manga_preview
Boruto TBV 11

Co je to OSUD? Minulost,přítomnost, budoucnost … II. | 15. |



15. Nebe x Peklo;Život nebo smrt ?

Cítím … chlad. Tma mizí ??? Světlo ??? Jdu do nebe?
Ozýval se dívčí hlas. Malinkatá postavička šla tmou za světlem … až jí celé pohltilo.
Zakryla si oči. Ta záře …
Kde to jsem ???
Rozhlížela se kolem sebe. Její duše se ocitla ve velké kamenné místosti do tvaru obdelníku.
Viděla viset na stěnách louče, ale nic kromě chladu necítila.I když vypadaly stěny vlhké, sem tam spadly kapky na kamennou zem, necítila to.
To je nebe ??? Nebo peklo???
Tázala se sama sebe.
Ne není to ani jedno.
Ozvalo se odněkud z konce chodby.
Kdo si?
Zeptala se zvědavě a dělala pomalé kroky blíž k místu, odkud se ozýval ten podivně mrazivý hlas.
Zná mě každý … každý mě jednou pozná … avšak né každý osobně. Pořád netušíš, kdo jsem?
Hrál si s ní cizí hlas. Znělo to celkem pobaveně a vesele. Konečně Nano dorazila až na konec. Před dívkou byla jen tma, jelikož louče byly zde zhaslé a zima daleko větší. Věděla, že je tam židle nebo křeslo, na kterém někdo sedí.
Vypadá to, že zřejmě ne. Někdy mi připadá, že vy lidi jste až dost tupý než byste museli být.
Vy lidé??? To není člověk??? Ne to je hloupost …
Osoba se uchechtla pobaveně.
Nejsem člověk …
Ozvalo se zašustění pláště, jakoby se postava z křesla postavila. Najednou okolo vzplály louče a odhalily jí. Nano se zajíkla.
Smrt...?!
Osobně …
Před ní stála zahalená osoba v černém potrhaném plášti s kápí na hlavě a beze stínu. Ruce byli vidět, ale byly to vůbec ruce?! Možná …ale potom to byly ruce kostry. Z pod kápi nebylo vidět nic jiného než tma a dvě rudě zářící oči upírající se na dívku před sebou.
Za smrtí se nacházelo vysoké křeslo či trůn z podivného černého dřeva. Až na opěradlo pro záda. To bylo složené z kostí všelijakéhoho druhu a na konci opěradel pro ruce se nacházeli dvě lebky. Pro normálního člověka to byl hrůzný pohled. Nedaleko od něj stál z kostí stojan, ale prázdný. Z prohlížení jí vytrhla Smrt.
A to je právě to … jak už jsem řekla. Osobně se s lidmi setkávám jen velmi málo …
Dívka na to ní nechápavě hleděla.
Nepamatuješ si???
Přešla kolmo od Nano až ke zdi. Mezitím se dívce hlavou honily chvilky před tím, než se zjevila v téhle místnosti.
Je v pořádku?!
Přišlo dívce jako první na jazyk.
Ano ten mladík je živ.
Nano jakoby spadl kámen ze srdce.
Takže jsem umřela …
Vydechla trochu těžce a pozorovala zjevení nedaleko od sebe.
Ne tak docela ...
Co prosím???
Nechápala dívka …
Vždyť jsem vyměnila život za život a to znamená smrt pro léčitele mrtvého …
Smrt se zasmála.
Nano, Nano …. ty si hrozný člověk víš to? Pěkně si mi tu udělala bordel …
Výraz překvapení dívce z tváře stejnak nezmizel. Smrt položila jeden kostnatý prst na zeď a šla podél zdi. Šoupání článků prstů po kamenech vydávalo nepříjemný skřípavý zvuk. Přiblížila se k Nano. Kolem dívky jakoby nastalo několik stupňů pod nulou. Smrt se k dívce naklonila. Ovšem Nano strach nevěděla. Samotnou jí to překvapopalo. Se zájmem pozorovala stojan, na kterém se teď objevila stará polorozpadlá kniha. Na přední stránce měla lebku nakreslenou a vyrytou do kůže.
Jak znáš mé jméno?
Vklouzlo dívce na jazyk. Z knihy nespouštěla oči.
Ale no tak. To sis vyhodila mozek? Smrt zná jména svých objetí … musím znát každé jméno zesnulého.
Takže přeci jen jsem mrtvá …
Smrt se rozchechtala až se to ozývavě rozléhalo po místnosti.
Obešla Nano a zamířila pomalu klapavými zvuky ke stojanu z knihou. Přejela jí prstem po kovové přesce ve tvaru překřížených kostí. Svazek se sám otevřel někde ve čtvrtce knihy.
Víš co to je za knihu?
Nano zavrtěla hlavou na znamení, že netuší.
Je to kniha OSUDU a SMRTI.
Osudu a smrti?
Přesně tak. Nebo-li taky má kniha …
Smrt se zahleděla do svazku a pár stránek otočila. Z knihy se vyvalil s každým otočením prach a kouř. Nano ta kniha uplně nějakým způsobem upoutala, že od ní nemohla odtrhnout zrak. Zahalená postava se zastavila a opřela se o knihu. Přejela po pravé stránce prstem.
Opravdu si mi tu udělala bordel. Všechno má vždy být tak, jak je předurčeno a dáno. V téhle knize je napsán život a převážně smrt. Datum úmrtí a příčina je hned vedle života osoby či zvířete.
Zemřela si špatně a né v tu dobu, kdy by si měla. Nechápu jak si to dokázala. I když pár případů bylo, ale ne takovýhle jako ty... naprosto si nabourala řád OSUDU.

Super ... takže budu bloudit mezi ...
Řekla dívka vesele s dávkou ironie. Zablýskly se rudé oči pod kápí. Poté opět pohlédla do knihy. Na konci stránky se zastavila a i když to nebylo vidět, vypadalo to, že se usmála. Knihu zaklapla. Poodstoupila a svazek zmizel kdo ví kam. Začala se procházet po místnosti sem a tam. Nastalo dlouho ticho.
Slyšela jsem, že jen hlupák se smrti nebojí …
Prohodila náhle Nano. Seděla na zemi a zahleděla se na lebky, které byli součásti křesla. Smrt na ní se zájmem pohlédla.
Jenže, když jsem umírala, tak jsem se nebála. Alespoň ne o sebe … a navíc, nikdy bych neřekla, že to vyslovím, ale nezdáš se mi nijak hrozná.
Jo možná ta židle a vůbec tady to místo nahání trochu husí kůži, ale není to prostě ten typický strach. Eh … asi jsem fakt hlupák.

Začínáš se mi líbit …
Prohodila smrt a usadila se konečně na svůj „trůn“.
A to je dobře nebo špatně?
Smrt se zasmála.
Vidíš, to je dobrá otázka. Každopádně, teď musím vyřešit, co s tebou. Je ti doufám jasné, že to není lehké.
Dívka přikývla.
Přemýšlela jsem …
A ?
Nemůžu tě nechat umřít, ale nemůžu tě jen tak poslat zpátky.
Dyť jsem to říkala … budu tu trčet někde mezi!
Posmutněla. Vždyť je tu šance jak se vrátit zpátky k přátelům a ke … Kibovi. Rozbušilo se jí srdce.
Lidské city sou zajímavé …
Vyrušila Nano z přemýšlení.
Našla jsem střední cestu. Ovšem i ta je za něco … nic není zadarmo.
Že by přeci jen … zase je všechny uvidím?
Vzbudila se v Nano naděje … slabá, ale byla tam.
Ano.
Dívce se rozbušilo srdce a prudce vstala až málem zakopla.
Jak? Můžu se vrátit??! Vyhrkla.
Pošlu tě zpátky na zem. Budeš žít, dokud nepříjde čas, ale nebude to zadarmo. Budeš poznamenána. A po dobu svého života, než zemřeš, mi musíš dodat oběti. Stačí mi 3. 3 lidské životy natolik zkažené a silné, které to splatí. Moc dobře víš kdo jsou …
Ihned se dívce vybavili Akatsuki.
Konan, Pain a nakonec Tobi...
Jestli je nedodáš … budeš navždy zatracená...
Plál smrti v očích hrozivý rudý plamínek, který Nano vyděsil.
Za-zatracená?
Přesně tak.To není podmínka. To je trest za porušení řádu …
Ale vždyť se jim nemůžu rovnat!A jak to vůbec udělám? Jsou uplně na jiné úrovni s chakrou-!
Uvidíš ...
Přerušila ji smrt. Nechápavě se na osobu v hábitu dívka podívala.
Je čas …
Nedaleko od nich začalo zářit ostré světlo.
Nano neváhala a vstala. Vydala se směrem k němu. Ještě před tím se podívala na smrt.
Jen by mě zajímalo … jaký je vlastně můj OSUD?
Smrt mlčela.
Ach chápu … nesmí se to říkat. Tak nic …
Otočila se zpět a vykročila.Ještě než se jí dotkla záře uslyšela ledový a přesto pobavený hlas smrti.
Velice zajímavý …

„Už jsem poslala zprávu do Konohy...“ bavili se potichu Kakashi s Kurenai. Naruto klečel u sestry a nechtěl se od ní ani hnout. Nemohl uvěřit, že je pryč … Sakura uklidňovala Hinatu a Shino stál za Kibou a překvapivě měl ruku na jeho rameni. Mladík, svírající pevně dívku v náručí brečel a Akamaru? Psi možná nebrečí, ale jeho oči tak vypadaly … měl položenou hlavu na dívčiným těle a občas nešťastně kňučel.
„Ty si tak pitomá!!!“ šeptal Kiba.
/Proč si to udělala???Proč?!/
Nikdo to nezpozoroval až na Akamara. Zvedl prudce hlavu a zadíval se na rudovlásku.
„Hm?“ vydal ze sebe stříbrovlasý jounin a spolu z druhým senseiem podlédl na to hrozné místo.
„Já? Spíš ty. Co si myslíš, že děláš … ty troubo nebul,“ ozvalo se slabě. Všichni pohlédli na Nano. Dýchala a nabírala znovu lidskou barvu.
Kakashi s Kurenai překvapeně hleděli na její krk … nejen oni, ale i ostatní.

Měla tam ….....................

Poznámky: 

No tak Nano jsem nemohla zabít. Tak co na tenhle díl říkáte?

Vaše Iri ... Laughing out loud

5
Průměr: 5 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., St, 2009-07-29 12:27 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

jooooooooooo!!!!!!!!sem moc ráda,žes jí nakonec nezabila!Ale docela se bojim,jak to zvládne s těma Akatsuki.no,bude to zajímavý!Už se těšim Smiling

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2009-01-30 15:55 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Pro všechny, co se ptají na další díly mých výtvorů:
Klikni zde → jeĎ myší dolů na novinky

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele PanS007
Vložil PanS007, Út, 2009-01-06 19:22 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Tak sem to precet skoro vsechno najednou (UF) Smiling KRASA jentak dal proste BOMBA Eye-wink (rozhlizise doleva,doprava a nic nevidi) Jeee!!!!!!!!Nevidim dalsi dil cobudu delat Sad (trochu posmutnel,uz viiiii a ptase) Kdy bude dalsi dil???

Dlouho uvažuj, než někoho učiníš přítelem. Pak-li se pro někoho rozhodneš, přijmi jej celým srdcem. Mluv s ním otevřeně jako sám se sebou. (Seneca Lucius Annaeus)

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, Čt, 2009-01-29 23:15 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

joo, už tu pěkně dlouho nic nepřibylo.. +má už absťák+

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Ne, 2008-12-21 15:13 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

kdypak bude novej dileček:( viiim ze to tak snadno nejde ae tak prosiiiiiiiim:-*

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-12-21 18:59 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Dneska nejspíš ne ... možná v pondělí ( zítra ) , ale nic neslibuji ... jsem hrozná já vím ... xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-12-01 23:20 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Hehe, je to supeer!! Ty si nakoniec nezabila nikoho!! Juchúúú!! Robíš mi radosť Sticking out tongue Len aby už bol nový dielik Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, Ne, 2008-11-30 17:32 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

doteď sem četla plynule a až odsud budu muset čekat jako všeci... nádherný, nádherný, nádherný! myslela sem že omdlim když sem zjistila že tu zatim víc není Barf! hlavně piš co to pude, nádherně se to čte Eye-wink

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-11-30 18:01 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Tak to jsem ráda ... pokud bude čas a nálada ... další díl začnu dneska ... Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Orino
Vložil Orino, Pá, 2008-11-14 21:57 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Pěstitel rýže

hmmmm... první vyjadření po "znovuzrození" je stěrka na Kibu..... prostě nejlepší.... fakticky úúúža dílek Iri..... docela dost mě zajíma co má na tom krku... ňákej "znak" jako v Hellgirl??? XD... no prostě se nemůžu dočkat na další díl........

*Noblesse Oblige*

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, St, 2008-11-12 20:28 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

Hoj další další vím že to vyčerpává ale další další XD

budu cekat a pockam si i na smrtelny posteli jen abych si precetka dalsi dil XD

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., St, 2008-11-12 17:41 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Moji milí čtenáři & čtenářky !!! Více zde xD :

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-11-11 23:55 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

já to věděl! Smiling Tak ono by to vážně nešlo, super díl a rychle hurá na pokračování Eye-wink

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Út, 2008-11-11 22:04 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Iriam co takhle new díleček??Sad

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Čt, 2008-11-06 20:55 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Iriam, si skivělá!!! Tys jí nezabila!!! Já mám takovou radost!! Nano žije žije žijeee jeeeeeeeeeeeeeee!!! (Hmm, ségra už není jediná, kdy si myslí, že jsem se zcvokla!)
Skvělé!!! Bombové!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2008-11-06 20:43 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

bezva díl Smiling
už ať je tu další!!!! XD


Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Čt, 2008-11-06 20:41 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Iriaaaaaaaaaaaaaaaaaaam já furt říkam že te zboznuju:-**červená se*XD sem zvedava co tam bude mit;-)jinak hafec krasnej dilek pp:-*

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Čt, 2008-11-06 20:41 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Jachááá xD.. další díl už vyšel.. asi se cvoknu xD.. Tys oživila Nano!! a já myslela, že je po ní Tak teď ti nevím... xD... ale je dobře, že žije.. aspoň nebude Kiba nešťasnej ^^ .. a Naruto takýý xD.. ta Smrt byla zajímavá Tee-hee
Super mega dílek, Iri
Zajímalo by mě, jak zabije Peina *-*.. tj. těším se dál Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling