manga_preview
Boruto TBV 11

Pod maskou...8.část

„Hej ty!! Vstaň!!“ statný muž vzal Akane za paži a prudce jí zvedl. Akane se mu vytrhla a postavila se kousek dál.
„Náš pán tě dal k sobě zavolat!“ řekl.
„Aha… a co po mě tvůj pán chce?? Chce za mě výkupné?? Chce mě snad zbít?? Či snad znásilnit?? Nebo dokonce zabít??“ Styl její mluvy přiváděl muže do rozpaků. Žádný z vězňů nebyl takhle klidný. Bylo to až strašidelné.
„Nevím… mám tě jen přivést!“ řekl nakonec a vystrčil jí ven…
***
„Jak se jmenuješ??“ Optal se mladý muž sedící na velkém křesle naproti Akane.
„Není mou povinností ti odpovědět!!“ řekla chladně a dál němě stála.
„Proč jste nás zajali??“ dodala.
„Není mou povinností ti odpovědět!“ usmál se muž.
„Ne to není!“ řekla Akane a dál jen stála.
„Líbíš se mi… máš kuráž to se musí nechat!!!“ řekl muž a zvedl se. Došel až k ní a zval jí do rukou masku. Akane prudce uhnula ale dva ninjové za ní jí chytli. Muž se usmál a strhl jí maku. Její dlouhé vlasy spadli podél tváří zatímco zelené oči propalovali muže skrz na skrz.
„Jsi… krásná!“ poznamenal muž.
„Jsem Kann… vládce organizace zvané Shigaeshi!“ usmál se. Akane nic neříkala. Kann jí přejel prstem po jemné tváři a chytil jí za bradu.
„Jsi tak krásná… tak jiná!“ promluvil do ticha. „Co s tebou??“
„Pusťte mě a nechte jít!“ řekla klidně Akane. Ninjové se začali hlasitě smát ale Kann je jediným povelem umlčel.
„Dobře tedy… viděla jsi toho ale moc takže když vyjdeš… tak jedině mrtvá!“ usmíval se dál a zhluboka se jí díval do očí.
„Proč jste nás unesl??“ odvedla téma Akane.
„Zabila jsi jednoho mého muže… mého vlastního bratra!“ řekl chladně.
„Zabila jsem už hodně lidí… nevím kterého myslíš!!“ Akane se mužům vytrhla ale zůstala stát na místě. Muž se zamračil.
„Byl to ten.. co jsi ho zabila včera … v té hospodě! Chtěla jsi po něm nějaké informace… řekni.. jaké??“
„To by vás nezajímalo!“
„Ale ano!“
„Neřeknu vám to!!!!“
„Jak se jmenuješ??“
„Akane!“
„Výborně Akane… vlastně…. Ti chci poděkovat!!“ Akane to nepřekvapovalo.
„Víš… můj otec založil tuhle organizaci… a když zemřel rozdělil nám jí napůl. Samozřejmě se m to nelíbilo ale co jsem mohl dělat?? Ale teď… Když je Kamm mrtví je všechno jinak… mám už dost mužů abych vyhladil písečnou se zemí! Chci vidět jak se mi rozrůstá říše.. jak mě všichni považují za boha!! Chci válku a boj!!!!!“ to už ale křičel.
„Válka není jen lesk zbraní, hrdinské činy a věčná sláva…. Ale hlavně nejhlubší lidské utrpení!!!“ pronesla Akane tiše. Kann se zasekl.
„Proč… mě tak přitahuješ?? Jsi jiná než ostatní dívky… jsi…“ větu ale nedokončil protože do místnosti přišla nějaká dívka. Dlouhé blonďaté vlasy jí skvěle ladili k modrým očím a světle modrým šatům.
„Kanne-sama…. Kdy za námi příjdeš?? Čekáme tě již dlouho! Já i děvčata už se nemůžeme dočkat!“ promluvila s úctou. Kann se zamračil. Došel až k ní a vlepil jí facku. Dívka se svezla k zemi a chytila se za tvář.
„Zmiz!!“ rozkázal Kann a znovu se přesunul k Akane. Ta jen stála a němě to sledovala.
„Akane… staň se královnou mého harému!! Nebudeš muset být v té cele, nebudeš muset jíst suchý chleba… budeš se mít jako královna!“ pronesl. Akane se pousmála.
„Vsadím se… že jsi stejná slova říkal té dívce… jenže ona ti na to skočila… a jak dopadla??? Ne… radši budu snášet to všechno… než abych byla tvou dě*kou!!!“ řekla klidně. Kann se zamračil a hrubě jí chytil pod krkem.
„Odveďte jí!!!!!“ zařval jí do obličeje a strčil do ní.

***
„Děvče… podepsala jsi si ortel smrti!!“ zavrtěl hlavou muž který jí opět uzamykal do cely.
„Proč… proč jsi to udělala??“ zeptal se Sasuke.
„Mohla jsi žít…. Namísto toho…“ začal ale Akane ho přerušila.
„Nevím… já.. já… nedokázala… jsem tě tu nechat!“ řekla tiše. Sasuke k ní zvedl oči.
„Proč…“
„Nevím.. byl jsi první komu jsem řekla svou minulost….“ Řekla popravdě.
„Akane… proč o své minulosti nemluvíš??“
„Víš…minulost se nemá zapomenout...ale budoucnost je důležitější!“
„Já ale… pro mě je budoucnost minulost! Má minulost… má přítomnost… má budoucnost… stejně jako můj cíl.. jsou zabít mého bratra a pomstít tak svůj klan!!“ řekl ledově.
„To ale nejde… nemůžeš žít jen s nenávistí! Podívej se na mě…. Taky.., se chci pomstít… dvou lidem které nenávidím… Sasukemu Uchihovi a Orochimarovi!! Podívej se ale na mě… jsem živá, dýchám, mluvím.. ale jako bych už byla mrtvá… srdce mi zkamenělo a duše odešla! Neumím nic jiného ne jen přijímat rozkazy a slepě zabíjet!!! Ale… já už nechci… nemám už sílu… není tu nikdo kdo by mě povzbudil… nikdo kdo by mě jen tak objal… nikdo kdo by řekl… Akane… mám tě rád!... když jsem ještě žila… a měla přátele a rodinu byla jsem šťastná ale… když odešli bolelo to… moc to bolelo… a já už to nechci zažít znovu!! Proto nemám přátele…. Proto nemám rodinu… bojím se že je ztratím!!... já už nemůžu… vzdávám se své pomsty!!! Už nechci….“ Akane po horkých tvářích stékali slzy plné bolesti, smutku a zrady. Zavřela oči a dál tiše vzlykala. Najednou ucítila váhavé obětí na svých zádech. Překvapeně otevřela oči. Sasuke jí nejistě svíral v rukou a ona se v jeho pevném stisku cítila tak bezpečně a šťastně jako už dlouho ne.
„A…Akane já… mám tě rád!!!“

Poznámky: 

Hm... to je romantiky a je to sladký až mě z toho bolej zuby xDD mno.. jedu pryč takže taky nic nepřibude tak jen by jste se nedivili xDD... zatííím papááá miláčkové!! xD

4.92157
Průměr: 4.9 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2018-07-08 23:22 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Herdek filek, to je, ale situace. Jak pravil klasik. Mno, ten Kann, mi evokuje Khana ze Star Treku. Taky takový padouch, který chtěl jen vládnout, ještě, že tam byla posádka Enterprise a jeho zastavila, tak doufám, že tady se stane něco podobného, kdy Sasuke rozhodne situaci...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2016-02-08 20:22 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise V: Už tak nějak vím kam to bude směřovat, zamilují se do sebe, ona pak zjistí, že jí zabil rodinu, ale pro lásku se pro něj obětuje a Sasuke bude mít další trauma.
Mimochodem ten proslov na konci se pro přemíru trojteček nedal číst.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-17 20:18 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no tak to jsem teda zvědavá

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Čt, 2008-11-06 19:27 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

to je hodne moc uzasne skoro zadna slova jenom uzas je to opravdu super aby tu bylo dalsi dilko...

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Út, 2008-11-04 17:30 | Ninja už: 6085 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

^_^

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2008-11-03 21:27 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Supééééééééééér-vyjadrené jedným slovom čo si myslím o tvojom písaní,veľmi sa mi páči táto séria ale aj tvoja ostatná tvorba.Si vynikajúca autorka a ja aj ostatný začiatočníci sa máme od teba čo učiť:-)

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Út, 2008-10-28 19:35 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Pilííí!!! Já to prostě zbožňuju! JO! Přesně tyhle situace, kdy člověk neví! *_* xD Je to úžasný, sem zvědavá, jak se jí Sasán předvede xD
A jedna drobnost... trochu se vyvaruj těch hromat vykřičníků a otazníků, pač když mluví Akane a máš u toho tři vykřičníky, tak si člověk domyslí, že křičí, ale pak za tím máš, že mluví klidně, tak to trochu mate... jinak je to peckomózní n_n xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-10-27 01:57 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

To by mě zajímalo, co bude Akane říkat, až zjistí, co je vlastně Sasu zač xD
Pěknej díl

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Ne, 2008-10-26 17:41 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

lidi já slintám! tohle je vážně úžasná série!!! je pravda, že já měla v plánu napsat něco podobného, taky Sasuke u ANBU, ale tyjsi mě už předeběhla xD už se těším na další díl, vážně se mi to líbí!

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Ne, 2008-10-26 09:36 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

slušné, len si občas zabudla písmenko

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-10-25 20:43 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Tomu se říká Umělecké dílo Smiling

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, So, 2008-10-25 19:53 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Velmi pěkně vymyšlená zápletka...
Jen jedna věc..možná mi unikla...ale jak je dokázaly tak snadno zajmout?

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-10-25 19:13 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

je to skvělý díl.. ale přijde mi to hrozný, tak situace tam.. ona ho chtěla zabít, a neví, že je to on... a on to ví, ale neřekne jí to, páč jí má rád Laughing out loud .. to je vážně strašné.. zajímalo by mě, jak se to vyřeší
Super, Pilíí Smiling
Těším se dál Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, So, 2008-10-25 18:41 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

to je tááááák krásné, jsem jenom zvědavá jestli jí Sasuke řekne je že tenk do jí zabil rodinu Smiling no hoem dál Smiling