manga_preview
Boruto TBV 15

Skrytá síla. 05

Tři souboje, umřu nudou

Paul udeřil Minata takovou silou, že zmizel v lese. Pak se Paul rozběhl za ním. Jakmile to uviděl Kakashi, běžel za nimi.
,,Sakuro, Hinato, postarejte se o tu ženskou, já pomůžu Minatovi." řekl za běhu Kakashi. Už byl skoro z vesnice, když v tom do země před ním udeřily blesky.

,,Já jsem tvůj protivník Hatake Kakashi! Říkají mi Walt." řekla osoba, která se objevila na střeše dalšího baráku.
Sakura a Hinata proti Grétě

,,Zase ženský. Proč mi Paul sebral toho kluka....mohla být větší zábava." pak se Gréta podívala na Hinatu ,,Tobě nechci ublížit, ale jestli neustoupíš, budu muset." usmála se, luskla prsty a všichni vesničané zaútočili na Sakuru a Hinatu.

Kakashi proti Waltovi

Kakashi si zvedl pásku z oka, kde měl sharingan ,,Musím to rychle ukončit. Proti Minatovi je Paul. Slyšel jsem, že je silnější než Tsunade a rychlejší než Leeho pátá brána."

,,Tvůj sharingan ti nepomůže. Mé techniky nemůžeš zkopírovat a na mé oči to nefunguje." začal se smát Walt a zaútočil chidorim v obou rukách.

Minato proti Paulovi

,,Jak daleko jsem ho odpálil? Pochybuji, že přežil, ale zkontrolovat to musím." povzdechl si Paul a dál běžel do lesa.

Sakura a Hinata proti Grétě

,, Sakuro, co budeme dělat? K ní se nedostanem s naším způsobem boje, co budeme dělat?!" začala se strachovat Hinata.

,,Neboj Hin, nějak to zvládneme." odpověděla Sakura. ,,Ale jestli to takhle půjde dál, tak nám dojde chakra. Musím na něco přijít." tohle ale nahlas už neřekla a pokračovala v boji.

,,To je nuda, měla bych pomoc Waltovi, ale ten za chvíli skončí...nebo Paulovi, ale ten už určitě taky skončil. Co budu dělat?!" nudila se Gréta.

Kakashi proti Waltovi

Kakashi zhluboka oddechoval, krvácel ze zad, ale protivníka zatím ani neškrábl. Kakashiho protivník měl pravdu se sharinganem. Nefungoval, ale vůbec udělat žádnou techniku, kterou se naučil jeho pomocí. Podíval se na Sakuru a Hinatu, které už taky nemohly a Minato tu nebyl.

,,Sem se dívej!" zařval Walt a zasáhl Kakashiho do rány na zádech.

,,Sakuro, Hinato, poběžte mi naproti!" zavolal Kakashi a běžel k nim. Ony běžely za Kakashin, za kterým letěl Walt a za Sakurou a Hinatou vesničani.

Pak Kakashi, Sakura a Hinata udělali něco, co nepřítel nečekal. Prohodily se. Kakashi zaútočil na Grétu a Sakura a Hinata na Walta.

Walt dostal ránu od obou holek najednou a zmizel v baráku. Kakashi si razil cestu Raikirim. Raikiri si našel cestu až ke Grétě a zasáhl. Urval jí ruku a celý bok.

Gréta se svalila na zem a všichni vesničané se proměnili v popel.

Zablesklo se a u Gréty se objevil Walt, udělal pečetě a oba zmizeli. Kakashi se zhroutil vyčerpáním a Sakura a Hinata se opíraly o zeď domu. Taky už nemohly.

Minato proti Paulovi

Paul dorazil na mýtinu, kde stál Minato ,,Konečně jsi dorazil. Čekal jsem na tebe. Vzdej se ať tě to zbytečně nebolí." řekl Minato.

,,Ty mě neporazíš!" zakřičel Paul rozeběhl se a udeřil do Minata. Když se prach usadil, stál tam Paul s nataženou rukou, kterou mu držel Minato,, To měl být úder?! To je nuda, takhle nemusím ukázat svou sílu. Skončils!" řekl Minato a zasáhl Paula Chisenganem *. Paul se mrtev zřítil k zemi, pak se u něj objevil Walt s Grétou, udělal pečetě a zmizel i s Paulem. Minato pokrčil rameny a šel zpátky do vesnice ,,Málem jsem umřel nudou. Doufám, že Akatsuki jsou silnější nebo vážně umřu nudou." postěžoval si Minato.

*( nové jutsu-Chidori a Rasengan dohromady)

4.86111
Průměr: 4.9 (36 hlasů)