manga_preview
Boruto TBV 11

Byl to jen můj sen 2- Bezesná noc

„Proč, brečíš?!‘‘ Otázal ji nevrle Sasuke, ihned přestala brečet a sklopila hlavu. Naruto to nechápal, proč se k ní tak choval, myslel, že jsou spolu nebo snad ne. Měl v tom zmatek, ale tohle nebyl jeho problém, možná jen malé nedorozumění. Nastalo ti co, nikdo z nich nepromluvit.
„Nechceš zajít k nám.‘‘ Zeptala se, aby prolomila ticho, zvláštní bylo, že mluvila jen k němu.
„Ale co Sasuke.'‘ Pomyslel si, ale kývl ji. Sasuke šel s nimi, ale mlčel, oba mlčeli, což Narua znervózňovalo. Proč se k sobě tak chovají? Co se mezi nimi děje?
„Hm…. Sasuke, kdy ses vrátil.‘‘ Otázal zatím mlčícího Sasuke. Sakura do jejich rozhovoru nepřipojovala.
„Pár dní potom co jsi odešel.‘‘ Odpověděl mu úplně s klidem, dokonce se i pousmál. Tentokrát mlčela Sakura.
Naruto toho litoval, kéž by nezůstal déle, mohl se s ním setkat dřív, vše by bylo lepší. Ne on odešel, aby ho přivedl zpět. Uvědomil si, že slib, který slíbil, nesplnil. Sasuke přišel sám, doufala, že Sakura s ním bude šťastná, ale nevypadalo to tak. Teď už je však pozdě.
Sakura, která stále mlčela, přemýšlela ad polibkem v kanceláři. Líbilo se jí to, ale měla strach, aby je neviděl Sasuke, měla to udělat. Jen už doufala, že se jí podobná šance naskytne znovu. Ale teď už je pozdě.
Sasuke pro změnu nemyslel na nic.
Cesta byla dlouhá, mluvit se ani jednomu nechtělo, a tak stále mlčeli.
Ale před jejich domem se to změnilo, přivítali je radostné výkřiky dvou holčiček, obě černovlasé se zelenýma očima.
„Tati…… Tati…..‘‘ Zavolali obě dvě a vrhly se Sasukrmu do náruče. S radostí je obě objal, jak Naruto poznal byl teď ANBU a nejspíš byl dlouho pryč.
„Tak si běžte hrát, šup.‘‘ Pobídl a obě utíkali pryč. Bylo na něj poznat, že je šťastný, když se k choval špatně k Sakuře, byl šťastný.
Sakura je oba zavedla dovnitř.

Začalo se stmívat, ale v sídle Uchiha klanu bylo stále veselo. Sakura se před chvíli rozhodla jít uspát děti. Sasuke využil její nepřítomnost a vydělal nějaký ten alkohol. Oba radostně opíjeli, a na Sakuru úplně zapomněli. Začalo přibývat jak hodin tak i prázdných flašek od pití. Pomalu začaly podléhat alkoholu, Naruto se ještě při zbytku svého vědomí rozhodl vyrazit domů. Ovšem moc mu to nešlo, nezbývalo mu nic jiného než jít po čtyřech. Sasuke plně rozhodnut jít ho vyprovodit na tom nebyl zrovna nejlépe. Cestu nebyla zrovna nejlepší, už na začátku je čekala malá překážka, dva schody vedoucí ven.
Ta byla úspěšně překonána. Jak však slíbil doprovodil ho až ke dveřím, tam se rozloučili. Sasuke po cestě zpět sebral poslední flašku a odkráčel s ní do ložnice. Potom ji pohodil na zem. Při pohledu na spící Sakura dostal nápad. Svlekl ze sebe košili a pomalu se vplížil k ní do postele. Ona však spala dál nic jí nerušilo.
Sasuke z ní pomalu, ale jistě shrnoval peřinu, ona se však neprobouzela. Její krátká košilka, která sotva zahrnovala její stehna ho začala vzrušovat. Pomalu ji začal hladit po nohách a směřoval víš a víš. Na chvíli se zastavil a sundal ze sebe zbytek oblečení.
"To je moje šance.'' Pomyslel si a prudce ji roztáhl nohy. Probudila se a odhodila ho od sebe. Měla smůlu měl větší sílu a zatlačil ji zpět. Sakura zrychleně dýchala, měla strach co jí chce dělat.
"Ty hajzle, pust mě.'' Křičela, tohle ho vytočilo, ihned ji jednu vrazil, aby ji umlčel.
"Nepustím dokud si pořádně neužiju.'' Oznámil ji a přimáčkl ji celým tělem k posteli. Ruce ji dal za hlavu, aby se nemohla bránit. Jeho doteky byly stále intenzivnější, začala tiše sténat, když se jí to nelíbilo.
"Chceš vědět co budeme dělat?'' Zeptal se jí, ale na její odpověď nečekal. Odpověď však dostala rychle, pomalu ji začal líbat po krku a jednou rukou jí zajel mezi stehna. Vyjekla, ale umlčel ji polibkem. Snažila se od něj odtrhnout, byl z něho cítit alkohol.
Rukou zajel hlouběji a hlouběji. Chtěla, aby přestal, nelíbilo se jí to, ale Sasuke nereagoval pořád myslel jen na jedno. Přestala se bránit, bylo to zbytečné, ať si sní dělá co chce, ale ať nezbudí děti. Jen jak povolila pustil se do ní. Věděla, že dělá chybu, ale bylo pozdě.
Sasukemu se velice líbilo její sténaní a tak přidal, aby vyvrcholila stejně jak ona. Ale pravda byla jiná, nelíbilo se jí to. Chtěla jen, aby to měla rychle za sebou, aby ho uspokojila co nejdřív.
To se jí však za chvíli splnilo, Sasuke celý zpocený zhroutil vedle a těžce oddechoval.

Sakura se však co nejrychleji zabalila do peřiny a rozbrečela se. Sasuke ji neslyšel zanedlouho spokojeně usnul, ona však spát nemohla vzpomínky se jí stále vraceli. Nikdy ji nenapadlo, že by to udělal, že by toho byl schopný. Mýlila se v něm, a to moc. Dál už s ním nemohla být v jedné místnosti, raději odešla pryč. Potřebovala se nějak odreagovat, a tak se vydala do kanceláře. Snad u hromady papíru na to zapomene.
Pomalu otevřela dveře a vešla dovnitř, hromada papírů jí hned zastavila.
„Uff… to bude fuška.‘‘ Oddychla si a posadila se pohodlněji. Pořád ho viděla znovu a znovu, nemohla toho zbavit. Už nevěděla kam utéct. Dala se do pláče.
Chtělo se jí spát, ale měla strach, že přijde. Nakonec se odebrala k Saiovi doufala, že bude moct zůstat u něj. Venku se zatím rozpršelo, to jí však nezastavilo. Rozutíkala se za ním a pláčem. Zabušila na dveře, nic, tak znovu, stále nic. Po třetí konečně otevřel, rozespalí jí otevřel a mnul si oči.
„Sakuru, vždyť je noc.‘‘ Zamžoural a pohlédl jí do tváře. Celá zmočená a uplakaná a skočila do náruče.
„Co se ti stalo?‘‘ Zeptal se ji a pustil ji dovnitř. Na jeho otázky neměla náladu, dovolil ji lehnout si na jeho postel, sám si ustlal na gauči. Sama však usnout nemohla, tak se odebrala k Saiovi, nevadilo mu to. Chtěl ji pomoct, ona se mu zatulila do náruče, teď už mohla klidně spát, Sai ji ochrání. V poslední době jsem s ním byla raději než se Sasukem, byl jako její bratr možná i něco víc. Spánek ji začal přemáhat, nakonec usnula.

Poznámky: 

5
Průměr: 5 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hinata_Naruto
Vložil Hinata_Naruto, St, 2016-02-24 02:15 | Ninja už: 3065 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise V: Tak tohle bych do Sasukeho nikdy neřekla, ale svým způsobem to na něj i docela sedí. Ale myslím si, že Naruto to nenechá jen tak, aby Sasuke Sakuře ubližoval, i přes to, že je to jeho nejlepší přítel. Ale Sai je skvělej a doufám, že se ten vztah rozvine dál. A kromě občasných chyb v interpunkci je to opravdu dobré Eye-wink




Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Po, 2012-03-19 16:33 | Ninja už: 4571 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

blbci dyť sakura nikdy neví co chce takže...a doufám že se vrátí k sasukemu.

Obrázek uživatele USBestie
Vložil USBestie, Pá, 2010-02-12 21:46 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Souhlas s předchozím komentářem

At žíjí Yoma,Yokai,Hanyové,Nurarihyonští čtvrtyokai,Hollow,Homunkulové,
Chimery,Mazoku,Noah a Akumové--->Hlavně at tuhle planetu proboha neobývájí lidé!

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Út, 2010-02-09 13:29 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

svine sasan vrr Laughing out loud co ho sakura neumlatila? Laughing out loud pochybujem ze je silnejsi nez ona Sticking out tongue

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Ne, 2009-10-18 15:46 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Vzhledem k tomu jaký je sasuke hajzlík mě to ani neřkvapuje xD Ale mazec povídka

Jsem fanda:

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2009-09-28 18:25 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další zajímavý díl a ten sasuke to je taký parchant až to nejde popsat

Obrázek uživatele DeLeTe
Vložil DeLeTe, Čt, 2009-04-02 17:27 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

vjednu chvylu som mal chud poriadne zmlatit sasukeho

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-01-24 16:11 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

grrr,Sasuke=smrrrrt!chudinka Sakura,ja ji normalne moc nemusim,ale tady byl k ni Sasublb az moc hnusny!
jo malem bych v navalu vzteku k nemu zapomnela:jinak je to skvely, Sai se k ni choval fakticky mile=)

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-24 16:02 | Ninja už: 6248 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

sasuke je pěkný z..d

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Út, 2009-01-13 19:31 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Sasan debilní at si de radši znásilnit Karin a Sakuru at nechá napokoji

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2008-11-17 21:36 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Díky všem

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, Po, 2008-11-17 20:43 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

OMJ! Že je Sasan magor to vím už dávno, ale tohle??? Fakt nářez!

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Pá, 2008-10-31 13:11 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Ah bože môj!!! ah bože môj!!! čo to ten Sasuke vyvádza?! pre Jashinových stúpencov?! no čo to vyvádza?!
No toto ma dostatlo, už aby bol nový diel!

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Čt, 2008-10-30 23:01 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

tak to vyzera ze nas trojlistok sa rozrastie na stvorlistok az na to ze tento asi az tak stastie prinasat nebude. hehe. pekne sa to rozjizdi. nakoniec som s tym saiom nebola az tak mimo aj ked uvidime v dalsom diele. skoda ze sa opozdi. ale aj tak sa tesim. hehe


Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Čt, 2008-10-30 21:29 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé Sasuke taký hajzel Laughing out loud Naruto by mu mohol nakopať p***l