Osud
Byla unavená, všude kolem ní byla tma. Když si sáhla na tvář ucítila šrámy a pálivou bolest, jak se jí do kůže dostává slaný pot z jejich zničených rukou. Stála tam, uprostřed temného lesa a nevěděla co jí čeká. Nevěděla vůbec nic, kde je, jak se odtamtud dostane a hlavně s kým má tu čest. Cítila něčí přítomnost. Nemohla se toho pocitu zbavit, jakoby jí něco pozorovalo. Najednou uslyšela šramot listí a křupnutí větví. Lekla se a srdce jí začalo bít o něco rychleji.
,,Kdo je tam?“ zeptala se s třesoucím se hlasem, ale nikdo, nebo nic se neozvalo. Už neslyšela ani křupnutí, ani šum. Najednou se v celém velkém lese rozhostilo ticho. Bylo jen slyšet jak jí po tváři stékají kapky potu a jak dopadají na zem. Její srdce jí bušilo do žeber tak hlasitě, že jí bubnovalo v hlavě. Nemohla zůstat klidná pořád se ohlížela, ale nic nikdy neviděla.
Ale přece jen, najednou se něco ozvalo.
,,Temari!…Pojď ke mně…“ Byl to velmi tichý a zastřený hlas. Byl jako z jiného světa, když k nám mluví mrtví. Bylo to děsivé, ten hlas lezl až do morku kostí. Hned jak domluvil, Temari neváhala a rozeběhla se víc a víc do hlubokého a temného lesa. Bylo jí jedno kam běží, hlavně že se dostane co nejdál od té věci. Běžela a za sebou slyšela ten tajemný hlas jak volal znovu její jméno. Jak se strašně snažila tomu hlasu utéct, tak přehlédla na cestě kořen a zakopla. Dopadla na zem, krev jí tekla z kolenou a z paží, ale na to se nesoustředila. Ohlédla se a uviděla asi dva metry od ní, siluetu muže. Vyjekla a její křik byl slyšet ještě dlouho v lese. Táhl se celou krajinou, ale nikdo jiný než zvířata ho neslyšela. Ležela tam bezvládně na zemi, nemohla se hrůzou ani pohnout, jen na něj nechápavě,hrozivě, ale i lítostivě koukala. On vytáhl z pochvy velký, ostrý meč a znovu zopakoval…
,,Temari! Pojď semnou…“ Ale ona nic nechápala a jen si v duchu říkala.
,,Kam a proč? Kdo je to? Co ode mě chce?!“
,,Tak tedy nejdeš…“ Jen co to dořekl, přiložil k ní meč a přesekl jí hrdlo. Temari jen bezvládně lapala po dechu, ale už bylo příliš pozdě, nedalo se nic dělat. V posledních okamžicích jejího života, jen cítila jak se jí do hrdla vlévá její teplá, rudá krev a jak se ve své vlastní krvi utápí. Zemřela v bolestech, ale hlavně nevěděla proč to ten člověk udělal a proč tam teď leží a umírá.
,,Crrr!“
,,To už je ráno… To byl ale hrozný sen. Bylo to jako kdyby se mi to opravdu stalo. Byl tak reálný .“ Řekla s potem na tváří a přála si aby se jí to už nikdy nezdálo.Vstala a šla si opláchnout obličej studenou vodou. To teď opravdu potřebovala, aby se z toho vzpamatovala. Oblékla se a vyrazila ven. Spatřila Gáru, jak za ní běží ze slovy…
,,Ahoj Temari, to bys neuhádla co se mi zdálo… Bylo to hrozné, byla jsi tam ty a nějaký muž pořád volal tvé jméno. A já se tě snažil zachránit, ale nemohl jsem se k tobě dostat. Neviděl jsem mu do tváře a ani jsem nechápal proč šel zrovna po tobě a nakonec tě ten muž… Když jsem se probudil ucítil jsem takové divné mravenčení a pak jsem za tebou hned šel.“
Temari jen nevěřícně koukala.
,,To se mi zdálo taky…“ A už nevěděla co říct, bylo jí jasné že se mu zdálo úplně to samé jako jí. Oběma spadl z tváří úsměv a se strachem v očích se objali, jakoby to bylo naposled. Gára jí zašeptal do ucha…
,,Neboj tentokrát tě nenechám umřít, jako v tom snu…“a přejel mu mráz po zádech…
Najednou, ani nevěděla jak, stála v hlubokém, temném lese a uslyšela divný hlas…
,,Ale nějaké sny se plní!!!…“
Podle mě jsou sourozenci nějak propojeni a může se jim zdát nějaký stejný sen... a to ostatní už je jen na nás:)
Tý jo tak to je fakt skvělý, čekala jsem, že to bude nějaký doják se Shikamarem a místo toho je tohle, je to lepší a jak jsou propojeni, skvělý fakt skvělý
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
Hmm...ten kobniec bol naozaj prekvapujúci, dobrý nápad nech si ho domyslí každý sám..
Ako to, že tu nie som? ako to, že tu nie som!!!!!!!!!!!
ty dobre vieš, že si skvelá holčina a tvoj štýl písania je, ehm...
manifique!!! proste nádhera XD
vieš sa skvelo vžiť do tých postáv a príbeh je kúzelný
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
Holčiny děkuju vám moc, jste na mě až příliš hodné!
Konec neni happy end, mělo to vystihovat, že co se jí zdálo se opravdu stane a že ona opravdu umře... (ale ať si to každý probere podle svého )
Tak z tohohle vážně umírám!!
No toto, ještě nikdo nenašel tuhle zajímavost? Hm, to je tím, že většina konožat hledá čtení podle jména autora a tebe zatím ještě moc neznají. Ale to se změní, protože jak tahle povídka, tak Hvězdy, Dopis na rozloučenou nebo Poslední polibek dávají tušit, že o tobě ještě uslyšíme
Děkuju moc jsi zlatíčko, to pro mě hodně znamená jsem ráda že si to myslíš za to ti strašně děkuju...
Tak z tohohle vážně umírám!!