Skryté má zůstat skryté a nebo ne? 004: Den plný vzpomínek a bolesti!
„Dobře, řeknu ti i to, co neví ani Konan, ale nesmíš nikde ani pípnout jasný?“ usmála se na něj. Deidara souhlasně kývl hlavou.
„Neřeknu ti celou svou minulost, ale řeknu ti jen jednu část. Chápeš? I já chci mít svá tajemství i když mě to ničí, ale tak to prostě je a bude.“ Usmála se na něj.
„Já, chápu tě i já mám své tajemství.“ Kývl hlavou.
Vzpomínka 1
„Víš kam jdeš?“ zeptala se ho rusovláska s úšklebkem.
„Vím to.“ Usmál se.
„Tomu se ani nechce věřit.“ Usmála se dívka, ale dál svého partnera následovala.
„Nechce, ale tuhle cestu znám nazpaměť, žil jsem v Konoze.“ Šeptl do větru, ale Reina ho stejně slyšela.
„Počkej, jaké je tvé celé jméno, Itachi?“ zeptala se podezřívavě.
„Uchiha, Itachi Uchiha.“ Otočil se na ní a sjel jí sharinganem.
„Zajímavé…Cestovat s Uchihou.“ Usmála se.
Líbil by se ti i kdyby to nebyl Uchiha.
Ztichni!
Přiznej si to konečně!První kluk, který je pro tebe dobrý!
Táhni!
„Hej!“ mával jí Itachi rukou před očima.
„Co je?“ vyděsila se.
„Tohle.“ Usmál se a bezmyšlenkovitě jí políbil. I když věděl, jaké to bude mít následky.
„Tak a takhle to začalo.“ Zamumlala Reina.
Vzpomínka 2
„Je pozdě, měli bychom zastavit.“ Otočil se na ní její partner.
„Proč? Já můžu pokračovat!“ odporovala mu.
„Nech toho vím, že chceš spát, přede mnou to nemusíš hrát.“ Usmál se a posadil se na větev. Dívka musela uznat, že jí už celkem zná. Zády se posadila ke stromu a zamyšleně hleděla na oblohu. Po chvíly usnula.
Ráno jí probudily až ranní paprsky, které se prodrali skrz hustý porost stromů. Pro sebe se usmála a rozhlédla se okolo, nikde nikdo. Zdálo se jí to podezřelé, vstala a prošla tábořiště.
„Co hledáš?“ ozval se jí za zády známý hlas.
„Tebe ne.“ Ušklíbla se.
„To bych se divil“ usmál se a přišel k ní a podal jí nějakou krabičku.
„Co to je?“ podivila se.
„To? Jen dárek, abys věděla, že tě budu mít vždycky rád.“ Objal jí kolem ramen.
„To jsi nemusel.“ Vykoktala ze sebe, ale přesto krabičku otevřela. Vypadl z ní krásny stříbrný řetízek s jejich společnou fotkou.
„Líbí?“ zeptal se jí.
„Líbí.“usmála se.
„Proč? Proč to děláš?“Otočila se na něj a pohlédla mu zpříma do očí.
„Co dělám?“ podivil se, ale odvrátil oči pryč.
„Tohle všechno..co se děje?“ zeptala se starostlivě.
„Pamatuješ, že jsem ti říkal, že kdybychom se museli rozejít každý svou cestou, že tě budu mít rád?“ zeptal se jí pevným hlasem.
„Pamatuji, ale co to s tím má co společného.“ Zeptala se zmateně.
„Nic.“ Šeptl jí do ucha.
„To je mi líto.“ Usmál se soucitně Deidara.
„Proč? Už je přece konec, skončilo to.“ Pokusila se usmát, ale Deidaru tím nepřesvědčila.
„Neskončilo.“ Ozval se ode dveří pro ní známý hlas.
„Asi bych měl jít.“ Špitl Deidara.
„Zůstaň tu. Nemám s ním o čem mluvit.“ Stála si za svým Reina.
„Ale Re, přece na něj nebudeš ošklivá.“ Zapitvořil se Deidara, ale když jsi všiml Itachiho vražedného pohledu radši ztichnul.
„Dobře.“ Kapitulovala Reina a kývla na Deidaru ať jde pryč. Deidara se sám pro sebe usmál. Plán mu vychází.
Ah ano Kameko se rozjíždí..Muhaha Itachi to lehké mít nebude ne ne
moc pěkné
Dei má i svůj plán ?? Ou .. .
Super... (Tarush milovat vzpomínky xD)
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
Jo! Reino, jen tvrdě do něj
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Tak toto tu bolo dobré, ja som sa trolinku aj červenala XDXDXDXD proste supis
Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty
Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself
SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!
Ahá! Takže takhle to bylo!
Je to tvoje první FF, co? Je moc povedená a pěkná a já doufám, že další díl tu bude brzo. (Je to totiž děsně napínavé... xD )
edit: Šmarja, on už tu je! Tak šup na něj...
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
hmm *pokývá hlavou a přemýšlí nad tím, aby z ní vypadlo i něco smysluplnějšího* hmm, já vůbec netuším co napsat, protože se k tomu nedá napsat nic špatného a výkřiky typu výborné, úžasné, nádherné atpod., jsou příliš obyčejné, nechceš poradit?
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
JO!!!Prosím
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!