manga_preview
Boruto TBV 15

SPOJENÉ CHAKRY 01, Počátek

Tahle série navazuje na sérii CHAKRY SE SPOJILY. Těm, kdo to nečetli, to doporučuju, jinak nepochopíte o co tu jde a ze začátku v tom budete asi trochu plavat Smiling

https://konoha.cz/?q=node/34648

. Pro ostatní, kteří jsou mími fandy nebo prostě jen rádi čtou FF:
Tak je to tady! Netrbvalo to ani tak dlouho, ne? Mno, je to tak! Tak první dílek: ITADAKIMASU


Dobrou chuť vám přeje - TAKARI Smiling

Na vlhké zemi byli vidět kapky krve. Byli drobné, ale oko zkušeného Shinobiho by je nepřehlédlo. Nad kapkami se sklonila drobná postava s dlouhými vlasy. Pak do jedné kapky namočila prst a začala krev roztírat mezi dvěma prsty. Nakonec k ní přičichla.
„Hm... musel tudy běžet ani ne před půl hodinou. Myslím, že už to dlouho nevydrží.“ konstatovala
„Po tvých čtrnácti úderech jsem to taky málem nerozdejchal.“ řekl škádlivým tónem muž ve vestě a sundal si kapuci. Objevili se blond vlasy a zářivý úsměv.
„Tohle není moc sranda, Naruto.“ řekla žena a podívala se na něj. Naruto nasadil zase vážný výraz a rozhlédl se po krajině. Nikde nikdo. Zamračená obloha a nepříjemný vítr ho děsili. Vzpomínal na mezi svět. Na všechny ty útrapy. Měl z toho děsivé noční můry. Uplynulo patnáct let od doby, kdy Sasuke a Sakura společně utekli z nemocnice. Patnáct let od narození jejich dcerky Yanami.
Pak se z temné oblohy spustili první kapky deště.
„Měli bychom si pospíšit, jinak ho už nevystopujeme.“ řekla Takari a zkontrolovala své pouzdro s katanou, připevněné na zádech. Šestý kývl a rychle vyrazili.

Za pár minut se strhl liják a kapky krve se pomalu začali i s vodou vpíjet do země.
„Sakra!“ ulevil si Naruto
„Počkej.“ řekla Takari a oči se jí změnili. Teď měli stříbrnou barvu s čárkami místo kulatých panenek. Svět se pro ní najednou změnil. Pro její oči už krajina nebyla tak temná a zbytečky našima očima už dávno nerozpoznatelné krve, jí zářili světle rudou barvou. Rychle se rozeběhli po stopě.

Za okamžik dorazili na místo, kde krve bylo mnohem víc. Už to nebyli jen drobné kapičky ale celé louže.
„Ten člověk umírá...“ zašeptala Takari
„Myslíš, že je to Sasuke?“
„Pochybuju.“ odpověděla a podívala se do dálky. Pak toho člověka uviděla. Byl už vysílený a tak běžel jen pomalu. Nakonec se zhroutil na zem.
„Támhle je.“ ukázala. Pak společně proběhli krajinou smáčenou deštěm. Shinobi ze zvučné už nedýchal. Byl celý od krve, jak jí vykašlával. Naruto ho otočil tváří k nim.
„Ne, to není Sasuke.“ zašeptal. V jeho hlase byla kupodivu slyšet úleva.

Válka trvala už asi dva měsíce a zatím bojovala jen Konoha a Zvučná. Sasukemu už ale přislíbili pomoc ninjové ze skryté Mlžné, což přetrhalo další a další vztahy jak pro Konohu tak pro Písečnou, která se postavila na stranu Listové. Až se posili připojí, válka nabere jiné a hrůznější rozměry.

Světlovlasá dívka kráčela hlavní třídou vesnice ukryté v Listí a s hraným klidem si prohlížela lidi okolo. Dlouhé vlasy měla svázané do culíku a oči se jí blyštěli potlačovaným vztekem.
„Nemůžeme tě pustit do bojů, je to moc nebezpečné!“ řekla vysokým tonem, který imitoval její matku – Takari. Obrátila oči v sloup.
„Rodiče vůbec nechápou, jak moc chci bojovat. Byla bych v bitvě určitě užitečná.“ nadávala dál a kopala do kamínku před sebou.
V Konoze panoval zdánlivě klid, i když mimo vesnici zuřila válka, díky které byla plná nemocnice a na hřbitově přibylo pár nových hrobů. Obyvatelé dělali, jako že se nic vážného neděje, ale všichni věděli, že Konohu teď opět čekají hrůzné časy. V atmosféře byl cítit strach, utrpení a bolest ze ztráty nejbližších.
Pak se u brány ozval rozruch. Právě domů totiž dorazil Naruto a Takari. Šestý nesl na zádech zraněného Kibu. Toho napadl již zmiňovaný Shinobi, kterého pak Takari zneškodnila. Yanami se rozeběhla.
„Tati! Mami! Co je strejdovi? Kibo? Kibo!“ z očí jí vytryskli slzy. Takari ji objala.
„Bude v pořádku, jen si chvíli poleží v nemocnici.“
Naruto pohladil Yanami po vlasech a pak s Kibou na zádech zamířil k nemocnici.
„Sakra, je to, jakoby mě někdo rozřezával zaživa.“ zaúpěl Kiba.
„Takari říkala, že použil nějakou zvláštní techniku.“
„Jo, nikdy před tím jsem ji neviděl... Naruto, řekni mi. Kde je Akamaru?“
„Zůstal na hranicích. Je tam s Choujim a se Shikamaru.“
„Dobře, díky.“ řekl Kiba z posledních sil. Pak omdlel.

Takari došla s Yanami domů. Yanami si utrápeně sedla na gauč a hleděla do prázdna.
„Neboj, Kiba se z toho dostane.“ řekla konejšivě.
„Teď už víš, proč jsem tě nechtěla pustit do bojů. Nepřítelovi schopnosti a dovednosti jsou na mnohem vyšší úrovni, než jsme si mysleli a ty ještě nemáš svou vlastní techniku.“
Yanami jen přikývla a dál hleděla z okna na modrou oblohu

Takari vyšla z obývacího pokoje a zavřela se do své místnosti. Zamkla dveře a stoupla si před zrcadlo. Vypadala vážně zničeně. Jak by ne, když byla každou chvíli na frontě. Svlékla se a prohlížela si své šrámy. Měla drobné popáleniny od té zvláštní techniky. Nechtěla si to připustit, ale ten mladej kluk jí málem dostal. Ninjové ze zvučné byli opravdu na jiné úrovni. Pak se otočila. Na zádech v místech, kde jí z páteře při každé přeměně vyrazili ostny, měla zjizvenou a rozpraskanou kůži, jak draka vyvolávala pořád a znovu. Proto se kůže nedokázala zacelit. Když odhrnula vlasy z krku, objevil se vypálený znak, který se vždycky při proměně vybarvil černě. Takari si vzdychla. Byla vysílená a proto byla vždycky ráda, když jí rodina Inuzuka na pár dní nebo týdnů pohlídala dcerku. Jenže teď se stalo tohle. Yanami Kibu milovala jako druhého tátu, tohle jí muselo zdrtit.

Naruto seděl za stolem a pročítal zprávy z bojových vřav. Bojovalo se na hranicích a boj vždy trval jen krátce, přesto byli na obou stranách značné ztráty. Naruto si promnul únavou oči. Odložil papíry a zapadl do křesla. Pomalu usínal, než ho vyrušilo zaklepání na dveře.
„Hm...“ zamručel a otevřel jedno oko.
„Ahoj, už zase spíš?“ ozval se dívčí hlas.
„Áááá, Yanami...“ řekl překvapeně. „Jo, spim.“ usmál se „Co potřebuješ, myško?“
„Potřebuju pomoc, tati.“ zašeptala a udělala psí oči.
„Ne, nebudu tě krýt, nedám ti peníze na drahé oblečení ani tě nepošlu na žádnou misi typu A nebo S...“
„Ne, to nemyslím.“ přerušila ho Yanami. „Chtěla bych se naučit nějakou mega ultra dobrou techniku.“ řekla a znovu udělala psí oči. Naruto se usmál, protože si vzpomněl sám na sebe v jejím věku.
„No... moc času nemám, ale … Aspoň si dám menší pauzu.“ řekl a vstal
„Kage bunshin no Jutsu.“ řekl a vedle něj se objevil klon. Ten si sedl na Narutovo místo a začal znovu pročítat papíry.
„Tak, teď se ti můžu věnovat.

Sešli ze schodů a procházeli se parkem.
„No, takže nějakou novou techniku říkáš? A co by to mělo být? Máš zemní živel, že?“
„No, ano. Ale myslela jsem na nějakou, kterou umíš ty.“ řekla Yanami a podívala se na svého otce.
„Hm... něco jako tohle?“ řekl Naruto a začal svolávat do ruky čakru. Ta za chvíli vytvořila kouli.
„Pááááni!“ vydechla Yanami „Tohle jsem nikdy neviděla!“
„Cha! Tak tohle mamka určitě neumí. Ta mě učí jen samý jednoduchý nezabijácký věci!“ pomyslela si
Naruto se usmál.
„To je Rasengan.“
„A jak to děláš?“ zeptala se Yanami zvědavě.
„To ti povím po cestě. Dáš si Ramen?“
Yanami přikývla ...

Poznámky: 

Tááák, první dílek nové série je u konce. Tak co na to říkáte? Líbí/nelíbí? Komentíky a kdyžtak hodnocení, prosím Smiling

4.977275
Průměr: 5 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Ne, 2009-11-01 19:11 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

lol toto preskocilo moc daleko kde je taka hentai alebo e-eci(neviem ako sa to pise je to ten stupen medzi hentai a normalom) ...... tu uz budu asi deti a moc vela novych postav ... takari som zniesol no 1 ale aj tak nemam moc rad tie pribehy o ich detoch... co to sakram ma s narutom??? nic

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-10-28 23:22 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

No hustý! To je super, že má Naruto dcerku! xD Jupíííí!!!! Smiling Laughing out loud xD Takari, tohle je bomba!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Hitake
Vložil Hitake, Ne, 2008-10-26 09:35 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

joo no ehm mno... jooooo prostě super nemůžu se dočkat dalšího dílku

_HiTaK_e...

Obrázek uživatele Takari
Vložil Takari, So, 2008-10-25 19:34 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Prostý občan

Acha, jak vypadá Yanami? Ehm... zkusim jí nakreslit, co vy na to? Laughing out loud

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Ne, 2008-10-26 09:28 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

to bude super!!!

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, So, 2008-10-25 17:45 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Pozitiva

Válka(takže huste boje)
hafo novych technik(15 let je dlouha doba)
Naruto nebude použivat Kyubi(doufam)-otec 4., takze musi byt aspon trochu jako on, takze bude hafo silny i bez Kyubiho
taky pekna fotka

Negativa

nevim jak vypada Yanami
asi nic lol

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Pá, 2008-10-24 23:28 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

líbí se mi to akorat škoda že se to posunulo až o 15 let Sad ale jinak je to super a už se těším na další dílky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2008-10-23 19:02 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

aaaa,Yanami zdedila pravdepodobne lasku k ramenu po otciXDje to bezvadny=)!

Obrázek uživatele Takari
Vložil Takari, Čt, 2008-10-23 08:27 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Prostý občan

Na té fotce jsem já Laughing out loud A pokračování bude brzy Laughing out loud Jelikkož to píšu ve škole, tak bude tak zítra

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-10-23 05:44 | Ninja už: 6094 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

lol kdopak je na tej fotečce? Laughing out loud a jako moc dobrý pokračování fakt že jo Eye-wink jen tak dál...a bylo fakt brzy díkec Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, St, 2008-10-22 23:56 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to prostě úžasný Smiling už se nemlůžu dočkat pokračování

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, St, 2008-10-22 19:26 | Ninja už: 5985 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Ľúbi a veľmi som zvedavý či aj Sasuke bude mať potomka Sticking out tongue