manga_preview
Boruto TBV 09

Být chráněn 1

Být chráněn je pokračování povídky Chránit, ale jedná se o volné pokračování, takže se to dá číst zvlášť Smiling (Jako Minatova povinnost a Minatův odkaz)


***

Část první - Zprávy

Usnu? Usnu už konečně? Mě to tak nebaví… Vždycky tu ležím strašně dlouho a nic. Akorát si říkám, že jsem se na to spaní mohla vykašlat a radši trénovat nebo tak něco… Ale spát se prej musí. Takže spát budu. Už nevím, kdo mi to říkal, ale prej beze spaní neudělám nic. A protože já mám velký ambice, musím spát a hodně. Ale fakt mě to nebaví… To spaní je tak nudná věc! Pořád se dívat na svoje zavřený víčka... Lidi říkaj, že když zavřou oči, nic nevidí… Ale to v podstatě není pravda. Protože oni vidí… Vidí tmu. Spoustu tmy a nic než tmu. Jako kdyby jim nestačilo, že musej zhasínat lampičky, tak ještě zavírají oči, aby toho světla bylo co nejmíň. Proč člověk nemůže spát ve dne, když svítí slunko? Alespoň by měl pěkný sny, nebo ne? Kterej blbec to takhle pitomě vymyslel a my ho teď všichni napodobujem?
Sakra! Už zase přemýšlím nad něčím, nad čím bych přemýšlet neměla. Jestli chci teda usnout. A já usnout chci. Teda spíš musím, ale to už jsem dneska rozebírala… To by mi tak chybělo, abych to ještě opakovala a jednou za noc myslela na jednu věc desetkrát… Takovej blázen ještě nejsem. Asi. Ne, nejsem.
Bude se konečně něco dít? Nějakej sen, třeba? Mohla bych začít počítat letící kunaie… Nebo ovce, ale to dělají jenom malý děcka. A mě už je… Mě už je patnáct! Takže kunaie…
Jeden.
Druhej.
Třetí.
Čtvrtej… Hele, ten byl hozenej nakřivo.
Pátej.
Šestej… Mě už to nebaví. Ale musím dál.
Sedmej, osmej, devátej, desátej, jedenáctej…
Co tam dělá ovce? A přišla další! A třetí… A čtvrtá. Pátá, šestá, sedmá, osmá, devátá…
Řadí se vedle sebe, je to fakt divný. Všechny ty zářivě bílý ovce… Až moc bilý. Jako sníh. Když v zimě sněží, taky to všude září a když vyjdu ven, chvíli nic nevidím… Fakt, ty ovce jsou jako sníh. A sněží čímdál víc. Ale vážně. Všude něco padá a zakrývá to všechny ty ovce, padá to přímo před mýma očima a v tý tmě kterou vidím pod víčkama to vytváří malinký a zářivý světýlka. Ale sníh to není… Spíš… Vlna. Ta ovčí vlna, všechny ovce to zakrývá… A všechnu tu tmu!
První chomáč vlny, druhej, třetí…
Ne, tohle počítat nebudu. Je toho až moc. Padá to, pořád. A žádná tma tu už není… Všechno je zářivě bílý, jako kdyby tu právě teď vymalovali… I když, takhle čistou omítku jsem ještě nikdy neviděla. Je to bělejší než feudálův palác v centru…
Ale… Všechno to chmýří se někam posunuje. Vítr? Vítr to rozfoukává a já ty zvuky vážně slyším. Fučení, hnusný fučení. Kdybych nevěděla, že to není skutečnost, asi by mě chytila husí kůže. A tím foukáním se celej obraz pod mýma víčkama rozdělil na dvě půlky. Odkrylo to tu temnou černou barvu, a chmýří ještě hustěji nafoukalo na druhou stranu.
Mám husí kůži.
Vítr znova fouká, ale tentokrát se nic nehýbe… Jako kdybych cítila, jak do mě bije. Nebo, možná si to namlouvám, ale on se mnou vážně cloumá. Tentokrát chce odfouknout mě a fouká z obou stran. Chce mě někam strhnout! Do tmy nebo do chmýří…
Je mi z toho zima.
A fouká mi do uší. Chtěla bych si je přikrýt rukama, ale nemůžu, protože tohle není žádná realita…
Něco slyším… Nějakej nepřirozeně hlubokej hlas. Až moc. Takovej… Zvláštní. Člověk by nevěděl, jestli to myslí upřímně, jestli se nějak přetvařuje, protože v tý hloubce nejde rozeznat vůbec, ale vůbec nic. A pořád fouká… Fouká mi do uší.
Každou ztrátou začíná něco nového…
Uši si přikryju rukama. Ale vítr se dostane všude, tím hlasem, kterej mi chce něco říct…
Každou ztrátou začíná něco nového…
Cloumá se mnou ještě víc, než před tím. Žene mě, žene… Oba ty proudy chladivýho a nepřátelskýho větru se o mě jakokdyby přetlačují… Ale já se nedám! Já se sakra nedám!
Každou ztrátou začíná něco nového…
Přitisku si ruce na uši ještě víc.

A klid. Všude bylo nádherné ticho, takové, jako bývá ráno… Ještě než všichni vstanou, když nikdo nikde nekřičí. A venku není ani bílá, ani černá, jenom jemné čerstvé slunce, kterou svojí čerstvostí mrazí a hřeje zároveň. Tma ustupuje, ta noční tma, která vnikla lidem do bytů, do domů a pomáhala jim spát. Nastalo šero. A i to brzo zmizí…
„Ne!“ zaznělo najednou. Prázdnou místností. Tedy, skoro prázdnou… Normálním pokojem, s normální postelí, na kterém v pyžamu ležela nenormální dívka. Alespoň si to o ní všichni mysleli. Zoufale se převalovala na posteli, tiskla si ruce na uši a…
„Ne!“
… zuřivě se posadila na posteli. Chvíli se rozhlížela. Jako kdyby nevěděla, kde je… Jako kdyby nevěděla, že tohle je její byt, že tohle je její hnízdo, její domov. Jako kdyby byla překvapená, že je zrovna tady. Ale ona vážně byla.
„Co-,“ uklouzlo jí tiše, ale hned se usmála.
„No jasně. Blbej sen,“ oddychla si a znovu si lehla. Na tu postel, kde se díky ní odpoutalo prostěradlo ze svých rohů, kde se přikrývka svalila na zem a polštář skončil někde v nedohlednu. Ale jí to bylo jedno… Chtěla znovu spát, protože jí to šero vniklo do očí, z očí do myšlenek a ty myšlenky očím jednoznačně odpověděly, ať se zavřou a dál odpočívají. Protože je ještě brzo, a brzo se přece nevstává. A už vůbec ne, když to po ní nikdo nechce. A když se spát musí.
Skoro se znova ponořila do říše, kde její fantazie hrála prim, kam se dostávalo pomocí oveček a jiných „kusů“ všelijakého zboží, samozřejmě, pokud už člověk uměl počítat. Ve dnešním světě se totiž musí dokonce umět počítat, aby se člověku zdály sny! Nebo spíš, ty sny si samy vyžadují, aby člověk, kterému se mělo něco zdát, uměl napočítat alespoň do deseti… Sny jsou snad chytré. A ony vážně jsou…
Jenomže, tentokrát dívka nenapočítala ani do tří. Přerušil ji nějaký tupý zvuk.
„Dále,“ ozvala se neochotně, protože věděla, že na tenhle tupý zvuk se právě takhle odpovídá.
„Kushino-chan?“
Hele, co ten tady chce?
Dívka pomalu otevřela oči.
„Proč jsi tu tak brzo, já ještě spím,“ zamračila se a okamžitě na zemi vyhledala přikrývku, aby se mohla přikrýt.
„Pa-pardon,“ začervenal se kluk, která zaraženě stál ve dveřích a jako na povel se otočil zády. Vychovaný…
„Tak proč jsi tady?“ vzdychla Kushina a začala se poohlížet po polštáři.
„Mám pro tebe nějakou zprávu.“
„Sueko-sensei chce s naším týmem vyrazit do mise?“ nadchla se.
„Ne, ta zpráva je od feudálního pána.“
Kushina obrátila oči v sloup a zamávala na hnědovlasého chlapce, stojícího ve dveřích, zády k ní. Chlapce s čelenkou kolem čela. I když neviděla jeho obličej, věděla, jaký znak na té čelence je.
„Hele, Amakuchi, už se klidně otoč… A co chce?“
Znak Uzu no Kuni, Země víru. Znak spirálovitého kruhu… Měla stejnou… Tam, na zemi.
„Mám ti vyřídit něco, co by tě mohlo zajímat,“ přikývl.
Nesnášela, když se někdo nemohl vymáčknout hned.
„No?“
„Ale nemáš dělat ukvapené závěry.“
„Fajn…“
„A máš za feudálním pánem nejdřív zajít.“
„Skvělý…“
Začínala ztrácet trpělivost a chlapec pochopil, že by mohl říct to, k čemu celou dobu smiřuje…
„Namikaze z Listové-,“
„Jéé,“ rozzářila se Kushina. „Toho jsem neviděla strašně dlouho! Minato je tady?“
Ale kluk sklopil hlavu.
„Ne. Mám ti vyřídit, že Namikaze z Listové včera zemřel.“

***

Pršelo. Vždycky prší, když mají lidé smutnou náladu. Ale teď pršelo až moc a nikdo se neschovával pod žádným deštníkem, pod žádnou kapucou. Jako kdyby ten déšť skoro ani nevnímali… Celý zástup lidí, stojících téměř v pozoru. Proč stáli v pozoru? Vždycky se tím vyjadřuje nějaká úcta…
„Jdi sbohem,“ zašeptal jakýsi hlas. A nikdo se po něm neohlédl, i když pokazil všechno to posvátné mlčení.
„Jdi sbohem,“ zopakovala jiná ústa. Všichni se začali přidávat… Jeden hlas, druhý hlas, třetí hlas… A déšť ta slova nesmíval z jejich tras. Déšť ta slova nechal doplout až tam, kam doplout měla. K fotografii jakéhosi blonďatého muže… Ke které teď stejně blonďatý chlapec, v černém tričku, černých kalhotách, přidával bílé květy.
„Jdi sbohem,“ zašeptal jako poslední a sklopil svůj zrak k zemi. „Tati…“
Otočil se a šel se zařadit na okraj všech těch lidí, do první řady. A jeho ruka nervózně vnikla do kapsy těch černých kalhot, až se dotkla nějaké obálky.
Ten dopis si přečtu, tati… Jenom mi dej čas. Až mi bude trochu líp.

***
Tááák ^^ Měla jsem to v hlavě, ale nějak jsem předpokládala, že povídku navazující na moje oblíbený Chránit (tak ráda sem to psala ^^) začnu psát trošku pozdějc... Ale potom se jistí lidé ptali a nějak jsem si uvědomila, že to chci psát už teď Laughing out loud A jsem ráda... Konečně nějaká rozdělaná série Smiling
Snad se vám "dvojka" bude líbit stejně jako jednička... Budu se snažit Smiling
Btw. ten začátek... Strhávána na černou nebo bílým chmýřím pokrytou stranu... No, však si ještě počtete Sticking out tongue ^^
Pokračování - Část druhá - Déšť

4.98148
Průměr: 5 (54 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Ne, 2009-12-27 13:35 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mini!!!!!!! Zatra, něco podobnýho by se mělo trestat!!! x/ xD Tyvado já si tu větu musela číst několikrát za sebou abych se ujistila že si ji jenom nevymýšlim a že sem ji pochopila správně (ačkoli s tim pochopenim se to dostavilo trochu pozdějc xP xD). Fujtajxl...!
Tak teda čtu v šoku dál a dovídám se o dalšim klukovi s blonďatými vlasy... A mě inteligenta napadne: Že by měl Naruta s jinou???!!! Oo V 17ti?! x/ Pak mi to ae taky docvaklo. xD xD xD
Bezvadný, fakt bezvadný! xD A to tvý vyprávění o tom snu... x) Na jedničku. ^^ Hejou tohle bude skvělá série! xD

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-09-23 20:38 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to super až do poslední chvíle jsem myslela že to je minato kdo zemřel ale pak mi to cvaklo....stejně jako u první serie chránit je to moc pěkné a začíná se to vyvíjet dobře jen tak dál hned jdu číst dál

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Ne, 2009-05-17 15:10 | Ninja už: 6105 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Po dlouhé době jsem se znovu pustila do čtení FF a zjistila jsem, že Minnie mít háááfec nových povídek *-*
Tahle série začíná moc pěkně a já chcu vědět, jak to bude dál, takže šupajdím na druhej díl Smiling

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2009-01-19 22:47 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Moc hezký sen. No a pak jak umíš překvapit. fuj! Chvíli jsem byl v šoku a přemýšlel jak to vyřešíš, když ještě musí mít Naruta. Na to je, ale času dost. Ta věta, ale stejně byla zajímavá jak si změnila v jednom okamžiku úplně atmosféru. Nádhera.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Út, 2008-10-28 16:36 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Toto krásně začíná,... ne! Vážně moc pěkné, těším se na pokráčko. Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-10-27 08:02 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Huráááááááááááá!!!!!!!!!! Minnie píše pokračovanieeeee xDDDDDD
Sakra, prečo to čítam až teraz, keď sú tu také krásne komentáre a ja a budem len po nich opakovať...

Minuška, ani nevieš, ako si ma týmto potešila. Vieš, tajne som dúfala, že s tým začneš a že to bude skoro.
Dočkala som sa... A je to krásne. Stálo to za to Laughing out loud
Tá prvá časť tohto dielu, tá bola fantastická... Ten opis, tie pocity... Ty si vážne skvelá spisovateľka, lebo takto všetko dokonale a pútavo opísať, to vie málokto Smiling
Celá táto časť bola nádherná... A ja sa už neviem dočkať pokračovania, ako vždy xD
Moc ti ďakujem, že v tom pokračuješ. Lebo mne to chýbalo a teraz už nie. Teraz je to už dobré. Ďakujem Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Po, 2008-10-27 07:31 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

jeeeeee uz nova seria?*ou happy day*(pls nerozoberatxD)na zaciatocny diel to je vinikajuce a co sa dockame v pokracku?zeby Kushina vychovavala Naruta?mno ved uvidim co tvoja mudra hlavicka vymysli!a inak len tak mimochodom mas to velmi dobre!Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-10-26 18:55 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

It's time to say thanks ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele KatuSHka
Vložil KatuSHka, Ne, 2008-10-26 13:33 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

jůůůů já tak strašně ráda čtu tvý povídky a už sem se těšila, co vymyslíš dál...Takže tuhle povídku schvaluju xD (kvůli jistému roztomilénu bloňďáčkvi =) a moc se těšim na pokráčko

...

Obrázek uživatele Dantuška
Vložil Dantuška, So, 2008-10-25 22:33 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Nádherné Smiling nějak rychle jsem to přečetla xD pěkně jsi mě polekala tím, že "Namikaze z Listové zemřel.." úplně jsem zapomněla číst dál Laughing out loud jsem ráda, moc ráda, že píšeš novou sérii, která ještě ke všemu volně navazuje na Chránit ^^
je to skvěléé !!! Eye-wink

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, So, 2008-10-25 20:29 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Je to dobre napísané. Najprv trochu pocitov, zlá správa a nakoniec dobrá správa. Ale stejne som skoro dostal infarkt. Cica toto mi nerob, som starší pán(21) a takéto veci môžu mat za následok zhoršenie mojho zdravotného stavu.
P.S.1: Žádné flákanie, očekávam pokračovanie.
P.S.2: Nech tvoje pero aj naďalej čaruje na papieri. Smiling

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Lifaena
Vložil Lifaena, Ne, 2008-10-26 15:13 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Sakra Minnie, ty mě dokážeš hned v prvních řádcích nový kapitoly rozbrečet. Já jsem tohle vůbec nečekala. Nejdříve jsem si myslela že zemřel Minato... Sad Já jsem z toho hned zase takhle navečer strašně vyklepaná. xD Dneska mám nějakej slabej den. Zkonim co můžu, stýská se mi po kamarádech a zkoukla jsem novej díl Naruta. Ale...Děkuju ti moc. Právě za to, že ty vyrýváš slova svých povídek přímo mě do srdce. Díky,že jsi se rozhodla napsat pokračování Chránit. Smiling

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Pá, 2008-10-24 22:44 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Jáááj, už je to tu zase!! Zase, zase, zase *vyspevuje si* Laughing out loud. Už zasa prepadám čaru tvojej dalšej série, Min Smiling. Ani nevieš ako som sa na toto pokračovanie tešila!! No dobre, možno vieš Laughing out loud Sticking out tongue, ale aj tak musím povedať aká som neuveriteľne šťastná, že už sa to zasa rozbieha. Nové Chránit, áách , ja snad ani nezaspím, budem totiž rozmýšlať o čom to bude.
Prvá kapitolka a mňa si ňou už úplne dostala Laughing out loud. Super, ty moje slniečko, zasa si mi vyčarila úsmev na tvári Laughing out loud XD, Ďakujem ti.A vieš čo? Ja som vedela, že už v najbližších dňoch sa to tu objaví Laughing out loud, môj sanbangan nikdy nesklame XD!!!

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Pá, 2008-10-24 22:39 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Heheee! ja som hneď vedela že to bude pokračovanie Chránit! Ženská intuícia vo mne sa konečne prebudila Smiling Alebo za to môže aj ten celkom dosť podobný názov... Ono je ale ten názov dobrý, fakt! Smiling
Hm, čo k poviedke samotnej (Ayashiki by už mala prestať mlieť o názve...). Tak... To s tými ovečkami a vôbec, celá časť o zaspávaní bola proste úžasná! Vystihnúť to, čo i ľudia myslia, pekne v časovej postupnosti a tak, aby to dávalo zmysel, aby sa v tom človek nestratil... pretože ľudské myšlienky bývajú tak strašne chaotické... To dá naozaj zabrať. A výsledkom je väčšinou rozprávanie také nesúvislé a chaotické, ako práve tie myšlienky smaotné. Ale tebe sa podarilo vytvoriť čosi chaotické a nesúvislé ako bývajú myšlienky, ale podala si nám to tak zrozumiteľne, že nemôžem mať námietky. Proste kúsok poviedky, ktorý sa radí medzi klenoty všetkých riadkov, aké som kedy čítala.
A kritika? Hm, no, jednu mám. To s tým "Namiakze z Listu zemřel", s tým si ma pekne vyľakala! Našťastie, v tom ďalšom odseku si to napravila Smiling Ale vieš, tam na konci, myslím že sa s tým všetkým, s tou atmosférou a tak dalo viac vyhrať... Po tom farbistom opise Kushininých pocitov to pôsobilo trochu odfláknuto, nezáživne, useknuto... Ale naoazj iba trošičku Smiling
Dobre, Ayashiki už drží pusu a ide sa radovať niekam inam... Lebo Ayashiki sa fakt raduje Smiling Normálne má druhé Vianoce (dneska už druhýkrát...), tak nech sa Minnie-chan pekne snaží a čo najrýchlejšie napíše ďalšiu časť Smiling

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Pá, 2008-10-24 21:46 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Musím říct, že Chránit je má nejoblíbenější povídka na Konoze. Ale možná ne na dlouho.... Smiling Tohle je... Prostě úžasné. Píšeš opravdu nádherně. A zároveň vtipně a čtivě.

(Vnitřní svědomí: Hmm... Ještě nikdy jsem neviděla Tenny tak poskakovat.
Já: Máš nějakej problém?
V.S.: Já ne. Ale sousedi si stěžovali.) Laughing out loud

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-10-24 21:40 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Min... Děkuju. Smiling *teprve po asi pěti minutách byla schopná vymyslet něco inteligentnějšího*
Zrovna dneska veš kole jsem si řečetla znova celé Chránit... a když se konečně dostanu k FFkám vidím Být chráněn...
Je to zase tak nádherný, okouzlující... takový překrásný a boží... prostě je to tvoje dílo a já opravdu neumím vyjádřit ten pocit, kterým vždycky vyplníš srdíčko...
Já jsem nadšená. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-10-24 20:41 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Pokračování Chránit?? *omdlela - teda omdlela by, kdyby měla právo.. já se nemůžu bacit do hlavy, páč mám velice těžký úkol z matiky :D*
Ježkovy, Minnie.. úžasný díl.. tohle snad bude ještě lepší než Chránit, jestli je to vůbec možný... ten začátek byl vážně drsnej, takový uvažování.. Laughing out loud
A nejdřív jsem si myslela, žes kuchla Minátka.. vážně Sticking out tongue ... ještě že jenom jeho otčíka Eye-wink
Prostě super Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, Pá, 2008-10-24 19:49 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Juhůůůůůůůůůůů sem ešťastnej človek Laughing out loud nic lepšího jsi ani nemohla vymyslet. Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-10-24 19:48 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A já ještě pořád nedočetla Chránit... chci, ale když jsem se teď tak nějak zcvokla do FMA, píšu Monogatari a taky se sem tam musím učit... xD ale já to doplním, to je moje cesta závislačky na tvých FF xD

Ehm, ale k věci - je to skvělý, úžasný... ale to ty přece víš Smiling