Zkoušky lásky 07
tak a je to tady, vy nedočkaví xD ale hlavně se toho pak nelekněte xD
Vklouzla jsem do svého pokoje v prvním patře a lehla si na postel. Bože, po tréninku s Kakashim jsem byla nehorázně unavená. Jako obvykle jsem zamknula dveře a zajistila okna- pro případ, že by mě Tsunade shledala jako vhodný cíl pro své sexuální choutky.
DUP, ozvalo se najednou přímo nade mnou a já ztuhla. Po chvilce jsem se ale musela usmát. Nade mnou byla jen půda, na které byly myši. Jednou jsem se tam šla podívat a stačilo mi to xD.
DUP, zaslechla jsem znovu, ale tentokrát to bylo mnohem hlasitější a intenzivnější. Wow, tohle musela být hodně velká krysa. Budu tam muset někdy nastrašit pasti, abych se jich zbavila.
DUP, DUP, DUP. Bože, tohle znělo jako kroky! Ne, to není možný, už jsem prostě jenom hodně unavená, potřebuju odpočinek. Pořádně jsem se na své posteli uvelebila a zavřela oči. A v tom jsem to uslyšela znovu.
DUP, DUP, DUP. Jenže tentokrát jsem zaslechla i jiný zvuk. Někdo otvíral dvířka vedoucí na půdu! Srdce se mi rozbušilo jako nikdy jindy a já okamžitě vyletěla z postele. Rozhlédla jsme se kolem sebe, ale moc jsem toho neviděla, protože už bylo dost pozdě. Venku byla černočerná tma.
Přiběhla jsem ke světlu a bleskurychle jsem si rozsvítila. Tělo se mi úplně klepalo. Vrzání dvířek ustalo. Zarazila jsme se. V domě bylo úplné ticho. Nezdálo se mi to přeci jen?
DUP, DUP, DUP. Dotyčný už musel slézt z půdy! Ach ne! Prudce jsem otevřela dveře a rozběhla se dolů ze schodů. Díky bohu, že jsem měla pokoj hned u schodiště. Při běhu jsem zahlédla koutkem oka postavu, stojící na konci chodby. Dlouhé žluté vlasy a objemná ňadra. Nebylo pochyb, musela to být Tsunade!
Dostala jsem až ke dveřím a pokusila se je otevřít, jenže… já jsem tak pitomá! Byly zamčené! S hrozivým zamrazením jsem si uvědomila, že klíče jsem nechala ve svém pokoji. Jenže teď tam jít nemůžu, vlítla bych Tsunade přímo do rány!
V duchu jsem zaklela a zalezla do prvních dveří, na které jsem narazila. Kuchyň. Rozhlédla jsem se kolem sebe a po chvilce zoufalství jsem zalezla pod stůl, který byl naštěstí dobře kryt ubrusem. Trochu jsem se uklidnila a zaposlouchala. Nic. Ticho. Jediné, co jsem slyšela, bylo moje k smrti vyděšené srdce, které bušilo, jakoby mu šlo o život.
A pak to konečně přišlo. Lehké kroky, jak Tsunade pomalu sestupovala ze schodů. Myslím, že věděla, že nemůžu uniknout. Vždyť jsem se lapila do vlastní pasti! Vstoupila do chodby a ironicky se zasmála. Myslím, že právě koukala na dveře, které jsem si sama zamkla.
„Tak, holčičko, kampak ses mi schovala?“ slyšela jsem hlas té perverzačky. Seděla jsem tam pod stolem jak přimražená a celá jsem se klepala strachem.
Mé uši zaregistrovaly, jak Tsunade otevírá jedny z dveří, myslím, že tyhle vedly do obýváku. To je dobře, teď snad bude hledat a já mám možnost jí utéct.
Vyskočila jsem zpod stolu a opatrně, abych nenadělala žádný zvuk, jsem otevřela dveře na chodbu. Vystrčila jsem hlavu a rychle chodbu prolítla očima. Nic. Neslyšně jsem si oddychla a po špičkách se vydala na schody.
Nejdřív jsem se však zastavila u dveří do obýváku. Stačilo několik pečetí a Tsunade tam zůstala uvězněná.
Co nejrychleji jsem vylétla do pokoje a začala hledat klíče. Naštěstí jsem je nechala na stole, takže jsem se za chvilku už vracela dolů. Z obýváku se ozývaly duté rány. Tsunade musela zjistit, co jsem jí provedla. Teď musím jen doufat, že není tak dobrá, aby to jutsu prolomila.
Nehodlala jsem však ztrácet čas. Klíčky naštěstí zapadly do zámku okamžitě, jenže najednou se za mými zády ozvalo ohromné PRÁSK a já ucítila za krkem horký dech. Bála jsem se otočit.
Zavřískla jsem v prudkém návalu zoufalství a otočila klíčky v zámku. Dveře se začaly otevírat, když v tom je něčí ruka prudce přibouchla. Teprve nyní jsem se otočila. Nemýlila jsem se, bylo to Tsunade. Perverzně sjela svým pohledem celé moje tělo a přisunula se blíž. Byla jsem přimáčknutá ke zdi.
„Nechte mě na pokoji!“ vykřikla jsem a začala kolem sebe mávat rukama. Tsunade mi je však zkušeně chytila a přimáčkla nad mojí hlavu.
„Tentokrát mi neutečeš,“ zašeptala mi do ucha a svým slizkým jazykem mi olízla tvář. Cukla jsem tváří, ale to bylo Tsunade jedno. Dostala mě a já si to bohužel uvědomovala. Nemohla jsem nic dělat. Vystrašeně jsem začala popotahovat a po tváři mi stekla první slza.
„Ale no tak, Yuki. Bude se ti to líbit,“ ušklíbla se Hokage a s chtíčem mě začala osahávat. Už mi nedržela ruce, a přesto jsem s nimi nemohla hýbat. Musela použít nějaký svazovací druh jutsu.
„Prosím, nechte mě,“ brečela jsem.
„Ale no tak, sama to chceš,“ řekla Tsunade a zajela mi rukou dole. Prohnula jsem se v zádech a vzdychla. Druhou rukou mi sahala na určité věci pod tričkem. Nemohla jsem přestat brečet.
Zřejmě jsem se dostávala do mdlob, protože jsem v uších slyšela známou hudbu, kterou mi vždycky mamka pískala, aby mě rozveselila. Tony se neustále zhlasovaly.
A pak najednou, jako blesk z čirého nebe, se prudce otevřely dveře a dovnitř vešla… mamka! Bože ne, musím blouznit, co by tady dělala? Avšak opak byl pravdou, Takari Ogawa stála ve dveřích a šokovaně sledovala Tsunade. Její tváře začaly žhnout.
„Co…?!“ vyšlo z ní a podívala se mi do očí. Zřejmě z nich vyčetla, že za to nemůžu, protože najednou odhodila tašky, které měla v rukou, a uchopila Tsunade za triko.
„Jak se opovažujete?!!!“ zavřískla a zatřásla s ní. Tsunade stále nechápavě na mamku koukala.
„To musí být nějaký omyl,“ řekla nakonec jen.
„Omyl?!“ Na mamčině tváři šlo vidět, že vzteky jenom pění. „Já vám dám omyl!“ rozmáchla se mamka rukou a vlepila Tsunade takovou facku, že jí tam zůstal rudý otisk. „Okamžitě odtud vypadněte!!!“ Tsunade rychle vyklopýtala z domu.
„To…“ stále nechápala, co se vlastně stalo.
„Zmizte mi z očí!“ zakřičela ještě mamka a rozzlobeně zabouchla dveře. Moje ruce se konečně mohly pohnout.
„Díky,“ řekla jsem jen.
„To nic, drahoušku, to bude dobré,“ utřela mi mamka slzy. Pevně jsem jí obejmula a stále opakovala to slovo… díky…
A ještě jsem složil takovou básničku xD s tim, že bych rád skládal ke každýmu dílku... neni to nic o tom, co se opravdu stane, takže v tom nehledejte nic takovýho ano? xD bude to prostě něco jako poslední chvilky Kakashiho, nebo jak Kakashi nakupuje dárek pro Yuki... prostě nco jako na konci Shippuudenů jak jsou vždycky ty krátký filery xD
Eh... nebudu to protahovat, kdo chce, přečtěte si to xD
http://147.32.8.168/?q=node/44896
Marenwen ja to chapu chapu a dokonce si vas vsech co tu piste Feefka moc moc moc cenim ptz treba ja mam problem napsat i slohovku tak aby davala smysl jo takze si svoje FF fakt predstavit nedokazu...... XD takze chapu ze je to obtizny anarocny ale zase my porad cekame a je to v podstate i kompliment pro ne viis...jako ze se nam jejich ff tak moc libi ze uz se nemuzeme dockat vis...kazdopadne nemate nekdo tip na nejakou jinou dobrou FF kterou bych si mohla v mezicase precist??
tak jasný mě to jenom trošku neprávem rozčílilo za ně,protože zrovna v době, kdy jseem si četla tyhle komenty, tak jsem akutně nestíhala psát sama a někteří taky na mě čekaj až se vyjádřim kompliment to je, to máš pravdu, ale přišel mi takový zvláštní...sama tu čekám na pokračování, ale holt to někdy nejde tak, jak by se chtělo jinak dobré FFko...noooo řekla bych ať zkusíš moje, ale nebudu si tolik fandit ...navíc já teď píšu taky jinde, ale odkaz je v mém podpisu kdybys měla zájem spíš ti doporučim jakoukoliv povídku od Leonidy Styron ...například Život s Akatsuki je hodně dobrý
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
hele, co kdybyste ty dva nechali byt? ono to obcas neni jednoduchy si najit cas. zkuste si sami doma sednout a mezi tou hladou prace nebo uceni si najit nekolik hodin na to, abyste neco duchaplnyho napsali...zda se to jednoduchy, ale neni, sama to znam....kolikrat uz jsem ponocovala, abych mohla vydat svuj dalsi dil, ale nekdy to proste nejde a nemuzete najit ty spravny slova a spatnej dil se asi nechce cist nikomu nebo jo? tak se trosku zamyslete a dejte jim cas ...ja chapu, ze se tesite a je to urcite taky tesi, ale Múza nepracuje 24 hodin denně
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
tak nebojte, moje část je dopsaná, Lili asi ještě něco napíše a je to na světě ale teď vážně, podle mě se do toho Lili hned pustí
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
xDDD
mersiii všem za zastání a myslím, že dílek by mohl být už možná do konce tohoto týdne.... snad xDDD
Přesně tak, souhlasím s Rikou a Nani-chan. Už jsem to sem i psala, je čistě na Lartym a na Lili jak dlouho budou psát další díl, my jim do toho nemáme co kecat. Jednou ten díl bude, to musí všem nedočkavcům stačit.
Larty to už má napísané,čaká sa na Lilithku,ktorá má zaracha na komp(bohužiaľ) ale neostáva nám nič iné len čakať.
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
Děkuju Vám za podporu, teď se lae Lilithky musim zastat, ono je to trochu jinak Ona už svojí část napsala, teď jí píšu já takže s eomlouvam ale nebojte dneska to sepíšu
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
Nemůžete se uklidnit? Uvědomujete si, že třeba autoři nemají čas nebo náladu, třeba mají zrovna jiný starosti než psát Zkoušky...dejte už chvíli pokoj.
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Vianoce,čas lásky a pokoja (bojov a kiličiek) nechajte ich na pokoji aspoň tento deň!!!!!!! Aj ja strácam trpezlivosť, ale keď ich budete poháňať, nič tým nedosiahnete, len stresy a bude to horšie, takže sa kľudnite, inak otváram psychologicko-psychiatrickú poradňu a riadne vás spucujem!
P.S: chápem, dávate si s tým na čas....ale....MY ČAKÁME!
Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty
Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself
SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!
Supeer!Už se těšim na další díl.
Lili ma nejake problemy tak tu do Vianoc nič nečakajte ľudia!
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
je to skvely!!!honem,at tu je dalsi dil!
O.M.G.
Hej ja z toho nemůžu sem to tedkon docitavala a proste megaaa!!! jezis doufam ze new dilek bude brzo jinak umřu xDDDD
btw- právě ste mi uplne znechutili Tsunade.... bléééééé
Yuumei - více spoluautorská FF xD určo se mrkněte ;-)
Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD
Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!
Aneb POMELO vždy výtězí
Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD
Latry, tohle byl trochu slabej díl. Promiň, ale je to fakt. Nemůžu psát, že je to skvělý a úžasný, když neni. Víš co, příště si radši dej na čas a dej si záležet, ignoruj všechny nedočkavce jo?
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Aaaaa, nikdy by som nemyslela, že toto poviem, ale nech žije škola!!!!! Vďaka nej som na kompe!! Super dielik, Larty, ako obvykle.. Ouch! Maminka musela byť riadne kruté
Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty
Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself
SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!
juu..konečně je to tady...mooc pěknej díleček..ta tsunade je mnohem horší než v chut lásky..
Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!
aaaa,zachrana na posledni chvilku!bezva,snad nebudem cekat moc dlouho na dalsi dilek=D!
celkovo pekný dielik,Znovu tá perverzná Tsunade? som veeeeeeeeeeeeeeľmi zvedava čo bude nabudúce ale musím ťa pokarhať Larty,parádne ti to totiž trvalo!Ale newadí aspoň to za ten čas strávený hľadaním stálo
for Lili:mohla by si sem pridať další dielik čo najskôr prosím?(zase taká často omieľaná otázka) ja viem že ťa to dosť zaťažuje ale prosíííííííííííííííííííííííííím*kľaká si pred monitor a začína sa modliť*
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
Takže si mě tam vážně dosadil Ještě že nesmim prozradit, co bude dál:D Ale nepřežeň to. Doufam, že další dílek bude brzy, už se moc těším kdo s kým nakonec skončí. Jestlipak už si Lilithce prozradil své plány? Já doufám, že ne, aby to Lilithka zachránila před tvou přebujněnou fantazií
Jaaaj dobře ty to bylo pěkné, pěkné, pěkné a pro změnu pěkné ty seš na pěst, nemůžu ti tam nic vytknout, protože je to holt dokonalý
já tě zbožňuju,to je úžasný,už jsem se nemohla dočkat,doufám,že další dílek bude brzo,už mi z toho čekání málem hráblo...XD
ohhh pekny!!!ale jako doufam ze kdyz tam Yuki bude mit mamku tak ze nebude utrum milostnejsim scenkam protoze prave na tech milostnejsich scenkach ja ujizdiim....jo a Lilithko ne aby to to trvalo tak dlouho jako Lartymu jasne?!
jen tak dal super!
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
skvělí dílek *-*
jen si na mě zase nechal to nejhorší!!!!
jinak škoda té větičky že? xDDD
jezis to je fakt uuzasnii kedy bude dalsi dielik lithinka? heheheheh asi som to citala aqo jedna z plvych ze heh
bff..
docela dobrej díl....
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!