manga_preview
Boruto TBV 08

Sairan 1 - Naděje umírá poslední!

200 dní na konoze…to chce něco slavnostního ne ?? Laughing out loud A co je slavnostnější než další pokračování mé oblíbené série Smiling . Jinak řečeno, pokračování 2. šance, Do pekla a zpět, Nitsuki a poslední v řadě Kaeri. Tak a je to tady Laughing out loud tak do čtení Smiling

„Tma…všude tma…osamění…proč…co…vůbec tomu nerozumím. Skok po bratrovi, bolest a tma. Poslední moje vzpomínky. Pak už jen tma, tma všude kolem mě. Jsem snad mrtvá?? Ne, nemůžu bejt. To bych necítila tak ukrutnou bolest. Bolest z osamění. Byla bych na místě, kde jsou všichni šťastni, ale tam nejsem. Nevím, jak dlouho už tady jsem, ale je to dlouho. Ta nuda mě snad zabije! Nikdo tu není…nikdo, s kým bych se mohla zabavit, nebo alespoň promluvit. Jednou za čas slyším Mikon, takže nemůžu být mrtvá. Je to ale jen slabý hlásek. Skoro, jako bych byla hluchá a špatně slyšela. Ale to nejsem! Ne…prostě nemůžu, to…to prostě nejde, nemůže. Co, co jsem sakra komu dělala, že na mě seslal takový trest?!!! Já jsem přece nic neudělala…šla jsem jen na pomoc bratrovi, i přes vlastní zranění…je to snad špatné! Není...nemůže. Byla to snad chyba? Ne, to si nemyslím, ani přes tuhle samotu. Jen kdyby už tak chtěla skončit!!! Mam nutkání. Má chuť to ukončit! Přestat se trápit a jednou provždy odejít. Vždycky, když mě to však napadne, vzpomenu si na otcova slova: nikdy se nevzdám, to je moje cesta. Má cesta ninji! Ne, já, já to vydržím!!! I kdybych měla v osamění strávit další desetiletí! Já se nevzdám! Ne…nemůžu…nemám…nemám, to slovo nemam ve slovníku! Co, co to dělám. Už mi hráblo…Mluvím si tu sama pro sebe. Za to může ta samota. Jo, potvrzeno, zcvokla jsem se…Má…mám dojem, že něco vidím! Počkat, ne to ne!!! To nemůže!! Hej, nedělej to! Polož tu katanu!! Nééééé….“

„Sakra, ten dnešek je snad nekonečnej.“ Povzdechl si muž s krumpáčem v ruce a pohlédl na svého kolegu, kopajícího na druhé straně tmavé chodby.
„Čím víc budeš mluvit, tím pomaleji ti to bude utíkat.“ Povzdechl si ten druhý, jal se lopaty a začal házet vykopané uhlí do vozejku.
„Já vím že to půjde pomaleji, ale to ticho mě zabíjí. Nemam rád ticho! Je hrozný. A ten zvuk krumpáče narážejícího do tvrdé skály je ještě horší…už se mi o něm dokonce i zdá. Proč nic neříkáš?“ Podivil se muž a otočil se na svého kolegu.
„Chiko kde jsi??“ Začal řvát na celou jeskyni.
„Hele, tohle je vážně blbej vtip! Vím, že jsi vtipálek, ale tohle je moc…“ Ale nikdo se neozýval.
„Vylez nebo to balím!“ Neuvědomil si, že je vlastně na konci tunelu. Takže se jeho spolupracovník, vlastně ani neměl kde ukrýt.
„Já…já jdu…“ Zaječel vystrašeně a vzal nohy na ramena.

Potichu vešel do místnosti, jako by se bál že dvaadvacetiletou dívku probudí. Přiblížil se k její posteli, opřel se o ni a smutně pohlédl na její nehybnou tvář. Jeho oblečení bylo stále stejné, jen přibyla jouninská vesta, zestárl a zesílil. Bylo mu smutno, stýskalo se mu po ní. Byly téměř nejlepší kamarádi. Ale ona při snaze, zachránit svého nevlastního bratra, téměř zemřela. Bratra, jehož je právě on nyní senseiem. Vypadala pořád stejně, jen jí jednou za dva měsíce přišla Sakura ostříhat její zlatavé vlasy a pobrečet si u ní. Nejednou k ní v tuhle chvíli přišel a vyrušil jí tak od činnosti.
*Pooof* Zjevila se vedle postele další z členů jeho bývalého týmu.
„Ahoj Mikon.“ Pozdravil smutně.
„Ahoj.“ Odvětila mu.
„Dnes je tomu 7 let.“ Řekl a nastolil pohled sžíraného muže.
„Také sis vzpomněl.“ Podívala se na něho.
„Tohle datum mám v kalendáři zaškrtlé černou fixou.“ Poznamenal.
„Mů…můžu mít otázku??“ Podíval se na Mikon tázavě, po chvíli ticha.
„Jistě.“ Mírně se usmála.
„Když si v její mysli, vidíš jí tam??“ Zvýraznil se ještě víc smutek v jeho tváři.
„Ne, slyším její nářek, ale nikde jí nevidím.“ Cítila, že má slzy na krajíčku i jako pouze vyvolaný a přeměněný klon.
„A odpovídá na volání??“
„Občas ano.“ Odpověděla.
„Tak jí potom řekni, že na ni všichni vzpomínáme.“ Utrousil slzu.
„Tím ji utěšuji pokaždé, těžce to nese. Samota nečiní nikomu dobře, a kord sedm dlouhých let.“ Neznala ten pocit, ale jen pomyšlení na to jí bolelo u srdce.
„Už budu muset, jdeme se studenty na misi.“ Ušklíbl se smutně.
„Neřekl jsi Atarashimu, že sem jdeš??“ Podivila se.
„Ne, chtěl by jít semnou. Ne že by mi vadil, ale občas dovede být otravný. Vždyť to sama víš, trénuješ s ním.“ Pousmál se a nakročil k odchodu.
„Ano, vím jak to myslíš. Tak zatím ahoj.“
„Ahoj.“ Ohlídl se za oběma děvčaty a opustil místnost.

Děcka už na něho čekala na mostě, jenž vede přes říčku, protékající Konohou.
„Co mu zase tak trvá.“ Zatvářil se naštvaně Atarashi.
„Jako by sis už za tu dobu, co ho znáš, nemohl zvyknout.“ Ušklíbla se na něho Kin.

Kin
Dívka z dětského domova v Konoze. Rodiče byly zabiti na misi, když jí byly tři a ona od té doby žije sama. Je to ale velký optimista a tak nedává svůj občasný žal moc najevo a raději tím přátele moc neobtěžuje, přesto že by se jí tím občas ulevilo. Sama se všem snaží co nejvíce pomáhat.
V boji se zaměřuje na genjutsu. Dobře ovládá svou chakru a tak je na genjutsu jako dělaná.
Má dlouhé zrzavé vlasy, žluté triko a tmavě modrou sukni. Je levák.
Její jméno v překladu znamená “zlatá“

„Jednou přijít musí.“ Poznamenal s poklidem Shizuko.

Shizuko
Syn Choujiho.
Matka zemřela při porodu. Oproti svému otci nemá chlapec takový apetit a není při těle.
Je spíše klidný a do ničeho se nehrne po hlavě. Občas má ale svou náladu a tak je hádavý a provokuje. Nesnáší poznámky na svého otce, kterého od srdce miluje a jedině jemu neodmlouvá a dokáže se s ním shodnout.
Hnědovlasý chlapec v zelené mikině a černých kraťasech bojující nejčastěji pomocí taijutsu. Má malou zásobu chakry a tak se ani nesnaží naučit obtížnější techniky.
Jeho jméno znamená “klidné dítě“

*poof*
Objevil se na červeném, dřevěném zábradlí mostu, na němž děti stáli, dým. Po jehož rozplynutí na ně vybafl Anshinův omluvný výraz.
„Kde se sakra flákáš! Víš jak dlouho tady na tebe už čekáme!! A ty si klidně přijdeš pozdě!!!!“ Vyjel na něho Atarashi, že z toho jounin málem spadl do vody.
„Byl jsem…“ Chtěl se začít hájit, když si uvědomil, že by se asi Atasrahiho nálada ještě víc zhoršila a on si vzal za úkol, chránit ho dokud se Niki neprobudí. I přes nepříznivé věštby doktorů v to všichni věřili.
„Noo?“ Zajímala se i Kin.
„Máti mě zdržela, pomáhal jsem jí s nudlemi.“ Řekl omluvně. (Kakashi měl tu smůlu, že se nemohl vymlouvat na rodinu.)
„A kde máš nějaký ramen na omluvu.“ Rozzářili se Atarashimu oči.
„Sorry děcka. Na jídlo není čas, mise volá.“ Slez ze zábradlí.
„Typické.“ Dal si Atarashi ruce přes sebe a nastolil na své tváři naštvaný výraz.
„Co je to za misi??“ Zeptal se Shizuko.
„V Batasu se začali ztrácet horníci v dolech.“ Nahodil vážnej pohled.
„Ztrácet…v te…temném tu…tunelu?“ Roztřásla se Kin.
„Žůůůůžo.“ Vypustil ze sebe Atarashi své nadšení naplno.
„Hmm.“ Řekl Shizuko bez sebemenšího zájmu.
„Jestli narážíte na něco, jako jsou duchové, tak to neexistuje.“ Rozesmál se Anshin.
„Co ty víš.“ Podíval se na něho podezíravě Atarashi.
„Dobře, tak existují.“ Zatvářil se tajemně.
„Áááá, přestaňte mě děsit!“ Zaječela na ně Kin.
„Nechte toho dětského hádání.“ Přerušil je Shizuko.
„Od kdy je tu on ten nejstarší, aby mohl poroučet.“ Pošeptal Anshin Atarashimu, který vzápětí chytil záchvat smíchu a i Kin, která to zaslechla, se rozesmála.
„Co je tady k smíchu??“ Nechápal je chlapec.
„Neřeš to Shizuko. Tak vyrazíme děcka, je to tam pár hodin cesty. Pospěšte, ať nemusíme nocovat v lese.“ Začal je Anshin povzbuzovat.

„Naruto, neviděl si ten Anbu oblek co jsem měla v zásuvce??“ Hrabala se Sakura svou skříní, plnou různých hadrů.
„Ne, přísahám, že tentokrát sem to nebyl já.“ Začal se Naruto bránit možnému obvinění.
„Jen aby.“ Zavzpomínala, jak se jí narval do jejích růžovejch hadříků, když byl namol.
„Víš o tom, že je to dneska sedm let, co je Niki v komatu.“ Podotkla smutně a utrousila slzu.
„Sedm let??? To to letí.“ Pohlédl na Sakuru se stejným výrazem v obličeji. „Je vůbec ještě nějaká naděje??“
„Naděje umírá poslední!“

Poznámky: 

První díl Laughing out loud napsán hned po vydání dílu Kaeri 30 a pilován do dnes Smiling Možná by byla slavnostnější nějaká jednorázovka, ale pro mě je tohle důležitější Eye-wink .

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-12-12 22:42 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to strašně krásné hlavně ten začátek byl suprovej pokračuj tak dál

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-11-02 16:15 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Utra mega moooc všem arigatou :)

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-10-31 15:30 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Pary je to divný...strašně divný..
.
Laughing out loud
Né neni to divný xD Je to skvělý Párátko a rozhodně pokračuuj (a oživ Mikon...juchů, konečně tě můžu zase prudit xDD)

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-10-30 19:45 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jsem rád že příběh pokračuje, vážně moc rád Eye-wink

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2008-10-29 12:05 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Opožděně gratuluju ke dvoustovce. Nemohl sis vybrat nic lepšího. sto tvých jednorázovek by se tomu nemohlo vyrovnat!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-10-25 19:03 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ta nuda mě snad zabije! - Teda Pary, už jsem si myslela že aspoň jednou za těch 200 dní budeš vážný a ty takhle. Laughing out loud Mimochodem, opožděně všechno nejlepší! Eye-wink (Ale mám dobrou výmluvu: Včera jsem tu nebyla! xDDD) Myslím že první díl téhle nové série je lepší než sto jednorázovek od tebe! Sticking out tongue Jak tak koukám, Anshin je celý po otci. Laughing out loud Nový tým vypadá suprově, a vůbec celá tahle FF bude určitě nadějná! Smiling Název opět japonský... což mi připomíná že se tě mám zeptat co znamená, takže: Co znamená ten název? Laughing out loud Jinak se už moc těším na tu misi a taky na další díl. Eye-wink

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Ne, 2008-10-26 03:07 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

jeeeej to je genialne!!!! aspon niaka pekna vec za dnesok Laughing out loud . rycle pokracko lebo to snad neprezijem!!!

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Pá, 2008-10-24 23:14 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Jé ty máš kulatiny!!! Tak to ti blahopřeju! A jinak hezký dílek nový povídky! Už se těšim na další. Už mi bylo líto žes skončil s tou sérkou a ted uplne mi to rozzzářilo náladu!!!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-10-24 20:12 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Taky moc gratuluji k dvoustovce Smiling

Jop, o Sairan dávno vím... ale stejně jsem si to přečetla... krása, Pary... skvělé dílko Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Pá, 2008-10-24 20:06 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Pokračko?
Juchúúúúúúúúúúúúúú Smiling
Jaj ...jak mi to chýbalo xDD
začiatok excelentný Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-10-24 19:54 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pary, blahoželám ti k 200 dňom tu, na Konôžke. Dúfam, že tu budeš ešte veeeeeeľmi dlho Smiling
Je vážne skvelé, že si začal s pokračovaním. A po siedmich rokoch. Je to dosť, ale už sa teším na Niki a spol. Dúfam, že sa preberie xDD
Vážne moc dobré Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.