manga_preview
Boruto TBV 13

Co je to OSUD? Minulost,přítomnost, budoucnost … II. | 13. |


13. Náhlá pomoc;nečekaný zvrat !!!

Ladně vytáhla svou katanu z pouzdra. Meč zdvihla do výše očí až se na jeho ostří odrazili paprsky slunce. Zavřela oči a pocítila chvění chakry uvnitř sebe. Soustředila se a pak prudce otevřela zavřené oči.
„Jde se na TOOOOOOOOO !!!!“
Síla uvnitř jí bublala a jen čekala, až se dostane ven. Otočila se s mečem a vpustila do něj bleskovou podstatu. Katana se zachvěla, ale poté Nanina síla vyprchala z meče.
Sklesle hleděla dívka na svou zbraň.
/Jak jsem mohla být tak naivní a myslet si, že to vyjde hned na první pokus … ?/ ptala se sama sebe a hleděla se zklopenou hlavou do země.
„Ne já se nevzdám!!!“ vykřikla a provedla to znovu. Opět nic. Však Nano se nevzdávala a pokračovala dál, bez přestání.
„Já to dokážu!!!!“

***

„Tak co Naruto??? Si připravený?“ povvzdvihl Kakashi obočí.
„No jasně!!!“ reagoval s elánem a s úsměvěm na rtech blonďatý Uzumaki chlapec.
„Nu dobrá, začneme,“ zhluboka se nadechl jounin.
Od teď Naruto neodhrhl uši od senesových slov a zaujatě poslouchal…

„Jistě, že si pamatuji…“ přikývl blonďatý chlapec.
„V tom případě si taky pamatuješ na ten vodopád kapitána Yamanata,“ usmál se Kakashi.
„Ano Kakashi-sensei!!!“
„Takže tenhle trénink bude o něco těžší než ten minulý. To ti je doufám jasné. Naučíš se svou novou techniku …“
„Svojí techniku???“ podivil se Naruto.
„Přesně tak…“ přikývl stříbrovlasý muž. Poté uchopil pravou rukou zápěstí levé ruky a soustředil v ní chakru. V ruce se mu zformoval rasengan.
„K-k-kakashi-sensei!!! To- to je rasengan!!!“ vykřikl udiveně Naruto.
„Přesně tak. Pokud víš, byla to technika čtvrtého hokageho. Ovšem je nedokončená …“
„Vy umíte rasengan-cože nedokončená???“ zadrhl se mladík.
Kakashi přikývl a pokračoval :
„Ano, tvým tréninkem bude jí dokončit. Nebo-li : rasengan může mít jakýkoliv tvar, jak už jsem říkal a ty se ho pokusíš zmenit tím, že ho spojíš se svou větrnou podstatou. Čtvrý to nedodělal a já to neumím. Je to skoro nemožné, ale toto bude tvůj trénink.“
Jounin odvolal rasengan a zadíval se na Naruta.
„Skoro nemožné??? Když to nedokázal ani Čtvrtý, ani vy tak-“ tvář mu poklesla smutkem.
„-to dokážeš právě ty,“ pousmál se Kakshi.
„Ale vždyť jste říkal, že je to skoro nemožné!!!“
„Naruto,“ povzdechl si Kakashi „…já věřím v tebe. Věřím, že ty to dokážeš, že ty máš šanci…“
Uzumaki oněmněl a nevěřícně hleděl na usmívajícího se muže před sebou.
/On … sensei … / přemítal si v hlavě to, co mu před chvíli řekl Kakashi.

…já věřím v tebe. Věřím, že ty to dokážeš, že ty máš šanci…

Naruto zaťal ruce v pěst. Na tváři se mu zjevil ten nejodhodlanější úsměv, co by dokázal provést.
„Děkuji, sensei…“ poodstoupil dál a z neskutečně šťastnou tváří se postavil do tréninkové pozice.
„Tak jdeme na to!!!! MULTI KAGE BUNSHIN NO JUTSU!!!“ zařval z plných plic a po celém placu se zjevilo nespočetně žlutovlasých mladíku. Utvořili si dvojice a trénink začal…
„Rasengannn!!!!“ ozývalo se ze všech stran a světle modré světlo zaplňovalo okolí.
/Dokážu to!!! Budu silnější … dokončím techniku Čtvrtého!!!/
„RASENGAAN!!!“ zvolal pravý Naruto.
„Naruto-kun …“ špitla osoba schovaná za jedním ze stromů rozprostírající se okolo mýtiny.
Dívka pozorovala chlapce, který už po několikáté, celý udýchaný, zvolával techniku do své dlaně.
/Ty to dokážeš …/ pousmála se Hinata.

***

Padla vysíleně na kolena.
/Ať se snažím jakkoliv … prostě to nejde … proč?/
Zaryla nehty do hlíny.
„Proč jsem tak neschopná?!“ stekla jí slza po tváři.
„Dřu a co z toho?Nic!“ zaryla nehty ještě hloubš.
Před očima viděla tvář svého bratra.
/Naruto … / opřela se do kolenou a zvedla se.
„Ne … nidky to nevzdám !!!! Budu silná a splním si sny a pomůžu splnit sny i přátelům!!!“
Uchopila pevně rukojeť své katany a znova pokračovala. Černý panter ležící ve stínu stromu Nano pozoroval.
´´´ Věřím, že to dokážeš … ´´´
„AAAAAAAAAAAA!!!!“ zakřičela bojovně nahlas a vpustila větrnou chakru do meče. Zkoncentrovala jí a soustředila se …
/Dokážu to … dokážu to …./
Poté vpustila pomalu bleskovou. Meč se opět zachvěl pod náporem chakry.
„Dokážu to jako … že se jmenuji …. UZUMAKI NANO !!!!“ poslední dvě slovo zakřičela. Meč se zachvěl a zabrněl. Objevila se oslnující záře, která po chvíli ustala. Nano držela v ruce svou katanu nasáklou obouma živlama.
/Dokázala jsem to .../ sledovala udýchaně chvějící se meč.
O kousek dál stejně tak pilně trénoval Naruto. Mýtina se jimi přímo hemžila a ani on se nevzdával i když bylo vidět, že sotva stojí.
„Dokud mám ještě síly!“ zvedal se ze země na kolena. Z kolenou do stoje a podíval se před sebe. Z hluboka oddechoval a v očích měl pevně rozhodnuto, že nezklame svého senseie a své přátele. Zvedl ruku do znamení.
„Multi Kage Bunshin no Jutsu!!!“ zakřičel a na placu se objevily desítky klonů. Utvořili se do dvojice a znova pokračoval. Odhodlám k tomu, že dospěje k dobrému výsledku.

Už je to zhruba přes týden od doby, kdy se Nano podařilo pokročit v tréninku a spojit dvě podstaty chakry. Od té doby přistoupila na další část a dnem i nocí trénovala tvrdě. Nebyla ani zas tak unavená, jelikož Tokaapao síla v ní se den ode dne probouzela víc a víc. Znamenalo to, že i po téhle stránce Nano sílila.
„Dneska je krásně ...“ vzhlédla dívka k nebi a pozorovala čistou bleděmodrou oblohu nad sebou. Sluníčko pálilo o sto šest a ozařovalo okna domů i vodu v řece. Procházela se jen tak Konohou podél řeky. Zastavila se a zahleděla se na druhý břeh. Na jedno jediné místo, které si pamatovala. Kdysi tu seděla s Jiraiyou a jejich hovor přerušil chlapec. Už od prvního okamžiku jí upoutal a potom? Dozvěděl se pravdu o tom kdo je. Že je sestra Naruta Uzumakiho. Dívka se pousmála. Za ten týden se zbližovali víc a víc, pokud to tedy ještě víc šlo. Vždy když večer usínala, těšila se na zítřek, že ho zas uvidí. Každé ráno se probouzela s potěšením, že se ho bude moci dotkount. Vůbec, že bude moc být na blízku. Na Rogena už si pomalu nevzpomínala. Teď v její hlavě vysel jen obrázek Kibi.
„Nano !!!“ z jejich myšlenek a vzpomínání ji vyrušila udýchaná Sakura. Červenovláska se po ní otočila.
„Copak Sakuro? Děje se něco?“ zeptala se Nano, když viděla její ustaraný obličej.
„Musíme ihned vyrazit z Konohy!!! Tým Kurenai má na misi problém a nás poslali jako pomocný tým!“ vychrlila ze sebe udýchaně růžovláska.
Nano měla pocit, jakoby se jí na moment zastavilo srdce.
„Jsou v pořádku ????“ vypadlo z ní přidušeně.
„Zatím snad ano. Nevíme to přesně. Stihli to poslat zřejmě před bojem.“
Dívka u řeky přikývla a poté se obě rozeběhli domů pro své věci. Byli to takové fofry, že už celý Tým 7 stál u hlavní brány.
„Všichni ? Ok jdeme!“ rozhodl kapitán Yamato. Tentokrát šel s nimi on, protože Kakashi byl pryč. Od Hokage dostal nějakou přísně tajnou důležitou misi.
Řítili se jako uragán lesem v před.
„Kdo je napadl?“po chvili se ozvala Nano.
„Akatsuki,“ ozvala se odpověd od Yamata.
„Zase oni!!!“ zavrčela dívka a přidala do běhu.Měli štěstí, že to nebylo daleko od Konohy, ale zase né dostatečně blízko.
Ani si to neuvědomilia už slyšeli z dálky výbuchy. Zrychlily jak nejvíc to šlo.
„Jsme tu!“ vykřikl bojovně Naruto a vpadli na místo bojiště. Sakura přeletěla spolu s ostatními očima po Kurenainýmu týmu. Všichni měli řezné krvácející rány, ale nebylo to tak hrozný. Kurenai vypadala na tom trošku hůř díky ráně na boku, ale nebyla v ohrožení života.
Tetokrát byli vyslání Tobi s Konan. Což bylo překvapující. Pomoc se pustila do boje. Sakura mezitím ošetřila Kurenai. Sotva se Nano chtěla pustit také do boje, když se ozval ohlušující silný výbuch. Ohlédla se po zdroji. Bylo to z místa, kde byl Kiba...
„KIBOOO!!!“ vykřikli skoro všichni kdo se tam podívali, ale Nano nejvíc. Vyděšeně hleděla na …......

Poznámky: 

Takže především se moc omlouvám za OBROVSKÉ zdržení a dodávám další díl. Teď mám zas chvíli času, tak by se to mělo vylepšit. Snad. xD
Jinak užijte si to pořádně, piště komenty jelikož za každý a navíc i za nové čtenáře jsem šťastnější a šťastnější. Opět to čte další člověk a to mě konečně donutilo ( i vše ostatní samozřejmě ), abych se uráčila napsast další díl. Laughing out loud xD Takže PROMIŇTE a tady máte slibovaný dílek !!!

Vaše Iri.

5
Průměr: 5 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-12-01 17:52 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Ty ho snáď nechceš zabiť, že nie?? OMP!!! Pomelo Kibu zachrááááni!! Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele DeadNinja
Vložil DeadNinja, St, 2008-11-12 19:33 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Konohamarova chůva

Urá

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Út, 2008-11-04 08:30 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Milý vážení úžasní čtenáři, mám pro vás zprávičku Sad xD Laughing out loud :




PS: Omlouvám se !

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, Út, 2008-11-04 17:14 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Toe skvěli upa hafec nejlepsi Iriam ja te zboznuju:-*

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Út, 2008-11-04 20:04 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Mimochodem už je nový díl. Tak to je dobře! Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2008-11-03 19:18 | Ninja už: 6068 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

učí se dívčina učí Laughing out loud
bezva díl Eye-wink
tak teď sem jen zvědavej jak to zase napíšeš s těma Akatsuki XD


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-11-03 22:26 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Uuuu díky Laughing out loud To buď.

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Ne, 2008-11-02 22:45 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....to..o muselo skončit takhle no to není fééér Sad Co s ním je ?? já asi zešílím Sad Iriam no to si vážně nemusela Laughing out loud ...Jinak moc krásný díl sice po DELŠÍM čase ale to newa hlavně že je už tu Smiling
P.S: A doufám že Kiba neumře to jí nemůžeš udělat Sad chudák holka ....
P.S.S: Stejně je to jenom na tobě tak co ?? Laughing out loud

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-11-03 16:18 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Jo přesně tak.Je to na mě. Laughing out loud Jinak kuju moc :-*

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-11-02 16:28 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Lalija : Dělá dělá ... má to lepší efekt Laughing out loud! Já děkuji ... a jak už jsem řekla. Počkejte si na další díl ... a uvidíte. Laughing out loud

Te_A : No to je právě to nejlepší ! Laughing out loud Jinak dík moc a s tou Kibou ... uvidíte v dalším díle... xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-11-01 23:03 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Zase konec v nejlepším.. to se nedělá, Iri Laughing out loud
Teda stejně jako minule pořád doufám, že Kiba neumřééé Sad
Super dílek, úplně moc.
Takže díky ti, Iri Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Te_A
Vložil Te_A, So, 2008-11-01 22:20 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Co to delaš??ukončit to v tom nejlepšíííím?? Iriam to není féééééééééééér...!!!!a hlavne nenech Kibu umřit prosííííííííííííííííííííííííííím:(jinak je to suprovej dilek;-)jen tak dál:-*