí snaží uklidnit.
A opravdu za chvíli se zklidní. Když v tom najednou se naproti němu objeví záhadná postava.
„Dlouho jsme se neviděli.“ Pronese.
„Je to vážně doba Peine. Ale teď vážně nemám čas.“ Odpoví z klide a jde dál.
„Tak to moment. Já jsem ti slíbil, že budeš trpět. A to splním. A začnu tím, že ti zabiju dítě.“ A začne se zákeřně smát.
„A ty si myslíš, že to ti dovolím?“ zajímá se.
„No dobrovolně mi ho asi nedáš co?“ ušklíbne se. „Tak když to nepůjde po dobrém tak holt po zlém. A přivolá si svých šest těl. Každému září v očích Rinnegan.
„Koukám, že od posledně jsi si sehnal nová těla.“ Zajímá se úplně z klidem.
„Jo.“ A na to hned se na něj jeden z Peinů vrhne.
Tomuto útoku se vyhne úplně v pohodě. Sám si vyvolá jeden klon který odnáší jeho dceru pryč z boje.
„Tak a teď se ti můžu chvíli věnovat. Ale za hodinu musí malá jíst tak to nebudeme zbytečně protahovat ne?“ otáže se ho.
Tato poznámka jeho soka tak rozzuří, že se na něj vrhne.
On v klidu stojí a pronese. „Božské oko“ A v jeho modrých očích se utvoří spirála která jede do středu. Pein se zastaví a dívá se na to.
„Zajímavé. Proti tomuto Kekkei genkai jsem ještě nestál.“ A zasměje se. „No všechno je poprvé. Ale minule jsi ho nepoužil proč?“ Ze zvědavosti se ptá.
„No asi proto, že teď nemám čas si z tebou hrát.“ A zářivě se na něj usměje.
A znovu touto poznámkou rozdráždil protivníka do nepříčetnosti. A rychle proti němu vystartovalo pět těl. On z lehkostí se jim vyhnul. Ale to proti němu letělo několik kunai.
Všechny chytil. Zostřil větrnou chakrou a poslal mu je nazpět. Ale v mnohem rychlejší.
Také se jim vyhnul. Rychle si udělal Padesát klonů a z toho třicet uteklo do lesa.
„Znovu mě takto nedostaneš.“ Vysmívá se mu Pein. A vede další útoky. V tom jenom zaslechne. „Živel země: Střely draka země“ (Píšu tyto techniky česky, protože jsem od pár lidí dostal Pm jestli bych to takto nepsal. Snad vám to ostatním nevadí Smiling) a k tomu „Živel oheň : Dračí ohnivá střela.“ Takže na něj letí Podpálené střely. Jeden Z Peinů si před ně stoupne a útok pohltí. „Přesně tohle jsem chtěl.“ Zaraduje se. A v tom na toho samého letí pět klonů a všichni zařvou „Živel vítr: Sférický Shuriken“ tento útok protivníka přímo roztrhá. A nemá nejmenší šanci. Zničil mu všechny chakra body v těle. Ani jeho schopnosti pohlcení útoků mu nepomohly.

U Hokage.
Naše milá tsunade si v klidu papíruje když v tom jí někdo rozrazí dveře do kanceláře.
„Hokage-sama.“ Volá na celé kolo.
„Co se děje.“ Zeptá se v klidu.
„máme problém. Asi deset kilometrů od nás Bojuje Pein a ještě jeden ninja.“
„Cože zděsí se. Okamžitě povolejte k bráně všechny dostupné joiny a chininy.“
„Rozkaz.“ A onen Ambu který jí to přišel říci zmizí.
„Co se to jenom děje.“ Diví se Tsunade A připravuje se na nejhorší.

U brány
Už jsou tam všichni které chtěla zavolat.
„Nevíte co se děje Kakashi?“ táže se Sakura.
„Ne to opravdu netuším.“ Odpoví a dál si čte.
V tom to v davu za šumí a přijde tam samotná Hokage v bojovém oblečení Kagů.
To všechny zarazí. I náš čtenář odloží knížku.
„Máme informace, že kus od naší vesnice je boj.“ Začne a všechny to udiví. Když jde jenom o potyčku tak proč jsou tu všichni?
„A nebojuje tam jen tak někdo. Bojuje tam sám Pein.“ A to v davu vyvolá další obavy. Všichni si vzpomínají co jim způsobil když on sám napadl jejich vesnici.
„Bojuje proti jednomu muži. Nevíme kdo to je.“ Pokračuje.
„Tak to už je teď mrtví a on jde sem.“ Ozve se jeden schinobi. A všichni souhlasně přikyvují.
Najednou se u tsunade objeví jeden ambu. :Mám hlášení o boji jak jste chtěla.“
„Tak začni.“ A všichni okamžitě zmlknou.
„Boj je naprosto vyrovnaný a to i přes to, že tam má Pein všech šest těl. Onen záhadný muž už jedno stihl před chvílí odrovnat. Je mimo boj a není možnost, že by se zvedlo. Tak silný útok jsem ještě neviděl. V bodě nárazu vznikl kráter o velikosti padesáti metrů.“ Ukončí hlášení ambu a opět zmizí. Tato zpráva v davu vyvolala naprostý zmatek a spoustu otázek. Kdo je ten muž proti kterému bojuje? A je na jejich straně? Z úvah je až probudí hlas Hokage.
„Jdeme a za každou cenu zabraňte tomu aby Pein přežil. Musí zemřít.“ A všichni se dali do pohybu.

Zpět u boje.
„Působiví útok.“ Pochválí ho. „Ale na mě to nestačí.“ A znovu zaútočí.
Takto proti sobě lítají techniky vybuchují. Ani sám pein se všemi živly chakry není schopný najít u něj jednu jedinou slabinu. Když zkusí světlo tak ho zneškodní větrem. Na vítr zase používá zem. Proti zemi se kryje také zemí. Na oheň má také zem. A na vodu používá to samé.
Najednou se Pein naštve a pošle proti němu svou nejsilnější větnou techniku „Živel vítr: Bestiální větrné tornádo.“ Jakto toto vyšle tak stromy vtahuje taková síla, že je to vytrhává i z kořenů. A letí na našeho Hrdinu.

Skupina našich schinobi.
„Vidíte to?“ zašumí davem. Právě v okamžiku kdy jsou na dohled a vidí techniky které proti sobě lítají.
„Oni snad nepoužili jinou než S techniku.“ Zhodnotí to jeden z nich.
„Proti nim nemáme šanci.“ Přidá se druhý.
„Vždyť nás smetou jediným útokem.“ Říká další.
A v tom se to stane Uvidí ono ohromné tornádo jak se řítí na toho muže.
„Ale vždyť to je ten co nás zachránil.“ Pozná muže Sakura.
To vyvolá u všech údiv. A najednou zaslechnou dětský pláč. Všichni se otočí tím směrem.
A Sakura a Tsunade se jdou podívat odkud to jde.
Po krátké chvíli se dostanou na místo kde stojí onen cizinec a má v náručí dítě. Jenom zaslechnou.
„Neboj se Yoi. Tatínek tě ochrání. Žádný zlí Pein ti neublíží. To ti slibuji.“ A políbí na čelíčko. A houpá jí.
„No jen se nebojte a pojďte jsem.“ Ozve se nečekaně na naše dvě hrdinky.
„Jak o nás ví?“ diví se Sakura.
„To je jedno. Ale tohle musí být pouze jeho klon.“ Uvažuje Tsunade.
„Kdo jste. A co tady děláte.“ Vyštěkne na něj.
„Kdo jsem se dozvíte až v pravou chvíli. Teď mi pohlídejte mojí dcerku. Prosím vás ať se jí nic nestane. Už nemám moc sily na udržování klonů. Za chvíli mě poznáte. A prosím vás do tohoto boje nezasahujte.“ Řekne jim. Naposledy políbí malou a podá jí tsunade. Ta si jí vezme a klon se rozplyne.
Najednou se podívají a vidí to tornádo pořád se točí a nabírá sílu. „Tak proti němu nemá šanci.“ Pronese. A najednou se vidí něco divného. Ono tornádo se otočilo na toho kdo ho vyslal. Ale nyní v něm je i oheň.
„Tak tohle je něco. Aby tento útok obrátil proti dotyčnému tak musel mít minimálně stejně silný ohnivý útok. A to už je síla.“ Řekne a spěchají ke svým.

U naší dvojice.
Ohromné tornádo se na něj řítí.
„Tohle nemůžu vykrýt žádnou svojí technikou.“ Uvažuje.
A pouze uskakuje před tou silou. Takto to už dělá pár chvil. Pořádně se soustředí na svojí Kekkei genkai. Ona má tu vlastnost, že mu ukáže vhodný protiútok. Díky ní ví kam půjde pravděpodobně další útok. Podle pečetí dokáže odhalit jakou techniku použije. A ani tentokrát ho jeho Kekkei genkai nezklamala. I teď díky ní dokázal vymyslet správné řešení této situace.
A začne dělat ohromou rychlostí ohromné množství pečetí. „Živel oheň: Smrtící ohnivý sloup.“ A proti tomu tornádu se rozletí ohromný sloup ohně.
„Máš smůlu proti tomuto není žádná obrana.“ Vysmívá se mu. A jak mu najednou zamrzl úsměv. Když se ony dva útoky střetly a nakonec se obrátily proti Peinovy.
Pravý stihl zareagovat v čas a sním ještě jeden. Zbylé tři to spálilo a roztrhalo na kusy. Po tomto útoku zůstala neobyčejná spoušť. V okruhu 200 metů nebylo nic. Jenom u prostřed stály tři lidé. Dva byli v celku fit. A jeden se už sotva držel na nohách.
„Tohle už dlouho nevydržím.“ Říká si pro sebe. „Musím to použít.“
A najednou začne dělat pečetě. Kolem něj se objeví bariéra. A znovu dělá další sadu znaků.
„Technika přivolání“ pronese a najednou stojí na Obří žábě.
„Co potřebuješ?“ divý se Gamabunta „Už je to kolik deset let co jsi mě přivolal naposledy?“
„Ne je to jenom pět.“ Opraví ho.
„A podívejme zase stejný soupeř.“ Uvědomí si.
„Potřebuji abys nachvíli odvedl odemě pozornost.“ Vysvětlí mu.
„Musím přejít do Sennin formy.“
„Když myslíš.“ A zaútočí na oba jeho nepřátele.
Naruto si sedne a začne se soustředit. Střebává přírodní energii.

U naší skupiny z Konohy.
Ale vždyť to je Naruto.“ Zašumí to davem. Jakmile se objeví obří ropucha.
„Je to on. Nikdo jiný není schopný přivolat. Gamabunta.“ Konstatuje tsunade.
„Já mu musím pomoct.“ Zaječí Sakura a už se chce rozběhnout do bojové vřavy když v tom jí chytí Kakashi za ruku.
„Neříkal , že se do toho nemáme plést?“ zajímá se.
„Jo říkal, ale to jsem nevěděla, že to je on.“ Brání se a snaží se mu vysmeknout.
„Možná právě proto nám neřekl kdo to je.“ Zauvažuje tsunade. „Nechtěl abychom se do toho zapletly a někomu aby se něco stalo. Tak ho poslechneme a budeme mu věřit. Nakonec už sám vyřídil čtyři jeho těla.“ A s těmito slovy se dál dívají na souboj.

Poznámky: 

Jak to vše dopadne? Přežije Pein i tento souboj? A Co Naruto zvládne boj dobojovat až do konce? A nezasáhne do něj ještě někdo? tak na tyto a další otázky dostanete odpověď v příštím díle.
Omlouvám se za chyby. Psal jsem tento díl ve škole.

5
Průměr: 5 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2009-12-26 01:11 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hlídej si i/y

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, So, 2009-11-21 21:34 | Ninja už: 5575 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

hezkyyyyyyyyyyy fakt pekny diel ... som zvedavy kto je matkou .....,.. pekne kekkei genkai ten Kamigan

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-06-11 12:33 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, St, 2008-12-10 15:48 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Super diel.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2009-04-20 10:10 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dobry diel...aky je Naruto starostlivy otec Ale za hodinu musí malá jíst tak to nebudeme zbytečně protahovat ne?“ otáže se ho. ... Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Po, 2008-12-01 14:48 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

co to je me tam nejde vlezt!!!

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Po, 2008-12-01 16:08 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

To bude možná proto, že ještě není schválený. Musíš počkat až ho schválí pak to pude Smiling

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Po, 2008-12-01 21:12 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

diki za inf. ses uza ale mohl bys rict jobkovi at pise svy ma tam 1 mesic a porad nic u povidky!!!!PS:nemuzu si vybrat kterej je lepší

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, So, 2008-11-29 19:39 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Pls. dalsi diel

Obrázek uživatele RicoTheCat
Vložil RicoTheCat, Čt, 2008-11-27 19:33 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan

Honem dílek mám abstinenční příznaky


Jak byste definovali osobu která začínala jako NaruSaku a teď nedá dopustit na NaruHina ? (Ztracená / Napravená duše )


Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Út, 2008-11-25 17:14 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

rychlo dalsí je to totiz supr

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-11-23 01:14 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Super bitva, jen tak dál Eye-wink

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, Pá, 2008-11-21 23:07 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

je to pěkný, jen by mně zajímalo s kým má mimčo xD

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Pá, 2008-11-21 22:09 | Ninja už: 6154 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

pekny fakt.. zajimava serie a ktomu jsi z naruta udelal borce. doufam že i když toto neni tvoje hlavni serie tak tu bude dalsi dil co nejdrive.

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Pá, 2008-11-21 21:06 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

mas to moc pekny jen tak dal