manga_preview
Boruto TBV 09

Zkoušky lásky 06

Tenkým prosvítavým závěsem pronikaly ranní paprsky horkého slunce.
Tiše putovaly po celém pokoji,až ozářily bělostnou krásnou tvář, mladé dívky, položenou na malém polštářku. Spala?
Kdepak… ač byla velmi unavená, celou noc pouze přemýšlela…

„Yuki!“ ťukal kdosi hlasitě na dveře, „Yuki!“
Byla jsem vzhůru skoro celou noc... připravená na brzké vstávání, které mě teď čeká častěji, už přišel čas…

„Chvilinku Gai.“ Zavolala jsem směrem ke dveřím a rychle na sebe hodila šaty, které jsem nosila na tréninky.
Klepání ustalo.
Byla jsem překvapená, že pro mě nepřišel Kakashi, ale naopak i ráda, kdyby to šlo, už bych ho nikdy nechtěla vidět.
Popošla jsem ke dveřím a nakoukla do klíčové dirky, abych se ujistila, že je to doopravdy Gai a ne slizká nejmenovaná.

Slabě jsem pootevřela dveře a můj velevítaný učitel vrazil do mého domu a pošlapal nový (čistý) koberec.

Yuki, víš, co tě dnes čeká?“ začal velmi tragicky a zeptal se, i přestože věděl, že znám odpověď. Kývla jsem.
„Musíš se dobře připravit, protože už tě čekají jen samé těžší zkoušky. Jsi zkušenější, na vyšší úrovni a hlavně máš víc síly, a proto se také zvýšila obtížnost úkolů, které tě tento rok čekají.“ Nepatrně naznačil opravdový strach, ale tím mě neviděsil… bála jsem se něčeho úplně jiného… o mého bratra.
Nebudu mít čas ho naučit to, co kdysi naučil Gai mě, dělá zkoušky poprvé… a ráda bych stála po jeho boku a nakopala těm příšerám zadek sama a možná i Kakashimu, kdyby byla potřeba...

„A-ano, vím, že to bude těžké.“ Usmála jsem se, ale on se zamračil.
„A ještě něco,“ odkašlal si, „mluvil jsem s Kakashim-“
Kruci, on mu asi řekl, co se stalo včera, v hale.
„A nesouhlasí, aby tě učil někdo jiný-“
Uf…
„Myslí si, že tě nikdo nedokáže připravit tak dobře, jako on,“ oznámil mi radostně a pak se zhluboka nadechl, „a taky mi říkal, že se k němu chováš neslušně.“
„Neslušně?!“ vykřikla jsem a rozčileně založila ruce na prsa.

„Yuki… poslouchej mě… nevím, co se mezi vámi stalo, ale Kakashi se změnil, možná se mi to jen zdá, ale od té doby, co tě poznal, se začal chovat jinak, už tolik nepil a neměl tolik žen, jako kdysi, ale když jsi odešla-“
„Ne… prosím Gai, už mi nic neříkej… vůbec nic se nezměnilo. Minule, když jsem se vracela z kanceláře Hokage, šla jsem zkratnou, kterou jsi mi ukázal a narazila na Kakashiho s nějakou ženou.“ Pokusila jsem se ho přesvědčit, ale zatím jsem nepřesvědčila ani sama sebe.

„Yuki… dítě,“položil mi lítostivě ruku na rameno, „věř mi… Kakashi se změnil… změnila jsi ho ty.“ Pousmál se a já nervózně zkousla ret.
„Nezměnil!“ odsekla jsem a dělala, jako že jsem nic z toho, co před chvílí říkal, neslyšela.
Gai si slabě povzdychl. Ještě pořád jsme stáli uprostřed mého pokoje a zcela zapomněli na čas.

„Měli bychom už jít. Vylosuješ si zkoušku a pak půjdeš do haly, kde na tebe bude čekat Kakashi!“ nařídil mi. „A jestli ne… tak-“
„Vím Gai.“ Ušklíbla jsem se a snažila tím zakrýt nejistotu a strach zároveň.
Poplácal mě po hlavě, jako to dělával kdysi a vydali jsme se pro mojí první zkoušku.

Došli jsme do losovací síně a s rozbušeným srdcem a rozklepanýma rukama, jsem si vytáhla bílý červený papírek.

„Tygří brána.“ Přečetla jsem černý nápis a lísteček podala Gaiovi.
Nejdříve vytřeštil oči a mě se zmocnila nevýslovná hrozba, pak se ke mně otočil a zablýskal úsměvem. Znám Gaie už dlouho, ale nikdy nepochopím, co mi chce takových chováním naznačit.

„Pro začátek dobrý úkol.“ Pousmál se na mě a já si radostně oddychla, „musíš projít teritoriem nenakrmených tygrů a jiných kočkovitých šelem, v nejlepším případě se jim snaž vyhýbat a v horším případě s nimi budeš muset bojovat a zabít je a pamatuj si, že pokud narazíš na jednoho, jeho řev přiláká ostatní a pak to bude hodně špatné.
Musíš být rychlá a hodně tichá a přeci musíš bojovat se dvěma tygry, bílým, který má na krku červený přívěšek a pak se zlatým, který má modrý přívěšek. Ty získej, v každém z nich je schovaný drobný klíček. Cesta se točí do spirály a na jejím konci je pozlacená brána ve tvaru tygří hlavy… tady použiješ klíč, který je v červeném přívěšku a projdeš bránou. Tam pak už jen stačí vypustit bílou holubici z klece, kterou odemkneš druhým klíčem a my si pro tebe příjdeme.“ Hodila jsem po Gaiovi nevraživý pohled. Snad si nemyslí, že to bude tak lehké? … najednou jsem měla vztek.

„Kakashi tě dobře připraví a ničeho se nemusíš bát.“ Snažil se mě uklidnit.
„Hai!“ kývla jsem a odešla z losovací síně. Se sevřeným srdcem a tíživým strachem jsem se vydala do haly…

Snažila jsem se vyhýbat kalužím na ulicích, které způsobil náhlý déšť. Konečně jsem doběhla k hale a schovala se pod její střechou.
Chvíli jsem čekala, než se uklidním a pak váhavě vstoupila dovnitř. Kakashi už nejspíš přišel.

Prošla jsem osamnělou chodbou a skončila tam, kde minule. Ale teď tu není nikdo, kdo by mě vtáhl dovnitř za Kakashim… opět jsem zaváhala.
„Neji, kde jsi?“ položila jsem ruku na dveře a bylo odemčeno. Lehce jsem otevřela.

„Konečně,“ leknutím jsem uskočila, když jsem odkudsi zleva uslyšela Kakashiho hlas, „už jsem si myslel, že nepříjdeš.“ Vyšel ze stínu ponurého závoje deštného dne. Celá hala byla zatměná, neosvícená a težce jsem se porozhlížela kolem.
Kakashi popošel blíž. Odmítavě jsem po něm střelila nevlídným pohledem.

„Jakou zkoušku jsi si vylosovala?“ zeptal se bez jakéhokoli zájmu, jako by to byla pouze povinost.
„Tygří brána.“ Špitla jsem a on kamsi odešel a pak se vrátil. Hodil mi k nohám dřevěné kopí, které mělo na konci zaoblenou kovovou špičku.
Sehnula jsem se pro něho a Kakashi mi tím svým nadzvedl hlavu.
„Do střehu.“ Vyzval mě klidným hlasem, a když si všiml, jak se celá chvěji, na malý okamžik se v jeho očích zaleskla lítost.
Nikdy ho nepochopím. Chová se ke mě vyzívavě, ale i něžně a lítostivě, někdy je pro mě těžké ho pochopit… zlobí se na mě?

Ale teď není čas přemýšlet. Mám před sebou přípravu na zkoušku, na kterou bych se měla soustředit a ukážu Kakashimu, jak jsem se za ten rok zlepšila.
Pevně jsem uchopila kopí a postavila se do bojové pozice.
„Máme spoustu práce.“ Kakashi se postavil naproti mně a udeřil jako první.

Obratně jsem se vyhýbala každému jeho ůtoku a několikrát jsem zaůtočila i já, když už jsem zkušenější, je to docela i zábava.
Bojovali jsme několik hodin bez přestávky a ani jeden jsme nedokázali porazit toho druhého.

„Jsi skvěle připravená-“ Kakashi mě zatlačil kopím a já se snažila oporovat.
„Máš skvělé údery-“ narazila jsem na stěnu, Kakashi si opřel hlavu o skřížená kopí a zadíval se mi do očí.
„Úžasné držení těla-“ špitl a dotkl se mého pasu.
„Tady-“ popojel víc nahoru.
„A tady!“ rukou sjel celou linií směrem od mých boků nahoru, pak upustil kopí a přitáhl si mě k sobě oběma rukama.

Vládlo tu napětí, co bude dál, mám ho nechat ať…

Místností se ozvalo zaskřípání dveří a pak našlapování kroků.
Prudce jsem od Kakashiho odvrátila hlavu a snažila se uklidnit bušící srdce. Odstoupil ode mě a sebral ze země kopí.
Naproti nám utíkal Kaname a za ním pomalu kráčel Neji.

„Onee-san, Onee-san!“ jásavě za mnou běžel, musím ti něco řííííct!“ odmlčel se, když doběhl a po chvíli se zhluboka nadechl, aby mohl pokračovat.
„Přišel dopis… a… a… přijede maminka.“ Na jeho tváři se objevil radostný úsměv a já si nenápadně poodstoupila od Kakashiho dál.

Počkat, přijede? Naše matka přijede?
„Kaname proč? Kdy?“ byla jsem překvapením bez sebe, ale ne moc nadšená.
Kakashi nás tiše pozoroval, pak přišel i Neji a pečlivě si mě prohlížel. Pak se tázavě obrátil na Kakashiho a začal ho pálit pohledem, jako bychom tu předtím dělali něco špatného, co by on nechtěl.
Kakashi se mu vzpurně zadíval do očí a bylo cítit, jak mezi nimi jiskří nenávist.
Po chvíli ustoupil a obrátil se zpátky na mě.

„Dnes jsi mě skoro porazila a naučil jsem tě už dost věcí, které budeš zítra potřebovat… věř mi, na zítřejší zkoušku jsi dokonale připravená.“ Pousmál se, ale pak se jeho šťastný výraz někam vytratil.
Bez rozloučení a se sklopenou hlavou sklamaně odešel.

Poznámky:další díl píše Lartík a osmička bude speciálek Smiling

4.85294
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hedwig chan
Vložil Hedwig chan, Út, 2008-11-04 19:35 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

aaaaa si dokonala fakt uzasny malem mi vypadli oci z duulkuuu:...Larty pohni uz chci dalsi dil:-D

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Ne, 2008-11-02 22:18 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

děkuji moc všem :*, moc mi pomáíháte jste zlatíčka, nemusím prosím děkovat jmenovitě, bylo by to na dlouho, ale vážně všem moc děkuji a taky se nemůžu dočkat na další dílek.... Lartí snaž se, aby to bylo.... víš, jak Laughing out loud

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Po, 2008-11-03 21:00 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Larty sa snaží... Ale však je škola, nechám hoi napokoji radšej XD Chudáčik, taký zhon.. tse tse

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele sfsdgs
Vložil sfsdgs, Ne, 2008-11-02 20:41 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Tak jako co je? Co mám k tomu říct, než samý pozizivní věci? To je opět dokonalý, a už nechci slyšet žádný skromný kecy! Laughing out loud

Obrázek uživatele Jeffo_25jeffo
Vložil Jeffo_25jeffo, Ne, 2008-11-02 17:22 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

je to naozja uuuuuuuuuuuuuuuuuuzasneeeee ale uz sa neviem dockat co bude daleeeeej larteniiiik moj milenyyyy svihni s dalsiiim dieloooom jasneeeee:)

Obrázek uživatele Shion-himesama
Vložil Shion-himesama, Pá, 2008-10-31 17:08 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

bylo to úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasný..prostě nemám slov,do téhle povídky jsem se zamilovala,přála bych si,aby Yuki skončila zase s Kakashim,ale jinak je to fakt božíííí!Arigatou!tohle je opravdu nádherná povídka

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Pá, 2008-10-31 07:11 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Máš to nááááááááádhernééééééééé.Laughing out loud páčilo sa mi to a čakanie naozaj stálo za to a som veľmi zvedavá koho si Yuki vyberie,žeby milého Nejiho alebo nežného Kakshiho?Ved sa uvidí:-)a som zvedavá čo napíše Larten:)
p.s.máš tam trochu malé chybky:-)

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Pá, 2008-10-31 12:59 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

kushina-hime:já tiše doufám, že nějak přesvědčím Lartena, aby se Yuki zamilovala do Kakashiho a ne do Nejiátka Laughing out loud prostě bude petice xDDD a děkuji moc všem za krásné komentíky ^^a ty chybky xD já si to četla, ale.... nevím, co to se mnou je.... moc šokujících událostí na mě xD

Obrázek uživatele Takari
Vložil Takari, Čt, 2008-10-30 22:01 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Prostý občan

Úžasný dílek. Lili, píšeš opravdu báječně.Moc tě musím pochválit Smiling
Co se týče tebe, Larty. Opovaž se tam dát to, co se tam chystáš dát! Je ti to jasné? Laughing out loud Jinak na příštim srazu něco zažiješ XD

Obrázek uživatele Mitsuke
Vložil Mitsuke, Čt, 2008-10-30 21:51 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

náádhera a úúžasnéé, kawai a všechno možný tohohle typu:-D
je to nádherná série, na konohu se dívám vlastně jen po tvojí a Lilithčině povídce a kvůli novým dílům anime
do dodat dál...Laughing out loud

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Čt, 2008-10-30 21:34 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Škoda toho, že tam tak neohrabane prišli tí dvaja Sticking out tongue, už som si myslela, že niečo bude Laughing out loud bol to skvelý diel a klepem sa nedočkavosťou na ďalší. Takže *pohlad-ala-vazna(nepedofilna)tsunade* larten, asik máš čo robiť, že? Eye-wink Tak nepobehuj po pokeci sem a tam XD(ano,ty dobre vies co myslim) a makáme,makáme. A ešte raz sa podceníš, a osobne ťa prídem vyprášiť, jo?! Tak sa tu teda bavte deti XD *odchod-ala-kakashi-:)* sayo

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Čt, 2008-10-30 15:24 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Ano Lili, úžasnej dílek Laughing out loud
ale jen bych ti něco vytknul, jetsli nevadí: Kakashi se do ní nesmí zamilovat! xD Vždyť bych ještě souhlasil s tim, že nakonec Yuki s Kakashim skončí! Laughing out loud To NE!!!!!! xD Laughing out loud ale jinak fakt povedenej dílek Eye-wink

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-10-30 02:58 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ehm...lilith máš tam chyby...docela bijou do očí Smiling
ale jinak..povedenýý!! Kakashík ji miluje, to je romantickýý *-*

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Taira-chan
Vložil Taira-chan, St, 2008-10-29 21:17 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

aa užasné jako vždy,tento díl se mi mc líbil fakt se ti to povedlo Smiling