manga_preview
Boruto TBV 15

Skrytá síla. 04

První střet, kdo to sakra je?!

Čtyřčlenný tým běžel z Konohy do země sopek.

,,Kakashi-sensei, proč se té zemi říká země sopek?" zeptala se Sakura.

,,Protože je celá pokryta sopkami a dál to není důležité. A ty Hinato dávej pozor na okolí." řekl Kakashi. Hinata měla aktivovaný Byakugan a rozhlížela se.
Nějaké tři osoby sledovaly skupinu.

,,Ten Byakugan
je dost slabej, že nás nevidí. Skoro jim šlapem na paty a oni si toho nevšimli." začala osoba.

,,Paule, nech toho! Šéf chce Byakugan, tak ho dostaneme a než začneš, jsme jediný tým který zatím ještě nepřinesl žádný Kekkei Genkai. A Byakugan je přece poslední." řekla osoba.

,,Můžu se postarat o toho kluka a Kakashiho? Já bych to udělala hrozně ráda." řekla žena.

,,Neboj, s chlapcem si můžeš dělat co chceš, ale Kakachi musí přežít. Šéf chce jeho Sharingan, i když už jeden má, jasný?!" řekla osoba.

,,Tahle mise je nudná. Nepřítel nás jen sleduje...kdy zaútočí? Nikdo od nás si jich nevšiml, měl bych dělat, že jsem si jich taky nevšiml a počkat až zaútočí? Chjo... doufám že to bude brzo, jinak umřu nudou." začal si v duchu stěžovat Minato.

Skupina běžela dál, až do večera a nakonec se utábořili na mýtině.

,,Takže....jako první bude mít hlídku..."začal Kakashi

,,Já si ji vezmu klidně na celou noc, já nemusím spát." řekl Minato ,,A chci vědět co umí ti, co nás sledují." pomyslel si.

,,Tak jak myslíš, ale kdybys chtěl přece jen spát, tak mě probuď." řekl Kakashi.

,,Dobrá, tak dobrá" řekl jim. Všichni usnuli, až na Minata ,, Teď máte příležitost, tak zaútočte!" začal jim zase v duchu nadávat.

,,Můžu na něj pustit jednoho, co jsem chytla? Chtěla bych zjistit, co umí." řekla žena.

,,Radši bych tam vlítl a ukončil to hned." chtěl prosadit svoje Paul.

,,Grety plán je lepší, aspoň uvidíme, jak je silný protivník." řekla osoba.

,,Kdo tě udělal šéfem naší skupiny, že takhle mluvíš. Já bych byl lepší!" začal křičet Paul.

,,Nechte toho!" zařvala Gréta a oba ztichli.

,,Teď se ukáže, co umíš chlapče." usmála se Gréta.

Ninja se přibližoval k Minatovi zezadu. Nebyl slyšet, protože se vznášel a výraz měl prázdný, jakoby mrtvý. Přiblížil se k Minatovi, napřáhl se katanou a udeřil. Katana se zabodla do země, kde ještě před chvílí seděl Minato.Ten právě stál za ninjou a v ruce se mu vytvořil chidori.

,,Ty mě nezajímáš." řekl Minato a udeřil. Útok byl tak silný, že ninju odhodil až narazil do stromu, u kterého se proměnil v popel. Pak šel Minato zpátky k ohništi, kde si opět sedl.

Ráno tým 7 probudila vůně snídaně, kterou připravil Minato. Najedli se, a pak vyrazili.

,,Tak co Minato, stalo se přes noc něco?" zeptal se Kakashi.

,,Vůbec nic. Jen nějaký hmyz a to je vše." odpověděl Minato.

Celá skupina dorazila do vesnice, která nebyla moc velká.

,,Kakashi - sensei, jak to, že tu nikdo není?" zeptala se Sakura. Jakmile to řekla, začali se objevovat muži z této vesnice. Jediné co na nich bylo divné, byly jejich obličeje. Byly jakoby mrtvé. ,,Chtěla si lidi Sakuro, teď jich tu máš habaděj." zasmál se Minato.

,,Neublíží vám, dokud jim nedám rozkaz. Vydejte mi Huugu a nic se vám nestane. Možná..."řekla Gréta, která se objevila na jedné z budov.

,,Kakashi-sensei, co je to za jutsu, že ovládá tolik lidí?" zeptala se Sakura.

,,Netuším co je to za jutsu, ale zřejmě může ovládat jenom muže. A kde je Minato?" zeptal se Kakashi. Minato běžel přímo k té ženě ,,Konečně pořádný soupeř." pomyslel si, ale když byl skoro u ní, objevila se další osoba. Byl to muž ,,Já jsem tvůj protivník." řekl Paul.

4.82353
Průměr: 4.8 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, So, 2008-10-25 18:56 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Hezké, velmi hezké, už se těším, až se zjistí kdo je vlastně Minato Laughing out loud